Bed and Breakfast La Bougainville

Laatste review

Geweldig!

Tim Croes,
1-12-2018

Deze B&B ligt op een heerlijk rustige plek op Curaçao. Het is enigszins afgelegen, maar met een auto kom je overal. Juist het afgelegene maakt het een prachtige plaats. Je kunt ver de omtrek in kijken.

De kamers zijn prima! De bedden slapen goed. De kamers zijn schoon en koel. Het is zeer prettig om een eigen toilet en douche te hebben. Tevens is er een dubbele wasbak wat enorm handig is als je samen komt. Ontbijt is er bij te boeken voor $10. Het ontbijt is die $10 zeker waard! De gastheer en -vrouw hebben er alles aan gedaan om het gasten naar de zin te maken. Zeker een aanrader!

Kenmerken
Airco
Restaurant

100 reviews over Bed and Breakfast La Bougainville in het Nederlands

Geweldig!

Tim Croes,
1-12-2018

Heel relaxed en prachtig vertoeven!

Vera,
26-11-2018

Geweldige ligging deze hacienda. Doordat het op heuvel ligt heb je weids uitzicht en kon ik de Jorisbaai zien liggen in de verte. Hele mooie sunrise hier!

Een auto tot je beschikking hebben is handig maar geen must aangezien er ook goede busverbinding is.

Vanuit deze lokatie wandel je zo de schitterende natuur in.

Heerlijke bries en zalig om ook in de avonduren aan het zwembad te liggen.

De tuin is prachtig met uiteraard overal Bougainville en wuivende palmbomen.

Het appartement is brandschoon en zeer sfeervol ingericht. Alles is pico bello onderhouden.

Ik voelde mij direct thuis in de gemeenschappelijke ruimte waar o.a. de open keuken is, de eettafel en goed gevulde boekenkast staat.

Marc is een creatieve kok en voor een klein prijsje kun je heerlijk eten.

Het ontbijt is heel gevarieerd en gezond.

Marc& Hermien zijn gezellige gastvrije mensen.

Terugkeren? Dan weet ik deze plek nu te vinden hoor!

Heerlijk en ontspannen

Margot,
25-11-2018

Een fijne, rustig gelegen B&B in een ontspannen en ongedwongen sfeer. Wij vonden de persoonlijke aandacht en gastvrijheid van Marc en Hermien erg fijn. Het ontbijt was heerlijk en niet onbelangrijk...goede koffie! We komen graag nog eens terug.

fantastisch! Wij gaan zeker terug!

Harriet Mulder,
21-9-2018

Een prachtige lokatie met een fijn zwembad!! Een heerlijk ontbijt! Privacy en rust. Een relaxruimte alwaar je ook zelf je eigen eten zou kunnen bereiden.

De eigenaren zijn fijne mensen aan wie je alles vragen kunt. Ze weten alles over Curacao. Wat de moeite waard is. Geweldige tijd gehad mede dankzij Marc en Hermien van Hacienda La Bougainville!

Fantastisch, een regelrechte aanrader !

Patty Hofstede-Devilee,
19-9-2018

Ik ben hier naartoe op vakantie geweest met mijn man. Onze dochter werkt en woont een half jaar op Curacao en wij wilden haar bezoeken. Via kennissen die hier gelogeerd hadden hebben wij dit adres gekregen. Zij waren ook al vol lof over dit adres. Ik kan er niks anders van maken dan dat het geweldig was. Wat een top adres, wat een geweldige mensen zijn de eigenaren Marc en Hermien. Super ontbijt, elke dag anders, met zorg uitgezocht en gemaakt voor de gasten. De kamers waren super netjes, ruim, en schoon. Goede airco, goede bedden, prachtige badkamer. Mooi zwembad, heerlijke ligbedden. Ruim voldoende privacy. Je kunt er zelf koken als je wilt, er is een koelkast waar je spullen in kunt bewaren. Een grote kast vol met boeken. Wij kunnen echt niks negatiefs bedenken. Een aanrader voor iedereen.

Mega fantastisch

Verstraten Petra,
18-9-2018

Curaçao ontdekken. Dan moet je zeker bij hacienda la Bougainville je verblijf boeken. Alles kan op jouw tempo. Je geeft zelf aan op welke uur je wil ontbijten, iedere dag weer super vers en mega lekker. En je

kan er mits het niet regent lekker buiten ontbijten met een lekker briesje of geen. Je hebt er ook de mogelijkheid om tegen een kleine vergoeding met hun mee te eten maar je kan ook zelf je potje koken.

Wil je weten wat er te zien of te beleven is, jullie gastheer en -vrouw leggen jullie dat haarfijn uit. Marc is een wandelende landkaart en legt je alles zo goed uit, je rijd er rechtstreeks naartoe.

Een heerlijk zwembad waar je lekker kan vertoeven.

Een hele propere kamer met airco en/of ventilator.

En natuurlijk niet hun lieve viervoeters vergeten die uw verblijf goed bewaken dag en nacht.

Gewoon een toplocatie met top mensen.

Wij zijn op vakantie geweest naar Curacao en verbleven bij Marc en Hermien - eigenaren van Hacienda La Bougainville. Het is daar fantastisch! Een geweldige kamer om in te verblijven met airco, een prachtige badkamer en wanneer je wakker wordt kun je buiten heerlijk ontbijten. Marc serveert een heerlijk ontbijt. Echt Super!!

Je kunt zelfs (uiteraard tegen vergoeding) een paar keer per week mee warm eten in de avond. Zeker een aanrader. Marc kookt fantastisch (weet niet of hij hier zelf blij mee is, kan hij nog vaker koken hahahah - grapje Marc). Verder is er een zwembad met ligbedden en tafel met stoel waar je in de zon of schaduw kunt zitten, maar net wat je zelf wilt. Verder is er een gezamenlijke ruimte waar een koelkast staat die je kunt gebruiken, waar je zelf eten kunt koken als je dat wilt en er staat een bank en verschillende tafels met stoelen, voor ieder wat wils. Deze B&B is zeker een aanrader!!!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Thera & Andrea,
15-8-2018

De B&B ligt schitterend, mooie kamer, lekker zwembad & heerlijk ontbijt... Marc en Hermien doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Zalige week gehad!

Patricia,
9-5-2018

Prima kamers met lekker zwembad. Zalig (paas)ontbijt. Zeer gastvrij.

Een auto is wel nodig, prima te regelen via Hermien en Marc

Geweldig

Wilma Schipper,
20-4-2018

Een warm welkom van Marc en Hermien. De kamers zijn ruim,netjes en schoon en het sanitair ook perfekt en een airco voor de goede nachtrust. een heerlijk zwembad schoon en veel privacy. Marc en Hermien kunnen je veel vertellen over het eiland en wat je er allemaal kunt doen en kunt zien. Ik heb er een fantastische tijd gehad en een aanrader voor iedereen die naar Curacao wil gaan en na een drukke dag ook van rust houd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Bougainville in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Bougainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.