Appartement Kunuku Aqua Resort

8.3Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kunuku Aqua Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Ontspan in een luxe appartement geheel in Caribische stijl op Kunuku Aqua Resort op Curaçao. Het resort beschikt over zes grote zwembaden, vijf glijbanen en voor de kinderen een speciaal kinderbad. Je kunt in de omgeving snorkelen, golfen en nog veel meer. Of breng een bezoekje aan een van de mooie stranden die Curaçao rijk is.

Contact

863 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort

• 2019
    8Eric De Bruijn31-12-2019

Perfect waarde voor t geld

Ik vind aangaande de vorige review dat er wel een raar beeld geschetst word. De prijs kwaliteit is erg goed en het aanbod van eten was ruim voldoende .ook vond ik juist de schoonmaak perfect. En ja als er s avonds meerdere mensen tegelijk naar het toilet zijn geweest en zelf niet zo nauw kijken kan je slechts elke 10 min iemand laten kijken.ieder heeft zijn mening en dat mag absoluut maar ik vraag mij eigen wel eens af wat eten jullie dan thuis hebben jullie dan zo.n enorm aanbod aan eten variatie in huis.Er loopt ook een prima manager rond die ten allertijden bereid is om je aan te horen ...mijn mening hartstikke leuk en schoon resort met variatie aan eten. En er is altijd baas boven baas dus op naar Jan Thiel en ga dan maar zeuren dat je alles te duur vind dit was mijn mening gelukkig 2029😘

• 7Lies Frijns28-12-2019

Matig met een centrale ligging

Kunuku is een leuk resort. Het ligt centraal op het eiland en dicht bij de mooiste strandjes van het eiland. Wel is een auto aan te raden anders ben je afhankelijk van de bus die voor het resort rijdt. We waren voor de tweede keer op het resort. Wat ons opviel was dat de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan. Matige kwaliteit en weinig variatie bij lunch en diner. Het personeel bij de bar en in het restaurant kon wat klantvriendelijker zijn. Er kon bij velen nog geen goedemorgen vanaf. Verder hebben we genoten van onze vakantie, Curacao is een hele mooie bestemming.

• 9Raden20-12-2019

Super resort. Buitengewoon aardig personeel. Vooral bij de receptie zijn ze altijd bereid om je tips te geven over te bezoeken stranden enz. Eten en drinken is perfect in orde. De kamer werd elke dag schoongemaakt. Als je hier verblijft dan heb je wel een auto nodig. Deze is snel en voor een redelijke prijs te huren boven de receptie. Als ik nou toch iets mag opmerken dan is het enige dat de wifi niet op het gehele terrein goed was.
    Het mooiste strand vind ik "Grote knip" Ik hoop hier nog diverse malen terug te komen. Iedere donderdagavond is het in Willemstad extra gezellig door de vele live muziek.

Beste Raden,

Dank u wel voor uw mooie review! Wij hopen ook zeker u nogmaals terug te zien op Kunuku!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Roy Brouwer18-12-2019

Heerlijk eiland maar chagrijnige bediening

We zijn hier voor het vierde jaar. Resort is echt mooi. Wat minder leuk is de houding van het met name het vrouwelijk personeel. Er kan geen lachje en woordje vanaf. Het liefst negeren ze iedereen. Als je wat besteld gaat het allemaal echt met tegenzin. Uiteraard niet iedereen. Dat was in de eerste twee jaar anders. Stond er en leuke dame je bij restaurant je op te wachten en je vriendelijk te verwelkomen. Trouwens de dame die de kamers deed was ook super aardig. Kunuku moet hier echt iets aan doen. Is wel je visitekaartje!

Beste Roy,

Dank u wel voor uw review. Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was en hopelijk zien wij u snel weer terug!

• 7Sabine15-12-2019

Heerlijke vakantie gehad

Prachtig resort, leuk voor met jonge kinderen! Veel glijbanen en zwembaden voor kleine kinderen. Wel midden in het land dus als je dingen wil zien heb je echt een huurauto nodig! Personeel leek er vaak niet veel zin in te hebben. Jammer! Wij verbleven 12 dagen ultra all inclusive. Heerlijke cappuccino;) 1 keer a la carte eten, 1 keer bbq en 1 keer pizza, leuke en lekkere afwisseling met het buffet. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en zouden we het zeker aanraden om met kinderen te verblijven en een auto te huren om de PRACHTIGE stranden te bezoeken!

