Villa Ocean Paradise

22 reviews over Villa Ocean Paradise in het Nederlands

Superhuis!

Marloes
24-8-2018

Super mooi huis, mooie ligging, grote veranda met BBQ en zwembad, prachtig uitzicht. Huis is heel compleet, alles wat je kan bedenken is er. Beheerders super vriendelijk!

Droomlocatie!

Yvonne
13-6-2018

Al heel wat jaren komen wij op Curacao, maar nooit eerder troffen we zo’n prachtig huis als Ocean Paradise! Een prachtige, rustige plek, met een ruime porch, een heerlijk zwembad en een fantastisch uitzicht over de mooie tuin en de zee. Aan het eind van de dag heerlijk op de krukjes in het zwembad, geweldig!

Het huis is ruim en werkelijk van alle gemakken voorzien. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Ook het keukengerei was voor ons een verademing, zeer uitgebreid. Voor de beheerders van het huis, Mandy en Teun, hebben wij hebben wij niks dan lof. Wat een super toffe mensen zijn dat! Zij hebben ons met een probleem dat speelde ontzettend geholpen en stonden voor ons klaar waar nodig, waardoor onze vakantie echt fantastisch was!

Wat ons betreft zitten wij volgend jaar weer in Ocean Paradise!

Adembenemend

Dorine van Eijk
13-5-2018

Alles perfect geregeld via verhuurder en de beheerders Teun en Mandy.👌

Het is in het echt nog mooier. Villa zeer compleet en de masterbedroom heeft een nieuwe badkamer. Andere badkamer is gedateerd. Zwembad heb je nodig met de warmte, heerlijk. Auto is fijn en noodzakelijk. Super lekker strand Daaibooi met de auto 5 min., zwemmen met schildpadden...Andere stranden verder weg. Karakter heerlijk eten en aangelegd strand met ligbedden. Dagelijks leven niet duur, ook s avonds de restaurantjes. Leuke tips gekregen van verhuurder over de mail.. Willemstad is 15 min. Rijden dus prima te doen, vooraan Willemstad een mooie grote supermarkt Centrum supermarket . Koelkast is groot dus je hoeft niet elke dag👍

Arno Schouw
13-4-2018

Mooi huis met super uitzicht en ligging. Goede en snelle communicatie met de verhuurder. Wij zijn al 9 keer op curacao geweest maar voor ons de eerste keer op Coral estate maar ZEER zeker voor herhaling vatbaar. Bij karakter kan je uitstekend eten voor een goeie prijs en heerlijk op het strand zitten. Mede door de centrale ligging tov de mooie stranden in het noorden en de stad in het zuiden een zeer goede uitvalsbasis voor een mooie geslaagde vakantie.

Fantastisch ver

Ben en Annemarie
20-1-2018

We hebben begin januari 2018 twee weken doorgebracht in Villa Ocean Paradise en wat hebben we genoten.

Allereerst het contact met VVV Curacao om de villa te boeken. Men was razendsnel met bevestigen van de reservering. Als we iets te vragen hadden, was men altijd bereikbaar. Dat zie je niet zo vaak. Ook toen we de reservering om moest boeken naar een andere datum was dat geen probleem, werd meteen geregeld.

Bij aankomst op Curaçao werden we opgehaald door Manielle en zij bracht ons naar de villa. Deze zag er top uit. Alles goed schoon, bloemetje op de tafel. We voelden ons meteen thuis.

De villa is prachtig gelegen met 180 graden uitzicht op zee en helemaal privé. De villa heeft 3 slaapkamers met airco en een goed uitgeruste keuken en buiten een bbq.

Altijd een heerlijk zeewindje en het zwembadwater op temperatuur. Het mooiste moment op de dag is het wakker worden van de vogels en daarna een lekker kopje koffie op het terras. In de namiddag borrelen onder de palapa en de zon langzaam onder zien gaan. Dit is zo relaxed en je wil dit eigenlijk het hele jaar meemaken.

Vanuit Coral Estate is het hele eiland makkelijk bereikbaar. Genoeg om te doen, te bekijken en het Curaçao gevoel te ervaren. Ook de beheerder Manielle was altijd bereikbaar indien nodig en ze zorgde ervoor dat het huis tip-top in orde was.

We kunnen iedereen een verblijf in Villa Ocean Paradise aanraden en we komen zeker nog een keer terug.

Marie-José Dooper
29-5-2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad in villa Ocean Paradise. Het was de derde keer dat we op Coral Estate waren maar, mede door de rustige en geweldige ligging, staat Villa Ocean Paradise voor ons op nummer 1. We hebben enorm genoten van het prachtige uitzicht, het mooie grote zwembad en het heerlijke terras met de palapa beneden. We hebben dan ook veel tijd bij de villa doorgebracht. Het is ook heel fijn dat er zoveel leuke strandjes in de buurt zijn, waar je aan het eind van de middag nog even lekker naar toe kunt gaan.

