Appartement Kunuku Aqua Resort ***

Appartement Kunuku Aqua Resort
Appartement Kunuku Aqua Resort
8,8

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

650 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Genieten!

Pk-tjes, 19-2-2018

Mooi hotel. Kregen upgrade van hotel kamer naar appartement. Waren we heel erg blij mee. Voor de rest: eten, ontbijt, lunch en avond eten was goed en ruime keuze. Snacks overdag zeer gevarieerd. Zwembaden in overvloed, goed van temperatuur. Handen voor het zwembad, super handig. Leuk item, de robotbar. Vriendelijk personeel. Vanuit kunuku waren er volop shuttle services naar t strand en Willemstad waar je je voor in kon schrijven. Behulpzame mensen aan de receptie. Alleen kamer dat er s avonds niets te doen is. Om 9 uur muziek klaar en dan niks

Gaan zeker nog eens terug.

Aanrader, prijs/kwaliteit is in orde.

Liever anoniem, 18-2-2018

+ punten: Voordelig resort in vergelijking met andere resorts op Curacao.

Centrale ligging midden op het eiland. Auto huren is een must, maar dat geldt voor elk resort, omdat over het hele eiland vanalles te zien is.

Heel schoon park, mooi groot schoon appartement.

Gratis Snacks in de middag inbegrepen.

Vriendelijk personeel.

Dicht bij de mooiste stranden.

Excursie naar klein Curacao met de Mermaid is een aanrader.

Eenvoudige lunch/diner maaltijden, geen Turkije all in.

- punten: zoals eerder vermeld, kwaliteit zwembadwater is slecht, water is troebel, vooral zwembad bij kunuku snackbar. bijbetalen indien teveel stroom (airco) wordt gebruikt.

- kleine strandlakens van resort.

- afzuiging restaurant slecht. Live Cooking veroorzaakt veel geur en rook, wat blijft hangen in de ruimte. Er lijkt op stroom bezuinigd te worden (zwembadpompen/afzuiging)

Fantastisch !!

Petra jacobsen, 17-2-2018

Ik vond het eten prima, niets op aan te merken genoeg variatie. Het personeel was heel vriendelijk, de kamers keurig! Wij zaten in een nieuw opgeleverde kamer, keurige slaapkamer en een mooie badkamer. Ik heb helemaal niets wat me tegen gevallen is.De lokatie is ook geweldig om de rest van het eiland te ontdekken, heel centraal gelegen. Aanrader is om een auto te huren.

Prima!

anoniem, 17-2-2018

Erg vriendelijk personeel. Mooie zwembaden. Eten is goed, maar niet bijzonder.

Super locatie. Alles is op minder dan 30 km te bereiken. Auto huren is wel zeer aan te bevelen op Curacao.

Niet meer - was geen 4-sterren accommodatie

Sandra, 15-2-2018

De all inclusive formule was goed, maar het was geen bijzondere accomodatie, zeker geen 4 sterren waard. En er was weinig keuze uit eten. Wel waren de snacks lekker die je ook overdag kon halen. 's Nachts in de kamer erg last van de wind, het hele gordijn ging heen en weer. Dit vanwege de houten deuren

Prima

Jose, 10-2-2018

Keurig resort . Vriendelijk personeel . Was nog een gedeelte in aanbouw maar daar had je geen last van . Alleen een beetje weinig entertainment .

Beste Jose,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

In het laagseizoen hebben wij inderdaad minder entertainment.

Fantastisch resort. Super schoon!

Marleen, 9-2-2018

Het gehele resort is super schoon. Wij hadden een perfecte kamer en een aparte slaapkamer met een heerlijk king size bed. Ruime badkamer met voldoende ruimte voor je spulletjes, en een stortdouche. Zelfs een Senseo was aanwezig. Koffiepads te koop in de winkel. Bij de receptie werken vriendelijke vrouwen die alles over hebben voor hun gasten. Toen wij een arts nodig hadden werd er meteen een taxi geregeld en een afspraak gemaakt. De meisjes van de bediening waren over het algemeen ook heel toegankelijk. Er heerste een gezellige sfeer onder elkaar. Je kunt met zoveel personeel niet verwachten dat iedereen even vriendelijk is. Het eten was afwisselend en goed. Bij het ontbijt werden er heerlijke omeletten of wat je ook wilde, vers gebakken.

Omdat dit resort in het midden van het eiland ligt, kun je eigenlijk geen auto missen. Hoewel een ritje met de shuttlebus naar Willemstad of een van de stranden een leuke ervaring is.

Beste Marleen,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Fijn dat u onze goede service vermeld.

Uitmuntende tijd gehad

R. Eringaard, 6-2-2018

Alles was eigenlijk goed.

We vroegen begeleiding bij aankomst schiphol. Prima geregeld, met een golfcar naar gate gereden was een rolstoel.

Perfect. En dan het resort, mooi, schoon, lieve mensen, goed eten all in.

En voor de personen met kinderen, Daar moet je zijn kunuku resort.

Auto huur is er shuttel bus naar Willemstad en strand.

Goed behandeld door het reisburo qua omgang en beloftes.

Dikke 10.

Zeer leuk hotel

Bjorn Niemantsverdriet, 29-1-2018

Wij hebben een toptijd gehad in dit hotel , alles wat we wilden was ook aanwezig . Lekker eten en perfect klaargemaakt ! Zeer vriendelijke mensen . Heel het resort en de kamers waren heel proper onderhouden . Het was gewoon van het begin tot einde GENIETEN !!!

Beste Bjorn,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Fijn dat alles naar naar wens was.

Relaxen in de zon, een heerlijke ervaring.

Bart J.P.M. Heijs, 29-1-2018

In dit resort waan je jezelf in een paradijs. Werkelijk alles is tiptop in orde. De kamers zijn prima (voorzien van airco, koelkastje, prachtige badkamer, heerlijke bedden).

Waar wij vooral van genoten hebben is het catering personeel. Vriendelijk behulpzaam, altijd in voor een praatje. Ze kennen je al heel snel en geeft een echte persoonlijke touch. De koks Henk en Koen maken er elke dag weer een feest van in het restaurant (hulde voor die gasten in de keuken).

Er is voor elk wat wils van oud tot jong qua zwemmogelijkheden. De housekeeping is perfect geregeld en ook daar is men bereid tot overleg in het kader van tijden etc.

Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest en twee keer een feest.

Dank aan de gehele staf (in oktober komen we weer)!!!

Beste Bart,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

We zien u graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kunuku Aqua Resort scoort een 8.8 uit 10 op basis van 658 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: