fantastische verblijfsplaats

Review geschreven door P Vercruysse

fantastische verblijfsplaats

P Vercruysse,
1-5-2017

Het is een schitterend huis met ideale ligging, en een zeer aangenaam zwembad en een zeer ruim terras. Ook de tuin met aangename schaduwplek is een rustgevende plaats waar men steeds kan genieten van de kleurrijke vogels en andere dieren. Het huis heeft werkelijk alles wat je kan bedenken, zoals bv. handige frigoboxen in verschillende formaten. Dichtbij zijn zeer aangename strandjes (Daaibooi, Porto Marie, …).

Vanaf de reservering via VVV Curacao zijn de organisatie en communicatie zeer professioneel en volledig verlopen. Al onze vragen werden op voorhand vlot beantwoord. Ook het huren van een auto is vlekkeloos verlopen.

Onze 3 kinderen vonden het één van de leukste plaatsen waar ze al zijn geweest, en hebben dagelijks heel wat tijd in het leuke zwembad doorgebracht

Kortom een aanrader voor iedereen die graag een rustige plek wenst in een schitterende omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017