Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Parcs Coral Estate Curaçao voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao

• 2018
    5cindy20-09-2018

Nooit meer!

In de dure VIP Lanais werkte het kookvuur niet naar behoren. Wij hebben dit dagelijks gemeld maar er gebeurde niks. Bij thuiskomst stuurden wij mail naar het hoofdkantoor in Nederland en werd ontkend dat wij probleem hadden gemeld. Een echt VIP gevoel hebben wij daar dus niet gehad. Ook sluit de bar elke avond om 22u, dit hebben wij nog nooit meegemaakt in een resort. Omdat je zo afgelegen zit kan je dus niet nog even snel ergens anders gezellig met vrienden iets gaan drinken. Wij bezoeken Curaçao 2 maal per jaar en dit was slechtste ervaring tot nu toe.

Met oudere kinderen

• 9Paulien09-08-2018

Uitstekend resort voor relax- en duikvakantie!

Oasis Coral Parc is een ruim opgezet, nog nieuw en goed verzorgd klein resort. Het ligt aan de westkant van Curacao, dus heerlijk ver van alle toeristische resorts. Wij verbleven in een Lanais de Luxe appartement, met overdekt terras en buitenkeuken. Ideaal; want in de schaduw en toch steeds genietend van de heerlijk temperatuur en het buitenleven. Personeel is zeer klantvriendelijk, van de huishouding tot de tuinmannen hebben ze gezorgd voor een voor ons voortreffelijk verblijf. Het strand dat bij Oasis Parc hoort, wordt schoongehouden en de bediening van restaurant Karakter is ook geweldig. Alle andere mooie stranden met de auto op korte afstand en Willemstad op 15 minuten. Daarnaast zit Coraldivers ook op het strand van Oasis Parc, waar we, met onze kinderen van 15 en 17 jaar, ons duikbrevet hebben gehaald.

Met oudere kinderen

• 10Eva10-05-2018

Absolute aanrader!

Het was zo netjes, zo sfeervol, zo tot rust gekomen!! En het restaurant, het was heerlijk! het strandje maakte totaal niet uit dat je met trapje in de zee moet, dat maakt het juist leuker en het is wel aan te raden een auto te huren. Curacao zelf is toch zeker een eiland waar je bij terugkomst al terug naar toe wil. Het is een absolute aanrader!!

• 2017
    8Brenda Schaafsma07-11-2017

Relaxte heerlijke vakantie

Wij hadden een VIP kamer geboekt. Het was een mooie ruime kamer met uitzicht op zee. Het bed ligt prima. Elke dag werd de kamer netjes gemaakt. Het VIP afkoelbad ligt tussen de VIP kamers en is gemakkelijk te bereiken. Op het terras is geen service beschikbaar. Er wordt niet gecontroleerd of er alleen mensen uit de VIP kamers komen. Het zwembad en het strand zijn niet privé. Het kan erg druk zijn. Restaurant Koraal en Karakter zijn niet van het park, maar van een andere eigenaar. De service is prima en het eten is lekker. Reserveren is aan te raden omdat het druk kan zijn met mensen van het eiland. Het strand en restaurant Karakter zijn bereikbaar via twee trappen. Helaas is er geen courtesy room waar je nog even kan douchen voor vertrek. Er wordt verteld dat het park volgeboekt is, maar dat je wel bij kan boeken voor USD 15,- per uur. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 8Mia Valckx01-04-2017

Wat een geweldige plaats,als je van rust houd

Heel vriendelijk personeel Het eten in Karakter is Super. Minpunt is wel,verwisseling van badlakens ,na 3 dagen is te lang Mensen die slecht ter been zijn,moeten wel trappen lopen,of een steile helling op en af wij waren er een week,studio 720,maar vonden het verder Super.

• Oude reviews

10anita07-03-2016

Dit is 't..... Paradijs

Geweldige locatie, alles super geregeld, fantastisch uitzicht, nog geen 50 meter vd Caribische zee, idyllische tuin. Alles is gewoon Super!!!! Wij willen terug!

• 9heer W.G.M. Brons18-03-2014

fraai liggend estate

Het estate is fraai gelegen langs de kust; het beschikt over bijzonder mooie bungalows allen voorzien van een zwembad. de horeca bestaat uit een restaurant ,terwijl overige faciliteiten nog volop in ontwikkeling zijn.

• 7Malu03-08-2011

Personeel laat te wensen over

Samen met mijn ouders heb ik een week in een huisje van het Coral Estate Resort gezeten. Het huis was van particulieren, dus wij zaten niet in het Habitat hotel. Het huis was prachtig (huisje 1022) maar wel een beetje onpraktisch ingedeeld. Er was te weinig berg- en beweegruimte op de slaapkamers en in de badkamer was ook amper ruimte om je toiletspullen neer te zetten. Het huis had wel een klein zwembad en zeezicht, dit maakte het allemaal comfortabel en luxe. Het personeel was iets minder, het meisje van de receptie was nogal een sekreet en de receptie was op de meest ongebruikelijke tijden gesloten. De beveiliging daarentegen was wel weer heel aardig, maar dat waren Antillianen dus dat verklaart een hoop (zijn nou eenmaal veel vriendelijker dan Hollanders). De ligging is prima, wel ver van Willemstad maar daarentegen wel dichtbij alle mooie stranden.

• 7Wendy10-03-2011

Heerlijk

Het hotel is super mooi, vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Enige nadeel is dat het zover van curacao stad af ligt. Toch wel half uur rijden.

• 0L. den Hartog28-02-2011

begrip voor minder klantvriendelijke houding

Aangezien wij twee maal Coral Estate Seasite(Habitat) hebben bezocht en wij juist het personeel erg vriendelijk vonden, wilden we voor de derde maal daar onze vakantie doorbrengen. Helaas wordt het hotel per 1 maart gesloten wegens reorganisatie. Het personeel weet dus sinds begin februari dat ze hun baan kwijt zijn en dat verklaart dus wel hun onvriendelijke houding tegenover de gasten! We hopen dat men hiervoor enig begrip kan hebben want voor ruim 40 mensen, ander werk zoeken, zal op Curacao niet zo eenvoudig zijn.

0 tips over Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
        • KeukenKitchenette
        • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
        • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area