Appartement Kunuku Aqua Resort

8.2Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Het Kunuku Aqua Resort biedt een heerlijke all-inclusive vakantie voor de echte zonaanbidder. Het viersterren resort ligt centraal op het eiland Curaçao en is een perfecte uitvalsbasis om het gehele eiland te verkennen. Vakantiegangers die je voorgingen naar het Kunuku Aqua Resort waarderen het vriendelijke personeel, de ruime kamers en het heerlijke eten. Meer te weten komen over deze tropische oase? Lees dan zeker even verder.

Neem een duik in een van de vier grote zwembaden en roetsj van de vele glijbanen voor eindeloos plezier. Voor wie graag een kleurtje opdoet, beschikt het zwembad over voldoende ligbedden en parasols. Op het Kunuku Aqua Resort vind je verder ook een aantal winkels, vier restaurants (waarvan 3 à la carte), een snackbar en een zonneterras. Gasten zijn erg tevreden over het eten en er is veel keuze voor vegetarische eters.

Voor de kleine avonturiers zijn er twee aparte kinderzwembaden met glijbaan op het Kunuku Aqua Resort. Ook vind je diverse speeltuintjes op het park en zijn er speciale activiteiten te beleven in de vakantieperiodes. Billy en Miss Turtle zorgen voor eindeloos vermaak voor de jonge gasten, zodat jij rustig je accu kunt opladen. Babybedjes zijn verkrijgbaar op aanvraag.

Liever in shape blijven tijdens je vakantie bij Kunuku Aqua Resort? Ook daar zijn voldoende faciliteiten voor aanwezig. Zo is er een voetbalveld, een basketball court en zijn er verschillende tafeltennistafels. In het hoogseizoen kun je ook genieten van een ontspannende yoga sessie. Twee keer per week wordt de dag afgesloten met live-muziek en kunnen de voetjes van de vloer.

Kamers

Het Kunuku Aqua Resort beschikt over ruim tweehonderd kamers met een groot balkon. De kamers zijn ruim en worden dagelijks voor je schoongemaakt. Je hebt de keuze uit een standaard kamer, familiekamer of appartement. Wifi is bij de prijs inbegrepen zodat je in contact kunt blijven met het thuisfront. Alle kamers beschikken o.a. over een airco, een televisie en een kluisje. Voor gezinnen groter dan vier personen zijn er extra ruime appartementen beschikbaar in het Kunuku Aqua Resort.

(Ultra) All-Inclusive

Dankzij het all-inclusive arrangement van het Kunuku Aqua Resort kun je je portemonnee in de kamer laten. Ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes zijn inbegrepen en worden door de dag heen vers voor je bereid. Tegen betaling kun je ook genieten van een van de à la carte restaurants. Je hebt de keuze uit een all-inclusive of een ultra-inclusive verblijf. Deze laatste optie biedt ook onbeperkt ijs, vers gemalen koffie, premium wijnen en sterke drank. Wil je hiervan gebruik maken met het all-inclusive arrangement? Dan kan dat tegen bijbetaling.

Ligging

Kunuku Aqua Resort ligt in het plaatsje Sint Willibrordus dat centraal gelegen is op het eiland. Met de gratis shuttlebus bezoek je de vele stranden die het eiland rijk is. De bushalte bevindt zich op 400 meter lopen van het resort.

We raden je aan om het verdere eiland per auto te verkennen. Een auto kun je via het resort huren. Ontdek het bijzondere onderwaterleven van Curaçao in Porto Marie of struin over de boulevard van Willemstad. Wandelaars zitten goed in het prachtige Christoffelpark, het immense nationale park van het eiland. Weet jij al welk uitstapje je als eerste gaat maken?

Ook genieten van een tropische vakantie vol luxe, lekker eten en leuke activiteiten? Boek je volgende vakantie bij Kunuku Aqua Resort.

