Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°
8,4

Omschrijving
Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

797 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

De tijd vliegt voorbij ....

J. de Vries,
16-3-2019

In één woord geweldig. Op moment van schrijven staan we op het punt om het resort te verlaten. Als je laat vertrekt is het in overleg mogelijk om de kamer bij te boeken tot ‘s middags vijf uur. Zeker voor de NL vluchten ideaal. Dan heb je eigenlijk nog een dag extra vakantie.

Mooi is dat er rekening wordt gehouden met je wensen. Bij een groot deel van de kamers is het mogelijk om je huurauto ( die heb je hier eigenlijk wel nodig) voor de deur kunt parkeren. Het park is zeer efficiënt ingericht. Schoonmaak en schone handdoeken voor de slidekamers is er iedere dag. Je zit ook overal vlak bij. Het buffetrestaurant is prima. Veel keus en iedere dag andere gerechten en live cooking. Ik begrijp niet waar sommige klachten wat het eten betreft op gebaseerd zijn. Onze complimenten voor de kok en de bediening. Ik kan eigenlijk geen dingen noemen die niet naar onze zin waren. Ja misschien toch één ding ...... de dagen vliegen hier voorbij.

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk resort voor gemak. All in en shuttle bus!

Leontine Kappert,
14-3-2019

Mooi Resort over het algemeen goed verzorgd.Je kon de gehele dag eten en drinken en de shuttlebus was geweldig ! Zwembaden oke. Alles zag er netjes uit. Vuurwerk met oud en nieuw was prachtig. Na oud en nieuw iets rustiger, dat was fijn. Bij de bar wat gemoedelijker en weer warm water in de douche. Helaas is er bij ons wel het een en ander mis gegaan. Wij hadden een huis en een 2 kamer appartement. Samenstelling veranderd ter plekke 3 ipv 2 in appartement. Dus slaapbank nodig. Dit 2 keer gemeld bij receptie. Half 11 in de avond bleken er geen lakens voor de slaapbank aanwezig te zijn. Hier 45 min op moeten wachten ( na hele lange dag en reis)Appartement was zeer gehorig door een soort van tussendeur met slot waardoor je de buren letterlijk verstond( om half 7 in de morgen). Huis was in de schoonmaak "vergeten". Dit 2 dagen achter elkaar gemeld , wel wc papier gekregen. Maar schoonmaak etc voor de eerste keer na een week. Geen excuses

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima

Natascha,
7-3-2019

Mooi resort. Fijne zwembaden, mooie kamer en prima eten. Ultra all inclusive is wel een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2019

Stip Reizen

Erg mooi opgezet resort, voor ieder wat wils. Alles ziet er verzorgd en netjes uit. Leuke zwembaden met en zonder glijbanen. De hoge opblaasglijbaan is geweldig 😃 Het eten van het buffet is erg goed en genoeg keus en afwisseling. Het personeel is allemaal erg vriendelijk. Wij hadden een familiekamer met aparte slaapkamer en sofabed in de andere kamer. Ook de kamer was prima in orde, ruim en schoon. Iedere dag schone handdoeken en een schoongemaakte kamer.

Het resort ligt achteraf, maar dat weet je als je boekt, dus een auto huren is handig. Wil je geen auto huren, kun je prima op pad met de shuttlebus, goed geregeld!

Tijdens ons verblijf waren veel pinautomaten in de buurt stuk of buiten werking, dus onze tip voor het Kunuku Aqua Resort zou zijn dat het mogelijk is om bij de receptie geld op te nemen... verder is het echt een top resort!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Echt een aanrader, vooral met een groep.

Marja Brand,
3-3-2019

Wij zijn bij toeval hier terecht gekomen. We hadden op een ander resort geboekt maar zijn door omstandigheden door het resort omgeboekt en waren in eerste instantie wat sceptisch. Achteraf zijn we erg blij met dit resort. Er was een foutieve aankomstdatum doorgegeven maar dat werd meteen ter plekke opgelost. Iedereen was erg vriendelijk en dacht mee. We hadden met zes volwassenen en een kind van twee jaar twee apparementen. Elk appartement had drie slaapkamers en twee badkamers. Ze zagen er echt heel netjes uit en werden iedere twee dagen schoon gemaakt. Verder waren er diverse zwembaden, o.a. twee zwembaden voor de kleintjes met speelattributen en kleine glijbanen. Verder nog drie andere zwembaden. Hierdoor was er altijd wel een plekje bij het zwembad te vinden. Eten was prima. Iedere dag keuze uit meerdere vlees of vissoorten en altijd wat rauwkost erbij. Wij hadden de ultra all inclusive (erg fijn). Auto wel noodzakelijk voor tripjes

Gereisd met vrienden in februari 2019

Beste Marja,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Fijn dat alles naar wens wens ondanks dat u iets anders had geboekt.

