Bed and Breakfast La Bougainville

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast La Bougainville
9,4

97 reviews over Bed and Breakfast La Bougainville in het Nederlands

fantastisch! Wij gaan zeker terug!

Harriet Mulder
21-9-2018

Een prachtige lokatie met een fijn zwembad!! Een heerlijk ontbijt! Privacy en rust. Een relaxruimte alwaar je ook zelf je eigen eten zou kunnen bereiden.

De eigenaren zijn fijne mensen aan wie je alles vragen kunt. Ze weten alles over Curacao. Wat de moeite waard is. Geweldige tijd gehad mede dankzij Marc en Hermien van Hacienda La Bougainville!

Fantastisch, een regelrechte aanrader !

Patty Hofstede-Devilee
19-9-2018

Ik ben hier naartoe op vakantie geweest met mijn man. Onze dochter werkt en woont een half jaar op Curacao en wij wilden haar bezoeken. Via kennissen die hier gelogeerd hadden hebben wij dit adres gekregen. Zij waren ook al vol lof over dit adres. Ik kan er niks anders van maken dan dat het geweldig was. Wat een top adres, wat een geweldige mensen zijn de eigenaren Marc en Hermien. Super ontbijt, elke dag anders, met zorg uitgezocht en gemaakt voor de gasten. De kamers waren super netjes, ruim, en schoon. Goede airco, goede bedden, prachtige badkamer. Mooi zwembad, heerlijke ligbedden. Ruim voldoende privacy. Je kunt er zelf koken als je wilt, er is een koelkast waar je spullen in kunt bewaren. Een grote kast vol met boeken. Wij kunnen echt niks negatiefs bedenken. Een aanrader voor iedereen.

Mega fantastisch

Verstraten Petra
18-9-2018

Curaçao ontdekken. Dan moet je zeker bij hacienda la Bougainville je verblijf boeken. Alles kan op jouw tempo. Je geeft zelf aan op welke uur je wil ontbijten, iedere dag weer super vers en mega lekker. En je

kan er mits het niet regent lekker buiten ontbijten met een lekker briesje of geen. Je hebt er ook de mogelijkheid om tegen een kleine vergoeding met hun mee te eten maar je kan ook zelf je potje koken.

Wil je weten wat er te zien of te beleven is, jullie gastheer en -vrouw leggen jullie dat haarfijn uit. Marc is een wandelende landkaart en legt je alles zo goed uit, je rijd er rechtstreeks naartoe.

Een heerlijk zwembad waar je lekker kan vertoeven.

Een hele propere kamer met airco en/of ventilator.

En natuurlijk niet hun lieve viervoeters vergeten die uw verblijf goed bewaken dag en nacht.

Gewoon een toplocatie met top mensen.

Wij zijn op vakantie geweest naar Curacao en verbleven bij Marc en Hermien - eigenaren van Hacienda La Bougainville. Het is daar fantastisch! Een geweldige kamer om in te verblijven met airco, een prachtige badkamer en wanneer je wakker wordt kun je buiten heerlijk ontbijten. Marc serveert een heerlijk ontbijt. Echt Super!!

Je kunt zelfs (uiteraard tegen vergoeding) een paar keer per week mee warm eten in de avond. Zeker een aanrader. Marc kookt fantastisch (weet niet of hij hier zelf blij mee is, kan hij nog vaker koken hahahah - grapje Marc). Verder is er een zwembad met ligbedden en tafel met stoel waar je in de zon of schaduw kunt zitten, maar net wat je zelf wilt. Verder is er een gezamenlijke ruimte waar een koelkast staat die je kunt gebruiken, waar je zelf eten kunt koken als je dat wilt en er staat een bank en verschillende tafels met stoelen, voor ieder wat wils. Deze B&B is zeker een aanrader!!!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Thera & Andrea
15-8-2018

De B&B ligt schitterend, mooie kamer, lekker zwembad & heerlijk ontbijt... Marc en Hermien doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Zalige week gehad!

Patricia
9-5-2018

Prima kamers met lekker zwembad. Zalig (paas)ontbijt. Zeer gastvrij.

Een auto is wel nodig, prima te regelen via Hermien en Marc

Geweldig

Wilma Schipper
20-4-2018

Een warm welkom van Marc en Hermien. De kamers zijn ruim,netjes en schoon en het sanitair ook perfekt en een airco voor de goede nachtrust. een heerlijk zwembad schoon en veel privacy. Marc en Hermien kunnen je veel vertellen over het eiland en wat je er allemaal kunt doen en kunt zien. Ik heb er een fantastische tijd gehad en een aanrader voor iedereen die naar Curacao wil gaan en na een drukke dag ook van rust houd.

Evelien van den Berg
1-4-2018

Heerlijke vakantie gehad bij Marc en Hermien. Marc haalde ons op bij het vliegveld en onderweg gaf hij al veel informatie over Curacao. Aangekomen bij de b&b kom je in een oase van rust. De kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien, airco, warme fijne douche en goede bedden. Ook is er WiFi met een goed bereik. Marc en Hermien maken echt nog tijd voor hun gasten. Zij regelen alles voor je, de huur van een auto, route lopen met een gids, u zegt het maar en zij regelen het. Ook kunt u er gebruik maken van de keuken om te koken of koffie en thee te zetten. Verder is er een goed gevulde koelkast met gekoelde dranken. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad, s’morgens aktief bezig zijn, wandelen, met de auto erop uit, shoppen, s’middags heerlijk relaxen bij het zwembad lekker in de wind dus niet te warm. Kortom wij vonden het een fijne vakantie en willen zeker een keer terug.

Prachtige accommodatie met zeer vriendelijke beheerders die in mogelijkheden en niet in problemen denken.

Er zijn altijd zon- maar ook schaduwplekken te vinden om te verblijven.

Wij hebben hier 2 maanden naar volle tevredenheid "gewoond".

Alles is netjes en smaakvol ingericht. Er is een schaduwrijke gezamenlijke ruimte waar je ook zelf kunt koken. en waar een wasmachine staat. Hierin staat een grote koelkast waaruit je drankjes tegen redelijke prijzen kunt gebruiken.

Er is een klein maar heerlijk zwembad met voldoende en goede (lig)stoelen.

Je kunt mooie wandelingen maken rond de St. Jorisbaai. De omgeving is rustig. De ligging op het eiland lijkt misschien niet zo gunstig maar wij vonden het prima. Eerder hebben we nabij het Spaanse Water verbleven, waar je regelmatig in de file stond op de Caracasbaaiweg. Daar heb je hier weinig last van.

Marc en Hermien verzorgen ook ontbijt, diner of bbq. Alles wat ze doen, doen ze goed.

Geweldige locatie als je van rust houdt

Marleen
2-3-2018

La Bougainvillea is mooi en heel rustig gelegen buiten de drukte van Willemstad in het oostelijk deel van Curacao. De kamers zijn ruim en goed ingericht. Er is een gemeenschappelijke keuken en eetruimte, die van alle gemakken is voorzien, waar je gebruik van kunt maken. Onze kamer had geen 'eigen' buiten, maar er waren genoeg plekken om heerlijk buiten te zitten. Er is ook een mogelijkheid voor een verzorg ontbijt, maat daar hebben we geen gebruik van gemaakt. De sfeer was heel plezierig. Je moet wel over een auto beschikken, anders is het wat afgelegen. Wij hebben van ons verblijf in La Bougainvillea genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Bougainville in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Bougainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.