Het was hier fantastisch.

Villa Ocean Paradise

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ina, Aldert, Jannie en Fred

Het was hier fantastisch.

Ina, Aldert, Jannie en Fred,
7-3-2017

We hebben van 15 t/m 22 feb 2017 villa Ocean Paradise gehuurd. Wat een geweldige villa. We hebben alle vier bijzonder genoten. De woning heeft vanaf het terras een prachtig uitzicht over de zee, een heerlijk zwembad met ligbedden om in de zon of in de schaduw te liggen. De villa is afgeschermd door bomen en struiken; je hebt dan ook volledige privacy. Ook zijn er veel vogels, zoals suikerdiefjes, troepiaal en kolibrie; dit allemaal vanaf je terras te bewonderen. De drie slaapkamers (met airco) en twee badkamers zijn voorzien van horren. De woning ligt in de villawijk Coral Estate, op enkele minuten rijden van de stranden Daaibooi en Porte Mari en de restaurants Karakter en Koraal Rooftop, waar je aan zee heerlijk kunt lunchen en dineren. Bij aankomst werden we door de beheerder Kees opgewacht; hij heeft uitstekend werk voor ons gedaan. Ed van VVV is zeer behulpzaam geweest en heeft er alles aan gedaan om er voor te zorgen dat wij zo optimaal mogelijk konden genieten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker weer terug, alleen dan voor een langere periode.

Gereisd met vrienden in februari 2017