Villa Ocean Paradise

Review geschreven door Dorine van Eijk

Adembenemend

Dorine van Eijk,
13-5-2018

Alles perfect geregeld via verhuurder en de beheerders Teun en Mandy.👌

Het is in het echt nog mooier. Villa zeer compleet en de masterbedroom heeft een nieuwe badkamer. Andere badkamer is gedateerd. Zwembad heb je nodig met de warmte, heerlijk. Auto is fijn en noodzakelijk. Super lekker strand Daaibooi met de auto 5 min., zwemmen met schildpadden...Andere stranden verder weg. Karakter heerlijk eten en aangelegd strand met ligbedden. Dagelijks leven niet duur, ook s avonds de restaurantjes. Leuke tips gekregen van verhuurder over de mail.. Willemstad is 15 min. Rijden dus prima te doen, vooraan Willemstad een mooie grote supermarkt Centrum supermarket . Koelkast is groot dus je hoeft niet elke dag👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018