Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

126 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Het was weer thuiskomen.

Adje
15-9-2019

Dit was onze 6x dat we naar kunuku aqua resort zijn geweest en zeker niet de laatste keer. Wat hebben we met onze vrienden (11 man) weer een top tijd gehad. Voor de 1e keer een 4 kamer appartement gehad (onze dank hiervoor) nr 21 recht tegen over ons favoriete plek op het resort de kunukuhut. Auto gehuurd vooronze12 dagen dat we op curacao zijn geweest via verhuurder ook weer prima. Nieuwe concept bij kunukuhut met BBQ slaat niet echt aan, met Henk hierover gehad en hij wil hier zeker gaan kijken om dit aan te passen. Als ultra moet je hier ook niet voor moeten betalen hoe weinig het ook is. Verder de avonden entertaiment is nog niet super, maar daar kunnen we zelf bij de kunukuhut zelf wel iets van maken samen met onze Celine en bij de buitenbar met Kevin. Er werd goed voor ons gezorgd en werden op onze wenken bediend, daar zorgde onze hartsvriendin Amaryllis anders wel voor. Edje,Vivian en Corne niet vergeten.Poolparty's super

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Nooit meer

Sjaak
9-9-2019

Wij waren in kunuku in September de kamer was heel heel klein weinig bergruimte wij hadden binnen èèn bepaalde periode geboekt en hadden daarom een paar privileges.Grotere kamer dan geboekt auto huren 3 dagen 2dagen betalen fles wijn van dit alles is niets terecht gekomen wij navraag gedaan kunuku geeft touroperator de schuld en andersom zwembad had ik mijn twijfels over de hygiëne.Animatie zo goed als niet gezien cocktails in plastic beker (s'avonds) bij het ontbijt de eetzaal vol vogels dus ook uitwerpselen de meeste stoelen kapot.De receptie zeer klein en geopend van 8 tot 8 en niet altijd klant gericht s'avonds geen muziek dus geen vertier,maar omdat wij geen hoge eisen stellen kon het eten er wel mee door.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Geweldig genoten

Paul
2-7-2019

Prima kamer, die net open was na de renovatie. Afwisselend diner, elke avond anders. Prima zwembad. Wij zaten op basis van All-inclusive 11 dagen in dit fantastische resort. Vriendelijk personeel. Netjes opgeruimd. Een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Wed Jul 03 2019 12:07:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Paul,

D-reizen

eten, drinken , bediening, kamer en netheid top

sylvan saelens
25-6-2019

zeker als je even van all in wilt genieten boek dan een upgrade naar ultra zeker de moeite

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 3-7-2019

Beste Sylvan,

Rita Rambaran- Ramkhelawan
29-5-2019

Alles was super duidelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 3-7-2019

Beste Rita,

Alois
6-4-2019

Super locatie! Prachtige zwembaden, moderne appartementen, vriendelijke medewerkers en super schoon. Wij hadden een ultra inclusieve arrangement, dat bovenverwachting was! Bijna alles was bestelbaar en heerlijk. De ligging van het appartementencomplex is wat afgelegen en minder geschikt om het te voet te verlaten. Je kunt natuurlijk ook een auto huren, maar dat hebben wij niet gedaan. Met een shuttlebus werd je gratis vervoerd naar meerdere bestemmingen, ook alles even vriendelijk en prima geregeld .

Gereisd Met vrienden in april 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 29-4-2019

Beste Alois,

Fantastische vakantie!

Maria Slootweg
26-3-2019

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad!!!! Het appartement was ruim, goede slaapkamers en bedden. Werd ook goed schoongehouden. Het eten was lekker, afwisselend en keus genoeg!!!! De mensen van de receptie, het restaurant en de “buiten bars” zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een auto gehuurd bij Jaqueline op het resort. Fijn geholpen, goede uitleg en leuke tips gekregen wat de moeite waard was om te zien/ doen. De zwembaden zijn ook geweldig, zowel voor de volwassenen als voor de kleintjes!!! Het was heel erg fijn dat wij op de laatste dag ons appartement nog mochten bijboeken omdat wij een kindje van 16 maanden hebben en hij zo nog heerlijk z’n middag slaapje kon doen !!!!! Daarvoor lieve mensen van de receptie, nog heel hartelijk bedankt, dat was zo fijn!!! Wij hebben echt een super leuke vakantie gehad en willen graag weer terug!!!!!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Beste Maria,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Heerlijk resort voor gemak. All in en shuttle bus!

