Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

834 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Prachtig resort. Een echte aanrader!

L.van den Berg
4-8-2019

Net terug van Kunuku. Echt een leuk resort met zeer vriendelijke medewerkers. Mooie ruime familiekamer met een leuk terras. Eten is gevarieerd en wordt goed aangevuld. Elke dag schoonmaak en schone badhanddoeken. Strand/zwembad badlakens inbegrepen. 2 x per week wissel. Auto gehuurd via touroperator. Stond bij aankomst al klaar op het vliegveld. Leuke strandjes bezocht, onze favoriet Porto Mari. Mooie schaduwplekken en een goed aanbod om even wat te eten/drinken . Ook de Willemstad tour gedaan. Leuke gids die heel veel vertelde. En dan naar Klein Curacao, wat een belevenis! Prachtig! Leuke gratis bus vanuit Kunuku naar diverse strandjes en Willemstad. Kunuku ziet er prachtig uit en zeer schoon! Wij hadden een droomvakantie en kijken graag hierop terug! Ook positief, je mag geen handdoeken s morgens op de bedjes leggen. Dat doet dan ook bijna niemand. Je hebt altijd dwarsliggers , die het wel doen. Jammer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Wederom Top!!😍😍😍

Steven
21-7-2019

Voor het 2e jaar hier weer met ontzettend veel plezier verbleven. Kamers zijn top!! Personeel is Top!!! Eten is top!!! Zwembaden zijn top!! Animatie is top!!! We huren gedurende ons verblijf wel een huurauto om het prachtige curacao te ontdekken en wat blijft het mooi😍 wij komen zeker nog eens terug. 1 puntje van kritiek tov vorig jaar is dat het snackpunt is kunuku's hut is verdwenen waardoor de wachttijden bij de bar bij het restaurant erg lang zijn. Maar ondanks dat komen wij zeker nog eens terug. Wel jammer dat de prijzen volgend jaar enorm gestegen zijn😩

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuk resort voor 1 keer, wat afgelegen.

Pika
17-7-2019

Mooi en schoon resort. Zeer goed onderhouden. Eten iets meer dan basis, maar goed en vers. Ruime kamers, alleen heel gehorig. Zonder auto niets te doen. Ik mis voor de avonden wat meer entertainment. Zeer mooie stranden. Willemsstad vond ik wat tegenvallen. Op foto ziet het er groter uit dan in het echt. Heerlijk eten in Willemstad. Volgende keer een hotel meer in de buurt van Mambo beach.

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Fri Jul 19 2019 01:02:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Pika,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

D-reizen

Het resort en eiland waren voor de rest, geweldig!

Priscilla Jansen
13-7-2019

Let op, all inn is eigenlijk vol pension. Wil je echt alles, dan zal je extra moeten betalen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 19-7-2019

Beste Pricilla,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Een aanrader, wij zijn erg enthousiast!

Anouk
4-7-2019

Super hotel! Wij zijn hier 14 dagen geweest op basis van All in. Schone en gemoderniseerde kamer. Zag er top uit. Medewerkers waren allemaal erg aardig en behulpzaam. Werden elke dag netjes begroet en vaak werd er ook een praatje met ons gemaakt.

Het hotel zou een 10 krijgen als er in de avonden iets meer aan animatie werd gedaan. Ongeveer 4 keer in de week was er live muziek, erg leuk, maar de overige avonden was er niet super veel te doen.

P.s. het is een aanrader om een auto te huren. Dit hebben wij gedaan via het hotel zelf. Prima auto en zo kun je het prachtige eiland ontdekken.

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Fri Jul 19 2019 01:03:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Anouk,

Geweldig genoten

Paul
2-7-2019

Prima kamer, die net open was na de renovatie. Afwisselend diner, elke avond anders. Prima zwembad. Wij zaten op basis van All-inclusive 11 dagen in dit fantastische resort. Vriendelijk personeel. Netjes opgeruimd. Een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Wed Jul 03 2019 12:07:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

eten, drinken , bediening, kamer en netheid top

sylvan saelens
25-6-2019

zeker als je even van all in wilt genieten boek dan een upgrade naar ultra zeker de moeite

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Beste Sylvan,

2e keer Kunuku.

Mirjan
19-6-2019

Onze 2e keer in Kunuku!.... We wisten wat we konden verwachten dus geen verassingen! Wel deze keer ultra all incl. genomen en dat is zijn geld meer dan waard. De koelkast werd gevuld met water en bier... Ik had het voor mezelf wel prettig gevonden als er ook cola had gestaan. Kon nu alleen water drinken want bier lust ik niet. Auto huren is een must, maar dat weet je als je naar Kunuku gaat. Lekker naar alle strandjes geweest waaronder Jan thiel en mambo. Daaibooi is 1 van onze favorieten. De kamers zijn in orde, schoonmaak niet top maar net voldoende. Douchen kon s'avonds voor verassingen zorgen want vaak was het water koud of zelf voor een tijdje op. Vervelend als je net in het schuim staat! Eten voor ieder wat wils.. Geen hoogstandjes maar gewoon in orde. BBQ en a la carte waren dik in orde. De cocktails werden niet overal hetzelfde gemaakt, de lekkerste waren bij de pizza hut. Voor ons volgend jaar weer kunuku! Curaçao is top.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Beste Mirjan,

Een aanrader!!

Jasper
18-6-2019

Een schoon en goed onderhouden resort. Kamers netjes en van deze tijd. Veilig en mooi aangelegde zwembaden. Eten is goed van kwaliteit verwacht er niet de variatie in zoals in all in resorts in bijv. Egypte of Turkije. Op het resort moet je echt een auto huren! (*tip doe dit op het resort)Zo kom je op de mooiste stranden van curaçao. Er rijden wel pendel bussen naar verschillende plekken deze zijn ook goed verzorgd en hebben een hoge fun factor. Verbeter punten liggen voor mij op 2 vlakken. 1 Personeel de 1 is heel vriendelijk en de ander juist totaal niet dit ligt op 50/50. Dit is ook het verhaal met schoonmaak van de kamer het word of wel of niet goed gedaan. 2 in het weekend zijn er veel locale mensen, absoluut niet erg maar door deze drukte moet er wel extra toezicht gehouden worden op de zwembaden om ook de alle kleinste fatsoenlijk te kunnen laten zwemmen. Al met al een absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Beste Jasper,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Prijs kwaliteit erg goed, we hebben ons vermaakt.

Marjolein
16-6-2019

Wij hadden 2 slaapkamers. De een ene was heel rustig en afsluitbaar. De ander was open door de louvredeuren naar buiten. Wanneer er dan een familie tot laat op het terras zit te kletsen hoor je dat dus erg goed. Dat was het enige nadeel. De ruimte vond ik prima, bedden waren lekker en de met de douche of schoonmaak hebben we geen problemen gehad. Voor buffeteten vond ik het prima, soms zelfs echt heel lekker! Desserts stelden niet veel voor. Van het personeel was ik niet echt onder de indruk. Echt vriendelijk vond ik ze niet op een meisje na. Bij sommigen vroeg ik mij af ze überhaupt konden praten. Wij hadden voor de gehele periode een auto gehuurd op het vliegveld en hebben iedere dag een ander strand bezocht, zijn 2x naar Willemstad geweest en hebben een hoop natuur gezien. Qua locatie ligt het resort ideaal. Alles is binnen een half uur te bereiken. Tv hebben wij er niet gekeken, de wifi vond ik erg goed.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Beste Marjolein,

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.