Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

324 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

voor herhaling vatbaar, mooie kamers!

Suzanne vd Linden
11-9-2019

auto huren is echt een must, hebben wij via het verblijf gedaan dat was ideaal.

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor herhaling vatbaar!

Marinus en Mirjam Maureau
10-9-2019

Kunuku is een geweldig resort. De prijs/kwaliteitverhouding is echt heel goed. Je hebt wel een auto nodig als je op deze accommodatie verblijft, anders zie je niet zo veel. Dat is het enige minpunt. Er is wel een mogelijkheid om met een busje ergens naar toe te gaan, maar dit is wel heel beperkt. Als je een auto hebt dan zit je hier geweldig en kun je prachtige strandjes zien en de omgeving verkennen. De accommodatie zelf is heel netjes. Nog vrij nieuw, als je kinderen hebt, vermaken die zich prima in de vele zwembaden van dit resort. Ook ‘s avonds hebben ze allerlei leuke activiteiten zoals bijvoorbeeld een salsa workshop. Het eten was in een woord geweldig! Veel variatie en heerlijk bereid met liefde en aandacht. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

goed en mooi

rien matthijssen
7-9-2019

Mooi resort. Alleen s avonds weinig te doen. Geen shows Nederlandse zanger zou leuk zijn.

D-reizen

Super resort, eten slecht.

Rachel
7-9-2019

Het resort is super, kamers ook niks over te klagen, helaas is het eten geen 4 sterren waard eerder 2 sterren.. gisteren avond, vanmiddag en vanavond kregen we dezelfde soort pasta’s. Buiten het resort in Punda en Zanzibar heerlijk gegeten. Kwaliteit/Prijs vergelijking vind ik het door het eten is het minder waard dan dat wij betaald hebben.

Gereisd Met partner in september 2019

Super!

Brenda Hegeman
4-9-2019

Handig is om contant geld mee te nemen vanaf het vliegveld er zijn geen pinmogelijkheden op het resort. Het busje is top, gaat naar twee stranden en naar Willemstad en weer terug natuurlijk. Alles is hier super! Ultra all-inclusive is alleen interessant als je van cocktails, latte enz houdt. Wij hebben niets gemist. Studio is prachtig. Personeel is vriendelijk maar kort van stof. (Uitzondering nagelaten) We gaan zaterdag naar huis, onze vakantie kan nu al niet meer kapot. Handdoeken voor het zwembad is 2x per week wissel maar kom je een keer vaker is het geen probleem. Als je op excursie gaat en daardoor het ontbijt mist krijg je een pakket mee. Zwembaden zijn top! Voor een verblijf langer dan een week en zonder dat je excursies doet is een auto wel handig. Klein Curacao is prachtig en ook de eilandtour was top. De stranden aan Kunuku kant zijn prachtig. De Grote Knip is prachtig en ook het Christoffelpark is super. Kortom top!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prachtig luxe resort op het mooie Curaçao!

Jeffrey
11-8-2019

Wij verbleven met zijn tweeën voor 9 dagen op Kunuku. Geboekt met touroperator, allemaal keurig geregeld. Vlucht was al heerlijk ontspannen.

Het resort ziet er keurig onderhouden uit en is nog maar een aantal jaar oud. Appartementen met airco en netjes ingericht. We hadden een centrale plek met uitzicht over een zwembad, zoals bijna elke plek.

Het eten was prima, niet super uitgebreid maar voldoende variatie voor de dagen dat we er waren. Ultra all inclusive boeken is echt een aanrader!! Dan heb je nergens zorgen om en kan je bestellen wat je wilt, ook aan heerlijke cocktails. Tevens een avond a-la-Carte met lekker vlees. En onbeperkt pizza en snacks.

De ligging is precies in het midden van het eiland. Wij vonden het een goede plek. Niet in de volle toeristische drukte die je in Oost hebt. Er rijdt dagelijks een leuke hippie bus vanuit het park naar diverse stranden en naar Willemstad.

Wij hebben genoten!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Leuk resort voor 1 keer, wat afgelegen.

Pika
17-7-2019

Mooi en schoon resort. Zeer goed onderhouden. Eten iets meer dan basis, maar goed en vers. Ruime kamers, alleen heel gehorig. Zonder auto niets te doen. Ik mis voor de avonden wat meer entertainment. Zeer mooie stranden. Willemsstad vond ik wat tegenvallen. Op foto ziet het er groter uit dan in het echt. Heerlijk eten in Willemstad. Volgende keer een hotel meer in de buurt van Mambo beach.

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Fri Jul 19 2019 01:02:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Pika,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Een aanrader, wij zijn erg enthousiast!

Anouk
4-7-2019

Super hotel! Wij zijn hier 14 dagen geweest op basis van All in. Schone en gemoderniseerde kamer. Zag er top uit. Medewerkers waren allemaal erg aardig en behulpzaam. Werden elke dag netjes begroet en vaak werd er ook een praatje met ons gemaakt.

Het hotel zou een 10 krijgen als er in de avonden iets meer aan animatie werd gedaan. Ongeveer 4 keer in de week was er live muziek, erg leuk, maar de overige avonden was er niet super veel te doen.

P.s. het is een aanrader om een auto te huren. Dit hebben wij gedaan via het hotel zelf. Prima auto en zo kun je het prachtige eiland ontdekken.

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Fri Jul 19 2019 01:03:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Anouk,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Prijs kwaliteit erg goed, we hebben ons vermaakt.

Marjolein
16-6-2019

Wij hadden 2 slaapkamers. De een ene was heel rustig en afsluitbaar. De ander was open door de louvredeuren naar buiten. Wanneer er dan een familie tot laat op het terras zit te kletsen hoor je dat dus erg goed. Dat was het enige nadeel. De ruimte vond ik prima, bedden waren lekker en de met de douche of schoonmaak hebben we geen problemen gehad. Voor buffeteten vond ik het prima, soms zelfs echt heel lekker! Desserts stelden niet veel voor. Van het personeel was ik niet echt onder de indruk. Echt vriendelijk vond ik ze niet op een meisje na. Bij sommigen vroeg ik mij af ze überhaupt konden praten. Wij hadden voor de gehele periode een auto gehuurd op het vliegveld en hebben iedere dag een ander strand bezocht, zijn 2x naar Willemstad geweest en hebben een hoop natuur gezien. Qua locatie ligt het resort ideaal. Alles is binnen een half uur te bereiken. Tv hebben wij er niet gekeken, de wifi vond ik erg goed.

Gereisd Met partner in mei 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 3-7-2019

Beste Marjolein,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Super.als er iets meer aan animatie gedaan word

Jansen
13-6-2019

Mooi en schoon resort. Eten super. Avonden erg saai.helemaal niks te doen . Sommige van personeel niet erg vriendelijk. Kougum kouwend tijdens werk als een lama. Jammer voor degene die wel hun werk goed doen.

Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, Wed Jul 03 2019 12:11:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Jansen,

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.