Villa Ocean Paradise

Review geschreven door Yvonne

Droomlocatie!

Yvonne,
13-6-2018

Al heel wat jaren komen wij op Curacao, maar nooit eerder troffen we zo’n prachtig huis als Ocean Paradise! Een prachtige, rustige plek, met een ruime porch, een heerlijk zwembad en een fantastisch uitzicht over de mooie tuin en de zee. Aan het eind van de dag heerlijk op de krukjes in het zwembad, geweldig!

Het huis is ruim en werkelijk van alle gemakken voorzien. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Ook het keukengerei was voor ons een verademing, zeer uitgebreid. Voor de beheerders van het huis, Mandy en Teun, hebben wij hebben wij niks dan lof. Wat een super toffe mensen zijn dat! Zij hebben ons met een probleem dat speelde ontzettend geholpen en stonden voor ons klaar waar nodig, waardoor onze vakantie echt fantastisch was!

Wat ons betreft zitten wij volgend jaar weer in Ocean Paradise!

Gereisd met partner in mei 2018