Appartement Kunuku Aqua Resort

Appartement Kunuku Aqua Resort

8.3Fantastisch

Curaçao, Curaçao, Curaçao

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 839p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• 8.4Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Zoover silver Award 2019

Appartement info

Meer appartement info

Het Kunuku Aqua Resort biedt een heerlijke all-inclusive vakantie voor de echte zonaanbidder. Het viersterren resort ligt centraal op het eiland Curaçao en is een perfecte uitvalsbasis om het gehele eiland te verkennen. Vakantiegangers die je voorgingen naar het Kunuku Aqua Resort waarderen het vriendelijke personeel, de ruime kamers en het heerlijke eten. Meer te weten komen over deze tropische oase? Lees dan zeker even verder.

Neem een duik in een van de vier grote zwembaden en roetsj van de vele glijbanen voor eindeloos plezier. Voor wie graag een kleurtje opdoet, beschikt het zwembad over voldoende ligbedden en parasols. Op het Kunuku Aqua Resort vind je verder ook een aantal winkels, vier restaurants (waarvan 3 à la carte), een snackbar en een zonneterras. Gasten zijn erg tevreden over het eten en er is veel keuze voor vegetarische eters.

Voor de kleine avonturiers zijn er twee aparte kinderzwembaden met glijbaan op het Kunuku Aqua Resort. Ook vind je diverse speeltuintjes op het park en zijn er speciale activiteiten te beleven in de vakantieperiodes. Billy en Miss Turtle zorgen voor eindeloos vermaak voor de jonge gasten, zodat jij rustig je accu kunt opladen. Babybedjes zijn verkrijgbaar op aanvraag.

Liever in shape blijven tijdens je vakantie bij Kunuku Aqua Resort? Ook daar zijn voldoende faciliteiten voor aanwezig. Zo is er een voetbalveld, een basketball court en zijn er verschillende tafeltennistafels. In het hoogseizoen kun je ook genieten van een ontspannende yoga sessie. Twee keer per week wordt de dag afgesloten met live-muziek en kunnen de voetjes van de vloer.

Kamers

Het Kunuku Aqua Resort beschikt over ruim tweehonderd kamers met een groot balkon. De kamers zijn ruim en worden dagelijks voor je schoongemaakt. Je hebt de keuze uit een standaard kamer, familiekamer of appartement. Wifi is bij de prijs inbegrepen zodat je in contact kunt blijven met het thuisfront. Alle kamers beschikken o.a. over een airco, een televisie en een kluisje. Voor gezinnen groter dan vier personen zijn er extra ruime appartementen beschikbaar in het Kunuku Aqua Resort.

(Ultra) All-Inclusive

Dankzij het all-inclusive arrangement van het Kunuku Aqua Resort kun je je portemonnee in de kamer laten. Ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes zijn inbegrepen en worden door de dag heen vers voor je bereid. Tegen betaling kun je ook genieten van een van de à la carte restaurants. Je hebt de keuze uit een all-inclusive of een ultra-inclusive verblijf. Deze laatste optie biedt ook onbeperkt ijs, vers gemalen koffie, premium wijnen en sterke drank. Wil je hiervan gebruik maken met het all-inclusive arrangement? Dan kan dat tegen bijbetaling.

Ligging

Kunuku Aqua Resort ligt in het plaatsje Sint Willibrordus dat centraal gelegen is op het eiland. Met de gratis shuttlebus bezoek je de vele stranden die het eiland rijk is. De bushalte bevindt zich op 400 meter lopen van het resort.

We raden je aan om het verdere eiland per auto te verkennen. Een auto kun je via het resort huren. Ontdek het bijzondere onderwaterleven van Curaçao in Porto Marie of struin over de boulevard van Willemstad. Wandelaars zitten goed in het prachtige Christoffelpark, het immense nationale park van het eiland. Weet jij al welk uitstapje je als eerste gaat maken?

Ook genieten van een tropische vakantie vol luxe, lekker eten en leuke activiteiten? Boek je volgende vakantie bij Kunuku Aqua Resort.

