9,6

18 reviews over Villa Ocean Paradise in het Nederlands

Fantastisch ver

Ben en Annemarie, 20-1-2018

We hebben begin januari 2018 twee weken doorgebracht in Villa Ocean Paradise en wat hebben we genoten.

Allereerst het contact met VVV Curacao om de villa te boeken. Men was razendsnel met bevestigen van de reservering. Als we iets te vragen hadden, was men altijd bereikbaar. Dat zie je niet zo vaak. Ook toen we de reservering om moest boeken naar een andere datum was dat geen probleem, werd meteen geregeld.

Bij aankomst op Curaçao werden we opgehaald door Manielle en zij bracht ons naar de villa. Deze zag er top uit. Alles goed schoon, bloemetje op de tafel. We voelden ons meteen thuis.

De villa is prachtig gelegen met 180 graden uitzicht op zee en helemaal privé. De villa heeft 3 slaapkamers met airco en een goed uitgeruste keuken en buiten een bbq.

Altijd een heerlijk zeewindje en het zwembadwater op temperatuur. Het mooiste moment op de dag is het wakker worden van de vogels en daarna een lekker kopje koffie op het terras. In de namiddag borrelen onder de palapa en de zon langzaam onder zien gaan. Dit is zo relaxed en je wil dit eigenlijk het hele jaar meemaken.

Vanuit Coral Estate is het hele eiland makkelijk bereikbaar. Genoeg om te doen, te bekijken en het Curaçao gevoel te ervaren. Ook de beheerder Manielle was altijd bereikbaar indien nodig en ze zorgde ervoor dat het huis tip-top in orde was.

We kunnen iedereen een verblijf in Villa Ocean Paradise aanraden en we komen zeker nog een keer terug.

Marie-José Dooper, 29-5-2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad in villa Ocean Paradise. Het was de derde keer dat we op Coral Estate waren maar, mede door de rustige en geweldige ligging, staat Villa Ocean Paradise voor ons op nummer 1. We hebben enorm genoten van het prachtige uitzicht, het mooie grote zwembad en het heerlijke terras met de palapa beneden. We hebben dan ook veel tijd bij de villa doorgebracht. Het is ook heel fijn dat er zoveel leuke strandjes in de buurt zijn, waar je aan het eind van de middag nog even lekker naar toe kunt gaan.

Ook het strand bij Karakter was t.o.v. 3 jaar geleden veel mooier en gezelliger en het eten bij het restaurant was, zoals vanouds, super lekker.

We hebben begrepen dat de afgelopen tijd in en om het huis heel wat dingen verbeterd zijn. Zo hadden wij het geluk dat we de eerste gebruikers waren van de mooie vernieuwde badkamer bij de masterbedroom. Ook het nieuwe bankstel in de woonkamer en de wanddecoraties zijn erg mooi. De keuken en de tweede badkamer zullen binnenkort ook gerenoveerd worden. Dan is het huis is helemaal top!

Beheerder Kees is zeer behulpzaam en reageerde altijd meteen als we hem belden. Ook de contacten met beheerder Ed Pach verliepen zeer prettig. Kortom, dit alles maakte dat we ons erg thuis voelden en als in "Paradise" in Villa Ocean View Paradise.

fantastische verblijfsplaats

P Vercruysse, 1-5-2017

Het is een schitterend huis met ideale ligging, en een zeer aangenaam zwembad en een zeer ruim terras. Ook de tuin met aangename schaduwplek is een rustgevende plaats waar men steeds kan genieten van de kleurrijke vogels en andere dieren. Het huis heeft werkelijk alles wat je kan bedenken, zoals bv. handige frigoboxen in verschillende formaten. Dichtbij zijn zeer aangename strandjes (Daaibooi, Porto Marie, …).

Vanaf de reservering via VVV Curacao zijn de organisatie en communicatie zeer professioneel en volledig verlopen. Al onze vragen werden op voorhand vlot beantwoord. Ook het huren van een auto is vlekkeloos verlopen.

Onze 3 kinderen vonden het één van de leukste plaatsen waar ze al zijn geweest, en hebben dagelijks heel wat tijd in het leuke zwembad doorgebracht

Kortom een aanrader voor iedereen die graag een rustige plek wenst in een schitterende omgeving.

Fantastisch!

Bert, 17-4-2017

Ligging met uitzicht op zee, geweldig!

Zwembad, heerlijk!

Privacy en rust, alleen geluid van de vogels.

Voldoende ruimte in en om de villa, goed uitgerust!

Fantastische begeleiding van verhuurder!

