Appartement Marazul Dive Resort

8.8Fantastisch

• 8.3Inrichting

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marazul Dive Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Appartement Marazul Dive Resort

• 9Joanne10-05-2016

De ideale plek voor rust op Curacao

Het resort is ruim opgezet en ziet er fris en schoon uit. Vrijwel elk huisje heeft uitzicht op zee, wat een gevoel van vrijheid en rust geeft. Het zwembad is heerlijk om even een frisse duik te nemen of om plaats te nemen op een van de ligstoelen. In het appartement ben je van alle gemakken voorzien: airco in alle kamers, twee badkamers, een hele goede koelkast en kook gelegenheid. Je kunt zo makkelijk je eigen maaltijd koken die je bij een picknicktafel op kunt eten terwijl je naar de ondergaande zon kijkt.

Om toch iets te noemen wat beter kan: de inventaris van de keuken was erg beperkt en de keukenkastjes roken wat muf. Maar daar is vast iets aan te doen.

• 10L. Teuben04-04-2012

In één woord: geweldig !!

Maart j.l. hebben wij 3 weken op park Marazul gezeten. We hadden een ruime bungalow met een groot terras. Wat een rust en wat een uitzicht. Westpunt is het mooiste gedeelte van Curacao met de mooiste stranden.

Regien en Gerard Dölle - Maarssen Elly en Lucas Teuben - Snelrewaard/Oudewater.

Met vrienden

• 10Atse Bos20-02-2012

De mooiste plek van Curaçao!

Mooi, goed onderhouden ressort in een prachtige en vooral rustige en groene omgeving. Er is eigenlijk niks te doen, behalve duiken natuurlijk, en dat is ons prima bevallen. Heerlijk relaxt. Spectaculaire zonsondergangen! Pal naast het ressort is restaurant El Racho gevestigd. Niet slecht. Appartement (9B) is compleet ingericht en heeft een prima bed! Geweldig goed geslapen. De service van de beheerders Tommy en Ulli is geweldig. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken en helpen direct als zich een probleem(pje) voordoet. Het ressort heeft een zwembad met ligstoelen eromheen. Hoewel er weinig te doen is kun je wel leuke wandelingen maken naar bijvoorbeeld Playa Kalki. Daar kun je duikspullen huren en er is een prima terras waar het met een verfrissing goed toeven is in de schaduw van de grote bomen.

Voor wie rust wil en geen massa-toerisme is Marazul een aanrader!

• 9Bianca en Jack22-08-2011

Uitstekend Resort

Dit goed onderhouden resort ligt op het rustige Westpunt. De duitse managers Thomas en Uli Koch zijn zeer behulpzaam bij problemen en vragen. Zij spreken overigens prima engels. Duikcentrum Ocean Encounters West op steenworp adstand bij Playa Kalki. Overigens is het de planning volgens de managers dat ook op Marazul een Ocean Encounters duikschool word begonnen begin 2012. Let wel dat je een auto huurt om naar de nabij gelegen stranden te gaan w.o. Grote en kleine Knip, Cas Abao, Playa Lagun (hier is overigens een Nedelandse duikschool waarbij je uitstekend kunt eten voor weinig geld). Restaurantjes voor aanbeveling zijn Misje, Jaanchies en E`Lanternu en zijn in de nabije omgeving. 40 minuten rijden naar Willemstad dus is prima te doen.

Met jonge kinderen

• 9marloes15-06-2011

Zeer nette appartementen!

We hadden een appartement gehuurd op het resort Marazul, wat zeer goed is bevallen. De appartementen zijn mooi gelegen aan de zee. De inrichting is heel compleet. Via een trap kun je zo het water in; je eigen enorme zwembad zo voor de deur! Westpunt is een rustig dorp, waar 's avonds niet veel te beleven is. Er zijn een aantal leuke restaurants waar je lekker kunt eten; Sol food, Jaanchies, Landhuis Misje. Mooie strandjes zoals grote knip, kleine knip, playa Lagun, playa Kalki zijn in de nabijheid.

• 8Frank Koster10-11-2010

Perfecte locatie en verblijf

Marazul ligt op een schitterende locatie in Westpunt. Het is een uitstekend resort voor rustzoekers die willen genieten van strand, zon en natuur. De appartementen zijn ruim en prima verzorgd, hoewel enkele kleine herstelwerkzaamheden noodzakelijk zijn om deze goede status te blijven behouden. Prima en vriendelijke staf die voortdurend goed bereikbaar zijn. In de omgeving zijn enkele gezellige en goede restaurants.

• 10A.Roelofs01-08-2009

Top locatie.

Prachtig resort, met een goed management, direct gelegen aan de Caraïbische zee. Prima duik- en snorkelfaciliteiten. Mooi en perfect onderhouden zwembad. Zeer verzorgde appartementen- en bungalows, schoon, beide badkamers warm water, magnetron, vaatwasser, breedbeeld tv, internet aansluiting etc. In de nabijheid van enkele goede restaurants en de mooiste stranden van Curacao.

• 9Ronald Westerhof 09-11-2007

In een woord fantastisch heerlijke vakantie gehad, perfecte omgeving heerlijk gedoken niets op aan te merken top !

• 9Pauline 09-11-2007

We zijn hier geweest het is top ! Prima duiken mooie bungalows prima verzorging en verder niets op aan te merken. Kom snel terug !

Anders

• 8Schot30-08-2007

Ben hier met de familie op vakantie geweest en wij zijn uiters ttevreden!! In tegenstelling tot andere reacties: woning prima verzorgd; goede wekelijkse schoonmaak en alle linnengoed verwisseld, zwembad handdoeken kan je dagelijk gratis omwisselen. Het zwembad was heel goed schoon de en een zeer klantvriendelijk en behulpzaam management. Wij komen hier zeker terug.

Familie

2 tips over Appartement Marazul Dive Resort

• Atse Bos, 20-02-2012

Er is prima openbaar vervoer naar Willemstad. Om de 2 uur vanaf de kerk (500 m. vanaf het ressort). De rit duurt ± 45 minuten en kost nog geen euro. Eindpunt ligt op 100 meter van de Emmabrug (Pontjesbrug). Geen parkeerproblemen. Ongeveer halverwege Westpunt-Willemstad ligt het dorp Tera Kora. Daar is California supermarkt. 20 minuten met de bus. Als je meer dan 100 gulden (± € 40,-) aan inkopen hebt, brengt men je met je boodschappen tot aan de deur van je appartement!

• L. Teuben, 04-04-2012

Maak met de Mermaid een trip naar klein Curacao - geweldig !!!

0 vragen over Appartement Marazul Dive Resort

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats