Bed and Breakfast La Bougainville

132 reviews over Bed and Breakfast La Bougainville

• 2019
    10Gerrit en Henny Wunnink-Vringer02-02-2019

Super aanrader 👍

Prachtig plekje en gezellige gastvrije ontvangst van Hermien en Mark . Mooie schone kamers van allegemakken voorzien en heerlijke bedden. Ontbijt was heel goed verzorgd en steeds weer nieuwe verrassing 👍 We hebben hier genoten. 💕

• 9Marc Haverals28-01-2019

Super

zeker een goeie auto nodig

• 10Geert en Ludy14-01-2019

Een paradijsje!

We waren hier in december en januari. Ideale plek voor wie rust zoekt. Kleinschalig, weg van de drukte van de stad, ook weinig omgevingslawaai. Dicht bij de Aloëplantage (interessant), Serena's art factory (boeiend) en de struisvogelfarm (leuk). Marc en Hermien leggen je in de watten. Je kunt je laten trakteren op een goed ontbijt, maar je mag het ook zelf regelen. Ze geven adviezen als je vraagt, maar dringen zich niet op. Er ligt een map met veel goede informatie. Hygiëne is super. Minder geschikt voor kleine kinderen. Als je wat wilt ondernemen is het raadzaam om een auto te huren. Dat geldt overigens overal op Curaçao.

• 10Patrick van der Veen06-01-2019

Heerlijk verblijf, helemaal prima!

Heel fijn appartement met ventilator en airco. Badkamer prima. Eigenaars erg vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Zwembad lekker, niet groot maar dat hoeft ook niet. Je kunt er zalig in de zon liggen. De ligging van het geheel zorgt er ook voor dat de wind lekker door het gemeenschappelijk gedeelte heen waait, zodat je daar ook prima kunt zitten en kletsen. Eigenlijk in twee woorden: helemaal prima

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10jaschoenmeijer28-12-2018

Echt een aanrader

prachtig verblijf gelegen in de natuur ,vlakbij de aloe plantage,Chi, Chi fabriek en de struisvogelfarm,Sint Jorisbay waar je leuk kunt surfen op het water.Verblijf zelf heeft prachtige kamers,goede bedden is mooi schoon,perfecte lakens en handdoeken wissel,s,morgens. een perfect ontbijt en s,vonds in overleg een heerlijkeavond maaltijd.Rondom het huis zijn diverse zitjes en er is een leuk zwembad aanwezig,een centrale keuken ,als je wilt kan je hier zelf een maaltijd bereiden,koelkast voor je spullen koud te zetten is aanwezig,centrale t.v en radio .In de omgeving avontuurlijke wandelroutes.Wel handig om een auto te huren of gebruik te maken van de busdiensten die regelmatig iets verder langskomen.

Alleen gereisd in november 2018

• 10Tim Croes01-12-2018

Geweldig!

Deze B&B ligt op een heerlijk rustige plek op Curaçao. Het is enigszins afgelegen, maar met een auto kom je overal. Juist het afgelegene maakt het een prachtige plaats. Je kunt ver de omtrek in kijken. De kamers zijn prima! De bedden slapen goed. De kamers zijn schoon en koel. Het is zeer prettig om een eigen toilet en douche te hebben. Tevens is er een dubbele wasbak wat enorm handig is als je samen komt. Ontbijt is er bij te boeken voor $10. Het ontbijt is die $10 zeker waard! De gastheer en -vrouw hebben er alles aan gedaan om het gasten naar de zin te maken. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Vera26-11-2018

Heel relaxed en prachtig vertoeven!

Geweldige ligging deze hacienda. Doordat het op heuvel ligt heb je weids uitzicht en kon ik de Jorisbaai zien liggen in de verte. Hele mooie sunrise hier! Een auto tot je beschikking hebben is handig maar geen must aangezien er ook goede busverbinding is. Vanuit deze lokatie wandel je zo de schitterende natuur in. Heerlijke bries en zalig om ook in de avonduren aan het zwembad te liggen. De tuin is prachtig met uiteraard overal Bougainville en wuivende palmbomen. Het appartement is brandschoon en zeer sfeervol ingericht. Alles is pico bello onderhouden. Ik voelde mij direct thuis in de gemeenschappelijke ruimte waar o.a. de open keuken is, de eettafel en goed gevulde boekenkast staat. Marc is een creatieve kok en voor een klein prijsje kun je heerlijk eten. Het ontbijt is heel gevarieerd en gezond. Marc& Hermien zijn gezellige gastvrije mensen. Terugkeren? Dan weet ik deze plek nu te vinden hoor!

Alleen gereisd in november 2018

• 9Margot25-11-2018

Heerlijk en ontspannen

Een fijne, rustig gelegen B&B in een ontspannen en ongedwongen sfeer. Wij vonden de persoonlijke aandacht en gastvrijheid van Marc en Hermien erg fijn. Het ontbijt was heerlijk en niet onbelangrijk...goede koffie! We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Harriet Mulder21-09-2018

fantastisch! Wij gaan zeker terug!

Een prachtige lokatie met een fijn zwembad!! Een heerlijk ontbijt! Privacy en rust. Een relaxruimte alwaar je ook zelf je eigen eten zou kunnen bereiden. De eigenaren zijn fijne mensen aan wie je alles vragen kunt. Ze weten alles over Curacao. Wat de moeite waard is. Geweldige tijd gehad mede dankzij Marc en Hermien van Hacienda La Bougainville!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Patty Hofstede-Devilee19-09-2018

Fantastisch, een regelrechte aanrader !

Ik ben hier naartoe op vakantie geweest met mijn man. Onze dochter werkt en woont een half jaar op Curacao en wij wilden haar bezoeken. Via kennissen die hier gelogeerd hadden hebben wij dit adres gekregen. Zij waren ook al vol lof over dit adres. Ik kan er niks anders van maken dan dat het geweldig was. Wat een top adres, wat een geweldige mensen zijn de eigenaren Marc en Hermien. Super ontbijt, elke dag anders, met zorg uitgezocht en gemaakt voor de gasten. De kamers waren super netjes, ruim, en schoon. Goede airco, goede bedden, prachtige badkamer. Mooi zwembad, heerlijke ligbedden. Ruim voldoende privacy. Je kunt er zelf koken als je wilt, er is een koelkast waar je spullen in kunt bewaren. Een grote kast vol met boeken. Wij kunnen echt niks negatiefs bedenken. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in september 2018

Bed and Breakfast La Bougainville info