704 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort

• 2019
    10astrid van Renswoude28-11-2019

een geweldig resort komen zeker terug

voor de derde keer geweest en zeker niet de laatste keer Dit complex ligt aan de kant van de mooiste stranden van curacao. diverse mooie zwembaden met glijbanen, personeel is vriendelijk , bij de receptie kan je altijd terecht. een shuttelbus die je naar diverse bestemmingen brengt, je kan er genoeg eten en drinken. Kunuku Aqua Resort in een woord geweldig

Beste Astrid,

Dank u wel voor uw mooie review! Wie weet tot de 4e keer op rij (;

Gereisd met partner in november 2019

• 9Bosman krijgsman23-11-2019

Thuiskomend paradijsje

Voor het 2e jaar op rij gekozen voor Kunuku (prijs kwaliteit /zon verhouding kan je beter curacoa kiezen dan Spanje) omdat ik een week voor vertrek een spier scheurde in me voet contact opgenomen voor een kamer centraal gelegen en beneden. Dit hebben ze super opgelost binnen een paar stappen was het zwembad/ restaurant en bar te bereiken. Dit maal voor all incl gekozen. Maar geen spijt van gehad van te voren als je boekt staat er duidelijk bij wat er in zit en bij de receptie krijg je een plattegrond waar het op de achterkant nogmaals op staat. Maar de cocktails waren niet duur omgerekend 4 euro met korting. Het eten was lekker en gevarieerd er was elke avond wel een soort thema soms wat curacoa eten wat ons wel aansprak. Genoeg lekkers voor de kids. Het enige jammere is dat er geen animatie dit keer was voor de kinderen. Hopelijk volgend jaar wel weer? Onze dochter en wij hebben weer optimaal genoten team Kunuku bedankt!

Beste Bosman, Krijgsman,

Dank u wel voor uw mooie review! En wie weet tot volgend jaar (;

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 5Leonie17-11-2019

Ga niet voor goede service of eten

Ik ben hier samen met een goede vriend naartoe geweest. Wij waren allebei niet te spreken over de service, eten en gastvrijheid van het personeel. Het is voor Antilliaanse begrippen een budget hotel, een van de goedkoopste all in clusives te vinden.

Eten is slecht en weinig keuze en van de kaart eten was rete duur, een kleine 30 dollar voor een hamburger. Het meeste personeel verre van vriendelijk, er kon bij enkele een kleine lach of groeting vanaf.

Het enige voordeel dat dit hotel heeft is de shuttle service.

Meerdere keren gehad dat schoonmaak al voor half 10 voor de deur stond (geen bordjes aanwezig om de service later of niet te laten komen).

Er is niks in de buurt dus savonds geen loopje kunnen maken, entertainment was de eerste week leuk tot de week erna alles weer herhaalde werd.

Wij zouden in elk geval nooit meer hier boeken. Veel gemiste kansen voor een leuk park want de appartementen waren netjes met een mooi balkon.

Best Leonie,

Spijtig dat het verblijf niet naar wens is ervaren. Hopelijk heeft u wel van het eiland kunnen genieten.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 6Willy Slagmolen26-10-2019

Nooit meer

Hun all inclusive is bagger. Iedereen was ook verbaasd dat je 100 dollar borg moet betalen voor een kamer. Er moet eerder vermeld staan dat je niet alleen all inclusive hebt maar ook ultra, dan sta je niet voor joker als je een cocktail besteld en er wordt gezegd dat mag u niet dan moet u 15 dollar per persoon per dag bij betalen. Ook als je koffie op de kamer op is moet ook betalen. Nooit meer Kunuku. Ga liever naar mijn vertrouwde parkje. Flamingo park San Sebastián daar is rust en natuur en weet je waar je aan toe bent. Hoef je ook niet zelf je auto te wassen. (Hebben we ook niet gedaan maar laten doen voor 30 dollar).

Beste Willy,

Spijtig om te horen dat uw ervaring niet naar wens was. Hopelijk heeft u nog wel genoten van het eiland.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8F. Schellekens20-10-2019

Prachtig aangelegd resort, veel groen, goed onderhouden, schoon, gemoedelijk, nIet kolossaal. Kinderen kunnen zich hier uitstekend vermaken, diverse zwembaden voor groot en klein, diverse speeltoestellen. Gevarieerd eten, diverse bars. Shuttle bus is uitkomst naar Willemstad of stranden als je geen auto wil huren.

