Appartement Lagoon Ocean Resort

Curaçao, Curaçao, Curaçao

8.1Fantastisch

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Lagoon Ocean Resort voor je op een rij gezet:

16 reviews over Appartement Lagoon Ocean Resort

• 8Linda03-05-2019

Royaal appartement op mooie locatie

Appartement vlakbij zee, prachtige snorkel- en duiklocatie. Duikschool ter plaatse. Rustige omgeving, een huurauto is aan te raden als je niet alleen op het appartementencomplex wilt verblijven. In de binnenplaats ligt een klein (diep) zwembad en kan gratis gebruik worden gemaakt van ligbedden. Twee restaurants om de hoek en iets verderop de lokale Chinees.

Met jonge kinderen

• 2017
    9PHB17-04-2017

Heerlijk rustig

Ligt op 25 autominuten van Willemstad in een wat rustiger deel van Curacao. Lagun heeft een mooie baai met zandstrand wat langzaam afloopt en te bereiken is rechtstreeks via een trap van het resort naar het strand. Ocean Resort beschikt over een klein eigen zwembad voorzien van met ligbedden en met mogelijkheden om ook schaduw mee te pikken. Autohuur is een must, voor het bezoeken van de diverse andere stranden in de omgeving, alsook de wat verder gelegen grotere winkels.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Edith Zaicsek07-12-2016

Nogmaals droomlocatie!

Kleinschalig resort van leuke lichtgroene huisjes rond een mooie swimming pool aan een kleine baai ver weg van het drukke toeristische Jan Thiel. Vriendelijke ontvangst, leuk, knus restaurant. Allemaal super! Absoluut nodig om een auto te huren, want het resort ligt een beetje afgelegen. Er is ook een duikschool en een klein strand. Beknibbel niet op je uitgaven, huur een huisje of appartement met zeezicht, dat is het echt waard. De appartementen / huisjes zijn basic ingericht en ze zijn na 8 jaar al een beetje uitgewoond, maar er wordt gerenoveerd. De 5 huisjes, 26 appartementen en 2 studio's zijn allen privé-eigendom en via verschillende organisaties te boeken. Wij verbleven in unit 11, een huisje met 3 slaapkamers en 3 badkamers en zeezicht. Pluspunten huisje 11: geweldig uitzicht op de blauwe zee; fijne terrassen; prima moderne koelkast met groot vriesvak; woonkamer leuk gedecoreerd; goede airco slaapkamer; superfijne nieuwe lamellen ramen. Minpunten huisje 11: geen airco woonkamer (op verzoek een ventilator); kringloopwinkel TV (met videorecorder...) die het niet deed (wordt vervangen); ingericht met een soort tuinmeubilair; keukenblok/ -apparatuur met gebruikssporen (wordt gerenoveerd); sober ingerichte badkamers; geen hordeur schuifdeur terras woonkamer (schuifdeur + hordeur worden vernieuwd).

• 9heer Muis15-02-2015

geweldig

voor het 5e maal, volgend jaar weer. geweldige mensen/gasten en crew die het onderhouden zowel het huisje als de tuin/zwembad er omheen. zeer verzorgt

• 10Anneke21-09-2014

Wat een uitzicht ! Een droomplek !

Hartelijke ontvangst door de mensen van Bahia welke een aantal v/d huisjes in beheer hebben, beveiligde parking met automatische poort, kraaknet huisje, genoeg handdoeken, alles aanwezig in de keuken, gratis handdoeken, vuilniszakken en wc-papier, bbq aanwezig, airco extra bij te betalen aan +/-2€/nacht, klein maar diep zwembadje, maar het meest fantastische is toch het uitzicht ! Zo blauw ! Hier raak je niet op uitgekeken, die zonsondergang "onbeschrijvelijk mooi", en 's morgens komen de vissers met hun kleine bootjes terug aan o/h strand waar ze hun vangst verkopen, ook leuk snorkelen in de lagune. Bij Bahia kan je lekker eten aan een betaalbare prijs, mis zeker de Cura-night niet op donderdag. Ze doen veel moeite om de locals bij het geheel te betrekken, top! Ook de omgeving en de vele vogels en leguanen maken het plaatje af. We hadden een klein duikincidentje en de mensen van Bahia waren erg bezorgd, ze haalden er direct een duikspecialist bij. Superservice! We willen terug! :)

• 8heer Kreuningen van15-12-2013

Top locatie, vriendelijk personeel

Voor wie geen vertier in de omgeving nodig heeft, maar natuur waardeert. Een romantischer locatie bestaat niet. Meubilair gedateerd c.q. minder comfortabel.

• 9heer Muis15-02-2013

geweldig locatie

om te duiken, snorkelen en te eten bij Peter en Thea op het Bahia-aparments locatie

• 8saskia dietz03-01-2012

Aanrader voor liefhebbers van natuur en snorkelen

Ons huisje had een toplocatie, pal aan zee, met schitterend uitzicht over zee en dagelijks bezoek van leguanen! N.B. Niet alle huisjes hebben uitzicht op zee, de meeste wel. Wij hadden een vrijstaand huisje met 3 sk; heel ruim en eenvoudig maar netjes ingericht. Peter is aardig en behulpzaam. De baai is klein, maar prachtig; je ziet veel vissen en zelfs schildpadden! Prima zandstrandje. Wel bijna een 1 uur rijden naar Willemstad. Weinig vertier in de buurt; je moet echt houden van natuur en rust. Maar de natuur is fantastisch!!

Met oudere kinderen

• 6Diana12-08-2011

Te klein voor 3 volwassen

Wij hebben hier verbleven in februari 2011. Het huisje viel ons erg tegen. Veel te klein voor drie volwassenen. Wij hadden een extra bed gekregen in de woonkamer. In de woonkamer is echter geen airco en stikt het van de muggen, dus dit was niet te doen. Later kregen wij lekkage in de slaapkamer, doordat de ramen niet goed bestendig waren tegen de regen. Hierdoor waren alle bedden nat, inclusief koffers.

We kregen hierna een 8 persoons villa ter compensatie, wat natuurlijk erg vriendelijk was, maar helaas moesten we na 3 dagen weer terug naar het kleine huisje op Lagoon Ocean Resort. Hierna hebben we een extra huisje bijgeboekt voor de laatste 3 dagen, zodat we tenminste goed konden slapen. Hier waren echter wel (hoge) kosten aan verbonden. De barbeque ging helaas door slecht weer niet door.

Wij vonden de huisjes te ver weg van de 'bewoonde wereld' en veel te klein. De baai is wel erg mooi met zeeschilpadden. Voor 2 volwassenen zijn de huisjes te doen, maar voor 3 niet.

Met vrienden

• 9Jde Leede05-02-2011

Heerlijke tijd gehad in Lagoon

Lagoon is een eldorado .Wij hadden een studio prima bedden enr.Gezellig ingericht.Een plek om weer eens naar toe te gaan.Zwembad voor de deur en met een trap naar het strand.

1 tip over Appartement Lagoon Ocean Resort

• saskia dietz, 03-01-2012

Ga beslist andere baaitjes bezoeken in de buurt; allemaal even mooi!!!

0 vragen over Appartement Lagoon Ocean Resort

Appartement info