Villa Ocean Paradise

Review geschreven door Ben en Annemarie

Fantastisch ver

Ben en Annemarie,
20-1-2018

We hebben begin januari 2018 twee weken doorgebracht in Villa Ocean Paradise en wat hebben we genoten.

Allereerst het contact met VVV Curacao om de villa te boeken. Men was razendsnel met bevestigen van de reservering. Als we iets te vragen hadden, was men altijd bereikbaar. Dat zie je niet zo vaak. Ook toen we de reservering om moest boeken naar een andere datum was dat geen probleem, werd meteen geregeld.

Bij aankomst op Curaçao werden we opgehaald door Manielle en zij bracht ons naar de villa. Deze zag er top uit. Alles goed schoon, bloemetje op de tafel. We voelden ons meteen thuis.

De villa is prachtig gelegen met 180 graden uitzicht op zee en helemaal privé. De villa heeft 3 slaapkamers met airco en een goed uitgeruste keuken en buiten een bbq.

Altijd een heerlijk zeewindje en het zwembadwater op temperatuur. Het mooiste moment op de dag is het wakker worden van de vogels en daarna een lekker kopje koffie op het terras. In de namiddag borrelen onder de palapa en de zon langzaam onder zien gaan. Dit is zo relaxed en je wil dit eigenlijk het hele jaar meemaken.

Vanuit Coral Estate is het hele eiland makkelijk bereikbaar. Genoeg om te doen, te bekijken en het Curaçao gevoel te ervaren. Ook de beheerder Manielle was altijd bereikbaar indien nodig en ze zorgde ervoor dat het huis tip-top in orde was.

We kunnen iedereen een verblijf in Villa Ocean Paradise aanraden en we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2018