Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

833 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Geweldig. We hadden All-In. Alles meer dan oke

Fred
15-4-2019

Geweest in Kunuku Resort op basis van all-in. Ontzettend goed georganiseerd. Eten en drinken oke.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Mon Apr 29 2019 09:22:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Fred,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Leuk resort, prima kamer, schoonmaak kan beter.

Hoogendoorn
      13-4-2019

Hotel ligt wat afgelegen, kamers prima, badkamer prima, schoonmaak kamer kan beter, vervelend dat er in de eetzaal op de stoelen vogelpoep ligt dit kan veel beter schoongemaakt worden ook op de stoelen v.h. buitenterras. Veel bevolking komt zondag op resort i.v.m. waterpark, dit lijdt tot vertraging bij buitenbar die geregeld onderbezet is. Dit zijn enkele minpunten, verder leuk resort, veel nederlanders. Auto huren is een must, prachtige stranden, aardige bevolking.

Gereisd Met partner in april 2019
      Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 29-4-2019

Beste Hoogendoorn,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We zullen uw punten bespreken.

Alois
      6-4-2019

Super locatie! Prachtige zwembaden, moderne appartementen, vriendelijke medewerkers en super schoon. Wij hadden een ultra inclusieve arrangement, dat bovenverwachting was! Bijna alles was bestelbaar en heerlijk. De ligging van het appartementencomplex is wat afgelegen en minder geschikt om het te voet te verlaten. Je kunt natuurlijk ook een auto huren, maar dat hebben wij niet gedaan. Met een shuttlebus werd je gratis vervoerd naar meerdere bestemmingen, ook alles even vriendelijk en prima geregeld .

Gereisd Met vrienden in april 2019
      Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 29-4-2019

Beste Alois,

Aanrader.

Johan Huis in 't Veld
      26-3-2019

Echte aanrader! Vlakbij vliegveld, schoon, ruim en lekker eten. Vriendelijk personeel, auto huur rechtstreeks op de locatie, die heb je wel nodig.

Gereisd Met partner in maart 2019

Beste Johan,

Fantastische vakantie!

Maria Slootweg
      26-3-2019

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!!!! Het appartement was ruim, goede slaapkamers en bedden. Werd ook goed schoongehouden. Het eten was lekker, afwisselend en keus genoeg!!!! De mensen van de receptie, het restaurant en de “buiten bars” zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een auto gehuurd bij Jaqueline op het resort. Fijn geholpen, goede uitleg en leuke tips gekregen wat de moeite waard was om te zien/ doen. De zwembaden zijn ook geweldig, zowel voor de volwassenen als voor de kleintjes!!! Het was heel erg fijn dat wij op de laatste dag ons appartement nog mochten bijboeken omdat wij een kindje van 16 maanden hebben en hij zo nog heerlijk z’n middag slaapje kon doen !!!!! Daarvoor lieve mensen van de receptie, nog heel hartelijk bedankt, dat was zo fijn!!! Wij hebben echt een super leuke vakantie gehad en willen graag weer terug!!!!!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Beste Maria,

Geen 4 sterren accomodatie

Anoniem
      25-3-2019

Absoluut geen 4 sterren accomodatie. Super gehorige kamers, niet schoon(lees: 2 dagen mieren en kakkerlakken), ‘s ochtends geen warm water. Melding van ongedierte gedaan, housekeeping werd ingeschakeld maar geen van de keren een begripvolle reactie. ‘Heb je soms chips op de kamer?!’ was één reactie... Onze kamer geen privacy, door ligging op de begane grond de gordijnen dicht moeten houden, geen privé stukje tuin, geen gordijn aan zij-raam, wel luikjes maar je kunt alsnog naar binnen kijken, fijn als je uit de douche komt! Bij het uitchecken geen vriendelijk woord, geen ‘prettige terugreis’ , geen ‘heeft u een fijn verblijf gehad?’. Qua hospitality echt onvoldoende. Curaçao wel een dikke 10!

