Appartement Kunuku Aqua Resort

8.2Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Het Kunuku Aqua Resort biedt een heerlijke all-inclusive vakantie voor de echte zonaanbidder. Het viersterren resort ligt centraal op het eiland Curaçao en is een perfecte uitvalsbasis om het gehele eiland te verkennen. Vakantiegangers die je voorgingen naar het Kunuku Aqua Resort waarderen het vriendelijke personeel, de ruime kamers en het heerlijke eten. Meer te weten komen over deze tropische oase? Lees dan zeker even verder.

Neem een duik in een van de vier grote zwembaden en roetsj van de vele glijbanen voor eindeloos plezier. Voor wie graag een kleurtje opdoet, beschikt het zwembad over voldoende ligbedden en parasols. Op het Kunuku Aqua Resort vind je verder ook een aantal winkels, vier restaurants (waarvan 3 à la carte), een snackbar en een zonneterras. Gasten zijn erg tevreden over het eten en er is veel keuze voor vegetarische eters.

Voor de kleine avonturiers zijn er twee aparte kinderzwembaden met glijbaan op het Kunuku Aqua Resort. Ook vind je diverse speeltuintjes op het park en zijn er speciale activiteiten te beleven in de vakantieperiodes. Billy en Miss Turtle zorgen voor eindeloos vermaak voor de jonge gasten, zodat jij rustig je accu kunt opladen. Babybedjes zijn verkrijgbaar op aanvraag.

Liever in shape blijven tijdens je vakantie bij Kunuku Aqua Resort? Ook daar zijn voldoende faciliteiten voor aanwezig. Zo is er een voetbalveld, een basketball court en zijn er verschillende tafeltennistafels. In het hoogseizoen kun je ook genieten van een ontspannende yoga sessie. Twee keer per week wordt de dag afgesloten met live-muziek en kunnen de voetjes van de vloer.

Kamers

Het Kunuku Aqua Resort beschikt over ruim tweehonderd kamers met een groot balkon. De kamers zijn ruim en worden dagelijks voor je schoongemaakt. Je hebt de keuze uit een standaard kamer, familiekamer of appartement. Wifi is bij de prijs inbegrepen zodat je in contact kunt blijven met het thuisfront. Alle kamers beschikken o.a. over een airco, een televisie en een kluisje. Voor gezinnen groter dan vier personen zijn er extra ruime appartementen beschikbaar in het Kunuku Aqua Resort.

(Ultra) All-Inclusive

Dankzij het all-inclusive arrangement van het Kunuku Aqua Resort kun je je portemonnee in de kamer laten. Ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes zijn inbegrepen en worden door de dag heen vers voor je bereid. Tegen betaling kun je ook genieten van een van de à la carte restaurants. Je hebt de keuze uit een all-inclusive of een ultra-inclusive verblijf. Deze laatste optie biedt ook onbeperkt ijs, vers gemalen koffie, premium wijnen en sterke drank. Wil je hiervan gebruik maken met het all-inclusive arrangement? Dan kan dat tegen bijbetaling.

Ligging

Kunuku Aqua Resort ligt in het plaatsje Sint Willibrordus dat centraal gelegen is op het eiland. Met de gratis shuttlebus bezoek je de vele stranden die het eiland rijk is. De bushalte bevindt zich op 400 meter lopen van het resort.

We raden je aan om het verdere eiland per auto te verkennen. Een auto kun je via het resort huren. Ontdek het bijzondere onderwaterleven van Curaçao in Porto Marie of struin over de boulevard van Willemstad. Wandelaars zitten goed in het prachtige Christoffelpark, het immense nationale park van het eiland. Weet jij al welk uitstapje je als eerste gaat maken?

Ook genieten van een tropische vakantie vol luxe, lekker eten en leuke activiteiten? Boek je volgende vakantie bij Kunuku Aqua Resort.

