Appartement Kunuku Aqua Resort

8.2Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Het Kunuku Aqua Resort biedt een heerlijke all-inclusive vakantie voor de echte zonaanbidder. Het viersterren resort ligt centraal op het eiland Curaçao en is een perfecte uitvalsbasis om het gehele eiland te verkennen. Vakantiegangers die je voorgingen naar het Kunuku Aqua Resort waarderen het vriendelijke personeel, de ruime kamers en het heerlijke eten. Meer te weten komen over deze tropische oase? Lees dan zeker even verder.

Neem een duik in een van de vier grote zwembaden en roetsj van de vele glijbanen voor eindeloos plezier. Voor wie graag een kleurtje opdoet, beschikt het zwembad over voldoende ligbedden en parasols. Op het Kunuku Aqua Resort vind je verder ook een aantal winkels, vier restaurants (waarvan 3 à la carte), een snackbar en een zonneterras. Gasten zijn erg tevreden over het eten en er is veel keuze voor vegetarische eters.

Voor de kleine avonturiers zijn er twee aparte kinderzwembaden met glijbaan op het Kunuku Aqua Resort. Ook vind je diverse speeltuintjes op het park en zijn er speciale activiteiten te beleven in de vakantieperiodes. Billy en Miss Turtle zorgen voor eindeloos vermaak voor de jonge gasten, zodat jij rustig je accu kunt opladen. Babybedjes zijn verkrijgbaar op aanvraag.

Liever in shape blijven tijdens je vakantie bij Kunuku Aqua Resort? Ook daar zijn voldoende faciliteiten voor aanwezig. Zo is er een voetbalveld, een basketball court en zijn er verschillende tafeltennistafels. In het hoogseizoen kun je ook genieten van een ontspannende yoga sessie. Twee keer per week wordt de dag afgesloten met live-muziek en kunnen de voetjes van de vloer.

Kamers

Het Kunuku Aqua Resort beschikt over ruim tweehonderd kamers met een groot balkon. De kamers zijn ruim en worden dagelijks voor je schoongemaakt. Je hebt de keuze uit een standaard kamer, familiekamer of appartement. Wifi is bij de prijs inbegrepen zodat je in contact kunt blijven met het thuisfront. Alle kamers beschikken o.a. over een airco, een televisie en een kluisje. Voor gezinnen groter dan vier personen zijn er extra ruime appartementen beschikbaar in het Kunuku Aqua Resort.

(Ultra) All-Inclusive

Dankzij het all-inclusive arrangement van het Kunuku Aqua Resort kun je je portemonnee in de kamer laten. Ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes zijn inbegrepen en worden door de dag heen vers voor je bereid. Tegen betaling kun je ook genieten van een van de à la carte restaurants. Je hebt de keuze uit een all-inclusive of een ultra-inclusive verblijf. Deze laatste optie biedt ook onbeperkt ijs, vers gemalen koffie, premium wijnen en sterke drank. Wil je hiervan gebruik maken met het all-inclusive arrangement? Dan kan dat tegen bijbetaling.

Ligging

Kunuku Aqua Resort ligt in het plaatsje Sint Willibrordus dat centraal gelegen is op het eiland. Met de gratis shuttlebus bezoek je de vele stranden die het eiland rijk is. De bushalte bevindt zich op 400 meter lopen van het resort.

We raden je aan om het verdere eiland per auto te verkennen. Een auto kun je via het resort huren. Ontdek het bijzondere onderwaterleven van Curaçao in Porto Marie of struin over de boulevard van Willemstad. Wandelaars zitten goed in het prachtige Christoffelpark, het immense nationale park van het eiland. Weet jij al welk uitstapje je als eerste gaat maken?

Ook genieten van een tropische vakantie vol luxe, lekker eten en leuke activiteiten? Boek je volgende vakantie bij Kunuku Aqua Resort.