Het was weer thuis komen.

Ad Franken,
28-2-2019

Dit was voor ons de 4x dat wij hier waren. Deze keer met een speciale rede omdat onze zoon verlof had van zijn werk.

Voor ons was het weer thuis komen, altijd de zelfde kamer, schoon,opgeruimd en ruim.

Personeel super vriendelijk overal, bij reseptie, bars, restaurant.

Zoals altijd ultra all inclusief genomen hoef je gewoon nergens naar te kijken ook voor het langer verblijf in de kamer ivm avond vlucht geen probleem .

Veel gelachen weer vooral bij de kunukuhut met top serveerster Amaryllis en Ed de klus/tuinman.

Ook Kevin bij de buiten bar bedankt voor de gezelligheid en bediening.

En zo vergeet ik er nog wel een paar, Corne, Suzanne etc,etc.

Auto is een must en gemakkelijk te huren.

Ik zeg alvast tot augustus weer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Topvakantie op een super resort!

Yvonne Van den Braak,
18-2-2019

Mooi verzorgd resort, centraal gelegen op het eiland. Super fijne zwembaden. De stranden zijn nooit ver weg net als de gezellige binnenstad van Willemstad of de mooie ruige "klotsrotsen" van Shete Boka. Mooi appartement, eten in buffetvorm was elke dag weer super. Veel diversiteit. Alles mooi schoon, zowel binnen als buiten en mocht er onverhoopt wat zijn, even melden bij de receptie en voor je het weet wordt het opgelost. Het was voor ons de 4e keer en komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor uw mooie reactie en wederom bedankt voor het vertrouwen in ons resort. We zien jullie graag weer terug.

Gaat nooit vervelen, heerlijk!

Vd kolk,
17-2-2019

Mooi resort, wel afgelegen dus auto huren is een must. Waren hier voor de 4e keer maar nog even mooi en verzorgd. Hebben wederom weer genoten!! Jammer dat je niets extra krijgt als je er al voor de zoveelste keer komt.....

Gereisd met partner in januari 2019

Beste familie v/d Kolk,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wederom bedankt voor uw vertrouwen in ons resort. Graag tot ziens.

Mooie accomdatie met mooie kamers. Vriendelijk personeel, maar ze zouden wat meer mogen lachen tijdens hun werk. Wij zaten op de 3e verdieping. Op zich geen probleem behalve met het slepen van de koffers. Best wel vervelend zonder lift. Wij hadden all inclusive geboekt, helaas bleek hier niet alles bij in te zitten, dat was alleen het geval bij ultra inclusive. Gelijk afschaffen!, wat een gedoe en heel verwarrend. Trek het gelijk all inclusive is tenslotte allinclusive. Nu moest je bij het afrekenen van bv een cappachino dit afrekenen via je bandje. Heb je niet genoeg credits ??Het eten was redelijk tot goed maar zoals je hebt met buffetten ook vaak lauw dat was jammer. Ligbedden bij de zwembaden waren er voldoende en deze werden ook niet geclaimd door het leggen van handdoeken. Één groot nadeel vond ik de vele antillianen die het weekend werden toegelaten op het resort.Met hordes tegelijk kwanen ze en helaas heel nadrukkelijk aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 4-3-2019
Beste Dorletta, hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben verschillende soorten all in om het toegankelijk te maken voor iedere portemonnee.

Prima als je een goed betalende klant bent denk ik

Gast touroperator,
25-1-2019

We zijn gestrand en door touroperator tijdelijk ondergebracht in dit resort. Waarschijnlijk worden voor deze gasten niet de volledige prijzen gerekend want we kwamen in een kamer die nog niet was schoongemaakt en bij de receptie werden we ook niet al te vriendelijk te woord gestaan. Voelde ons eerder tot overlast dan welkom jammer want wij hebben er ook niet voor gekozen om hier te zijn. Badkamer zat vol zwarte lange haren die een schoonmaakster echt niet over het hoofd kan zien. Toiletbril onder de gele druppels. Snap dat dit allemaal er snel geregeld moest worden maar mag toch verwachten dat een kamer wel schoon wordt gemaakt op moment dat een gast vertrekt.

Gereisd met partner in januari 2019
Zonnige groet Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 25-1-2019

Beste touroperator gast,

Heel vervelend dat dit uw ervaring was. Iedereen is welkom bij ons resort. Wel jammer dat u er niet bij vermeld dat er direct een andere schone kamer geregeld is. Het was inderdaad in alle hectiek mis gegaan. Nogmaals onze excuses.

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.