704 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort

• 10Dick19-02-2020

Weer een heerlijke vakantie gehad

Een super vakantie !!! met de Caribbean bus naar de strandjes en s middags lekker bij het zwembad. Hoe relaxst kan je het hebben ,het is iedere keer weer als thuis komen vriendelijk personeel (vooral Sara bij de Kunuku hut is een Dushi )lekker de accu weer opgeladen en hopelijk volgend jaar weer😎😎🌴🌴

Met zonnige groeten, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 25-02-2020

Best Dick,

Dank u wel voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad. We zien u graag terug volgend jaar 🌴

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Fam. Huizing16-02-2020

Kunuku Aqua te een aanrader.

Kunuku Aqua Resort is een mooi ingericht en schoon resort. Prima kamers. Elke dag schoonmaak. Geen bedjes tekort bij de zwembaden: handdoekje leggen wordt gelijk bestraft. Je kunt de handdoek terughalen bij de receptie. Mooi! Na 22.00 uur is het rustig. Dit vinden wij ook prettig. Ontbijt heel goed. Ruim voldoende aanbod. Lunch ook prima. Diner ( het is een All Inclusive Resort ) niet heel uitgebreid, maar voor ons voldoende. En prima. Rondom het park is niets te doen. Dus is het raadzaam een auto te huren. Want op Curaçao is voldoende te zien en te ondernemen. Eigenlijk vinden wij het enige minpunt dat er verschil wordt gemaakt tussen All Inclusive en Ultra All Inclusive. Als u All Inclusive hebt geboekt, en u houdt van een glaasje wijn, betaal dan extra voor de wijnen, en vraag naar Ultra All Inclusive wijnen. Deze zijn redelijk. De wijnen welke geschonken wordt bij All Inclusive zijn "niet te pruimen ".

Met zonnige groeten, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 18-02-2020

Beste Fam Huizing,

Dank jullie wel voor jullie mooie review! Jammer om te horen dat de wijn niet in de smaak viel.

Alsnog hopen wij dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2Mark15-02-2020

Heerlijk maar in het weekend drama, nooit meer

Prima van maandag tm vrijdag Zaterdag en zondag een drama, het park word overspoeld met dagjes mensen die neerbuigend naar je kijken, bestellen aan de bar is bijna niet meer mogelijk en het zwembad zit veel te vol. Personeel kan er weinig aan doen, ze staan met veel te weinig, er zei er een dat ze allemaal een hekel hebben aan de zaterdag en zondag. Cijfers zijn voor de zaterdag.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Caro13-02-2020

Fantastisch!

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in dit resort! Onze kinderen van 3 en 6 jaar hebben zich heel goed vermaakt met alle glijbanen en opblaasbare waterbaan! Ze maakten snel vriendjes met andere kinderen in het resort. Wij verbleven in een 6 pers app, keurig verzorgd en heel schoon. Er werd om de 2 dagen schoongemaakt in het app. Wij hadden geen all-inclusive, daar kan ik geen mening over geven. De ligging was prima, op 10 min rijden afstand van het strand. Wij vonden dit het beste resort op het eiland om met kids te verblijven!

Met zonnige groeten, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 18-02-2020

Beste Caro,

Dankjewel voor je mooie review! Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Jacky08-02-2020

Geweldig

Kunuku Aqua Resort heeft een goede kwaliteit/prijs verhouding. Eten is helemaal niets mis mee. Je hebt wel een auto nodig als je wat wilt ondernemen. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Even een tip: Een bankpas waarop staat Vpay doet het alleen in Willemtad bij de MCB bank, je kunt hier verder nergens mee pinnen of geld opnemen.

Beste Jacky,

Dank u wel voor uw review! Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was en hopelijk zien wij u snel terug!

• 6John06-02-2020

Goed voor de zon, verder weinig op Curaco en Kunuk

Kunuku heeft 4 zwembaden, maar slechts 1 daarvan heeft een douche. Aangezien die te ver verwijderd is van het "grote zwembad" duikt iedereen bezweet en onder de creme dus in het water. Geen ander "vermaak". Bij aankomst vermeld dat onze badkamer 1) naar riool rook, 2) de spiegelverlichting het niet deed, 3) we geen warm water hadden en 4) het handdoekrek bijna van de muur valt. Volgende dag was de rioollucht weg, maar dagen daarna weer terug. Ook hadden we een dag warm water, ... maar vervolgens 2 dagen geen water. De receptie melde "Ja het is druk, kunnen we niets aan doen". Het eten was weinig gevarieerd (er werd wel veel ge-recycled, dus weinig verspilling), maar OK. Altijd hetzelfde goedkopere fruit; meloen en anannas, aangevuld met handfruit. Als je het personeel begroet, begroeten ze terug. Dat het personeel begroet, op eigen initiatief, met een lach, zie je heeel weinig. Jammer, personeel zou opgeleid moeten worden.