Leontine Kappert
14-3-2019

Mooi Resort over het algemeen goed verzorgd.Je kon de gehele dag eten en drinken en de shuttlebus was geweldig ! Zwembaden oke. Alles zag er netjes uit. Vuurwerk met oud en nieuw was prachtig. Na oud en nieuw iets rustiger, dat was fijn. Bij de bar wat gemoedelijker en weer warm water in de douche. Helaas is er bij ons wel het een en ander mis gegaan. Wij hadden een huis en een 2 kamer appartement. Samenstelling veranderd ter plekke 3 ipv 2 in appartement. Dus slaapbank nodig. Dit 2 keer gemeld bij receptie. Half 11 in de avond bleken er geen lakens voor de slaapbank aanwezig te zijn. Hier 45 min op moeten wachten ( na hele lange dag en reis)Appartement was zeer gehorig door een soort van tussendeur met slot waardoor je de buren letterlijk verstond( om half 7 in de morgen). Huis was in de schoonmaak "vergeten". Dit 2 dagen achter elkaar gemeld , wel wc papier gekregen. Maar schoonmaak etc voor de eerste keer na een week. Geen excuses

Gereisd Met vrienden in december 2018

Beste Leontine,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en onze excuses dat er aantal dingen niet goed afgehandeld zijn.

Mooi verzorgd resort, zeker de moeite waard

EH
6-3-2019

Erg mooi opgezet resort, voor ieder wat wils. Alles ziet er verzorgd en netjes uit. Leuke zwembaden met en zonder glijbanen. De hoge opblaasglijbaan is geweldig 😃 Het eten van het buffet is erg goed en genoeg keus en afwisseling. Het personeel is allemaal erg vriendelijk. Wij hadden een familiekamer met aparte slaapkamer en sofabed in de andere kamer. Ook de kamer was prima in orde, ruim en schoon. Iedere dag schone handdoeken en een schoongemaakte kamer. Het resort ligt achteraf, maar dat weet je als je boekt, dus een auto huren is handig. Wil je geen auto huren, kun je prima op pad met de shuttlebus, goed geregeld! Tijdens ons verblijf waren veel pinautomaten in de buurt stuk of buiten werking, dus onze tip voor het Kunuku Aqua Resort zou zijn dat het mogelijk is om bij de receptie geld op te nemen... verder is het echt een top resort!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Beste EH,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Echt een aanrader, vooral met een groep.

Marja Brand
3-3-2019

Wij zijn bij toeval hier terecht gekomen. We hadden op een ander resort geboekt maar zijn door omstandigheden door het resort omgeboekt en waren in eerste instantie wat sceptisch. Achteraf zijn we erg blij met dit resort. Er was een foutieve aankomstdatum doorgegeven maar dat werd meteen ter plekke opgelost. Iedereen was erg vriendelijk en dacht mee. We hadden met zes volwassenen en een kind van twee jaar twee apparementen. Elk appartement had drie slaapkamers en twee badkamers. Ze zagen er echt heel netjes uit en werden iedere twee dagen schoon gemaakt. Verder waren er diverse zwembaden, o.a. twee zwembaden voor de kleintjes met speelattributen en kleine glijbanen. Verder nog drie andere zwembaden. Hierdoor was er altijd wel een plekje bij het zwembad te vinden. Eten was prima. Iedere dag keuze uit meerdere vlees of vissoorten en altijd wat rauwkost erbij. Wij hadden de ultra all inclusive (erg fijn). Auto wel noodzakelijk voor tripjes

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 4-3-2019

Beste Marja,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens wens ondanks dat u iets anders had geboekt.

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.