Appartement Kunuku Aqua Resort

8.2Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Het Kunuku Aqua Resort biedt een heerlijke all-inclusive vakantie voor de echte zonaanbidder. Het viersterren resort ligt centraal op het eiland Curaçao en is een perfecte uitvalsbasis om het gehele eiland te verkennen. Vakantiegangers die je voorgingen naar het Kunuku Aqua Resort waarderen het vriendelijke personeel, de ruime kamers en het heerlijke eten. Meer te weten komen over deze tropische oase? Lees dan zeker even verder.

Neem een duik in een van de vier grote zwembaden en roetsj van de vele glijbanen voor eindeloos plezier. Voor wie graag een kleurtje opdoet, beschikt het zwembad over voldoende ligbedden en parasols. Op het Kunuku Aqua Resort vind je verder ook een aantal winkels, vier restaurants (waarvan 3 à la carte), een snackbar en een zonneterras. Gasten zijn erg tevreden over het eten en er is veel keuze voor vegetarische eters.

Voor de kleine avonturiers zijn er twee aparte kinderzwembaden met glijbaan op het Kunuku Aqua Resort. Ook vind je diverse speeltuintjes op het park en zijn er speciale activiteiten te beleven in de vakantieperiodes. Billy en Miss Turtle zorgen voor eindeloos vermaak voor de jonge gasten, zodat jij rustig je accu kunt opladen. Babybedjes zijn verkrijgbaar op aanvraag.

Liever in shape blijven tijdens je vakantie bij Kunuku Aqua Resort? Ook daar zijn voldoende faciliteiten voor aanwezig. Zo is er een voetbalveld, een basketball court en zijn er verschillende tafeltennistafels. In het hoogseizoen kun je ook genieten van een ontspannende yoga sessie. Twee keer per week wordt de dag afgesloten met live-muziek en kunnen de voetjes van de vloer.

Kamers

Het Kunuku Aqua Resort beschikt over ruim tweehonderd kamers met een groot balkon. De kamers zijn ruim en worden dagelijks voor je schoongemaakt. Je hebt de keuze uit een standaard kamer, familiekamer of appartement. Wifi is bij de prijs inbegrepen zodat je in contact kunt blijven met het thuisfront. Alle kamers beschikken o.a. over een airco, een televisie en een kluisje. Voor gezinnen groter dan vier personen zijn er extra ruime appartementen beschikbaar in het Kunuku Aqua Resort.

(Ultra) All-Inclusive

Dankzij het all-inclusive arrangement van het Kunuku Aqua Resort kun je je portemonnee in de kamer laten. Ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes zijn inbegrepen en worden door de dag heen vers voor je bereid. Tegen betaling kun je ook genieten van een van de à la carte restaurants. Je hebt de keuze uit een all-inclusive of een ultra-inclusive verblijf. Deze laatste optie biedt ook onbeperkt ijs, vers gemalen koffie, premium wijnen en sterke drank. Wil je hiervan gebruik maken met het all-inclusive arrangement? Dan kan dat tegen bijbetaling.

Ligging

Kunuku Aqua Resort ligt in het plaatsje Sint Willibrordus dat centraal gelegen is op het eiland. Met de gratis shuttlebus bezoek je de vele stranden die het eiland rijk is. De bushalte bevindt zich op 400 meter lopen van het resort.

We raden je aan om het verdere eiland per auto te verkennen. Een auto kun je via het resort huren. Ontdek het bijzondere onderwaterleven van Curaçao in Porto Marie of struin over de boulevard van Willemstad. Wandelaars zitten goed in het prachtige Christoffelpark, het immense nationale park van het eiland. Weet jij al welk uitstapje je als eerste gaat maken?

Ook genieten van een tropische vakantie vol luxe, lekker eten en leuke activiteiten? Boek je volgende vakantie bij Kunuku Aqua Resort.