Ook het strand bij Karakter was t.o.v. 3 jaar geleden veel mooier en gezelliger en het eten bij het restaurant was, zoals vanouds, super lekker.

We hebben begrepen dat de afgelopen tijd in en om het huis heel wat dingen verbeterd zijn. Zo hadden wij het geluk dat we de eerste gebruikers waren van de mooie vernieuwde badkamer bij de masterbedroom. Ook het nieuwe bankstel in de woonkamer en de wanddecoraties zijn erg mooi. De keuken en de tweede badkamer zullen binnenkort ook gerenoveerd worden. Dan is het huis is helemaal top!

Beheerder Kees is zeer behulpzaam en reageerde altijd meteen als we hem belden. Ook de contacten met beheerder Ed Pach verliepen zeer prettig. Kortom, dit alles maakte dat we ons erg thuis voelden en als in "Paradise" in Villa Ocean View Paradise.

fantastische verblijfsplaats

P Vercruysse
1-5-2017

Het is een schitterend huis met ideale ligging, en een zeer aangenaam zwembad en een zeer ruim terras. Ook de tuin met aangename schaduwplek is een rustgevende plaats waar men steeds kan genieten van de kleurrijke vogels en andere dieren. Het huis heeft werkelijk alles wat je kan bedenken, zoals bv. handige frigoboxen in verschillende formaten. Dichtbij zijn zeer aangename strandjes (Daaibooi, Porto Marie, …).

Vanaf de reservering via VVV Curacao zijn de organisatie en communicatie zeer professioneel en volledig verlopen. Al onze vragen werden op voorhand vlot beantwoord. Ook het huren van een auto is vlekkeloos verlopen.

Onze 3 kinderen vonden het één van de leukste plaatsen waar ze al zijn geweest, en hebben dagelijks heel wat tijd in het leuke zwembad doorgebracht

Kortom een aanrader voor iedereen die graag een rustige plek wenst in een schitterende omgeving.

Fantastisch!

Bert
17-4-2017

Ligging met uitzicht op zee, geweldig!

Zwembad, heerlijk!

Privacy en rust, alleen geluid van de vogels.

Voldoende ruimte in en om de villa, goed uitgerust!

Fantastische begeleiding van verhuurder!

Droomhuis in de zon

Nick en Yvonne
31-3-2017

Twee weken villa Ocean Paradise gehuurd via verhuurder. Wij sluiten ons volledig aan bij de vorige positieve reviews. Een erg mooi huis met een fantastisch uitzicht. Op de grote porch ( terras) is het net of je in een volliere zit. De suikerdiefjes, troepialen, duiven en kolibri’s vliegen af en aan. Na een heerlijk dagje naar een van de mooie stranden in de omgeving kan je nog heerlijk relaxen in je eigen prive zwembad. Daaibooi is vlakbij en ook porto Marie is maar 10 minuten rijden. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis, ook een erg goede grote amerikaanse koelkast/vriezer, wasmachine, oven en magnetron. Wij hebben tevens dankbaar gebruik gemaakt van de grote gasbarbecue. Er worden veel vakantie huurwoningen aangeboden op Curaçao, keuze genoeg, maar de uitstekende prijs kwaliteit verhouding van villa Ocean Paradise onderscheidt ons inziens dit huis van de rest. Wij komen in ieder geval hier nog graag eens terug. Nick en Yvonne

Het was hier fantastisch.

Ina, Aldert, Jannie en Fred
7-3-2017

We hebben van 15 t/m 22 feb 2017 villa Ocean Paradise gehuurd. Wat een geweldige villa. We hebben alle vier bijzonder genoten. De woning heeft vanaf het terras een prachtig uitzicht over de zee, een heerlijk zwembad met ligbedden om in de zon of in de schaduw te liggen. De villa is afgeschermd door bomen en struiken; je hebt dan ook volledige privacy. Ook zijn er veel vogels, zoals suikerdiefjes, troepiaal en kolibrie; dit allemaal vanaf je terras te bewonderen. De drie slaapkamers (met airco) en twee badkamers zijn voorzien van horren. De woning ligt in de villawijk Coral Estate, op enkele minuten rijden van de stranden Daaibooi en Porte Mari en de restaurants Karakter en Koraal Rooftop, waar je aan zee heerlijk kunt lunchen en dineren. Bij aankomst werden we door de beheerder Kees opgewacht; hij heeft uitstekend werk voor ons gedaan. Ed van VVV is zeer behulpzaam geweest en heeft er alles aan gedaan om er voor te zorgen dat wij zo optimaal mogelijk konden genieten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker weer terug, alleen dan voor een langere periode.

Ed Pach - VVV Curaçao, owner VVVCuracao.nl, 15-3-2017

Beste Ina, Jannie, Aldert en Fred,

heel fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

We hopen jullie gauw weer te mogen ontvangen, maar dan natuurlijk voor een langere periode.

Graag tot een volgende keer.

Met zonnige groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ocean Paradise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ocean Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.