Gereisd Met partner in maart 2019

Beste familie Joosten,

Erg spijtig dat ons resort niet aan uw verwachting voldeed.

De tijd vliegt voorbij ....

J. de Vries
      16-3-2019

In één woord geweldig. Op moment van schrijven staan we op het punt om het resort te verlaten. Als je laat vertrekt is het in overleg mogelijk om de kamer bij te boeken tot ‘s middags vijf uur. Zeker voor de NL vluchten ideaal. Dan heb je eigenlijk nog een dag extra vakantie. Mooi is dat er rekening wordt gehouden met je wensen. Bij een groot deel van de kamers is het mogelijk om je huurauto ( die heb je hier eigenlijk wel nodig) voor de deur kunt parkeren. Het park is zeer efficiënt ingericht. Schoonmaak en schone handdoeken voor de slidekamers is er iedere dag. Je zit ook overal vlak bij. Het buffetrestaurant is prima. Veel keus en iedere dag andere gerechten en live cooking. Ik begrijp niet waar sommige klachten wat het eten betreft op gebaseerd zijn. Onze complimenten voor de kok en de bediening. Ik kan eigenlijk geen dingen noemen die niet naar onze zin waren. Ja misschien toch één ding ...... de dagen vliegen hier voorbij.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Wed Mar 27 2019 20:57:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste J. de Vries,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Heerlijk resort voor gemak. All in en shuttle bus!

Leontine Kappert
      14-3-2019

Mooi Resort over het algemeen goed verzorgd.Je kon de gehele dag eten en drinken en de shuttlebus was geweldig ! Zwembaden oke. Alles zag er netjes uit. Vuurwerk met oud en nieuw was prachtig. Na oud en nieuw iets rustiger, dat was fijn. Bij de bar wat gemoedelijker en weer warm water in de douche. Helaas is er bij ons wel het een en ander mis gegaan. Wij hadden een huis en een 2 kamer appartement. Samenstelling veranderd ter plekke 3 ipv 2 in appartement. Dus slaapbank nodig. Dit 2 keer gemeld bij receptie. Half 11 in de avond bleken er geen lakens voor de slaapbank aanwezig te zijn. Hier 45 min op moeten wachten ( na hele lange dag en reis)Appartement was zeer gehorig door een soort van tussendeur met slot waardoor je de buren letterlijk verstond( om half 7 in de morgen). Huis was in de schoonmaak "vergeten". Dit 2 dagen achter elkaar gemeld , wel wc papier gekregen. Maar schoonmaak etc voor de eerste keer na een week. Geen excuses

Gereisd Met vrienden in december 2018

Beste Leontine,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en onze excuses dat er aantal dingen niet goed afgehandeld zijn.

Prima

Natascha
      7-3-2019

Mooi resort. Fijne zwembaden, mooie kamer en prima eten. Ultra all inclusive is wel een aanrader.

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Wed Mar 27 2019 20:59:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Natascha,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Mooi verzorgd resort, zeker de moeite waard

EH
      6-3-2019

Erg mooi opgezet resort, voor ieder wat wils. Alles ziet er verzorgd en netjes uit. Leuke zwembaden met en zonder glijbanen. De hoge opblaasglijbaan is geweldig 😃 Het eten van het buffet is erg goed en genoeg keus en afwisseling. Het personeel is allemaal erg vriendelijk. Wij hadden een familiekamer met aparte slaapkamer en sofabed in de andere kamer. Ook de kamer was prima in orde, ruim en schoon. Iedere dag schone handdoeken en een schoongemaakte kamer. Het resort ligt achteraf, maar dat weet je als je boekt, dus een auto huren is handig. Wil je geen auto huren, kun je prima op pad met de shuttlebus, goed geregeld! Tijdens ons verblijf waren veel pinautomaten in de buurt stuk of buiten werking, dus onze tip voor het Kunuku Aqua Resort zou zijn dat het mogelijk is om bij de receptie geld op te nemen... verder is het echt een top resort!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Beste EH,

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.