Bed and Breakfast La Bougainville

Bed and Breakfast La Bougainville
9,4

13 tips over Bed and Breakfast La Bougainville

Josephine en Matty, 23-6-2012

Wij hebben in combinatie met het verblijf een auto gehuurd. Deze heb je echt wel nodig. Met deze auto ben je zo in Punda of Otrabanda. Ons favouriete strand is Porto Marie, echt de moeite waard om naar toe te rijden.

Supermarkten en benzine station op paar minuten afstand. Brigitte en Rob hebben genoeg tips voor hun gasten.

R. Sneller, 7-6-2012
Bij verblijf in B&B La Bougainville is een huurauto absoluut nodig. Voor boodschappen is er een kleine Chinese supermarkt op vijf minuten rijden. Benzinestation op acht minuten. Handig om daar te tanken, want aan de westkant van het eiland worden benzinepompen schaars. Om 19.00 uur wordt het snel donker; het kan dan (zeker de eerste keer) lastig zijn om zelf naar de B&B te rijden. Bespreek dus even met Brigitte of Rob welke herkenningspunten er langs de route ook goed in het donker te zien zijn.
Saskia , 4-11-2011
Dolphin Swim bij de Dolphin Academy, behoorlijk commercieel maar zo leuk om een half uurtje met de dolfijnen in het water te zijn. Kokomo Beach Club bij Vaerssensbaai, heel relaxte plek met goede en zeer betaalbare horeca en je ziet veel tijdens het snorkelen. Met de catamaran van Bounty Adventures naar Klein Curacao, bijna gegarandeerd zeeschilpadden zien.