Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

229 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Wederom Top!!😍😍😍

Steven
21-7-2019

Voor het 2e jaar hier weer met ontzettend veel plezier verbleven. Kamers zijn top!! Personeel is Top!!! Eten is top!!! Zwembaden zijn top!! Animatie is top!!! We huren gedurende ons verblijf wel een huurauto om het prachtige curacao te ontdekken en wat blijft het mooi😍 wij komen zeker nog eens terug. 1 puntje van kritiek tov vorig jaar is dat het snackpunt is kunuku's hut is verdwenen waardoor de wachttijden bij de bar bij het restaurant erg lang zijn. Maar ondanks dat komen wij zeker nog eens terug. Wel jammer dat de prijzen volgend jaar enorm gestegen zijn😩

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Het resort en eiland waren voor de rest, geweldig!

Priscilla Jansen
13-7-2019

Let op, all inn is eigenlijk vol pension. Wil je echt alles, dan zal je extra moeten betalen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 19-7-2019

Beste Pricilla,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Een aanrader!!

Jasper
18-6-2019

Een schoon en goed onderhouden resort. Kamers netjes en van deze tijd. Veilig en mooi aangelegde zwembaden. Eten is goed van kwaliteit verwacht er niet de variatie in zoals in all in resorts in bijv. Egypte of Turkije. Op het resort moet je echt een auto huren! (*tip doe dit op het resort)Zo kom je op de mooiste stranden van curaçao. Er rijden wel pendel bussen naar verschillende plekken deze zijn ook goed verzorgd en hebben een hoge fun factor. Verbeter punten liggen voor mij op 2 vlakken. 1 Personeel de 1 is heel vriendelijk en de ander juist totaal niet dit ligt op 50/50. Dit is ook het verhaal met schoonmaak van de kamer het word of wel of niet goed gedaan. 2 in het weekend zijn er veel locale mensen, absoluut niet erg maar door deze drukte moet er wel extra toezicht gehouden worden op de zwembaden om ook de alle kleinste fatsoenlijk te kunnen laten zwemmen. Al met al een absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 3-7-2019

Beste Jasper,

Pieter
27-5-2019

Heerlijke vakantie gehad, top resort! Voor kleine kinderen geweldig, glijbanen en eten wat ze lusten! Eén minpuntje voor ons, we moesten zo lang wachten ‘s morgens voor het ontbijt. Door het tijdverschil zijn ze al zo vroeg wakker en is het moeilijk om ze stil te houden tot 8 uur..en hongerig! Maar verder voor herhaling vatbaar!

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 3-7-2019

Beste Pieter,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Perfect en dicht bij mooie stranden

Tim Van ingen
1-5-2019

Wat een heerlijk resort is dit Wij zijn hier 2 weken geweest en we hebben genoten. Ontbijt ,middag en avond eten is prima. Eten is zeker niet eentonig dat ligt echt aan jezelf want er is volop keuzen. Wij zaten all inn en voor ons gewoon perfect wij zijn geen drinkers dus ultra was voor ons zeker niet nodig.het verschil tussen all inn en ultra was voor ons heel duidelijk dus snap de verwarring niet zo bij mensen. Smoothie van de dag is heerlijk ,keuze uit 2 soorten bier (polar en brion) witte,rode en rosé wijn goede sappen en standaard friss . Lekker softijs met verschillende toppings en voor de snacks ligt een bord bij de bar wat de dagsnacks zijn en er zijn pizza punten . Kamers met 2 slaapkamers met ieder een airco. Goede wifi .mooie zwembaden met glijbanen en heel kindvriendelijk.ligging achteraf dus auto nodig maar dat was bekend anders heb je je huiswerk slecht gedaan als je dit niet wist. Zeker voor herhaling vatbaar. Top top

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 19-5-2019

Beste Tim,

Heerlijke vakantie op Kunuku Aqua resort

Simone de De Bruin
30-4-2019

Net terug van een fantastische vakantie Kunuku! We hebben genoten. Het personeel doet erg zijn best; keuken, animatie etc. Vragen vooraf via de mail werden keurig beantwoord en afspraken nagekomen. Ook aan de details wordt gedacht; versiering koningsdag. Het is prettig om een auto te huren(deze moet je voor het inleveren uitzuigen en schoonmaken, kan op het resort ). Het eten was prima.Kortom; een aanrader!