704 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort

• 9reis junkie12-05-2020

elk jaar terug super hotel

super verblijf . idd je hebt wel een auto nodig voor het eiland te verkennen. wil je enkel aan het zwembad liggen heb je geen auto nodig, maar het zou zonde zijn, als je zo ver gaat vliegen voor enkel aan een zwembad te liggen. eten is oke, de prijs kwaliteit verhoudingen kloppen. ik ben echt een moeilijke eter en er zat altijd wel wat bij wat ik luste. bed is goed en groot genoeg voor ons nl ers. douche lekker en met warm water. lekker balkon om op te zitten en te genieten van het uitzicht. de bar gaat dicht om 23u, wij vonden dit niet erg. ook geen last van te zatte mensen ;-p als ik min puntjes moest geven. dan zijn het er 2; 1. het ontbijt gaat pas om 8u, ik persoonlijk vind dit te laat. als het 30min vroeger zou kunnen. dan was alles perfect. 2. de kamers zijn gehorig. dus als je luide buren hebt. kun je hier als je een lichte slaper bent last van hebben, maar gelukkig zijn het over het algemeen nldrs. we zijn mondig genoeg :-)

Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 19-05-2020

Beste,

Dank je wel voor je review! Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Gerardus Ekelenkamp20-03-2020

Prima resort

Een prachtig resort midden op het eiland met vele zwembaden voor kleine kinderen,wat grotere kinderen en volwassenen .De aanleg van de zwembaden is echt bijzonder door de vele palmbomen en hoogteverschillen,genoeg zonnebedden en overal zeer schoon Goede kamers bv wij hadden een familiekamer dus een woonkamer ,aparte slaapkamer en een schone nette badkamer. Vanaf een groot balkon hadden we een prachtig uitzicht over het park Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam Goed ontbijt en prima eten in buffetvorm Gratis shuttlebus naar verschillende stranden en naar Willemstad Wij waren rondom tevreden dus een aanrader

Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 24-03-2020

Beste Gerardus,

Dankjewel voor uw mooie review! Wij stellen het zeer op prijs.

Wij hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Vader / Zoon15-03-2020

Fantastisch Kunuku Aqua Resort

Gezellige mannen eerste keer Curaçao. Verblijf Kunuku Aqua Resort. Na Vliegreis Transfer richting Resort . Bij Receptie verzorgd krijg je keurig kort uitleg en straal de vriendelijkheid je toe. Kamer keurig verzorgd netjes schoon met goede bedden , Wifi inbegrepen. Badkamer ruim schoon met inloop douch. Schoonmaak gebeurd iedere dag super. Meerdere mooie Zwembaden met ligbedden, Badlaken service Resort. Shuttlebus Resort breng je naar Strand of Willemstad en opgehaald inbegrepen Resort verblijf die niets anders dan super goed is je hier verblijf. Restaurant eten All Inclusive heel goed. Veel verschillende keus mogelijkheden en verzorgd iedere dag weer terug top Kok mag gezegd worden. Vriendelijkheid personeel straal je toe op geheel Resort . Receptie Frandjeska. Veelal werkzaam Restaurant Amaryllis. Top Dames niet vergeten Delizia die alles in goede lijnen hou. Toppie meid.

Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 24-03-2020

Beste Vader/Zoon,

Enorm bedankt voor uw review! Wij stellen uw mening op prijs.

Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 8M de vries08-03-2020

Heerlijke zonnige week vakantie gehad

We gingen we een weekje naar curacao op vakantie. Wat een prachtig resort zeker om te zien. Mooie sfeer. Wij zaten 2 hoog en naast een glijbaan en het pizza restaurant. Maar hadden daar geen last van. De kamer was nestjes en werd keurig schoon gehouden. Bedden lagen ook prima. Wel miste we een waterkoker. Ook de gehorigheid viel ons mee. Geen last van gehad. Restaurant was prima. Genoeg variatie. Personeel was over het algemeen ook vriendelijk. Een gezellig praatje was geen probleem. Het verschil tussen all incl. en ultra incl. Vonden we toch groter dan verwacht. Bv spuit cola of blikje coca cola. Gewon koffie of capuccino. Huiswijn of lekkerdere wijn. Maar op zich prima. Wij hebben 3 excursies gedaan in nl geboekt is goedkoper, aan te raden. Eilandtoer topper vooral aan het begin. Klein curacao zeker aan te raden. Super service is een kleurrijke bus die je naar strandjes of willemstad brengt. Rondje lopen buiten het park niet doen.

Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 10-03-2020

Beste M. de Vries,

Dankuwel voor uw review. Fijn om te horen dat u een uw verblijf naar wens was. Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.

