Bed and Breakfast La Bougainville

132 reviews over Bed and Breakfast La Bougainville

• 2019
    10Jeroen en Agnes Neulen29-05-2019

Fijne gezellige Tukkers! 😃🌞👌

Dank je wel voor de enorme gastvrijheid. De mooie schone kamer lekker samen gegeten (Stoba) s'morgens het ontbijtjes en het heerlijk frisse duik in het mooie zwembad. Het is hier donders goed vertoeven. En niet te vergeten de fijne mensen Marc en Hermien niets is voor hun te veel staan altijd klaar 🔝 Dank je wel voor alles en wie weet tot ooit.? 🇨🇼😀

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Familie Gahrmann05-05-2019

Zeer gastvrij

Mooie rustige plek in het noorden van Curaçao. Op korte afstand van Sint Jorisbaai, de Aloë Veraplantage en Struisvogelfarm. Marc en Hermien zijn zeer gastvrij, kennen de leuke plekken op het eiland, zowel toeristisch als lokaal. Mooie verzorgde en ruime kamers met badkamer, ventilator en airco. Alles was heel schoon. Er is een lekker zwembad, een heerlijk uitgebreid ontbijt op het terras. Gelegenheid tot zelf koken, er zijn pannen, een gasstel en koelkast aanwezig en er is een ruimte om te eten. Boeken en spelletjes aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Peter16-04-2019

Super gezellig

De hele maand maart zijn we te gast geweest in Hacienda La Bougainville. Wat een leuk en gezellig B&B is dat. We hadden een ruim appartement met kamer, slaapkamer en badkamer en konden gebruik maken van keuken met eigen koelkast. Marc en Hermien doen er alles aan om het zo gezellig en aangenaam te maken. Marc's leus is er echt van toepassing "alles kan, we doen niet moeilijk". Ook werd alles goed schoon gehouden en beddengoed en handoeken werden zeer regelmatig gewisseld. Van ontbijt tot diner of zelf koken alles was mogelijk. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Johan & Ali Geerling08-04-2019

fantastisch!

Hartstikke goed verzorgd! Marc en Hermien zijn klantvriendelijke en willen je met alles helpen. Eten en drinken goed verzorgd, kamer schoon, prima bedden. Zeker een aanrader, wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Trijnie Visscher08-04-2019

We hebben een fantastische vakantie gehad.

We hebben een geweldige vakantie gehad bij B&B hacienda La bougainville. We werden door hun opgehaald van Hato. We hadden een super kamer. erg mooi en schoon. We konden nog mee eten met hun. Marc is een prima gastheer. Hij doet er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Caroline en Nils Haeck10-03-2019

We komen zeker terug.

Wij zijn hier 2 maanden geweest,een heerlijk rustig mooie B&B . Marc en Hermien staan voor je klaar om je te helpen , heerlijke ontbijtjes en 2x in de week kan je voor een klein bedrag aan tafel schuiven en hebben ze heerlijk gekookt. Het zijn altijd gezellige avonden .

• 9Dinie08-03-2019

Op een mooie locatie gelegen B&B , met ruime mooie schone kamers met heerlijke douche en uitstekende bedden. Het ontbijt is elke morgen weer een heerlijke uitgebreide verrassing, waarbij de slogan "de keuze is reuze" nog bescheiden is, waarbij ruim de tijd is om van het heerlijke ontbijt te genieten.Bij aankomst wordt je hartelijk ontvangen door Marc en Hermien en voel je gelijk de hartelijkheid en enthousiasme die ze uitstralen, om het iedereen naar de zin te maken.Het voelt als een warm bad. Voor informatie over activiteiten en bezienswaardigheden op het eiland is veel informatie aanwezig of wordt dit door Marc en Hermien verteld. Even geen zin om het eiland te verkennen, dan is ook een verblijf bij het zwembad bij de B&B een heerlijk alternatief.Een huurauto is wel een must om het eiland te verkennen, en kan door Marc worden geregeld.Kortom: mooie locatie voor een heerlijke vakantie op Curacao.

• 10Gerdien Hilferink07-03-2019

Fantastisch!

Een goed verzorgd verblijf met ruime kamers, met douche , wc en dubbele wastafel. Zien er keurig sfeer vol uit. Een zeer goed uitgebreid ontbijt met afwisseling van broodjes, beleg, eitje. Ook kunnen ze lekker een warme maaltijd bereiden, zodat je mee kunt eten. Een mooi zwembad, sfeer volle omgeving. Kortom we hebben er een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 10Fia en Bart15-02-2019

Top B&B!

La Bougainville is een rustig gelegen Top B&B! Hermine en Marc zijn ontzettend gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is super. De kamers zijn ruim en zeer schoon, badkamer heeft fijne inloopdouche en dubbele wastafel. Het zwembad is prima. De B&B ligt enigszins afgelegen, hetgeen zijn charme heeft maar een auto is hier wel noodzakelijk. Overigens is het sowieso handig om Curacao met een auto te verkennen. B&B is absolute aanrader!

• 10Jaap en Janneke08-02-2019

Uitmuntend

Een fantastische, mooie B&B met goed verzorgde ruime kamers.

Gereisd met partner in januari 2019

Bed and Breakfast La Bougainville info