Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

136 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Fantastisch!

Groen
14-8-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op Curacao en bij Kunuku Aqua resort. Fijne zwembaden! Mooie glijbanen. Zeer verzorgd park. Wij waren erg blij met de gave shuttle bus! De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk. We vonden de kamer mooi en het eten was goed. Er mag wat meer variatie in nagerechten komen als mooie aanvulling\ Hand doeken leggen is niet gewenst:, medewerkers zien er op toe.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prachtig resort. Een echte aanrader!

L.van den Berg
4-8-2019

Net terug van Kunuku. Echt een leuk resort met zeer vriendelijke medewerkers. Mooie ruime familiekamer met een leuk terras. Eten is gevarieerd en wordt goed aangevuld. Elke dag schoonmaak en schone badhanddoeken. Strand/zwembad badlakens inbegrepen. 2 x per week wissel. Auto gehuurd via touroperator. Stond bij aankomst al klaar op het vliegveld. Leuke strandjes bezocht, onze favoriet Porto Mari. Mooie schaduwplekken en een goed aanbod om even wat te eten/drinken . Ook de Willemstad tour gedaan. Leuke gids die heel veel vertelde. En dan naar Klein Curacao, wat een belevenis! Prachtig! Leuke gratis bus vanuit Kunuku naar diverse strandjes en Willemstad. Kunuku ziet er prachtig uit en zeer schoon! Wij hadden een droomvakantie en kijken graag hierop terug! Ook positief, je mag geen handdoeken s morgens op de bedjes leggen. Dat doet dan ook bijna niemand. Je hebt altijd dwarsliggers , die het wel doen. Jammer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

2e keer Kunuku.

Mirjan
19-6-2019

Onze 2e keer in Kunuku!.... We wisten wat we konden verwachten dus geen verassingen! Wel deze keer ultra all incl. genomen en dat is zijn geld meer dan waard. De koelkast werd gevuld met water en bier... Ik had het voor mezelf wel prettig gevonden als er ook cola had gestaan. Kon nu alleen water drinken want bier lust ik niet. Auto huren is een must, maar dat weet je als je naar Kunuku gaat. Lekker naar alle strandjes geweest waaronder Jan thiel en mambo. Daaibooi is 1 van onze favorieten. De kamers zijn in orde, schoonmaak niet top maar net voldoende. Douchen kon s'avonds voor verassingen zorgen want vaak was het water koud of zelf voor een tijdje op. Vervelend als je net in het schuim staat! Eten voor ieder wat wils.. Geen hoogstandjes maar gewoon in orde. BBQ en a la carte waren dik in orde. De cocktails werden niet overal hetzelfde gemaakt, de lekkerste waren bij de pizza hut. Voor ons volgend jaar weer kunuku! Curaçao is top.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 3-7-2019

Beste Mirjan,

net geen 10

D. Brouwer
21-4-2019

Het Resort is echt top, zo ook de kamers. Genoeg zwem mogelijkheden, wel erg veel chloor! Het eten is, anders dan enkele zuurpieten zeggen, gewoon prima en de keuze is voldoende. Dat sommige gerechten soms wat lauw is, so what, stel je niet aan! De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en de bedden opgedekt. Buiten het hoogseizoen om is er géén entertainment en daar moet je van houden. 's avonds is er echt helemaal geen ene moer te doen, los van wat muziek van een heel klein lokaal groepje en een zangeres die denkt dat ze kan zingen. Iedereen is hier na het eten op de kamer (geen idee wat ze daar de hele avond doen?) Handdoekje leggen gebeurt hier niet (mag ook niet) en er is, in ieder geval buiten het hoogseizoen om, tot zeker 13:00 voldoende plek omdat veel gasten een auto hebben gehuurd en weg zijn of met de shuttlebus weg zijn. Het terrein is wel erg heuvelig (veel omhoog/omlaag) Tegenvallers: gasten van buitenaf verschil Ultra

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 29-4-2019

Beste D. Brouwer,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en feedback.

Het was weer thuis komen.

