Appartement My Dream Apartments

• 8.6Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor My Dream Apartments voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement My Dream Apartments

• 9Annet21-02-2016

Een heerlijk plekje!

Een heerlijk appartement in het rustige plaatsje Lagun, op loopafstand van het strand Playa Lagun, waar je heerlijk kunt snorkelen. Het appartement is wat verouderd, maar compleet ingericht en heel comfortabel: goede bedden, lekkere douche, grote koelkast met groot vriesvak. Een schitterend uitzicht en vriendelijke eigenaren. Een plekje om naar terug te gaan. Doe wel eerst wat inkopen bij een goede supermarkt, in Lagun is alleen een toko, die ook wat snacks verkoopt, 1 restaurantje bij Bahia appartementen en 1 restaurant bij de duikschool, maar deze is alleen overdag en 2 avonden in de week open. Met de auto een half uurtje naar Willemstad en binnen 10 minuten op het prachtige strand Grote Knip.

• 9Martina & Leon van Dooren21-03-2010

een aanrader voor zee en snorkelliefehebbers

Een prachtige locatie met geweldig uitzicht over zee, bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaren, appartement is compleet uitgerust, nabij gelegen Lagun bay/beach is werkelijk schitterend (je zwemt in een aquarium), fraaie natuur omgeving, kolibries vliegen in de tuin. Werkelijk een aanrader voor iedereen die niet de drukte van Willemstad en omgeving zoekt.

• 10ben 09-10-2009

paradijs gevonden

erg mooie lokatie, terras uitkijkend over zee met gave zonsondergang.of met trapje zo de zee in. op loop afstand super witte strand en eetgelegenheid waar erg lekkere spareribs worden gemaakt.de perfekte plek om lekker te snorkelen en zwemmen. huur voor weinig een auto in het dorpje lagun en verken het eiland met al die aardige mensen, en mooi natuur. vergeet klein curacao niet te bezoeken

Met vrienden

• 9Hendrich04-10-2009

met auto beste locatie op het eiland!!

Lagun ligt op ongeveer 35 autominuten van Willemstad. Het appartement is werkelijk fantastisch...ontbijten op het balkon en als je geluk hebt dolfijnen zien voorbijtrekken. Heerlijk rustgevend. Als het te warm is trap naar beneden en in de caribische zee springen.

Service is perfect...."jij vraagt, wij draaien" Echt een aanrader voor iedereen.

Was vorige maand vanuit Belgie daar en denk met heimwee aan terug

• 9Petrus11-08-2009

geweldige ligging, wat een uitzicht!

Dit appartementengebouwtje ligt prachtig op Lagun, balkon boven de zee, trappetje af en je kunt gaan snorkelen. Uitzicht is fenomenaal! Sonia, de eigenaresse, is bijzonder vriendelijk en wil het ieder naar de zin maken. Echt een aanrader, ook prima prijs.

0 tips over Appartement My Dream Apartments

0 vragen over Appartement My Dream Apartments