Beste F, Schellekens,

Dank u wel voor uw review!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8J. Housheer20-10-2019

Prima verblijf , voor herhaling vatbaar!

Prima verblijf ( hadden upgrate naar fam. kamer) met inloopdouche. in slk en woonkamer + tv met gratis kluis allebei air-co. naast badhanddoeken ook blauwe douchelakens voor bij zwembad aanwezig. Goed eten (voor ons ruim voldoende, genoeg keuze en goede kwaliteit). Boeking is incl. vervoer in party bus naar Willemstad, pirate bay, Daaibooi en Porto Marie stranden. Meer zien van eiland huur auto op verblijf. Je kunt het verblijf niet aflopen, daar leent het west gedeelte van dit eiland zich ook niet voor. All inclusief is al heel dag drinken, soft ijs en dag smoothie. Chichi damespersoneel zijn schatjes (echt Curacao zoals je je hebt voor gesteld, lachen en wat extra voor je doen) jong personeel wil wel eens kort af zijn en chagrijnig ogen.

Beste j. Housheer,

Dank u wel voor uw review!

Met zonnige groeten,Team Kunuku

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Fam kaiser18-10-2019

Geweldig

Mooi resort kort bij de mooie strandjes vriendelijk personeel lekker eten. Wij komen hier inmiddels 2x per jaar en bevalt nog steeds super..

Beste fam Kaiser,

Dank u wel voor uw mooie review! Hopelijk weer tot snel!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Angela09-10-2019

Niet aan te raden.

Glijbanen zijn droog, eten is niet voor vegetariërs en elke dag hetzelfde, taxi’s die je via de balie besteld zijn geen officiële taxi’s en het personeel aan de balie is meer met zichzelf bezig dan met jou (grappig ook hoe een blonde dame al het donkere personeel aanstuurt op niet aardig te noemen wijze). 4 sterren maar Alle meubels van Ikea? Airconditioning mag s middags niet aan anders moet je betalen. kamers op de begane grond kan je regelrecht bij naar binnen kijken. Gelukkig vonden de kinderen gauw vrienden en konden wij tijd maken om onze wijn uit (heel milieuvriendelijk, NOT) plastic bekers drinken. We vonden het eiland heerlijk maar kunuku is echt afzetterij.

Beste Angela,

Wat spijtig om te horen. Wel jammer dat wij uw review pas in oktober mochten ontvangen terwijl u in april bent geweest. Buiten de openingstijden van de glijbanen stroomt er inderdaad geen water. Verder is er altijd 1 vegetarisch gerecht bereid tijdens de diner uren, naast onze salade bar natuurlijk. Enkele artikelen komen inderdaad van de Ikea vandaan maar het grote meubilair komt niet van de Ikea.

Nogmaals spijtig om te horen dat dit uw ervaring was met ons. Hopelijk heeft u verder wel een fijn verblijf gehad op het eiland.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Ben N.07-10-2019

Prima voor elkaar en wederom goed bevallen!

Prima resort. Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest. Eten is lekker, maar het kan zijn dat je bepaalde gerechten een volgende dag nog eens ziet. Keuze zat, dus wat dat betreft is het gezeur daarover onterecht. Basis all inclusief is voor ons voldoende. Je kunt echter upgraden (voor wat extra luxe zoals een keer a la carte eten en gemixte drankjes. Een auto gehuurd bij D&D autoverhuur (betaalbaar en erg praktisch in omgang) en weer de mooie baaitjes gezien en veel gesnorkeld. Neem een pak met koffiepads mee (er staat een Senseo apparaat in ieder appartement). Met de gratis app Maps.me kun je je uitstekend redden qua navigatie (op Curacao).

Beste Ben,

Hartelijk dank voor je mooie review. Hopelijk zien wij u weer eens terug op het eiland!

Gereisd met partner in september 2019

• 8J v pelt06-10-2019

Ga zeker nog eens terug

Leuk resort, vriendelijk personeel.nette kamer .goed eten .aanrader auto huren , zoveel moois te zien .

Beste J v Pelt,

Hartelijk dank voor u review!

Gereisd met partner in september 2019

Appartement Kunuku Aqua Resort info