Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

833 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Rita Rambaran- Ramkhelawan
29-5-2019

Alles was super duidelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 3-7-2019

Beste Rita,

Pieter
27-5-2019

Heerlijke vakantie gehad, top resort! Voor kleine kinderen geweldig, glijbanen en eten wat ze lusten! Eén minpuntje voor ons, we moesten zo lang wachten ‘s morgens voor het ontbijt. Door het tijdverschil zijn ze al zo vroeg wakker en is het moeilijk om ze stil te houden tot 8 uur..en hongerig! Maar verder voor herhaling vatbaar!

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 3-7-2019

Beste Pieter,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Goede kamers, goede keuken, matige schoonmaak.

Johan
20-5-2019

Leuk opgezet resort midden op Curaçao. De kamers zijn leuk ingericht met wat weinig kastruimte. De bedden waren ons iets hard. De keuken is behoorlijk goed. Genoeg variatie en aanbod en goede kwaliteit. De kamer wordt onzorgvuldig schoongemaakt. Het toilet werd meermaals overgeslagen, zeep wordt aangevuld. De mussen in het restaurant zijn maar even leuk. Daarna erger je je aan de vogelpoep op je stoel en tafel. Dat wordft ook nauwelijks schoongemaakt. De terrassen bij de bars worden beter onderhouden dan het restaurant! Met opmerkingen wordt werinig gedaan. Wij waren er in laagseizoen en dan is er overal ruim plaats.

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Wed Jul 03 2019 12:13:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Johan,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik ga uw punten bespreken.

D-reizen

Perfect en dicht bij mooie stranden

Tim Van ingen
1-5-2019

Wat een heerlijk resort is dit Wij zijn hier 2 weken geweest en we hebben genoten. Ontbijt ,middag en avond eten is prima. Eten is zeker niet eentonig dat ligt echt aan jezelf want er is volop keuzen. Wij zaten all inn en voor ons gewoon perfect wij zijn geen drinkers dus ultra was voor ons zeker niet nodig.het verschil tussen all inn en ultra was voor ons heel duidelijk dus snap de verwarring niet zo bij mensen. Smoothie van de dag is heerlijk ,keuze uit 2 soorten bier (polar en brion) witte,rode en rosé wijn goede sappen en standaard friss . Lekker softijs met verschillende toppings en voor de snacks ligt een bord bij de bar wat de dagsnacks zijn en er zijn pizza punten . Kamers met 2 slaapkamers met ieder een airco. Goede wifi .mooie zwembaden met glijbanen en heel kindvriendelijk.ligging achteraf dus auto nodig maar dat was bekend anders heb je je huiswerk slecht gedaan als je dit niet wist. Zeker voor herhaling vatbaar. Top top

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 19-5-2019

Beste Tim,

Heerlijke vakantie op Kunuku Aqua resort

Simone de De Bruin
30-4-2019

Net terug van een fantastische vakantie Kunuku! We hebben genoten. Het personeel doet erg zijn best; keuken, animatie etc. Vragen vooraf via de mail werden keurig beantwoord en afspraken nagekomen. Ook aan de details wordt gedacht; versiering koningsdag. Het is prettig om een auto te huren(deze moet je voor het inleveren uitzuigen en schoonmaken, kan op het resort ). Het eten was prima.Kortom; een aanrader!

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 19-5-2019

Beste Simone,

prachtig opgezet resort

Joyce
29-4-2019

Kunuku is een prachtig opgezet resort. Ze hebben werkelijk overal aan gedacht (van bioscoopzaal, tot schuimparty's en live muziek bij het avondeten die de hele zaal, inclusief de kids aan het dansen kreeg) Ja, het ligt afgelegen, maar precies in het midden van het eiland, zodat je met auto aan beide kanten binnen een half uur zit. Personeel is erg aardig, zegt altijd gedag en is behulpzaam. Sommige barvrouwen mogen wel wat aardiger zijn. 22u is het stil op het resort.

minpuntjes; -De lunch is wat karig, er komen ook niet veel mensen lunchen, want vele zijn naar strand of iets, maar de mensen die wel komen lunchen hebben niet heel veel keus. Het eten is wél lekker en meestal goed warm. -Eten wordt pas bijgevuld als het op is en mensen staan te wachten -Kunuku heeft een plantage naast haar resort met eigen palmbomen, hier woont ook een gezin wild zwijn (met 6 biggetjes en moeders is erg uitgemergeld, deze gaven wij vaak fruit en brood

Beste Joyce,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Zeer goed hotel om een weekje te ontspannen.

sammy tempels
28-4-2019

Zeer goed hotel voor de gewone man (en dat is als groot compliment bedoeld). Degelijk hotel, de all in ultra is wel een +. Het eten is er goed maar beetje eentonig, lekker maar veel hetzelfde wat na een week begint te vervelen. De cocktails zijn uitzonderlijk goed met kwaliteitsproducten en echte merken. Het hotel ademt een zeer ontspannen sfeer uit door het soort gasten dat er zijn. Geen overdreven druk gedoe maar ook geen upperklas sfeertje, gewoon de gezellige sfeer van vakantie. De zwembaden, kamers, bars en andere faciliteiten zijn on orde. Een auto huren is een must en niet te duur hoewel er ook enkele gratis pendelbussen naar Willemstad en enkele strandjes worden aangeboden. De all in formule is een beetje beperkt, 2 soorten bier, enkele cocktails en koffie uit de grote kan. Ik vind de all in ultra het extra geld waart. Personeel varieert van vriendelijk tot zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Mon Apr 29 2019 09:26:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Sammy,

net geen 10

D. Brouwer
21-4-2019

Het Resort is echt top, zo ook de kamers. Genoeg zwem mogelijkheden, wel erg veel chloor! Het eten is, anders dan enkele zuurpieten zeggen, gewoon prima en de keuze is voldoende. Dat sommige gerechten soms wat lauw is, so what, stel je niet aan! De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en de bedden opgedekt. Buiten het hoogseizoen om is er géén entertainment en daar moet je van houden. 's avonds is er echt helemaal geen ene moer te doen, los van wat muziek van een heel klein lokaal groepje en een zangeres die denkt dat ze kan zingen. Iedereen is hier na het eten op de kamer (geen idee wat ze daar de hele avond doen?) Handdoekje leggen gebeurt hier niet (mag ook niet) en er is, in ieder geval buiten het hoogseizoen om, tot zeker 13:00 voldoende plek omdat veel gasten een auto hebben gehuurd en weg zijn of met de shuttlebus weg zijn. Het terrein is wel erg heuvelig (veel omhoog/omlaag) Tegenvallers: gasten van buitenaf verschil Ultra

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Beste D. Brouwer,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en feedback.

Carla Frias Rodriguez
20-4-2019

Een heerlijk vakantieverblijf, all-in en met dagelijks vervoer naar strand en Willemstad. Perfecte reis.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Mon Apr 29 2019 09:23:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Carla,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Mooi eiland , mooi resort.

Herman
15-4-2019

Echt ingericht op all inclusive. Geen supermarkt inde buurt

Gereisd Met partner in januari 2019

Beste Herman,

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.