Appartement Lagun Blou Resort

9Fenomenaal

• 8.4Inrichting

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Lagun Blou Resort voor je op een rij gezet:

85 reviews over Appartement Lagun Blou Resort

• 9Josine & Patrick06-05-2019

Fantastisch!

Een prachtig verblijf met een geweldig uitzicht!!! Zeker zo mooi als op de foto's! Super ligging, vanuit de jacuzzi kijk je zo op de zee. Wij hadden een huisje met zeezicht. Een heerlijke, rustige plek om te relaxen. Leuk om vanuit het resort de strandjes in de buurt te bezoeken. Echt een aanrader! Wanneer je meer van een rumoerige, drukke omgeving houdt zou ik aanraden de andere kant van het eiland te pakken. Wij hebben echt een fantastische week gehad hier.

• 9Familie Verspoor06-01-2019

Fantastische plek op Curacao!

Lagun Blou Resort is een geweldige plek, met veel aandacht door eigenaar Tom vormgegeven. Ons verblijf daar was geweldig, in een groot huis met onze drie kinderen met twee badkamers en grote slaapkamers, waarvan we aan alle kanten uitkeken op zee en op de schitterend aangelegde tuin. Een adembenemend uitzicht op de Lagun baai. Lagun Blou staat voor optimale service: We werden van het vliegveld gehaald en we konden bij Tom een auto huren die direct voor ons klaar stond. Lagun ligt aan de rustige kant van het eiland maar vlakbij de mooiste strandjes van Curacao. De samenwerking met de duikschool Wederfoort was ook een pluspunt want onze zoons hebben samen met hun vader daar in vier dagen hun duikbrevet gehaald. En waar kun je dat beter halen dan op Curacao! Vanaf ons resort kon je met een trap naar beneden waar je direct snorkelt en de mooiste vissen en schildpadden ziet. We zagen zelfs in de ochtend een school dolfijnen!

• 2018
    10Alie koffeman11-04-2018

Fantastische!

Was erg mooi resort,prachtige zonsondergangen🌞 in de mooie jacuzzi😍ik zou er zo weer heen gaan😎 wel een auto huren, en vriendelijke mensen die van het park tom👍🏻

Met vrienden

• 8Corina01-03-2018

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk verblijf in kleinschalig resort met schone appartementen(lees: 2onder1kap-huizen met 2 badkamers,balkon én terras!) met vriendelijke eigenaar. Het resort is beveiligd en appartementen kijken uit op de baai,open zee,of het zwembad!!Wij keken uit op de baai en gedeeltelijk open zee waarin de pelikanen plonsten,fregatvogels boven zweefden en de schildpadden onder je zwommen! Ook zijn er diverse,heerlijke zitjes gemaakt met uitzicht op zee mét een trap naar beneden zodat je zó kan gaan snorkelen;echt fijn! Alles was prima alleen de matrassen waren héél zacht wat rugklachten veroorzaakten;we hebben dit niet genoemd,maar ik weet zeker dat er dan wat aan gedaan zou worden.

• 2017
    10Bea Galgenbeld06-06-2017

Prachtige plek!!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in Lagun Blou! Ik had deze vakantie gewonnen op de Vakantie beurs in Utrecht! We hebben het mooiste appartement toe gewezen gekregen , hoog op een klif met rondom de prachtige groen blauwe zee! Eigenaar Tom had een auto geregeld voor ons zodat we veel mooie strandjes, de flamingo's , de ruige kust en veel andere plekken hebben gezien.

Wij zaten in een heel ruim appartement met zowel boven als beneden een groot terras met rondom uitzicht op de prachtige zee. Dit is echt een aanrader als je in een rustiger deel van het eiland wil zitten. Aanrader is ook Shete Boka National Park, geweldig die ruige kust. Eigenaar geeft goede informatie over het eiland, erg behulpzaam ook! Is ook nog bezig met allerlei verbeteringen. Ook de vriendelijke dame Lai van de receptie is zeer behulpzaam met alles. Heel hartelijk bedankt voor deze super mooie vakantie! Wij hebben nu al heimwee! Groetjes Bea, Leonie en Michel

• 9Jos en Mieke19-05-2017

Het wordt er steeds mooier!

Het complex nadert nu echt zijn voltooiing na de renovatie, nog wat kleine dingetjes maar wat wordt het er schitterend. Zeker nu met de nieuwe aankleding aan de oceaankant en de trap rechtstreeks naar zee. Waar je zeker naar toe moet gaan is Playa Grandi, natuurlijk tref je al snorkelend ook schildpadden bij Playa Lagun zelf maar de meesten vind je toch echt op Grandi. Je hebt hier (maar eigenlijk op alle resorts) een huurauto nodig maar het resort regelt dat allemaal voor je en voor 2 personen zoals wij is een Kia Picanto voldoende. Een restaurant op het complex is een van de volgende dingen die gebouwd gaat worden en tot die tijd geniet je van het restaurant bij Discover Diving (op loopafstand in de baai) of restaurants zoals Trio Penotti, Landhuis Misjé, E Lanternu of in het weekend Sol Food.