704 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort

• 6Kim20-01-2020

Top vakantie gehad met een aantal min punten

Tijdens ons verblijf hebben we een aantal vervelende dingen ervaren: de mini bar was matig gevuld alleen 2 biertjes polar en 2 water (maar we zaten wel ultra all in), geen waterkoker maar wel theezakjes (aangegeven bij receptie en zouden een waterkoker komen brengen en die is nooit gebracht), Koffiezet apparaat echt heel vies moet ontkalkt worden of onderdelen ervan vervangen, er wordt niet gedweild of gestofzuigd en de laatste nacht een levende kakkerlak in de slaapkamer gevonden ook 2 keer een kakkerlak gezien bij de pizzahut en personeel liep er gewoon omheen, sommige van het personeel waren heel vriendelijk maar er zaten ook chagrijnige bij waarvoor alles te veel was en die over je roddelde. Buiten al deze min punten is het resort wel heel uitgebreid, leuke zwembaden en lekkere cocktails. Curaçao is ook een geweldig eiland.

Beste Kim,

Dank u wel voor uw review. Jammer om te horen dat enkele punten niet naar wens waren.

Alsnog hopen wij u nogmaals te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Eric De Bruijn31-12-2019

Perfect waarde voor t geld

Ik vind aangaande de vorige review dat er wel een raar beeld geschetst word. De prijs kwaliteit is erg goed en het aanbod van eten was ruim voldoende .ook vond ik juist de schoonmaak perfect. En ja als er s avonds meerdere mensen tegelijk naar het toilet zijn geweest en zelf niet zo nauw kijken kan je slechts elke 10 min iemand laten kijken.ieder heeft zijn mening en dat mag absoluut maar ik vraag mij eigen wel eens af wat eten jullie dan thuis hebben jullie dan zo.n enorm aanbod aan eten variatie in huis.Er loopt ook een prima manager rond die ten allertijden bereid is om je aan te horen ...mijn mening hartstikke leuk en schoon resort met variatie aan eten. En er is altijd baas boven baas dus op naar Jan Thiel en ga dan maar zeuren dat je alles te duur vind dit was mijn mening gelukkig 2029😘

Beste Eric de Bruijn,

Dank u wel voor uw mooie review! Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen.

• 7Lies Frijns28-12-2019

Matig met een centrale ligging

Kunuku is een leuk resort. Het ligt centraal op het eiland en dicht bij de mooiste strandjes van het eiland. Wel is een auto aan te raden anders ben je afhankelijk van de bus die voor het resort rijdt. We waren voor de tweede keer op het resort. Wat ons opviel was dat de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan. Matige kwaliteit en weinig variatie bij lunch en diner. Het personeel bij de bar en in het restaurant kon wat klantvriendelijker zijn. Er kon bij velen nog geen goedemorgen vanaf. Verder hebben we genoten van onze vakantie, Curacao is een hele mooie bestemming.

Best Lies Frijns,

Dank u wel voor uw review. Jammer om te horen dat u het buffet minder vond vergeleken met uw vorig bezoek.

Alsnog hopen wij u nogmaals te mogen ontvangen voor uw 3e bezoek.

• 9Raden20-12-2019

Super resort. Buitengewoon aardig personeel. Vooral bij de receptie zijn ze altijd bereid om je tips te geven over te bezoeken stranden enz. Eten en drinken is perfect in orde. De kamer werd elke dag schoongemaakt. Als je hier verblijft dan heb je wel een auto nodig. Deze is snel en voor een redelijke prijs te huren boven de receptie. Als ik nou toch iets mag opmerken dan is het enige dat de wifi niet op het gehele terrein goed was.
    Het mooiste strand vind ik "Grote knip" Ik hoop hier nog diverse malen terug te komen. Iedere donderdagavond is het in Willemstad extra gezellig door de vele live muziek.

Beste Raden,

Dank u wel voor uw mooie review! Wij hopen ook zeker u nogmaals terug te zien op Kunuku!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Roy Brouwer18-12-2019

Heerlijk eiland maar chagrijnige bediening

We zijn hier voor het vierde jaar. Resort is echt mooi. Wat minder leuk is de houding van het met name het vrouwelijk personeel. Er kan geen lachje en woordje vanaf. Het liefst negeren ze iedereen. Als je wat besteld gaat het allemaal echt met tegenzin. Uiteraard niet iedereen. Dat was in de eerste twee jaar anders. Stond er en leuke dame je bij restaurant je op te wachten en je vriendelijk te verwelkomen. Trouwens de dame die de kamers deed was ook super aardig. Kunuku moet hier echt iets aan doen. Is wel je visitekaartje!

Beste Roy,

Dank u wel voor uw review. Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was en hopelijk zien wij u snel weer terug!

