Villa Ocean Paradise

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marie-José Dooper

Marie-José Dooper,
29-5-2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad in villa Ocean Paradise. Het was de derde keer dat we op Coral Estate waren maar, mede door de rustige en geweldige ligging, staat Villa Ocean Paradise voor ons op nummer 1. We hebben enorm genoten van het prachtige uitzicht, het mooie grote zwembad en het heerlijke terras met de palapa beneden. We hebben dan ook veel tijd bij de villa doorgebracht. Het is ook heel fijn dat er zoveel leuke strandjes in de buurt zijn, waar je aan het eind van de middag nog even lekker naar toe kunt gaan.

Ook het strand bij Karakter was t.o.v. 3 jaar geleden veel mooier en gezelliger en het eten bij het restaurant was, zoals vanouds, super lekker.

We hebben begrepen dat de afgelopen tijd in en om het huis heel wat dingen verbeterd zijn. Zo hadden wij het geluk dat we de eerste gebruikers waren van de mooie vernieuwde badkamer bij de masterbedroom. Ook het nieuwe bankstel in de woonkamer en de wanddecoraties zijn erg mooi. De keuken en de tweede badkamer zullen binnenkort ook gerenoveerd worden. Dan is het huis is helemaal top!

Beheerder Kees is zeer behulpzaam en reageerde altijd meteen als we hem belden. Ook de contacten met beheerder Ed Pach verliepen zeer prettig. Kortom, dit alles maakte dat we ons erg thuis voelden en als in "Paradise" in Villa Ocean View Paradise.

Gereisd met partner in mei 2017