Bed and Breakfast La Bougainville

Contact

128 reviews over Bed and Breakfast La Bougainville

• 10FAM. BIJLSTRA05-01-2020

PERFECT EN HEERLIJK VERBLIJF GEHAD

WE WAREN TOE AAN RUST EN RELAXEN. DAT KAN HIER ALS GEEN ANDER EN JE HEBT EEN VEILIG GEVOEL.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    9Minka Wolfert20-10-2019

Heerlijk

Een top BenB! Gastheer en gastvrouw , Marc en Hermien zijn er voor in de wieg gelegd. Ruime,schone ( zeer belangrijk) kamers, gemeenschappelijke ruimte waar je lekker kon zitten maar ook je eigen kopje koffie kon zetten. Wij hopen hier echt nog een keer terug te komen! O ja... het ontbijt was super!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Monique en Arie Stout14-09-2019

GEWELDIG!!

Topervaring!! Mijn eerste keer op Curacao en dankzij Marc en Hermien, La Bougainville, zeker niet mijn laatste keer. Mede dankzij deze mensen hebben wij een fantastische vakantie gehad. Gezellige relaxte sfeer, een veilig gevoel, en een rustgevende stek om bij te komen. De bezienswaardigheden makkelijk bereikbaar mits je een auto hebt. Onze kamer, perfect, schoon en alles aanwezig wat je nodig hebt. In de gezamelijke ruimte is het gezellig: koken, boeken naar keus, koelkasten.  Niets is teveel gevraagd en van adviezen kunnen Marc en Hermien je zeker voorzien. Deze B&B staat voor gastvrijheid, gezelligheid, rust en schoonheid. Deze twee kanjers zorgen met liefde voor hun gasten. Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Matty01-08-2019

Super fijn gehad!!

Hacienda is prachtig met palmbomen en vrolijk fluitende vogeltjes. Ontbijt: heerlijk en uitgebreid! Marc verzon elke dag wat anders: pannenkoekjes, eitje met spek, ommeletje of gekookt. Fruit, sap, yoghurt, zelfs variatie in de broodjes. Luxe en verwennerij! Ruim appartement: mooi schoon, veel kastruimte, goede bedden (!) en heerlijke inloopdouche. Meegegeten: Met z'n 4tjes lekker genoten van Marc's "Stoba"! Hacienda ligt wat afgelegen maar hierdoor zeeën van rust en tegelijkertijd goede uitvalsbasis om met huurauto erop uit te gaan (gelijk geregeld met boeken via Marc & Hermien). Gezamenlijke ruimte: lekker op de wind; koffie, thee, gekoelde drankjes en knabbeltjes tegen kleine vergoeding. Ook alles aanwezig om zelf hapje te maken + goede koelkast voor boodschapjes. Een plek waar je door relaxte houding van super zorgzame, gastvrije mensen het "poko poko" gevoel toelaat. Hebben ons er thuis gevoeld. Lieve mensen, nogmaals bedankt!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Tineke09-06-2019

Het is er goed vertoeven!

goed vertoeven met een grote groep(12 personen)prima kamers.Met een grote groep is het ontbijt niet dagelijks te boeken maar moet je ook niet willen,ontbijt is nl zeer uitgebreid incl pannenkoekjes.😜In de grote ruimte staan koelkasten dus zelf boodschappen doen is geen probleem.Het zwembad is prima,wel jammer dat er geen verplaatsbare parasols zijn,nu was de plek met schaduw niet zo groot.Ook is het fijn dat Marc je van alles kan vertellen over de omgeving als je daarom vraagt.Kamers zien er tiptop uit.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Wesley zwier09-06-2019

Prima

Het was heerlijk vertoeven hier. Eerste en laatste ochtend ontbijtbuffet gehad. Was prima verzorgd . Een avond door mark laten koken is ook een aanrader. Kids en wij zelf waren erg blij met het zwembad.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Jeroen en Agnes Neulen29-05-2019

Fijne gezellige Tukkers! 😃🌞👌

Dank je wel voor de enorme gastvrijheid. De mooie schone kamer lekker samen gegeten (Stoba) s'morgens het ontbijtjes en het heerlijk frisse duik in het mooie zwembad. Het is hier donders goed vertoeven. En niet te vergeten de fijne mensen Marc en Hermien niets is voor hun te veel staan altijd klaar 🔝 Dank je wel voor alles en wie weet tot ooit.? 🇨🇼😀

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Familie Gahrmann05-05-2019

Zeer gastvrij

Mooie rustige plek in het noorden van Curaçao. Op korte afstand van Sint Jorisbaai, de Aloë Veraplantage en Struisvogelfarm. Marc en Hermien zijn zeer gastvrij, kennen de leuke plekken op het eiland, zowel toeristisch als lokaal. Mooie verzorgde en ruime kamers met badkamer, ventilator en airco. Alles was heel schoon. Er is een lekker zwembad, een heerlijk uitgebreid ontbijt op het terras. Gelegenheid tot zelf koken, er zijn pannen, een gasstel en koelkast aanwezig en er is een ruimte om te eten. Boeken en spelletjes aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Peter16-04-2019

Super gezellig

De hele maand maart zijn we te gast geweest in Hacienda La Bougainville. Wat een leuk en gezellig B&B is dat. We hadden een ruim appartement met kamer, slaapkamer en badkamer en konden gebruik maken van keuken met eigen koelkast. Marc en Hermien doen er alles aan om het zo gezellig en aangenaam te maken. Marc's leus is er echt van toepassing "alles kan, we doen niet moeilijk". Ook werd alles goed schoon gehouden en beddengoed en handoeken werden zeer regelmatig gewisseld. Van ontbijt tot diner of zelf koken alles was mogelijk. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Johan & Ali Geerling08-04-2019

fantastisch!

Hartstikke goed verzorgd! Marc en Hermien zijn klantvriendelijke en willen je met alles helpen. Eten en drinken goed verzorgd, kamer schoon, prima bedden. Zeker een aanrader, wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2019

13 tips over Bed and Breakfast La Bougainville

• H. de Voogd, 16-03-2014

Autohuur noodzakelijk, omdat je ver verwijderd bent van strand en stad.

• R. Sneller, 07-06-2012

Bij verblijf in B&B La Bougainville is een huurauto absoluut nodig. Voor boodschappen is er een kleine Chinese supermarkt op vijf minuten rijden. Benzinestation op acht minuten. Handig om daar te tanken, want aan de westkant van het eiland worden benzinepompen schaars. Om 19.00 uur wordt het snel donker; het kan dan (zeker de eerste keer) lastig zijn om zelf naar de B&B te rijden. Bespreek dus even met Brigitte of Rob welke herkenningspunten er langs de route ook goed in het donker te zien zijn.

• Pauline Croese, 27-05-2013

Natuurlijk de prachtige stranden! Leuk om even (aan het einde van de weg) bij de ST Jorisbaai te gaan kijken naar het kitesurfen. Het atelier van Serena ligt ook op die route en daar is het leuk om en souvenir te kopen. Een aanrader is ook een tocht maken met de eilandbewoner Timo Hilhorst, een trip met speciale plekjes waar je normaal niet zo gauw komt.

0 vragen over Bed and Breakfast La Bougainville

Bed and Breakfast info