Villa

17 reviews over Villa Ocean Paradise in het Nederlands

Superhuis!

Marloes,
24-8-2018

Super mooi huis, mooie ligging, grote veranda met BBQ en zwembad, prachtig uitzicht. Huis is heel compleet, alles wat je kan bedenken is er. Beheerders super vriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Droomlocatie!

Yvonne,
13-6-2018

Al heel wat jaren komen wij op Curacao, maar nooit eerder troffen we zo’n prachtig huis als Ocean Paradise! Een prachtige, rustige plek, met een ruime porch, een heerlijk zwembad en een fantastisch uitzicht over de mooie tuin en de zee. Aan het eind van de dag heerlijk op de krukjes in het zwembad, geweldig!

Het huis is ruim en werkelijk van alle gemakken voorzien. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Ook het keukengerei was voor ons een verademing, zeer uitgebreid. Voor de beheerders van het huis, Mandy en Teun, hebben wij hebben wij niks dan lof. Wat een super toffe mensen zijn dat! Zij hebben ons met een probleem dat speelde ontzettend geholpen en stonden voor ons klaar waar nodig, waardoor onze vakantie echt fantastisch was!

Wat ons betreft zitten wij volgend jaar weer in Ocean Paradise!

Gereisd met partner in mei 2018

Adembenemend

Dorine van Eijk,
13-5-2018

Alles perfect geregeld via verhuurder en de beheerders Teun en Mandy.👌

Het is in het echt nog mooier. Villa zeer compleet en de masterbedroom heeft een nieuwe badkamer. Andere badkamer is gedateerd. Zwembad heb je nodig met de warmte, heerlijk. Auto is fijn en noodzakelijk. Super lekker strand Daaibooi met de auto 5 min., zwemmen met schildpadden...Andere stranden verder weg. Karakter heerlijk eten en aangelegd strand met ligbedden. Dagelijks leven niet duur, ook s avonds de restaurantjes. Leuke tips gekregen van verhuurder over de mail.. Willemstad is 15 min. Rijden dus prima te doen, vooraan Willemstad een mooie grote supermarkt Centrum supermarket . Koelkast is groot dus je hoeft niet elke dag👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Arno Schouw,
13-4-2018

Mooi huis met super uitzicht en ligging. Goede en snelle communicatie met de verhuurder. Wij zijn al 9 keer op curacao geweest maar voor ons de eerste keer op Coral estate maar ZEER zeker voor herhaling vatbaar. Bij karakter kan je uitstekend eten voor een goeie prijs en heerlijk op het strand zitten. Mede door de centrale ligging tov de mooie stranden in het noorden en de stad in het zuiden een zeer goede uitvalsbasis voor een mooie geslaagde vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Fantastisch ver

Ben en Annemarie,
20-1-2018

We hebben begin januari 2018 twee weken doorgebracht in Villa Ocean Paradise en wat hebben we genoten.

Allereerst het contact met VVV Curacao om de villa te boeken. Men was razendsnel met bevestigen van de reservering. Als we iets te vragen hadden, was men altijd bereikbaar. Dat zie je niet zo vaak. Ook toen we de reservering om moest boeken naar een andere datum was dat geen probleem, werd meteen geregeld.

Bij aankomst op Curaçao werden we opgehaald door Manielle en zij bracht ons naar de villa. Deze zag er top uit. Alles goed schoon, bloemetje op de tafel. We voelden ons meteen thuis.

De villa is prachtig gelegen met 180 graden uitzicht op zee en helemaal privé. De villa heeft 3 slaapkamers met airco en een goed uitgeruste keuken en buiten een bbq.

Altijd een heerlijk zeewindje en het zwembadwater op temperatuur. Het mooiste moment op de dag is het wakker worden van de vogels en daarna een lekker kopje koffie op het terras. In de namiddag borrelen onder de palapa en de zon langzaam onder zien gaan. Dit is zo relaxed en je wil dit eigenlijk het hele jaar meemaken.