Ad Franken
28-2-2019

Dit was voor ons de 4x dat wij hier waren. Deze keer met een speciale rede omdat onze zoon verlof had van zijn werk. Voor ons was het weer thuis komen, altijd de zelfde kamer, schoon,opgeruimd en ruim. Personeel super vriendelijk overal, bij reseptie, bars, restaurant. Zoals altijd ultra all inclusief genomen hoef je gewoon nergens naar te kijken ook voor het langer verblijf in de kamer ivm avond vlucht geen probleem . Veel gelachen weer vooral bij de kunukuhut met top serveerster Amaryllis en Ed de klus/tuinman. Ook Kevin bij de buiten bar bedankt voor de gezelligheid en bediening. En zo vergeet ik er nog wel een paar, Corne, Suzanne etc,etc. Auto is een must en gemakkelijk te huren. Ik zeg alvast tot augustus weer.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topvakantie op een super resort!

Yvonne Van den Braak
18-2-2019

Mooi verzorgd resort, centraal gelegen op het eiland. Super fijne zwembaden. De stranden zijn nooit ver weg net als de gezellige binnenstad van Willemstad of de mooie ruige "klotsrotsen" van Shete Boka. Mooi appartement, eten in buffetvorm was elke dag weer super. Veel diversiteit. Alles mooi schoon, zowel binnen als buiten en mocht er onverhoopt wat zijn, even melden bij de receptie en voor je het weet wordt het opgelost. Het was voor ons de 4e keer en komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 4-3-2019

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor uw mooie reactie en wederom bedankt voor het vertrouwen in ons resort. We zien jullie graag weer terug.

all incusive is alles inclusief, hier niet dus!

Doretia
15-2-2019

Mooie accomdatie met mooie kamers. Vriendelijk personeel, maar ze zouden wat meer mogen lachen tijdens hun werk. Wij zaten op de 3e verdieping. Op zich geen probleem behalve met het slepen van de koffers. Best wel vervelend zonder lift. Wij hadden all inclusive geboekt, helaas bleek hier niet alles bij in te zitten, dat was alleen het geval bij ultra inclusive. Gelijk afschaffen!, wat een gedoe en heel verwarrend. Trek het gelijk all inclusive is tenslotte allinclusive. Nu moest je bij het afrekenen van bv een cappachino dit afrekenen via je bandje. Heb je niet genoeg credits ??Het eten was redelijk tot goed maar zoals je hebt met buffetten ook vaak lauw dat was jammer. Ligbedden bij de zwembaden waren er voldoende en deze werden ook niet geclaimd door het leggen van handdoeken. Één groot nadeel vond ik de vele antillianen die het weekend werden toegelaten op het resort.Met hordes tegelijk kwanen ze en helaas heel nadrukkelijk aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Mon Mar 04 2019 19:59:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Dorletta, hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben verschillende soorten all in om het toegankelijk te maken voor iedere portemonnee.

Zeker niet de laatste keer!

Alice de Reuver
11-1-2019

In december waren wij voor de tweede keer te gast in dit heerlijk resort. Een uitstekend verzorgd appartementencomplex. Wij hadden een familiekamer geboekt met een aparte slaapkamer, complete douche-ruimte, goede bedden, airco en een groot balkon. Het complex heeft verschillende zwembaden. En voor de kinderen leuke glijbanen. De all-in formule is hier een grote plus. Het eten is meer dan goed. Het ontbijt is heerlijk met divers vers brood en croissantjes, yoghurt en fruit. Lunch en avondeten is prima. Het is heel prettig om iedere dag fijn aan te schuiven en te genieten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader is om een auto te huren. Dit kan op het park en de service is goed. Hiermee kun je heel Curacao verkennen en alle mooie stranden bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Wed Jan 16 2019 23:13:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Alice,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wij hebben een supervakantie gehad

Monique Mackay
1-12-2018

Waterschoenen meenemen voor in de zee ivm de stenen in de branding. En ik zou zeker aanraden een auto te huren anders mis je alle prachtige plekjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Wed Jan 16 2019 23:21:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Monique,

Prima!!

R&I
15-11-2018

Mooi verblijf,super kamer ,terras tegenover zwembad ,zwembad tóen niet erg schoon vet laagje dreef aan de oppervlakte ,all in formule was goed maar niet uitgebreid, kindvriendelijk mooi resort ,auto n must want je kunt verder nergens heen. Kortom ;wel voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 18-11-2018

Beste R&I,

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.