Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

132 Reviews over La Bougainville

• 9Peter Hulshof27-04-2020

Super verblijf

Zes weken, tot in coronatijd duurde onze vakantie in Curacao. We hadden een leuk appartement bij Marc en Hermien. Als je houdt van een rustige- en mooie plek, schone appartementen, niet al te veel luxe maar heel veel vrijheid en een geweldige gastheer en gastvrouw dan zit je hier goed. Wij hebben het prima naar ons zin gehad zelfs in de week dat Curacao wegens de corona een lockdown had. We konden ook toen nog genieten van ons privé zwembad en de gastvrijheid van Marc en Hermien. Toen mijn vrouw erg ziek werd werden we door hen geweldig geholpen waar dat nodig was. B&b La Bougainville is zeker een aanrader waar we graag weer terug komen.

• 10Fam Soemodihardjo09-04-2020

Aanbevolen en voor herhaling vatbaar

Familie Reunie Spring Break 2020 Locatie was perfect, vijf schone ruime kamers, smaakvol ingericht; prachtige tuin (met bougainville struiken), goed onderhouden zwembad, ruime open eetruimte, gezellige zitjes overal in de tuin in een veilige en mooie omgeving, die rust geeft. Drie generaties hebben intens genoten van het samenzijn in het resort; alles is vlot verlopen dankzij good management van Hermien en Marc.

• 10Michaëla28-03-2020

Super! Rustige,mooie ligging met tuin en zwembad!

Dankzij Peter en Yvonne ben ik hier terecht gekomen. Wij zaten samen op een andere locatie, welke niet goed bevallen was en hebben mij doorverwezen naar Bed & Breakfast Hacienda La Bougainville. Blij dat ik hier terecht ben gekomen!! Het was heerlijk rustgevend hier. Dankzij de goede zorg, de mooie tuin, leuke gesprekken en het hele uitgebreide ontbijt ;-) Ik had een mooie, ruime kamer met ruime badkamer voor mijzelf. De gezamenlijke tuin, keuken en eetkamer, zitkamer en tuin was erg leuk aangekleed en gezellig om te zitten. De voorzieningen waren goed en een heerlijk zwembad met ligstoelen en zitjes. Rustige omgeving met op goede afstand van Willemstad en de luchthaven Hato. De B&B is op een mooie locatie op de Aloë Vera plantage, waar je gemakkelijk een wandeling kon maken over de plantage. Ik kom zeker hier weer terug. Hartelijk bedankt voor de goede zorg. Tot ziens weer! AANRADER!!

• 10Wim van Meeuwen en Wim Bel22-01-2020

Een fantastische plek met dito beheerders! Top!

Wij zijn 10 dagen in deze B&B geweest en hadden vooraf een (noodzakelijke) auto gehuurd. De B&B (met zwembad) ligt in een heel rustige omgeving, midden in de natuur, met uitzicht op de Tafelberg en de St. Jorisbaai. De beheerders Hermien en Marc doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Naast een grote slaapkamer met badkamer is er een gemeenschappelijke ruimte waar je zelf je ontbijt kunt maken, er je eigen koelkast staat, maar er is ook de mogelijkheid dat Marc het ontbijt maakt of voor een klein gezelschap het diner verzorgt. Er is een prachtige tuin, de kamers en badkamer zijn brandschoon, 3x per week schone handdoeken; kortom een fantastische plek met enthousiaste beheerders die altijd klaar staan voor een praatje of waardevolle tips. Dank jullie wel, Hermen en Marc!

• 10FAM. BIJLSTRA05-01-2020

PERFECT EN HEERLIJK VERBLIJF GEHAD

WE WAREN TOE AAN RUST EN RELAXEN. DAT KAN HIER ALS GEEN ANDER EN JE HEBT EEN VEILIG GEVOEL.

• 9Minka Wolfert20-10-2019

Heerlijk

Een top BenB! Gastheer en gastvrouw , Marc en Hermien zijn er voor in de wieg gelegd. Ruime,schone ( zeer belangrijk) kamers, gemeenschappelijke ruimte waar je lekker kon zitten maar ook je eigen kopje koffie kon zetten. Wij hopen hier echt nog een keer terug te komen! O ja... het ontbijt was super!

• 9Monique en Arie Stout14-09-2019

GEWELDIG!!

Topervaring!! Mijn eerste keer op Curacao en dankzij Marc en Hermien, La Bougainville, zeker niet mijn laatste keer. Mede dankzij deze mensen hebben wij een fantastische vakantie gehad. Gezellige relaxte sfeer, een veilig gevoel, en een rustgevende stek om bij te komen. De bezienswaardigheden makkelijk bereikbaar mits je een auto hebt. Onze kamer, perfect, schoon en alles aanwezig wat je nodig hebt. In de gezamelijke ruimte is het gezellig: koken, boeken naar keus, koelkasten.  Niets is teveel gevraagd en van adviezen kunnen Marc en Hermien je zeker voorzien. Deze B&B staat voor gastvrijheid, gezelligheid, rust en schoonheid. Deze twee kanjers zorgen met liefde voor hun gasten. Een echte aanrader!!

• 10Matty01-08-2019

Super fijn gehad!!

Hacienda is prachtig met palmbomen en vrolijk fluitende vogeltjes. Ontbijt: heerlijk en uitgebreid! Marc verzon elke dag wat anders: pannenkoekjes, eitje met spek, ommeletje of gekookt. Fruit, sap, yoghurt, zelfs variatie in de broodjes. Luxe en verwennerij! Ruim appartement: mooi schoon, veel kastruimte, goede bedden (!) en heerlijke inloopdouche. Meegegeten: Met z'n 4tjes lekker genoten van Marc's "Stoba"! Hacienda ligt wat afgelegen maar hierdoor zeeën van rust en tegelijkertijd goede uitvalsbasis om met huurauto erop uit te gaan (gelijk geregeld met boeken via Marc & Hermien). Gezamenlijke ruimte: lekker op de wind; koffie, thee, gekoelde drankjes en knabbeltjes tegen kleine vergoeding. Ook alles aanwezig om zelf hapje te maken + goede koelkast voor boodschapjes. Een plek waar je door relaxte houding van super zorgzame, gastvrije mensen het "poko poko" gevoel toelaat. Hebben ons er thuis gevoeld. Lieve mensen, nogmaals bedankt!!!

• 10Tineke09-06-2019

Het is er goed vertoeven!

goed vertoeven met een grote groep(12 personen)prima kamers.Met een grote groep is het ontbijt niet dagelijks te boeken maar moet je ook niet willen,ontbijt is nl zeer uitgebreid incl pannenkoekjes.😜In de grote ruimte staan koelkasten dus zelf boodschappen doen is geen probleem.Het zwembad is prima,wel jammer dat er geen verplaatsbare parasols zijn,nu was de plek met schaduw niet zo groot.Ook is het fijn dat Marc je van alles kan vertellen over de omgeving als je daarom vraagt.Kamers zien er tiptop uit.

• 10Wesley zwier09-06-2019

Prima

Het was heerlijk vertoeven hier. Eerste en laatste ochtend ontbijtbuffet gehad. Was prima verzorgd . Een avond door mark laten koken is ook een aanrader. Kids en wij zelf waren erg blij met het zwembad.

Bed & Breakfast La Bougainville info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden