Villa Ocean Paradise

Review geschreven door Nick en Yvonne

Droomhuis in de zon

Nick en Yvonne,
31-3-2017

Twee weken villa Ocean Paradise gehuurd via verhuurder. Wij sluiten ons volledig aan bij de vorige positieve reviews. Een erg mooi huis met een fantastisch uitzicht. Op de grote porch ( terras) is het net of je in een volliere zit. De suikerdiefjes, troepialen, duiven en kolibri’s vliegen af en aan. Na een heerlijk dagje naar een van de mooie stranden in de omgeving kan je nog heerlijk relaxen in je eigen prive zwembad. Daaibooi is vlakbij en ook porto Marie is maar 10 minuten rijden. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis, ook een erg goede grote amerikaanse koelkast/vriezer, wasmachine, oven en magnetron. Wij hebben tevens dankbaar gebruik gemaakt van de grote gasbarbecue. Er worden veel vakantie huurwoningen aangeboden op Curaçao, keuze genoeg, maar de uitstekende prijs kwaliteit verhouding van villa Ocean Paradise onderscheidt ons inziens dit huis van de rest. Wij komen in ieder geval hier nog graag eens terug. Nick en Yvonne

Gereisd met partner in maart 2017