Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

5 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

1x maar nooit meer

Angelique
18-5-2017

Kamers netjes ingericht, eten weinig variatie , regelmatig koud , geen mogelijkheid tot geld te wisselen (alleen in geval van nood € 20), s-avonds niks te doen op resort , al-inn houd zeer weinig in , personeel in de kunuku hut zeer vriendelijk en op 1 enkeling na in het restaurant ook , receptie 🖓, verschoning g beddengoed maar 1x per week , a la carte en bbq restaurant geen idee want er was nooit een hond, kortom NIET voor herhaling vatbaar .

Gereisd Anders in mei 2017
Moon Goris, Reserveringsmedewerker, 22-5-2017

Beste Angelique, Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent over ons resort. Er is drie keer in de week muziek bij het restaurant in de avond. We betreuren het dat u niet tijdens uw verblijf ons hierover heeft geïnformeerd, dan hadden we gepaste actie kunnen ondernemen. Vriendelijke en zonnige groet vanuit Curacao

Zeer schoon en vriendelijk

Jordi hotting
10-4-2017

Kanuku Resort is een top locatie met heel erg lief en behulpzaam personeel. Het eten is met 1 woord: Super.

Wij zijn zeer goed behandeld tijdens ons verblijf!! Wil hierbij het personeel bedanken, maar vooral gastvrouw Dushi 😂😂 Wat een topper

Gereisd Anders in april 2017

geweldig

jacqueline
5-10-2016

Het park is een echt paradijs op aarde

Gereisd Anders in juli 2016
Moon Goris, Reserveringsmedewerker, 6-10-2016

Beste Jacquline, Namens het gehele team wil ik u hartelijk danken voor uw super beoordeling! Fijn dat u zo heeft genoten. Vriendelijke en zonnige groet vanuit Curaçao.

Fantastisch kleinschalig Resort

Bobbe
22-3-2015

Een kleinschalig Resort van totaal 24 zespersoons appartementen met een heerlijk zwembad. Gedurende 2015 wordt er aan een uitbreiding van 30 kleinere appartementen gebouwd, Tijdens onze aanwezigheid hadden we totaal geen last van de bouwactiviteiten. Appartementen zijn groot, 3 slaapkamers,2 badkamers, grote keuken met vaatwasser. Kortom, totaal compleet ingericht, Op het park heel vriendelijk personeel werkzaam. Voldoende speel attributen voor de kids. Een echte aanrader als je 2 weken in alle rust vakantie wil houden. In de directe omgeving is niet echt veel te doen. Dan moet je er met de auto op uit b.v. naar 1 van die mooie baaien met prachtige stranden. Het Resort ligt ongeveer halverwege het eiland (ongeveer 15 km van Willemstad).

Gereisd Anders in Mon Feb 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Moon Goris, Reserveringsmedewerker, Fri Jun 05 2015 15:17:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Bobbe, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, hopelijk zien we jullie nog terug op ons resort. Zonnige groeten vanuit Curaçao!

Fantastische accomodatie

Brenda
23-7-2013

Fantastische appartementen! We hebben al vele appartementen gehad in onze vakanties maar deze sprong er uit! Ook voor kinderen een heel fijn complex. Zwembad met glijbaan is heel leuk. Wordt inderdaad ook door de lokale bevolking druk bezocht, maar geen hinder van gehad. Er zijn ook een aantal speeltuintjes. Fijn als je met meerdere volwassenen en een kind bent dat je dan de beschikking over 2 badkamers hebt. Complimenten voor het personeel! Wij waren er in juni en hebben een hele fijne vakantie gehad. Een auto is eigenlijk wel een must. Je kunt mooi snorkelen bij de strandjes in de buurt.

Gereisd Anders in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.