108 vragen over Appartement Kunuku Aqua Resort

• Ben N., 25-09-2019

Senseo-apparaten

staan er nog steeds Senseo koffiezetapparaten in de kamers/appartementen?

• merel, 25-09-2019

eten

als je de gewone al inn hebt geboekt, wat kun je dan nog eten naast de 3 maaltijden? kun je ook pizza eten? KUn je pizza eten of BBQen met bij te betaling> zo ja hoeveel moet je bijbetalen?

• natasja, 25-09-2019

hotel

welke gebouwen zijn de nieuwste? Bij welke bar kun je overdag drinken halen als je all inn zit? wat zijn goede familie kamers en waarom?

• Sylvia , 25-09-2019

Dolfijnen

We willen hier heen maar kan je in de buurt zwemmen met dolfijnen en zo ja waar en hoe duur is het

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Corendon
    Direct boeken
    Direct boeken

• Sylvia , 23-09-2019

Dolfijnen

We willen graag zwemmen met dolfijnen waar zouden we dat kunnen doen en hoe duur is het

• olebool, 26-08-2019

geluid overvliegende vliegtuigen.

Wij zijn van plan om eind september naar Kunuku te gaan, hotel ligt dicht bij vliegveld, heb je in hotel geen overlast van vliegtuigen.

• olebool, 26-08-2019

zwemtijden

Wij zijn van plan om eind September naar Kunuku te gaan, maar ik las ergens dat je pas mag zwemmen vanaf 10.00 s,morgens. Klopt dit, ik zwem graag al om 8.00, als dit niet mogelijk is kiezen we voor iets anders. In welke gebouwen zitten de familiekamers, woon en slaapkamer.

• Nicole, 23-08-2019

Glutenvrij

Wordt er op dit resort rekening gehouden met mensen die een glutenallergie hebben? ( schoondochter heeft coeliaki)

• Syl, 22-07-2019

Koken

Kan je zelf koken in appartement..

ad, 25-07-2019

in de 6 persoons appartementen zit een keuken.

• rien matthijssen, 23-06-2019

eten drinken

allin of ultra allin. is er een water koker

ad, 25-07-2019

Wij komen hier al voor de 6x ennemen altijd ULTRA. Goef je gewoonweg nergens aan te kijken. is $15,- pp per dag extra.