Droomhuis in de zon

Nick en Yvonne, 31-3-2017

Twee weken villa Ocean Paradise gehuurd via verhuurder. Wij sluiten ons volledig aan bij de vorige positieve reviews. Een erg mooi huis met een fantastisch uitzicht. Op de grote porch ( terras) is het net of je in een volliere zit. De suikerdiefjes, troepialen, duiven en kolibri’s vliegen af en aan. Na een heerlijk dagje naar een van de mooie stranden in de omgeving kan je nog heerlijk relaxen in je eigen prive zwembad. Daaibooi is vlakbij en ook porto Marie is maar 10 minuten rijden. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis, ook een erg goede grote amerikaanse koelkast/vriezer, wasmachine, oven en magnetron. Wij hebben tevens dankbaar gebruik gemaakt van de grote gasbarbecue. Er worden veel vakantie huurwoningen aangeboden op Curaçao, keuze genoeg, maar de uitstekende prijs kwaliteit verhouding van villa Ocean Paradise onderscheidt ons inziens dit huis van de rest. Wij komen in ieder geval hier nog graag eens terug. Nick en Yvonne

Het was hier fantastisch.

Ina, Aldert, Jannie en Fred, 7-3-2017

We hebben van 15 t/m 22 feb 2017 villa Ocean Paradise gehuurd. Wat een geweldige villa. We hebben alle vier bijzonder genoten. De woning heeft vanaf het terras een prachtig uitzicht over de zee, een heerlijk zwembad met ligbedden om in de zon of in de schaduw te liggen. De villa is afgeschermd door bomen en struiken; je hebt dan ook volledige privacy. Ook zijn er veel vogels, zoals suikerdiefjes, troepiaal en kolibrie; dit allemaal vanaf je terras te bewonderen. De drie slaapkamers (met airco) en twee badkamers zijn voorzien van horren. De woning ligt in de villawijk Coral Estate, op enkele minuten rijden van de stranden Daaibooi en Porte Mari en de restaurants Karakter en Koraal Rooftop, waar je aan zee heerlijk kunt lunchen en dineren. Bij aankomst werden we door de beheerder Kees opgewacht; hij heeft uitstekend werk voor ons gedaan. Ed van VVV is zeer behulpzaam geweest en heeft er alles aan gedaan om er voor te zorgen dat wij zo optimaal mogelijk konden genieten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker weer terug, alleen dan voor een langere periode.
Ed Pach - VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 15-3-2017

Beste Ina, Jannie, Aldert en Fred,

heel fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

We hopen jullie gauw weer te mogen ontvangen, maar dan natuurlijk voor een langere periode.

Graag tot een volgende keer.

Met zonnige groet,

Relaxen in luxe!

Huub en Anita, 5-2-2017

Voor de tweede keer verbleven wij in deze heerlijke villa. Geboekt via verhuurder, inmiddels weten wij dat wat je leest en ziet op de website, ook echt klopt. Daarnaast komt verhuurder een groot compliment toe. Altijd is hij bereikbaar. Reageert zeer persoonlijk en betrokken, komt zelf ook met voorstellen en oplossingen. Iets waar menig aanbieder van dergelijke accommodaties nog eens een voorbeeld aan kan nemen.

De villa is zeer ruim, voorzien van een luxe keuken met grote dubbele koelkast, aparte vriesladen, vaatwasser en oven. Alles wat je nodig zou kunnen hebben, is aanwezig. Drie slaapkamers (met airco) en twee badkamers. In de kasten meer dan voldoende handdoeken en badlakens. In een separate kamer staat de wasmachine, aparte wijnkoeler en een kluisje. Aan de achterkant een grote porch, met luxe gasbarbecue, en natuurlijk het royale en diepe zwembad. Vanaf de porch heb je fantastisch uitzicht over de zee. Bij heel helder weer is zelfs Venezuela aan de horizon te zien en elke dag weer kan je van de mooiste zonsondergang genieten. Iets lager in de tuin staat de palapa met luie stoelen. Doordat het park hoogteverschil heeft, en tussen de villa’s voldoende struiken en bomen zijn gepland, heb je volledige privacy.

De beheerder Kees zorgde voor de fijne ontvangst en is beschikbaar als je hem nodig hebt. Hij komt regelmatig het zwembad en de tuin bijhouden. Daarbij gaf Kees aan, dat dit jaar nog, de badkamer, interieur, servies etc. allemaal vernieuwd wordt. Iets wat de grandeur van deze villa allemaal verder tot zijn recht kan laten komen. Kees bedankt!

De villa is zo gelegen dat snorkelen, duiken, zonnen aan het strand en heerlijk uit eten te voet kunnen worden ondernomen. Nu, het tweede jaar dat wij er waren, zie je dat ook het strand en de uitbating door Koraal en Karakter steeds beter van de grond komen. Zonder dat het overdreven druk, maar gewoon prettig bezet is en dat ze aan het onderhoud echt alles doen. Het strand om te zonnen is volgens ons één van de fijnste op Curaçao.

Wij hebben wederom een heerlijke vakantie gehad in Ocean Paradise, en we hopen hier nog eens terug te komen!

Ed Pach, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste Anita en Huub,

heel hartelijk dank voor de prachtige beschrijving en alle complimenten.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Fijn dat jullie ook nog even de verbeteringen benoemen. Met Kees als nieuwe beheerder zijn er inderdaad grote verbeteringen aangebracht.