901 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort

• 9Melvin en Belinda10-11-2020

Heerlijke ontspannen vakantie in gastvrij hotel

We hebben echt super genoten van onze vakantie in Kunuku Aqua Resort. Het eten was overheerlijk. Omdat het wat minder druk was, was de lunch en het diner a la carte, super! De kamer was goed, het bed was geweldig en de kamer werd iedere dag goed schoon gemaakt. Maar waar Kunuku echt in uitblinkt, is het personeel. Alle medewerkers van receptie, huishoudelijke dienst, bediening, iedereen is heel vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. In het bijzonder willen we Corne en Suzanne noemen want zij hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt.

• 9Mario de Laat02-11-2020

Een onvergetelijke huwelijksreis

Nog nooit op vakantie, alle dagen, zo lekker gegeten als in Kunuku. Ik zou daar over kunnen blijven praten. Van een heerlijk vers gemaakte tomatensoep met een broodje carpaccio bij de lunch, naar biefstuk, varkenshaas, red snapper bij het avondeten. Maar het verschil word natuurlijk door het team gemaakt. De goedlachse Sarah, vol energie, misschien wel mijn favoriet, en de andere doushis Suhailey, Suki, Nella, en Shami Die de hele dag voor de gasten in touw zijn, de lekkerste cocktails maken, en je al snel een warm thuis gevoel geven.
    De kamer was brandschoon, heerlijk het eerste moment dat je op onderzoek uit gaat in je kamer was dan ook zeker geen teleurstelling. Bedden lagen goed, airco prima instelbaar, en de televisie wellicht wat onscherp, maar wie kijkt er nu televisie in een land waar je er zo lekker op uit kunt gaan. Wij hadden een auto gehuurd wat ik iedereen aan zou raden. Ik kom hier graag terug naar toe, bedankt.

Beste Mario,

Dank je wel voor je mooie woorden! Wij waarderen het enorm en zijn blijf dat u een fijn verblijf heeft gehad!

Hopelijk mogen wij u snel nogmaals ontvangen.

• 9Nick30-10-2020

Fantatisch hotel!

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Waren er begin oktober, en komen zeker terug! Het eten is erg goed. Het hotel en de kamers zijn heel erg schoon! Het personeel heb ik nog nergens anders zo goed ervaren. Met name Suhailey en Jacquelline hebben onze vakantie echt een boost gegeven. Wij zouden alleen voor deze mensen al terugkomen! Verder is het fijn dat er busjes rijden naar Willemstad, Porto Marie en Cas Abou al hebben wij deze niet gebruikt omdat Suhailey ons het hele eiland heeft laten zien! Tot volgend jaar Kunuku!

Beste Nick,

Dank je wel voor je mooie review en tot volgend jaar (;

• 10Kitty30-10-2020

Perfect!

Perfect, ik kan niet anders zeggen. Alles mooi, schoon, iedereen vriendelijk, service gericht. Eenvoudige kaart maar goede keuken! Eten en drinken genieten! De sfeer is relaxed en vriendelijk, iedereen groet elkaar. Diversiteit aan gasten, van stellen met kleine kinderen tot aan jongeren en bejaarden. Accomodatie is zó dat je geen enkele last van buren hebt. Iedere dag goede schoonmaak. Goeie bedden! Airco in de slaapkamer. Koffie en thee zetten op je kamer. Noem het maar op; wat je wil, is er. Het park is ontzettend ruim opgezet en ontzettend schoon. Veel personeel, allemaal even vriendelijk, en als er wat is, word je onmiddellijk geholpen. Kortom: perfect dus. En natuurlijk speciaal met kinderen; war een feest!

Beste Kitty,

Dank je wel voor je mooie review! We vinden het fijn om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. Hopelijk mogen we jullie snel nogmaals ontvangen!

Alleen gereisd in oktober 2020

• 8Familie Cornelis / Swart21-10-2020

In goede handen

We zijn voor de 3e keer bij Kunuku geweest omdat het elke keer zo fijn is geweest. Deze keer kwam ik Sache op de 3e dag in het ziekenhuis terecht door een actieve darm omstekening. het personeel van Kunuku hebben mijn Vrouw Saskia verzorgd en gerust gesteld meer dan de standaard verzorging. niets was teveel ook de schoonmaak deed er aales aan om de pijn voor on te verzachten bij terug komst uit het zieken huis was echt niets te veel ondanks dat onze vakantie niet geslaagd was was het verblijf !!!SUPER!!! te noemen Kunuku CREW bedank voor de tijd

