Appartement Kunuku Aqua Resort

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°26°
Appartement Kunuku Aqua Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

729 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

20-7-2018

Vond het resort mooi voor de kinderen maar het eten was echt armoedig weinig keus , zeer slecht voor ultra allinclusive , en als je bij hun een auto huurt moet je hem schoon terug brengen wat ik belachelijk vind maar oke , ze willen je na een bedrijf laten gaan om te reiningen terwijl je hem bij de ingang zelf kan wassen en stofzuigen , dus trap er niet in , en het personeel wat er werkt is zo onvriendelijk bahbah , geen mentaliteit , zou er ook niet meer heen gaan te duur voorwat je krijgt,

Nooit meer

20-7-2018

fantastisch zou zo weer willen

Ardi
19-7-2018

Wat een fantastisch resort, jammer dat je overal ver vandaan zit, dus een auto huren is wel een must, of de gratis bus naar diverse stranden of Willemstad is ook een attractie op zich. Het eten en drinken (Ultra Inclusive) vonden wij ook fantastisch. Heerlijk vers bruin brood, witte bolletjes, echt heerlijk

Heerlijke vakantie gehad!

Geeske
12-7-2018

Heel mooi ressort netjes onderhouden. De kamers zijn nieuw en schoon elke dag worden ze schoongemaakt. Koelkast op de kamer en gratis kluis. Alle mederwerkers van receptiemedewerker tot tuinman allemaal erg vriendelijk. Voldoende bedjes rond de zwembaden, geen handdoekje leggen heerlijk!

Ontbijt is meer dan goed. Buffetten zijn smaakvol,maar niet zo uitgebreid als in Turkije. Wel lekkere Hollandse snack in de middag. Mooie excursies gedaan en meerdere malen van hotelbus gebruik gemaakt.

Met regen zijn sommige gedeeltes op de trap erg glad. Dat kunnen ze misschien nog wat aan doen. De all inclusief is basis voor ons prima, je kan ook voor het luxer all in boeken.

Beste Geeske,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Het blijft een hotel om naar terug te komen

4-7-2018

Super hotel qua prijs/kwaliteit verhouding waar we nu al verschillende jaren naar toe gaan. Uiteraard zien we, sinds de uitbreiding een aantal zaken die beter kunnen maar ik ga hier zeker niet lopen klagen. We kennen de manager van het restaurant en we hebben daar gezegd wat we beter zouden willen zien! Personeel is, op een enkele na, erg vriendelijk en daardoor voelt het voor ons als thuis komen. Uiteraard missen we de flesjes water en wat meer variatie in het eten en de snacks, maar we zijn op Curacao. Met een auto kun je alle stranden af, een kijkje nemen in Willemstad, de struisvogelfarm of heerlijk uiteten bij restaurant De Buurvrouw. We hebben wederom genoten en komen volgend jaar zeker terug!

Beste Anoniem,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Fijn dat u het met de manager heeft besproken.

Super.

Fam B.
4-7-2018

Het park is super, vooral voor kinderen. Diverse zwembaden en glijbanen. Kamers zijn netjes en ruim. Het ligt niet aan een strand, maar op dit eiland is een auto echt nodig om al het mooie te zien, dus daarom vonden wij de ligging geen enkel probleem. Als wij ooit weer een keer naar Curacao gaan, gaan we zeker weer hier naar toe.

Beste familie B,

Zeker de moeite

Peet
3-7-2018

Mooi resort. Eten is goed, je kan de hele dag eten als je wil. Dagelijks hebben ze andere snacks. Wij hadden All in en dat was voor ons voldoende maar als je graag cocktails drinkt of cappuccino dan is ultra all in aan te raden.Nadeel zijn de katten die rond het restaurant hangen en soms ook in het restaurant.Het restaurant is open dus katten kunnen er gewoon bij.De robotbar is erg leuk bedacht.Leuke zitjes overal voor 's avonds al is de live muziek niet altijd even goed(soms gewoon echt vals).Kamers zijn mooi,fijne badkamer met goede douche straal,groot balkon en een prima bed.Dagelijks een flesje water op de kamer zou fijn geweest zijn.Geen handdoekje leggen bij de 5(of waren het er meer?)zwembaden.De leguanen bij de zwembaden zijn leuk.Wel zou het fijn zijn als je dagelijks een handdoekservice hebt.Geen eigen strand maar dat wisten we. De shuttlebus mogelijkheden zijn in principe prima maar als je wat wil zien is een auto een must.

Beste Peet,

Super leuk

Lisette
2-7-2018

Super leuk resort voor kinderen. Kamers zijn netjes. Vanaf het resort kan je kosteloos met de bus naar de stad of naar verschillende stranden.

Beste Lisette,

Super de luxe

F.Nijborg
1-7-2018

We waren hier al eerder geweest en zijn nu weer teruggeweest met dochter en kleinzoon.Het was weer super zelfs de onderhoudsman van het zwembad herkende ons nog en kwam ons bij vertrek uitzwaaien ook leuke gesprekken gehad met mensen vd beveiliging over vroeger (hen hier in 1970 gewoond) Het eten is top en genoeg keus,de mensen die klagen zijn waarschijnlijk thuis niets gewend. Het personeel is ook top en vriendelijk.Als je mensen met respect behandeld behandelen ze jou ook zo. Al met al een top verblijf en we komen zeker weer terug. Mvgr,F.Nijborg

Beste familie Nijborg,

Niet meer voor ons

28-6-2018

Een prachtige locatie het is heel goed onderhouden en het park is schoon. En om het vakantie gevoel nog een stukje af te maken lopen er om het zwembad leguanen.

Het appartement is mooi, alleen wat ons enorm verbaasde is dat de kamers bijna tot niet worden schoongemaakt. De lakens op het bed recht trekken en dat is het.

Het eten viel enorm tegen, elke dag bijna hetzelfde en niet eens smaakvol. De smoothies die ze aanbieden zijn niet van vers fruit maar vooral zoet.

Het personeel in de keuken was totaal niet vriendelijk je durfde bijna niets meer te vragen, maar dat maakte de vrouwen bij de pizza bar en de receptie weer helemaal goed. Heel vriendelijk!

De locatie, ja het is afgelegen? Maar dit brengt je zo dichtbij de enorm mooie stranden die op een paar minuten afstand liggen. Hier hebben wij een auto voor gehuurd, gemak en niet op de tijd letten!

Wij komen hier niet meer terug omdat een nog veel meer moois te zien is.

Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 30-6-2018

Beste Anoniem,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Ik zal uw punten bespreken met de desbetreffende managers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kunuku Aqua Resort scoort een 8.69 uit 10 op basis van 738 reviews.