Er is eigenlijk niets negatiefs te melden, wij komen er al enkele jaren met heel veel plezier telkens weer terug en het is een genoegen om het complex te zien groeien naar een schitterende plek om tot rust te komen.

Het enige minpuntje zou de toegangsweg kunnen zijn maar dat is aan de gemeente / politiek om daar eindelijk eens wat aan te doen.

• 8Else22-03-2017

We hebben een fijne tijd gehad.

Volledig ingerichte woningen, badkamer boven en beneden, super de luxe. Vriendelijke ontvangst, rondleiding over het resort, behulpzame mensen. Mooi aangelegd park, fijn zwembad, de Lagun op een paar minuten lopen. De Lagun heeft een klein maar fijn strandje, netjes in vergelijking met andere baaitjes die we hebben bekeken. Ook redelijk makkelijk om in het water te komen, geen echt grote rotsblokken. Je hebt wel een auto nodig, want er is in de buurt geen supermarkt om boodschappen te doen. Wij hebben een auto via de beheerder kunnen huren. Op het terrein zelf nog geen restaurant (wel in de planning) maar wel een gezellige bar/restaurant op 5 minuten lopen.

Met vrienden

• Oude reviews

9marcel en andrea06-11-2016

heerlijk

heerlijke vakantie gehad, kleinschalig park op een ideale locatie, vriendelijke eigenaar. het zwembad is niet groot maar wel heerlijk om een duikje in te nemen na een dagje strand, de kinderen vonden het heerlijk. Op het park kan je s morgens de leguanen voeren met de bloemen die s nachts uit de kalebas boom zijn gevallen is ook erg leuk 2 restaurants op loop afstand.

Zeker een aanrader!

• 8Jos en Mieke27-09-2015

Weer Fantastisch

Voor de 4e keer een verblijf van 3 weken bij Lagun Blou, deze keer in een rustige periode, september blijkt op Curaçao duidelijk laagseizoen te zijn, bij de duikbases wordt gesproken over "een maand van overleven". Ook op Lagun Blou was het rustig, dit geeft de eigenaar de kans om te werken aan het renoveren van het complex. De vooruitgang is duidelijk te zien, de entree, de receptie en de gerenoveerde appartementen zien er fantastisch uit. Tijdens onze aanwezigheid konden we de vooruitgang van de werkzaamheden aan goed volgen. Niks waar wij last van hebben gehad, begin en einde van de werktijden zijn Antilliaans grinnik wat betekent dat ze laat beginnen en vroeg ophouden. Het is zeker niet ten koste gegaan van ons plezier op de resort, de ligging is fantastisch, zeker de 2-persoons appartementen genieten van een eigen zonsondergang. Wij kijken in elk geval alweer vooruit naar onze volgende vakantie op Curaçao en het Lagun Blou resort

• 9Vlinder06-08-2015

Geweldige lokatie

Heerlijke vakantie gehad. Leuke accommodatie op een steenworp afstand van het strand van Lagun Blou. Wij zaten in een gerenoveerd huisje. Mooi huisje, drie slaapkamers met airco. Ruime woonkamer en groot balkon op de eerste etage. Zwembad is klein maar heerlijk om af te koelen. De rondwandelende leguanen waren een groot succes bij de kinderen. Het klopt dat de meeste huisjes nog niet gerenoveerd zijn maar ook deze huisjes zagen er in onze ogen prima uit.

Lagun Blou Resort ligt ongeveer 40 minuten rijden van het centrum van Willemstad af. De mooiste stranden liggen daarentegen op een minuut of 10-15. Denk aan: grote en kleine Knip, Playa Porto Marie, Cas Abou en porto Kalki. En natuurlijk Lagun Blou zelf. Daar konden wij het mooiste snorkelen van alle stranden. Wel jammer dat het strand zelf wat rommelig is. Er ligt veel rommel zoals glas en vissenkoppen. Maar je kan er geweldig snorkelen, het ziet er heel mooi uit en er zwemt vaak een zeeschildpad rond.

12 tips over Appartement Lagun Blou Resort

• Anita en Henny, 19-10-2011

Huur een auto en ga langs de diverse nationale parken.

• Ton de Klerk, 03-05-2013

Bezoek aan klein Curacao, Willemstad en eten op Pirat bay ( op het strand).

• Rob, 28-01-2013

Ligt voldoende informatie ter plaatse.

1 vraag over Appartement Lagun Blou Resort

• Marijke, 05-01-2013

Lagun blau

Wat kost appartement bij Lagun Vlau voor 4 personen in april?

Willemien, 18-01-2013

Hoi Marijke,

het beste kun je contact opnemen met Kristie via e-mail. Deze site is niet van hun zelf namelijk. Je kan meer informatie krijgen via www.lagublou.nl Succes!

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6