Appartement Kunuku Aqua Resort

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°27°
Appartement Kunuku Aqua Resort
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

751 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Te ver van het bruisende curaçao

Paul
11-9-2018

Jammer dat het merendeel van het vrouwelijke barpersoneel ronduit onaardig en ongeïnteresseerd deden. Ik en mijn vriendin voelden ons soms niet eens welkom om drinken te halen aan de bar. Je moet echt een auto huren om het eiland te kunnen zien, maar met het gratis busje kan je wel naar een leuk strand, Mooibooi. Kunuku is een aanrader voor jonge gezinnen en mensen die de pensioenleeftijd hebben bereikt, wij vallen helaas te ver buiten deze doelgroepen.

Geweldige vakantie

Roelie Molenkamp
10-9-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad, we snappen al het commentaar niet op de site. Heerlijk en steeds wisselend eten, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Kamer was schoon, groot genoeg en het was niet gehorig. Door alle recensies over muggen, waren we goed voorbereid maar we hebben geen mug gezien. Auto huur via Kunuku was zo geregeld en we hebben dus alle kanten van het eiland gezien. Ook de bus van het hotel, was goed te doen. We hadden All in clusive en dat was voor ons meer dan voldoende, iedere dag andere smoothy, bier en wijn voldoende keuze in hapjes en eten. Het enige wat wij wel leuk zouden vinden als er bv bij de dagsnacks ook iedere keer een plaatselijke snek zou zijn, tenslotte komen we ook voor het heerlijke eten naar Curacao. We komen zeker terug we hebben genoten.

Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 13-9-2018

Beste mevrouw Molenkamp,

Zeker voor herhaling vatbaar

Koos Hogervorst
3-9-2018

Prima hotel, prima service, eten was ook goed.

Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 13-9-2018

Beste Koos,

Droomvakantie voor kinderen

Martijn
28-8-2018

Heerlijk resort met een bijna perfecte ligging. Helaas niet aan het strand, maar met de gratis shuttle ben je er zo. Auto huren is wel echt een aanrader om dit mooie eiland te kunnen verkennen. De miniclub was super goed! Hulde aan Vivianne, Lieve en hun collega’s. Leuke activiteiten, met in de avond optredens van Brownie, de 3Js en Edsilia. Prima om te snorkelen bij een van de stranden in de buurt. Schitterende natuur.

Het resort is een leuke plek voor jonge kinderen. Leuke zwembaden met glijbanen en gezellige kidsclub voor tot een jaar of 10. Er was wekelijks een schuimparty, lasergamen in de avond, spelletjes in het zwembad, minidisco etc. Mijn kinderen vonden het resort heel leuk. Na het avondeten gingen de kinderen naar het voetbalveldje en daar vermaakten ze zich prima met de rest van de kinderen die daar verbleven. We vonden de optredens van Brownie Dutch, 3J's en Edsilia Rombley echt te gek en dat waren super avonden. Maar de andere avonden was er weinig vertier en de bar sluit om 23.00 uur. Tegen die tijd is alles uitgestorven.

Het eten is redelijk. Wel eentonig (wij verbleven 2,5week).

Wij hebben al die dagen een auto gehad en zijn er iedere dag op uitgetrokken. Er is genoeg te beleven (wakeboarden, snorkelen (tussen schildpadden), mooie strandjes (Blue Bay, Port Marie), Willemstad, zwemmen met dolfijnen.) Ook heerlijk eten bij Karakter.

Beste Sabine,

Helemaal top!

Lou
25-8-2018

Vorige week zijn we terug gekomen na een prachtig verblijf in Curacao op Kunuku Aqua Resort. Samen met mijn vrouw en onze zoon van 11 maanden verbleven we daar 10 dagen. Tijdens deze week was het entertainment prima voor elkaar met optredens van Brownie Dutch en de 3JS. De kamers waren modern ingericht en zeer netjes verzorgd. Ook over het eten hadden we niets te klagen. 's Morgens werden onder andere de eieren, omeletten en pannenkoeken vers voor je gebakken en 's middags en 's avond was er

voldoende variatie in het buffet dat steeds vers werd aangevuld. Zorg er voor dat je via Kunuku een huurauto regelt want het is een prima uitvalsbasis voor al het moois dat Curacao te bieden heeft. Wij gaan volgend jaar zeker weer naar Kunuku!

Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 25-8-2018

Beste Lou,

Nooit meer!

M.Scholtes
23-8-2018

Het eten smaakt nergens naar. De prijs/kwaliteit verhouding is echt schandalig! De glijbanen zijn leuk voor de kinderen, daarbij moet opgemerkt worden dat de gele stijle glijbaan, een te korte uitloop in t water heeft, waardoor mn man en mn zoon bijna de achterwand raakte. Het personeel is onvriendelijk. De hygiëne van de toiletten bij het zwembad was ver te zoeken.

Dit is een resort waar wij nooit meer naar toe gaan!

Beste M. Scholtes,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Ik zal uw punten bespreken met het management.

Fantastisch!

Miriam
22-8-2018

Dit jaar voor de derde keer op kunuku geweest,en het was net als de andere jaren weer fantastische 2weken...Personeel heel vriendelijk,opdreden van brownie en de 3jes waren geweldig......Komen zeker volgend jaar weer terug,al was het alleen maar dat we nu nog steeds een verdrietig mannetje thuis hebben die nog steeds heimwee heb naar jullie allemaal!!!

Beste Miriam,

We zien u graag terug.

Geweldig genoten!

Freek en Marina
21-8-2018

Het was een fantastische vakantie. Het is erg eenvoudig om een auto te huren op het resort, dus je kan makkelijk het hele eiland verkennen. Op het resort zelf kan je ook prima vertoeven. Heerlijk all inclusive buffet! Kortom, het is helemaal top. Niets op aan te merken.

Beste Freek en Marina,

Wat hebben we genoten !!

Jos Snoek
21-8-2018

Wat hebben wij genoten! Vakantiepark ziet er geweldig uit, alles is op en top verzorgd. Kamers zagen er top uit en het ontbrak ons aan niks. Gevarieerd All Inclusive buffet, geen Turkse hoeveelheden maar precies de zaken die je lekker vind.

We zijn naar alle stranden op Curaçao geweest, Kunuku is een perfecte uitvals basis. Auto gehuurd bij resort, prima geregeld. Porto Mari is een echte aanrader met een lekker restaurant er bij.

Tijdens ons verblijf traden de 3JS en Brownie Dutch op, wat was dit geweldig.

Complimenten aan het vriendelijke personeel. Wij komen zeker terug!

Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 25-8-2018

Beste heer Snoek,

Hartelijk dan voor uw mooie beoordeling.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.