Vanuit Coral Estate is het hele eiland makkelijk bereikbaar. Genoeg om te doen, te bekijken en het Curaçao gevoel te ervaren. Ook de beheerder Manielle was altijd bereikbaar indien nodig en ze zorgde ervoor dat het huis tip-top in orde was.

We kunnen iedereen een verblijf in Villa Ocean Paradise aanraden en we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2018

Marie-José Dooper,
29-5-2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad in villa Ocean Paradise. Het was de derde keer dat we op Coral Estate waren maar, mede door de rustige en geweldige ligging, staat Villa Ocean Paradise voor ons op nummer 1. We hebben enorm genoten van het prachtige uitzicht, het mooie grote zwembad en het heerlijke terras met de palapa beneden. We hebben dan ook veel tijd bij de villa doorgebracht. Het is ook heel fijn dat er zoveel leuke strandjes in de buurt zijn, waar je aan het eind van de middag nog even lekker naar toe kunt gaan.

Ook het strand bij Karakter was t.o.v. 3 jaar geleden veel mooier en gezelliger en het eten bij het restaurant was, zoals vanouds, super lekker.

We hebben begrepen dat de afgelopen tijd in en om het huis heel wat dingen verbeterd zijn. Zo hadden wij het geluk dat we de eerste gebruikers waren van de mooie vernieuwde badkamer bij de masterbedroom. Ook het nieuwe bankstel in de woonkamer en de wanddecoraties zijn erg mooi. De keuken en de tweede badkamer zullen binnenkort ook gerenoveerd worden. Dan is het huis is helemaal top!

Beheerder Kees is zeer behulpzaam en reageerde altijd meteen als we hem belden. Ook de contacten met beheerder Ed Pach verliepen zeer prettig. Kortom, dit alles maakte dat we ons erg thuis voelden en als in "Paradise" in Villa Ocean View Paradise.

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch!

Bert,
17-4-2017

Ligging met uitzicht op zee, geweldig!

Zwembad, heerlijk!

Privacy en rust, alleen geluid van de vogels.

Voldoende ruimte in en om de villa, goed uitgerust!

Fantastische begeleiding van verhuurder!

Gereisd met partner in maart 2017

Droomhuis in de zon

Nick en Yvonne,
31-3-2017

Twee weken villa Ocean Paradise gehuurd via verhuurder. Wij sluiten ons volledig aan bij de vorige positieve reviews. Een erg mooi huis met een fantastisch uitzicht. Op de grote porch ( terras) is het net of je in een volliere zit. De suikerdiefjes, troepialen, duiven en kolibri’s vliegen af en aan. Na een heerlijk dagje naar een van de mooie stranden in de omgeving kan je nog heerlijk relaxen in je eigen prive zwembad. Daaibooi is vlakbij en ook porto Marie is maar 10 minuten rijden. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis, ook een erg goede grote amerikaanse koelkast/vriezer, wasmachine, oven en magnetron. Wij hebben tevens dankbaar gebruik gemaakt van de grote gasbarbecue. Er worden veel vakantie huurwoningen aangeboden op Curaçao, keuze genoeg, maar de uitstekende prijs kwaliteit verhouding van villa Ocean Paradise onderscheidt ons inziens dit huis van de rest. Wij komen in ieder geval hier nog graag eens terug. Nick en Yvonne

Gereisd met partner in maart 2017

Relaxen in luxe!

Huub en Anita
5-2-2017

Voor de tweede keer verbleven wij in deze heerlijke villa. Geboekt via verhuurder, inmiddels weten wij dat wat je leest en ziet op de website, ook echt klopt. Daarnaast komt verhuurder een groot compliment toe. Altijd is hij bereikbaar. Reageert zeer persoonlijk en betrokken, komt zelf ook met voorstellen en oplossingen. Iets waar menig aanbieder van dergelijke accommodaties nog eens een voorbeeld aan kan nemen.