Beste familie Cornelis,

Dank jullie wel voor jullie mooie woorden! We hopen dat het beter met u gaat en dat we hopelijk u snel nogmaals mag ontvangen (:

Met zonnige groeten,

• 9Hans en Ilona Smits06-10-2020

Super Hotel ! Prachtig eand

Vandaag terug van een bijzonder geslaagde vakantie in Curaçao op het mooie Kunuku Aqua Resort. Het Resort is echt een aanrader voor iedereen die in een ongedwongen sfeer lekker wil relaxen. Het eten is op dit moment a la carte en dat is echt top!! De kamers zijn super mooi en zeer ruim . Het personeel is echt formidabel en zeer vriendelijk en staat onder de leiding van Coen en Corné en echtgenotes die alles zeer goed voor mekaar hebben. Vanuit dit Resort kun je via de receptie gratis naar Willemstad en enkele mooie strandjes zoals Cas Abau en Port Marie. Zoek je net als ons rust dan is het echt een aanrader om dit geweldige Resort te gaan bezoeken. Wij komen in ieder geval graag terug naar deze geweldig sympathiek mensen 🙂

Beste Hans & Ilona,

Dank jullie wel voor jullie mooie woorden! Wij waarderen jullie review enorm. Hopelijk zien we jullie snel nog een keertje (;

• 9Sven02-10-2020

Fantastisch.

13 dagen afschakelen, relaxen en bijkomen. Een mooi schoon en groot hotel! Mooie zwembaden( wel beetje veel chloor) En lekker eten!! Door covid werd er a la cart geserveerd dus iedere dag lekker en vers eten. heel vriendelijk en hardwerkend personeel. Door het a la cart leek het een beetje onwennig en duurde het soms wat langer maar geen probleem. wel een auto huren! In de omgeving is niets te doen! En met de auto kan je naar al die mooie strandjes🥰. Ondanks alle maatregelen die er waren zoals avondklok, geen muziek etc etc hebben we echt genoten door het personeel en het hotel kunuku aqua resort.

Beste Sven,

Dank je wel voor je leuke review! Wij waarderen je review enorm en vinden het fijn dat je een goed verblijf hebt gehad!

• 9Jordy en Marona01-10-2020

Het Kunuku Aqua resort is echt een aanrader!!

Wij hebben 12 dagen op het fantastische Kunuku Aqua Resort mogen verblijven. Bij aankomst zat je direct in de vakantie modus. Het personeel is super vriendelijk en legt je echt in de watten. Door de corona werd er alleen a la carte geserveerd en geen buffet. Het eten wat je kreeg was top en veel (soms veel te veel). Aan het personeel kun je merken dat ze niet gewend zijn om eten uit te serveren maar ze deden hun uiterste best en liepen hun voeten onder hun lijf vandaag. Petje af voor hun!!

Het enige piepkleine minpuntje is dat er wel heel veel chloor in de zwembaden werd gedaan.

Wij gaan zeker nog een keer terug naar deze mooie plek op het prachtige eiland Curaçao

Beste Jordy en Marona,

Dank jullie wel voor jullie mooie review! Wij zullen het puntje betreft het Chloor meenemen en hopelijk mogen wij jullie snel nogmaals ontvangen.

• 10Aad van der Wildt30-09-2020

Grandioos, dankzij Henk de wereld kok

Zo gaaf, en Henk de de chef kok en tevens de toekomstige manager is iemand die de vakantie tot een top vakantie brengt met zijn personeel. Wat een service en plezier. Komen zeker snel weer terug.

Beste Aad,

Dank je wel voor je leuke review! Hopelijk tot snel (;

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 9Chayenne en Rick25-09-2020

Super vakantie gehad !

Ondanks het gehele Corona gedoe echt een top vakantie gehad ! Het resort was niet erg druk waardoor personeel de tijd had om een gezellig praatje te maken. Top bediening vooral Suhailey, Jonella, Rodji en Jaqueline maakte het een stuk gezelliger ! Voor het eiland zelf wel echt een huur auto aan te raden zodat je mooie plekjes zelf kan bezoeken.

Beste Chayenne & Rick,

Dank jullie wel voor jullie mooie review! Hopelijk mogen we jullie snel nog een keer ontvangen.

Appartement Kunuku Aqua Resort info

• Aantal personen5 tot 6