Appartement
8,4

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Contact

6 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Super genoten.

P Grinwis
10-4-2017

Prachtig aan gelegd resort ,schone ruime appartementen vriendelijke mensen. Het eten is lekker we hebben genoten van de sfeer in en om de bar .

Gereisd Zakelijk in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch Resort

Casper
31-1-2017

Het Kunukuresort was een erg fijn resort. Als we iets geregeld wilden hebben, hielpen ze ons per direct. De mensen die hier werkten waren gastvrij en vriendelijk en je voelde je erg snel thuis hier op het resort. Elke morgen vrolijk gegroet worden door "Dushi" gaf altijd een grote glimlach op mijn gezicht. Ik zou hier zeker nog een keer naar toe willen gaan.

Gereisd Zakelijk in januari 2017

Chapeau !

Ferry Ikink
31-10-2016

Wij waren hier voor het werk met ons team van 3Dvirtueletour.

We werden zeer prettig ontvangen. We hadden een super mooi appartement, wat zeer schoon was. Lekker geen auto's op het resort, super kindvriendelijk, en het eten was erg lekker. Ook een echte aanrader om eens A la carte te eten Subliem!

Gereisd Zakelijk in oktober 2016
Moon Goris, Reserveringsmedewerker, 1-11-2016

Beste 3Dvirtueletour, Masha danki voor jullie super beoordeling. Fijn dat jullie ondanks jullie werk zo hebben genoten van ons resort.

Vriendelijke en zonnige groet vanuit Curaçao.

D-reizen

Heel erg prettig om te zijn!

Patrick Aelberts
8-7-2016

Hier wordt je gewaardeerd, ze weten wie je bent. Ik was er voor werk samen met collega en elke dag was er een ontbijt en lunchpakket klaar,eten in de avond de was perfect en afwisselend. De Nederlandse kok weet precies wat mensen willen. Nederlands en zowel lokaal personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik en mijn collega zijn niets tekort gekomen en aan de bar was het alleen maar gieren en lachen. Eind september kom ik weer naar Curacao en ga hier zeker mijn dagen verblijven. Minpunten heb ik niet gezien de eigenaar precies weet wat men wil en ondanks ver van de stad af liggen en voor mensen zonder vervoer is er een pendelbus geregeld die diverse plaatsen aan doet dagelijks. Grt, Patrick

Gereisd Zakelijk in maart 2016
Moon Goris, Reserveringsmedewerker, 14-7-2016

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We zien u graag terug in September. Vriendelijke en zonnige groeten vanuit Curaçao.

Werkelijk fantastisch!

tavanwijk
19-4-2016

Vandaag net teruggekomen en nu al heimwee!! Kan een heel verhaal gaan opschrijven, maar het is in 1 woord, Super!!

huur er een auto bij voor paar dagen en je hebt een ultieme vakantie!

Complimenten voor het hele team van Kunuku! ik kom er zeker terug!

Gereisd Zakelijk in april 2016
Moon Goris, Reserveringsmedewerker, 21-4-2016

Beste Tavanwijk,

Masha danki voor deze super mooie beoordeling, fijn dat jullie zo hebben genoten! Bedankt namens het gehele team, tot ziens!

Vriendelijke en zonnige groet vanuit Curaçao!

Echt super!

Martijn
27-3-2016

Nooit gedacht dat ik de tijd en moeite zou nemen om een review te plaatsen, maar dit resort vraagt erom. Hoe vervelend het ook is voor een standaard ( klagerige) Nederlander op dit resort is niets aan te merken, sterker nog het is tot in detail geweldig, het eten, de service, de appartementen, het park met een geweldige tropische tuin, noem maar op. Ik heb diverse 5-sterren resorts bezocht ook in andere landen maar kunuku overtreft deze resorts. Het is echt 5 sterren waardig, sorry voor de tienen in mijn beoordeling ze komen misschien wat overdreven over maar ze zijn stuk voor stuk terecht.Voor de mensen die graag klagen of er van genieten slechte reviews te plaatsen een tip: zoek een ander resort jullie gaan het dan saai vinden op kunuku, voor de mensen die verwend willen worden en een geweldige prijs-kwaliteit willen gaan ervaren: boek snel!

Gereisd Zakelijk in maart 2016
Moon Goris, Reserveringsmedewerker, 29-3-2016

Beste Martijn,

Namens het gehele team bedankt voor deze mooie review, hier zijn we zeer trots op!!

Vriendelijke en zonnige groeten vanuit Curacao.

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.