Appartement Kunuku Aqua Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
Appartement Kunuku Aqua Resort
8,4

Omschrijving
Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch, maar ik wil nog meer eilanden bekijke

Caroline vanden heuvel-kukupessy,
12-12-2018

Het is een super mooi en net hotel.goed restaurant en het hele all in gebeuren is goed.

Alleen jammer dat we geen koffie uit een automaat konden krijgen.verder was het allemaal goed voor elkaar

Kenmerken

12-12-2018

Dushi Curacao!

Yvonne Koenen,
1-12-2018

Kunuku resort ligt in het rustiger gedeelte van Curacao. Vlak bij Willibrordus . Ik vond het wel het mooiere gedeelte van het eiland. Je hebt er talloze kleine strandjes om te bezoeken , een auto huren is wel een must! Het hotel heeft ook ee shuttlebus die je naar twee strandjes brengt maar dat zijn bij lange na niet de mooiste strandjes. Je kunt in dit gedeelte van Curacao echt het mooiste snorkelen, het is net of je in een aquarium zwemt, echt geweldig. In november is het nog niet te warm op Curacao en valt er af en toe wat regen maar een vestje heb je zelfs niet nodig. Ook zijn er verschillende dingen te bezichtigen op Curacao. De aloevera farm, de struisvogel farm, Serena’s art factor, Nena Sanchez zijn zeker de moeite waard. Ook Willemstad met het slavenmuseum en het blue Curacao museum is een aanrader. Kortom het is niet alleen strand en zee wat ons trekt hier. We gaan zeker weer een spaarpotje maken om volgend jaar weer te gaan!

Wij hebben een supervakantie gehad

Monique Mackay,
1-12-2018

Waterschoenen meenemen voor in de zee ivm de stenen in de branding.

En ik zou zeker aanraden een auto te huren anders mis je alle prachtige plekjes.

Go kunuku!

Roderick Fransen,
22-11-2018

Tja er valt weinig te zeggen.....gewoon een ideale bestemming op Curacao! Eten dik in orde, Relaxte sfeer en lieve bediening! Bij resort kun je makkelijk een auto huren of een mooie trip boeken, binnen 15 minuten zit je op hele mooie stranden. Tip; Daaibooi is lekker rustig en zijn schildpadden te zien.

Voor de kids is het helemaal een feest hier, veel glijbanen en vertier.

Als je ultra all in boekt is de ervaring nog beter; alles drinken wat je wilt, korting op autohuur, gratis late checkout, per verblijf van 8 dagen, 3 keer anders dan buffet dineren, BBQ was super!

We Will be back!!

Speciaal uitgelicht; Vanoeschka/ Frances/ Schami , wat een lieve meiden, heel betrokken, oprecht!

Beste Roderick,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Een heel fijn all in clusive resort, waar een erg relaxte sfeer met een Nederlands tintje heerst. Er is overal aan gedacht. Van hangmat, robotbar, zwembaden met glijbanen, bars en een lekker restaurant. Goede en leuke transfers naar stranden, Willemstad en het hotel heeft mooie, schone kamers! In een woord een top accomodatie om curaçao verder te ontdekken. Tip, voor langer dan 1 week op het verblijf... Huur dan een auto erbij. Vergeet strand Porto Marie niet te bezoeken met o.a. van het hotel de schoolbus stranfer. Al met al is het echt genieten!

Beste Danique,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Goed hotel voor relatief weinig geld

Francis Pront,
19-11-2018

Een prima hotel voor dat geld,mooie ruime kamers,en netjes en schoon.Eten vond ik minder.Prima ontbijt ,maar voor het avondeten hoef je niet bij het resort te blijven.Wel heb je echt een auto nodig.De ligging van het resort is top als je een auto hebt,doordat het midden op het eiland ligt ben je gemiddeld maar een half uur nodig om naar het linker topje of naar het rechter puntje van het eiland te rijden.

Beste Francis,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling

Uitstekend

Np,
18-11-2018

Fijn verblijf gehad op basis van all inclusive.

Beste NP,

Dushi Korsou

Vera Meessen,
18-11-2018

Prachtige accomodatie , meteen een vakantie gevoel. Kamers waren mooi ruim en schoon. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kunuku ligt wel wat verder af van Willemstad wat ik in principe niet heel erg vond. Wij hadden een auto gehuurd en hebben zo de vele prachtige strandjes bezocht. Gezellig personeel vooral in de avond bij de bar. Zou hier zeker nog eens willen terug komen!

Beste Vera,

Prima!!

R&I,
15-11-2018

Mooi verblijf,super kamer ,terras tegenover zwembad ,zwembad tóen niet erg schoon vet laagje dreef aan de oppervlakte ,all in formule was goed maar niet uitgebreid, kindvriendelijk mooi resort ,auto n must want je kunt verder nergens heen.

Kortom ;wel voor herhaling vatbaar!!

Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 18-11-2018

Beste R&I,

Zeker voor herhaling vatbaar

DIANA,
14-11-2018

Wat een geweldig resort, met een perfecte ligging op het eiland.. (6km van de luchthaven) een plezier voor jong&oud en van alle gemakken voorzien door de All incl formule en vele zwembaden & ligbedden! Hele vriendelijke behulpzame mensen en alles word gelijk opgelost bij ongemakken! Met een huurauto ben je zo op de stranden & Willemstad en er is ook een mogelijkheid om vanaf het resort met een prive bus mee te gaan..een huurauto vind ik wel een must op dit eiland geeft veel vrijheid en je kan heel veel mooie dingen zien en bezoeken..

Appartementen zijn ruim,netjes en vooral schoon! Eten en drinken is echt Top en veel keuze en er zijn genoeg zitplaatsen!

Hele relaxte sfeer op het resort, pin automaat & benzinepomp om de hoek en bij de receptie kleine supermarkt (voor chips souvenirs enz)

Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 18-11-2018

Beste Diana,

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.