• 7Sabine15-12-2019

Heerlijke vakantie gehad

Prachtig resort, leuk voor met jonge kinderen! Veel glijbanen en zwembaden voor kleine kinderen. Wel midden in het land dus als je dingen wil zien heb je echt een huurauto nodig! Personeel leek er vaak niet veel zin in te hebben. Jammer! Wij verbleven 12 dagen ultra all inclusive. Heerlijke cappuccino;) 1 keer a la carte eten, 1 keer bbq en 1 keer pizza, leuke en lekkere afwisseling met het buffet. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en zouden we het zeker aanraden om met kinderen te verblijven en een auto te huren om de PRACHTIGE stranden te bezoeken!

Beste Sabine,

Dank u wel voor uw mooie review. Hopelijk tot snel!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Ernest van H13-12-2019

Ik zeg, DOEN !!!!

Wat een super fijn top resort. Net een week hier en hebben nog een week voor de boeg. Ondanks dat het vrij groot is voelt het familiar aan. Voor aanvang goed ons huiswerk gedaan en dit kwam qua prijs het meest in de buurt bij ons budget. Vele accommodaties stukken duurder en niet eens op basis van All-inclusieve.En dit blijkt achteraf ook nog eens erg goed te zijn.Op dit gebied best veel gewend want zijn in de beste resorts in Turkije geweest. Geen vreetschuur achtig gevoel. Eten is erg lekker en wordt echt aandacht aan besteed. Auto een must om je naar de leuke plekjes op Curaçao te begeven. Kamers keurig netjes. Personeel vriendelijk. Kortom ik word hier erg gelukkig van. En ben niet de enige want de meeste gasten komen hier terug. KUNUKU krijgt van mij een dikke 10

Beste Ernest,

Dank u wel voor uw mooie review! Hopelijk zien wij u snel nogmaals terug bij Kunuku.

• 10RuudV13-12-2019

Fantastisch resort!!

3 jaar geleden onze huwelijksreis hier gehad, en dat was goed bevallen. Nu zijn we in november 13 dagen geweest en het was wederom geweldig. De kamers zijn schoon en luxe, evenals de vele mooie zwembaden. Het onderhoud aan alles is perfect en het personeel is super vriendelijk. Soms moet je wel even wachten aan de bar, maar je bent op vakantie, dus dat maakt niet uit. Het eten is geweldig! Iedere dag wat anders, lekker warm en lekker vers. Indien je Ultra all in boek kan je genieten van de BBQ en het a la carte restaurant en mag je alle koffies, biertjes en wijntjes drinken die je wil. Bij het boeken van de reis kun je Ultra all inn of All inn kiezen, mijn advies is kies Ultra all inn. Het is duurder, maar je haalt het eruit, en het is nog steeds super betaalbaar voor Curacao. Ik heb hier ook wat mindere reacties gezien, maar trek je daar niets van aan, want het is een geweldige prijs/kwaliteit verhouding! Ik zou zeggen. BOEKEN!

Beste Ruud,

Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was en hopelijk zien wij u weer snel terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Fam S12-12-2019

Prijs/kwaliteit staan in verhouding.

Te groot onderscheid in all inclusive en ultra all inclusive. Bij all inclusive krijg je allen 2e rangs merken. Bar gaat als het tegenzit al om kwart over 10 dicht, weinig animatie. Verder wel een schoon hotel en eten is te doen, maar niks buitengewoons ontbijt goed.

Beste Fam S,

Dank u wel voor uw review. Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Smit04-12-2019

Genieten!

Erg leuk resort! Veel Nederlanders, waardoor onze dochter makkelijk vriendjes vond. Ook het eten op z'n Nederlands: boerenkool, wentelteefjes, pannenkoeken, kroketten, frikandellen, bitterballen, slavinken, bolletjes en krentebollen. Ook mochten de kinderen hun schoen zetten m.b.t. Sinterklaas. Kamers schoon en groot. Resort is gemoedelijk, gezellig en heeft een relaxte sfeer. Leuke zwembaden. Bus naar de stranden Daaibooi, Pirate Bay en Porto Marie en Willemstad is leuk om mee te maken (opgepimpte oude schoolbus). Personeel niet allemaal enthousiast, jammer. Toiletten naast het restaurant waren vies, rest schoon.

Beste Smit,

Dank u wel voor uw review en fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

Appartement Kunuku Aqua Resort info