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 19-5-2019

Beste Simone,

prachtig opgezet resort

Joyce
29-4-2019

Kunuku is een prachtig opgezet resort. Ze hebben werkelijk overal aan gedacht (van bioscoopzaal, tot schuimparty's en live muziek bij het avondeten die de hele zaal, inclusief de kids aan het dansen kreeg) Ja, het ligt afgelegen, maar precies in het midden van het eiland, zodat je met auto aan beide kanten binnen een half uur zit. Personeel is erg aardig, zegt altijd gedag en is behulpzaam. Sommige barvrouwen mogen wel wat aardiger zijn. 22u is het stil op het resort.

minpuntjes; -De lunch is wat karig, er komen ook niet veel mensen lunchen, want vele zijn naar strand of iets, maar de mensen die wel komen lunchen hebben niet heel veel keus. Het eten is wél lekker en meestal goed warm. -Eten wordt pas bijgevuld als het op is en mensen staan te wachten -Kunuku heeft een plantage naast haar resort met eigen palmbomen, hier woont ook een gezin wild zwijn (met 6 biggetjes en moeders is erg uitgemergeld, deze gaven wij vaak fruit en brood

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 29-4-2019

Beste Joyce,

geweldige vakantie!

Richella van den Brandt
20-1-2019

Wat een prachtig eiland en wat een heerlijk en mooi resort. Wij hebben 12 dagen genoten. De ligging is niet perfect maar dat is ook helemaal niet erg als je een huurauto hebt. Wij vonden het heerlijk om elke keer een ander strandje te pakken, zo zag je wat van het eiland ipv dat je op een resort aan het strand zit en maar een strand ziet. Onze kids hebben heerlijk genoten van alle zwembaden. Het appartement was erg netjes en schoon. Echt niks te klagen. En onze complimenten voor al het personeel! Onze zoon raakte buiten bewust zijn en moest met de ambulance naar het ziekenhuis. Er werdt goed gehandeld door gasten en personeel. Het personeel was hier erg goed op voorbereid en wist wat te doen. En wij werden ook netjes begeleid naar het ziekenhuis. Gelukkig alles goed gekomen en heeft hij nog 2 mooie dagen op het resort gehad. Nogmaals bedankt! Ondanks alles kijken wij terug op een geweldige vakantie. En gaan wij zeker terug. Tot snel!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 25-1-2019

Beste Richella,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het was inderdaad even schrikken maar alles gelukkig helemaal goed gekomen.

Een aanrader

Jasmijn
1-1-2019

Zoals de meeste al zeggen, geweldig resort, verrassend ruime kamers, prima eten, leuke zwembaden met genoeg ligbedjes. Wij zitten er nu nog en gaan morgen naar huis. Wij hebben all in, dus geen ultra all inn, en dat vinden wij prima, wel merk ik dat daar veel verwarring over is.

1 minpuntje...wij zijn na de kerst gekomen en dus met oud en nieuw zaten we hier ook , de vreselijke harde (live) muziek..en wij zaten nog redelijk rustig zelfs. Maar de kinderen en wij konden hier niet van slapen, wat erg vervelend is met een jetlag want om 21 uur ben je gewoon kapot. Oordopjes helpen dan echt niet. Dus mocht je hier heen gaan in december, vraag om een rustige ligging.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 16-1-2019

Beste Jasmijn,

Top vakantie

Crista
10-11-2018

Heerlijk resort, goed gevarieerd eten, leuke mensen die er werken. Kamers zijn top dagelijks schoongemaakt en als nodig is nieuwe handdoeken. De strandlakens van het resort is wel een leuke extraatje. Om wat te zien buiten het resort en je onafhankelijkheid is een auto wel echt noodzakelijk

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 18-11-2018

Beste Crista,

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.