• 6Carin Denies05-03-2020

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Het park is mooi , evenals de kamer. De shuttleservice : je moet inschrijven om met de shuttleservice mee te kunnen . Deze bus met max 30 plaatsen gaat maar 1 x per dag heen/terug. Dus meestal heb je pech !!! Zeker de eerste dagen van je verblijf. Als je een auto wilt huren dan is het verstandig dit vanuit Nederland al te doen. Huur je deze op het resort dan wordt je verondersteld deze gewassen ( water tegen betaling ) en gestofzuigd in te leveren . Bovendien zijn dan vaak alleen de duurdere types nog te huur bij overige aanbieders. Zonder auto ben je aangewezen op het resort en dat is zowel overdag als in de avond saai. De bar sluit om 23 uur ! Er is geen animatie behalve een zangeres in het weekend. Kwaliteit van het eten vonden wij matig.

Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 10-03-2020

Beste Carin,

Dankuwel voor uw review. Fijn om te horen dat het resort en de kamer naar wens was. Jammer dat u de overige onderdelen minder fijn heeft ervaren. Hopelijk heeft u alsnog een fijne vakantie gehad.

• 9Cees01-03-2020

Boven verwachting

Leuk, netjes en uitstekend verzorgd! Overdag lekker rustig. Het eten was boven verwachting goed. Ideaal met kinderen.

medewerker, Reserveringsmedewerker, 03-03-2020

Beste Kees,

Dankjewel voor je mooie review! Hopelijk tot snel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Yvonne28-02-2020

Komen zeker weer terug!!!!

Super fijn resort. Schoon, vriendelijk personeel, lekker eten. Zeker een aanrader. Auto huren is een must op Curaçao maar makkelijk te regelen op het resort. Kunuku ligt mooi centraal op het eiland waardoor je nooit lang hoeft te reizen voor een van de mooie bezienswaardigheden. Zijn nu al meerdere keren geweest en het blijft mooi. Tips voor een leuk uitje: duiken bij Porto Marie (duikschoolmedewerkers vind je boven de receptie bij de autoverhuur); ga eens een Chi Chi schilderen bij Serena's Art Factory; bezoek het Christoffelpark , ook wanneer je de berg niet beklimt zeker de moeite waard.

Medewerker, Reserveringsmedewerker, 03-03-2020

Beste Yvonne,

Dankjewel voor je mooie review! Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10M. Plug27-02-2020

Fantastische vakantie, echt Carabisch

Mooi vakantiepark met diverse zwembaden en voldoende ligbedden. Ultra all inclusive aan te raden, gezien alle extra’s, zoals cappucino, ijskoffie, merkdranken, smoothies, onbeperkt pizza eten en snacks; eenmaal a la carte eten was fantastisch; op vertrekdatum de kamer langer behouden zonder kosten. Eten was voldoende en goed, ook als je vegetarier bent. iJs werd door personeel in restaurant verzorgd. Personeel erg vriendelijk. Mooie, ruime kamer, moderne badkamer, groot balkon. Shuttlebus naar diverse strandjes en Willemstad was ideaal. Ligt wel wat afgelegen, maar hadden wij geen problemen mee. Waterdruk valt weleens weg, maar komt volgens mij als velen tegelijkertijd gaan douchen. Dit is op te lossen door iets eerder of later te douchen. Water uit de kraan kan je drinken. Bij restaurant waren ook watertapjes, dus handig om een Dopper mee te nemen. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Met zonnige groeten, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 28-02-2020

Beste M. Plug,

Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen!

• 2Sin26-02-2020

Geen aanrader met jonge kinderen

We zijn op vakantie in Curacao en mijn zoon van 4 heeft een ontsteking aan zijn gehoorgang opgelopen door het zwembad water bij Kunuku resort. Gezien wij voor dit resort hebben gekozen voor de zwembaden en glijbanen wat nu niet mogelijk is, is voor ons de lol er af. We hebben nog een eenjarige rond lopen en willen niet het risico lopen dat hij het ook krijgt. Van de dokter mag hij wel in het zeewater en dit resort ligt ver van stranden af.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Rianne24-02-2020

Super tijd gehad

We hebben een super verblijf gehad bij Kunuku resort. Hadden een hotel kamer geboekt maar kregen een familie kamer heerlijk iets meer ruimte. Was echt super goed word ieder dag schoongemaakt een groot compliment. Receptie ook behulpzaam en ook bij de toerdesk goed geholpen.

Met zonnige groeten, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 25-02-2020

Beste Rianne,

Super bedankt voor uw review! Enorm fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad. Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.

Gereisd met vrienden in februari 2020

Appartement Kunuku Aqua Resort info