Bed and Breakfast La Bougainville ****

9,3

85 reviews over Bed and Breakfast La Bougainville in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen!

Wouter, 19-2-2018

Vriendelijke gastheer- en vrouw, fijn contact met andere gasten. Een heerlijk overdekt op de wind gelegen terras bij de kamers, schitterend gelegen zwembad.

Zeker voor herhaling vatbaar !

L, 15-2-2018

La Bougainville lijkt in een verre uithoek te liggen, maar dat is helemaal niet het geval. Voor alle duidelijk: niet naast nr 17A, maar wel er schuin tegenover ( aloë vera plantage). Zowel de baaien van het oosten als het westen en de luchthaven zijn vlot te bereiken.

Alles was goed:

Fijne ontvangst. De kamers zijn mooi ingericht en er is voldoende licht, zowel binnen als buiten. Vlot stromend water ( in tegenstelling tot in vele andere accommodaties op Curaçao). Heerlijk, té uitgebreid en gevarieerd ontbijt.

Europese stopcontacten ( was voor mij eerder een nadeel, want ik bracht het Amerikaans model mee).

Extra bonus: de heerlijke wijn uit het midden-oosten.........................................

van Nederland. ( Hermien en Marc weten wel waarom ik dit hier zo schrijf)

Super verblijf op La Beaugainville

Toine Thur, 14-2-2018

We zijn van 23-01 t/m 31-01 te gast geweest bij Marc en Hermien. De ligging van de B&B is ronduit schitterend te noemen met geweldig uitzicht op de omgeving. De kamer was zeer ruim, voorzien van airco en fan. De bedden lagen voortreffelijk. De badkamer was keurig en gebruiksvriendelijk. Alles was keurig netjes en schoon. Bij het mooie en propere zwembad hebben we verschillende keren heerlijk uitgerust in de fijne ligbedden en wat gelezen. Elke morgen kregen we een heerlijk ontbijt voorgeschoteld met vers sap, brood, beleg, yoghurt en iedere dag was er een andere verrassing... gekookt ei, ei met spek, pannenkoek, noem maar op. En als er al eens iets niet op tafel stond, hoefden we maar te roepen en Hermien of Marc kwamen aangevlogen en brachten wat we vroegen. De prijs was ook super, dat komt er nog eens bovenop. Wij hebben genoten van alles. Zeker een aanrader dus!

Fantastisch@

Ineke, 14-2-2018

Bij Hacienda Bougainville sloten we onze drie weekse vakantie op Curaçao af. De Hacienda is echt een verrassing. We hebben er heerlijke dagen gehad met een zeer plezierige en aardige gastheer en gastvrouw. Hermien en Marc doen er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en slagen daarin absoluut. We hadden bovendien alle dagen een superontbijt. Dank!

Mooie sfeervolle accommodatie, mooie schone en ruime kamer, buiten verschillende zitjes waar je gebruik van kan maken, in de zon, schaduw of op een ligbed bij `t zwembad je kunt uitzoeken. Zeer vriendelijke en gastvrij ontvangst door Mark en Hermien, van nature prima gastheer/vrouw. Elke dag weer een heerlijk verrassend en vers ontbijt. Zeker een plaats om heerlijk tot rust te komen.

Het was geweldig en zeer goed verzorgd.

Yvonne & Kees,verbleven hier 10 t/m 24 jan.2018, 29-1-2018

Het ziet er echt uit zoals op de site staat. De eigenaren Hermien en Marc zijn geweldig leuke mensen en werken hard voor hun B en B. Het ontbijt was heerlijk en zeer goed gevarieerd. Kamers netjes ook de algemene ruimte waar je beschikking had over een koelkast en zelf ook nog kon koken was netjes.

Grote koelkast aanwezig rijk gevuld met drankjes tegen betaling.

Verder kon je heerlijk vertoeven bij het zwembad met lekkere ligstoelen.

Je komt hier echt niets tekort.

Al met al een aanrader als je naar Curaçao gaat. Ook al heb je geen auto tot beschikking kan je hier goed zijn, de bussen stoppen op loopafstand en is goed te doen. Verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad en twee weken genoten van de goede zorgen van Hermien en Marc.

Nog dank voor het zeer prettige verblijf en heel veel succes de komende jaren.

Heerlijke B&B, prachtige ligging!

Mulders, 20-1-2018

Hacienda la Bougainville was ruim een week onze uitvalsbasis op Curacao. Wat ons betreft een echte aanrader. Marc en Hermien zijn super gastvrij en behulpzaam.

Wij (gezin, vijf personen) hadden de twee kamers in de hoofdwoning. Deze kamers zijn geschakeld, dus ideaal voor gezinnen. De kamers hebben prima bedden en airco. De kamers zijn ruim, netjes en schoon.

Er is een keuken die je mag gebruiken en een zitje waar je een koel drankje kunt pakken uit de goedgevulde koelkast. Het zwembad is niet groot, maar echt prima, met lekkere ligbedden en mooi uitzicht.

De B&B ligt erg mooi en heel rustig. Maar toch niet te ver van mooie strandjes of een supermarkt voor wat boodschappen. Je bent ook zo in het centrum van Willemstad.

We hebben echt genoten, wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Sanneke, 29-12-2017

Heerlijke B&B op een geweldig mooie locatie! Marc en Hermien, de eigenaren, hebben ons zeer gastvriendelijke ontvangen. Je kan alles vragen en niks is ze teveel. Wij hebben 10 heerlijke dagen bij hun mogen doorbrengen. Elke ochtend werd er een top ontbijt geserveerd met verse producten.

De kamers zijn erg schoon en de B&B heeft een heerlijk zwembad met ligbedjes waar je tot rust komt. De B&B beschikt over een gemeenschappelijke ruimte waar wij ook regelmatig zaten. Er staat een grote gevulde koelkast met bier, wijn en frisdrank waar ze een kleine vergoeding voor vragen.

De B&B is zeker een aanraden en wij komen graag nog een keertje terug!

Heel erg goed we hebben genoten

Jose, 25-12-2017

Hermien en Mark hebben n mooi plekje op Curacao , ze zijn betrokken en zorgzaam met voldoende ruimte om je vrij te voelen .We hebben gelogeerd in de nieuwe kamer die erg mooi was met veel ruimte en een eigen terras.de gezamenlijke ruimte is absoluut van meerwaarde voor de B&B. Haciënda La Bougainville gaat de volgende keer weer ons logeeradres worden

Heel goed, echt n aanrader

Klaas, 25-12-2017

De accomodaties was goed, goede service

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Bougainville in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Bougainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Bougainville scoort een 9.33 uit 10 op basis van 90 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: