Bed and Breakfast La Bougainville

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast La Bougainville
9,4

98 reviews over Bed and Breakfast La Bougainville in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Thera & Andrea
15-8-2018

De B&B ligt schitterend, mooie kamer, lekker zwembad & heerlijk ontbijt... Marc en Hermien doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Zalige week gehad!

Patricia
9-5-2018

Prima kamers met lekker zwembad. Zalig (paas)ontbijt. Zeer gastvrij.

Een auto is wel nodig, prima te regelen via Hermien en Marc

Geweldig

Wilma Schipper
20-4-2018

Een warm welkom van Marc en Hermien. De kamers zijn ruim,netjes en schoon en het sanitair ook perfekt en een airco voor de goede nachtrust. een heerlijk zwembad schoon en veel privacy. Marc en Hermien kunnen je veel vertellen over het eiland en wat je er allemaal kunt doen en kunt zien. Ik heb er een fantastische tijd gehad en een aanrader voor iedereen die naar Curacao wil gaan en na een drukke dag ook van rust houd.

Evelien van den Berg
1-4-2018

Heerlijke vakantie gehad bij Marc en Hermien. Marc haalde ons op bij het vliegveld en onderweg gaf hij al veel informatie over Curacao. Aangekomen bij de b&b kom je in een oase van rust. De kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien, airco, warme fijne douche en goede bedden. Ook is er WiFi met een goed bereik. Marc en Hermien maken echt nog tijd voor hun gasten. Zij regelen alles voor je, de huur van een auto, route lopen met een gids, u zegt het maar en zij regelen het. Ook kunt u er gebruik maken van de keuken om te koken of koffie en thee te zetten. Verder is er een goed gevulde koelkast met gekoelde dranken. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad, s’morgens aktief bezig zijn, wandelen, met de auto erop uit, shoppen, s’middags heerlijk relaxen bij het zwembad lekker in de wind dus niet te warm. Kortom wij vonden het een fijne vakantie en willen zeker een keer terug.

Prachtige accommodatie met zeer vriendelijke beheerders die in mogelijkheden en niet in problemen denken.

Er zijn altijd zon- maar ook schaduwplekken te vinden om te verblijven.

Wij hebben hier 2 maanden naar volle tevredenheid "gewoond".

Alles is netjes en smaakvol ingericht. Er is een schaduwrijke gezamenlijke ruimte waar je ook zelf kunt koken. en waar een wasmachine staat. Hierin staat een grote koelkast waaruit je drankjes tegen redelijke prijzen kunt gebruiken.

Er is een klein maar heerlijk zwembad met voldoende en goede (lig)stoelen.

Je kunt mooie wandelingen maken rond de St. Jorisbaai. De omgeving is rustig. De ligging op het eiland lijkt misschien niet zo gunstig maar wij vonden het prima. Eerder hebben we nabij het Spaanse Water verbleven, waar je regelmatig in de file stond op de Caracasbaaiweg. Daar heb je hier weinig last van.

Marc en Hermien verzorgen ook ontbijt, diner of bbq. Alles wat ze doen, doen ze goed.

Geweldige locatie als je van rust houdt

Marleen
2-3-2018

La Bougainvillea is mooi en heel rustig gelegen buiten de drukte van Willemstad in het oostelijk deel van Curacao. De kamers zijn ruim en goed ingericht. Er is een gemeenschappelijke keuken en eetruimte, die van alle gemakken is voorzien, waar je gebruik van kunt maken. Onze kamer had geen 'eigen' buiten, maar er waren genoeg plekken om heerlijk buiten te zitten. Er is ook een mogelijkheid voor een verzorg ontbijt, maat daar hebben we geen gebruik van gemaakt. De sfeer was heel plezierig. Je moet wel over een auto beschikken, anders is het wat afgelegen. Wij hebben van ons verblijf in La Bougainvillea genoten.

Heerlijk rustig aan de rand van Willemstad!

Monique en Bart
25-2-2018

Deze accommodatie is perfect voor rustzoekers zoals wij en tegelijkertijd een prima uitvalsbasis voor zowel Willemstad als het rustige oosten van het eiland met de prachtige Sint Jorisbaar. Hermien en Marc zijn heel gastvrij en als je wilt kun je met ze mee-eten. Je kunt ook zelf eten maken in de gastenkeuken. Perfect!

Ook de kamers zijn lekker ruim en heel netjes. Overal is wel een zitje waar je schaduw kunt opzoeken en verkoeling zoeken in het mooie zwembad met uitzicht op de 'Knoek' en het was nog mooier dan wij op basis van de website gedacht hadden

Fantastisch of zoals op z’n Papiaments, Hopi bon!

Jeanet Geerling
21-2-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Marc en Hermien. Prachtige ligging met mooi zwembad, heerlijke bedden, lekker ontbijt, alles superschoon en één en al gezelligheid😎Wij kunnen Haciënda La Bougainville dan ook van harte aanbevelen! In onze omgeving hebben we jullie B&B al vaak genoemd! Wij hopen zeker nogeens een bezoekje te brengen en samen een Twents wijntje te drinken!🍷

Heerlijk tot rust komen!

Wouter
19-2-2018

Vriendelijke gastheer- en vrouw, fijn contact met andere gasten. Een heerlijk overdekt op de wind gelegen terras bij de kamers, schitterend gelegen zwembad.

Zeker voor herhaling vatbaar !

L
15-2-2018

La Bougainville lijkt in een verre uithoek te liggen, maar dat is helemaal niet het geval. Voor alle duidelijk: niet naast nr 17A, maar wel er schuin tegenover ( aloë vera plantage). Zowel de baaien van het oosten als het westen en de luchthaven zijn vlot te bereiken.

Alles was goed:

Fijne ontvangst. De kamers zijn mooi ingericht en er is voldoende licht, zowel binnen als buiten. Vlot stromend water ( in tegenstelling tot in vele andere accommodaties op Curaçao). Heerlijk, té uitgebreid en gevarieerd ontbijt.

Europese stopcontacten ( was voor mij eerder een nadeel, want ik bracht het Amerikaans model mee).

Extra bonus: de heerlijke wijn uit het midden-oosten.........................................

van Nederland. ( Hermien en Marc weten wel waarom ik dit hier zo schrijf)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Bougainville in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Bougainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Bougainville scoort een 9.37 uit 10 op basis van 98 reviews.