De villa is zeer ruim, voorzien van een luxe keuken met grote dubbele koelkast, aparte vriesladen, vaatwasser en oven. Alles wat je nodig zou kunnen hebben, is aanwezig. Drie slaapkamers (met airco) en twee badkamers. In de kasten meer dan voldoende handdoeken en badlakens. In een separate kamer staat de wasmachine, aparte wijnkoeler en een kluisje. Aan de achterkant een grote porch, met luxe gasbarbecue, en natuurlijk het royale en diepe zwembad. Vanaf de porch heb je fantastisch uitzicht over de zee. Bij heel helder weer is zelfs Venezuela aan de horizon te zien en elke dag weer kan je van de mooiste zonsondergang genieten. Iets lager in de tuin staat de palapa met luie stoelen. Doordat het park hoogteverschil heeft, en tussen de villa’s voldoende struiken en bomen zijn gepland, heb je volledige privacy.

De beheerder Kees zorgde voor de fijne ontvangst en is beschikbaar als je hem nodig hebt. Hij komt regelmatig het zwembad en de tuin bijhouden. Daarbij gaf Kees aan, dat dit jaar nog, de badkamer, interieur, servies etc. allemaal vernieuwd wordt. Iets wat de grandeur van deze villa allemaal verder tot zijn recht kan laten komen. Kees bedankt!

De villa is zo gelegen dat snorkelen, duiken, zonnen aan het strand en heerlijk uit eten te voet kunnen worden ondernomen. Nu, het tweede jaar dat wij er waren, zie je dat ook het strand en de uitbating door Koraal en Karakter steeds beter van de grond komen. Zonder dat het overdreven druk, maar gewoon prettig bezet is en dat ze aan het onderhoud echt alles doen. Het strand om te zonnen is volgens ons één van de fijnste op Curaçao.

Wij hebben wederom een heerlijke vakantie gehad in Ocean Paradise, en we hopen hier nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in januari 2017
Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste Anita en Huub,

heel hartelijk dank voor de prachtige beschrijving en alle complimenten.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Fijn dat jullie ook nog even de verbeteringen benoemen. Met Kees als nieuwe beheerder zijn er inderdaad grote verbeteringen aangebracht.

In april worden o.a. de badkamers vernieuwd, waardoor e.e.a. een nog betere uitstraling zal hebben.

Naar we hopen komen jullie snel weer logeren om te zien hoe het geworden is.

P.s. het is mogelijk om in combinatie met dit huis onze Chevrolet Captiva Sport SUV, 6V, 3.6, zeer voordelig te huren.

Met vriendelijke groet,

Ed Pach

Fantastisch!

CJ de Vries
21-8-2016

Villa Ocean Paradise......, tja wat zal ik zeggen. De naam klopt in alle opzichten. Wat een genot om daar te verblijven. Een heerlijke villa, met in alle slaapkamers airco en super bedden zodat je lekker slaapt. Een zeer ruim terras met een heerlijk zwembad, een mooie tuin met bloeiende planten en dan dat uitzicht..Wow! En dan op 3 minuten Koraal Rooftop Terras met de lekkerste cocktails en restaurant Karakter aan de zee met bediening bij je strandbedje bij èèn van de mooiste duik/snorkelplekken. Als je dat dan ook nog kan huren van iemand die zijn afspraken nakomt (Ed Pach), er een beheerder is (Kees) die goed bereikbaar is en je met alles wilt en kan helpen èn dat de info op de website ook nog klopt zodat je verwachtingen niet tegenvallen als je daar aankomt, dan heb je echt de perfecte vakantie te pakken. Ed Pach super bedankt (en Kees ook natuurlijk). Wij komen zeker bij je terug! Groet fam. De Vries

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Ed Pach, VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste familie de Vries,

heel hartelijk dank voor de prachtige beschrijving en alle complimenten.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Met Kees als nieuwe beheerder zijn er inderdaad grote verbeteringen aangebracht. Gelukkig denkt Kees, net als wij heel klantgericht, wat de service verder ten goede komt.

In april worden o.a. de badkamers vernieuwd, en worden er verbeteringen aangebracht aan het interieur, waardoor e.e.a. een nog betere uitstraling zal hebben.

Naar we hopen komen jullie snel weer logeren om te zien hoe het geworden is.

Met vriendelijke groet,

Ed Pach VVV Curaçao

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean Paradise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.