In april worden o.a. de badkamers vernieuwd, waardoor e.e.a. een nog betere uitstraling zal hebben.

Naar we hopen komen jullie snel weer logeren om te zien hoe het geworden is.

P.s. het is mogelijk om in combinatie met dit huis onze Chevrolet Captiva Sport SUV, 6V, 3.6, zeer voordelig te huren.

Ed Pach

willen nu al terug

john katoen, 13-10-2016

Curacao 18 september tot en met 6 oktober vertoeft op Curacao in Villa Ocean Paradise te Coral Estate

Dit is wat je kon noemen een super vakantie alles wat je je kon wensen bij de hand zon - zwembad - oceaan - ruimte - uitzicht enz. enz.

Een boeking doen via touroperator en hoppa je bent verzekerd van dit alles naar later bleek.

Een huisbaas Kees die het runt als ware we zijn gasten en wij met zijn 4-en kunnen niets anders stellen dat dit zeker een aanrader is en wij zullen zeker een volgende keer hier weer naar terug gaan en als je wat zoekt met privacy ook dan zeg ik boeken maar

john en yvonne katoen

wim en bea rijken

Ed Pach VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste Yvonne, Bea, Wim en John,

hartelijk dank voor jullie prachtige review.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

In het afgelopen jaar is er al veel verbeterd aan het huis.

In april zijn o.a. de badkamers aan de beurt. Ook zal er het een en ander veranderen aan het interieur, waardoor de uitstraling nog beter wordt.

En nog steeds zal de huur, in vergelijking met dezelfde huizen die veel duurder zijn, hetzelfde blijven!

Met Kees als beheerder ter plaatse zijn ook wij zeer blij. Hij is net als wij heel klantgericht, wat de service verder ten goede komt.

Ed Pach VVV Curaçao

Fantastisch!

CJ de Vries, 21-8-2016

Villa Ocean Paradise......, tja wat zal ik zeggen. De naam klopt in alle opzichten. Wat een genot om daar te verblijven. Een heerlijke villa, met in alle slaapkamers airco en super bedden zodat je lekker slaapt. Een zeer ruim terras met een heerlijk zwembad, een mooie tuin met bloeiende planten en dan dat uitzicht..Wow! En dan op 3 minuten Koraal Rooftop Terras met de lekkerste cocktails en restaurant Karakter aan de zee met bediening bij je strandbedje bij èèn van de mooiste duik/snorkelplekken. Als je dat dan ook nog kan huren van iemand die zijn afspraken nakomt (Ed Pach), er een beheerder is (Kees) die goed bereikbaar is en je met alles wilt en kan helpen èn dat de info op de website ook nog klopt zodat je verwachtingen niet tegenvallen als je daar aankomt, dan heb je echt de perfecte vakantie te pakken. Ed Pach super bedankt (en Kees ook natuurlijk). Wij komen zeker bij je terug! Groet fam. De Vries
Ed Pach, VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 14-2-2017

Beste familie de Vries,

heel hartelijk dank voor de prachtige beschrijving en alle complimenten.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Met Kees als nieuwe beheerder zijn er inderdaad grote verbeteringen aangebracht. Gelukkig denkt Kees, net als wij heel klantgericht, wat de service verder ten goede komt.

In april worden o.a. de badkamers vernieuwd, en worden er verbeteringen aangebracht aan het interieur, waardoor e.e.a. een nog betere uitstraling zal hebben.

Ed Pach VVV Curaçao

Onvergetelijk

Fam Van der Vaart, 3-7-2016

Eigenlijk geen op of aanmerkingen. De verwachtingen die wij voor onze vakantie hadden zijn volledig waar gemaakt.

Bij aankomst bij de gehuurde villa stond de beheerder ons op te wachten met de bestelde boodschappen. Hij heeft ons van harte welkom geheten en een kleine rondleiding door de villa gegeven. De vragen die wij hadden werden direct en heel vriendelijk beantwoord. Een klein probleem wat wij na zijn vertrek tegen kwamen is de volgende dag direct en naar volle tevredenheid opgelost. Bij een onderhouds- bezoek (zwembad) heeft hij ons antwoord en goede raad gegeven over diverse dingen op het eiland. Het gehele verblijf was voor ons echt een feest. Voorbeeld is dat de chef kok van het restaurant Karakter bij ons aan tafel kwam om het diner door te nemen voor onze schoondochter die veganist is. Dit is door ons als zeer attent ervaren.

Ed Pach www.vvvcuracao.nl, owner VVVCuracao.nl, 29-7-2016

Beste familie van der Vaart,

heel hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling en aanbevelingen op Zoover.

Heel graag tot een volgende bezoek aan Curaçao.

Met zonnige groet,

Ed Pach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean Paradise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Ocean Paradise scoort een 9.63 uit 10 op basis van 22 reviews.