Beste John,

Dank u wel voor uw review. Spijtig om te horen dat uw verblijf niet naar wens was. Wij hopen dat u desondanks een fijn verblijf heeft gehad.

• 9Maureen01-02-2020

Fantastisch, gewoon doen !

Voor de eerste keer op Curaçao en geweldig gehad , dit complex ligt niet aan strand maar dan betaal je ook 2x zoveel . Iedere dag rijdt er een shuttlebus die je naar verschillende stranden of Willemstad brengt , ideaal Groot complex maar daar merk je niets van de kamers zijn prima en bijna allemaal uitzicht zwembad , eten prima wel een aanrader om auto te huren om eiland te ontdekken. Ik ga zeker hi er nog een keer heen kan echt niets negatief melden !!!

Beste Maureen,

Dank u wel voor uw mooie review en fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk zien wij u snel nogmaals voor uw 2e bezoek (;

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Fam. vd Moosdijk28-01-2020

prijs kwaliteit afwegende is dit de beste keuze

Met het gratis vervoer van het resort kun je naar Willemstad en diverse stranden. Wil je meer van het eiland zien dan dien je een auto te huren. We lekker gegeten, er is volop keuze. Met UAI mag je 1 x per week à la carte eten en bbq en. Vergeet niet te reserveren. Manager Koen heeft ons zeer goed geholpen om een probleempje met de gehuurde auto op te lossen. Onze dank is groot. Wij zijn zeer tevreden met ons verblijf op dit resort. We hebben genoten

Beste fam vd Moosdijk,

Dank u wel voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie. Hopelijk zien wij u snel nogmaals!

• 8Gea venema26-01-2020

Niet voor herhaling

Prachtig resort. Mooie kamers, alles schoon en netjes. Lekker bed. Mooie ambiance. Maar het personeel bij de bar is echt een drama. All inclusief en een half uur wachten op een biertje. Snacks heb ik maar helemaal niet meer besteld. T gaat allemaal met een slakkegang. Echt jammer want verder is het een mooi resort.

Beste Gea,

Dank u wel voor uw review. Spijtig om te horen dat u zolang op uw biertje heeft moeten wachten. Onze excuses.

Hopelijk heeft u daarnaast wel een fijn verblijf gehad op Curaçao.

• 8Nathalie24-01-2020

Heerlijk!!

Fantastische week gehad in Kunuku Aqua Resort. Het park is heel mooi en ruime schone kamers met groot balkon, grote inloopdouche en goed bed! Wij hadden allinclusive en dat was prima. Uitgebreide buffetten met heerlijke gerechten. Het eten was ook goed warm. Het personeel is inderdaad niet allemaal even vriendelijk. Sommige staan echt chagrijnig achter de bar en kan er geen lachje vanaf. Huur een auto op het resort bij Jacqueline is perfect voor elkaar. Daar hadden wij ook de excursie naar Klein Curacao geboekt. Gevaren met motorboot Mermaid, top! Wel prijzig maar meer dan waard. Het enige nadeel vonden wij, maar dat wisten we van te voren dat het hotel in the middle of nowhere ligt. Een auto heb je echt wel nodig als je wat wilt zien. Rondje lopen buiten het resort is ook geen optie, levensgevaarlijk. Prijs kwaliteit is hier perfect. S’avonds geen entertainment maar dat vonden wij niet erg want lagen vroeg in bed.

Beste Nathalie,

Dank u wel voor uw mooie review! Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.

Appartement Kunuku Aqua Resort info

• Aantal personen5 tot 6