Beste Sabine,

Dank u wel voor uw mooie review. Hopelijk tot snel!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Ernest van H13-12-2019

Ik zeg, DOEN !!!!

Wat een super fijn top resort. Net een week hier en hebben nog een week voor de boeg. Ondanks dat het vrij groot is voelt het familiar aan. Voor aanvang goed ons huiswerk gedaan en dit kwam qua prijs het meest in de buurt bij ons budget. Vele accommodaties stukken duurder en niet eens op basis van All-inclusieve.En dit blijkt achteraf ook nog eens erg goed te zijn.Op dit gebied best veel gewend want zijn in de beste resorts in Turkije geweest. Geen vreetschuur achtig gevoel. Eten is erg lekker en wordt echt aandacht aan besteed. Auto een must om je naar de leuke plekjes op Curaçao te begeven. Kamers keurig netjes. Personeel vriendelijk. Kortom ik word hier erg gelukkig van. En ben niet de enige want de meeste gasten komen hier terug. KUNUKU krijgt van mij een dikke 10

Beste Ernest,

Dank u wel voor uw mooie review! Hopelijk zien wij u snel nogmaals terug bij Kunuku.

• 10RuudV13-12-2019

Fantastisch resort!!

3 jaar geleden onze huwelijksreis hier gehad, en dat was goed bevallen. Nu zijn we in november 13 dagen geweest en het was wederom geweldig. De kamers zijn schoon en luxe, evenals de vele mooie zwembaden. Het onderhoud aan alles is perfect en het personeel is super vriendelijk. Soms moet je wel even wachten aan de bar, maar je bent op vakantie, dus dat maakt niet uit. Het eten is geweldig! Iedere dag wat anders, lekker warm en lekker vers. Indien je Ultra all in boek kan je genieten van de BBQ en het a la carte restaurant en mag je alle koffies, biertjes en wijntjes drinken die je wil. Bij het boeken van de reis kun je Ultra all inn of All inn kiezen, mijn advies is kies Ultra all inn. Het is duurder, maar je haalt het eruit, en het is nog steeds super betaalbaar voor Curacao. Ik heb hier ook wat mindere reacties gezien, maar trek je daar niets van aan, want het is een geweldige prijs/kwaliteit verhouding! Ik zou zeggen. BOEKEN!

Beste Ruud,

Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was en hopelijk zien wij u weer snel terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Fam S12-12-2019

Prijs/kwaliteit staan in verhouding.

Te groot onderscheid in all inclusive en ultra all inclusive. Bij all inclusive krijg je allen 2e rangs merken. Bar gaat als het tegenzit al om kwart over 10 dicht, weinig animatie. Verder wel een schoon hotel en eten is te doen, maar niks buitengewoons ontbijt goed.

Beste Fam S,

Dank u wel voor uw review. Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Smit04-12-2019

Genieten!

Erg leuk resort! Veel Nederlanders, waardoor onze dochter makkelijk vriendjes vond. Ook het eten op z'n Nederlands: boerenkool, wentelteefjes, pannenkoeken, kroketten, frikandellen, bitterballen, slavinken, bolletjes en krentebollen. Ook mochten de kinderen hun schoen zetten m.b.t. Sinterklaas. Kamers schoon en groot. Resort is gemoedelijk, gezellig en heeft een relaxte sfeer. Leuke zwembaden. Bus naar de stranden Daaibooi, Pirate Bay en Porto Marie en Willemstad is leuk om mee te maken (opgepimpte oude schoolbus). Personeel niet allemaal enthousiast, jammer. Toiletten naast het restaurant waren vies, rest schoon.

Beste Smit,

Dank u wel voor uw review en fijn om te horen dat uw verblijf naar wens was.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10astrid van Renswoude28-11-2019

een geweldig resort komen zeker terug

voor de derde keer geweest en zeker niet de laatste keer Dit complex ligt aan de kant van de mooiste stranden van curacao. diverse mooie zwembaden met glijbanen, personeel is vriendelijk , bij de receptie kan je altijd terecht. een shuttelbus die je naar diverse bestemmingen brengt, je kan er genoeg eten en drinken. Kunuku Aqua Resort in een woord geweldig

Met zonnige groeten, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 02-12-2019

Beste Astrid,

Dank u wel voor uw mooie review! Wie weet tot de 4e keer op rij (;

Gereisd met partner in november 2019

67 tips over Appartement Kunuku Aqua Resort

• Klein, 04-05-2012

Auto huren is belangrijk voor stranden en supermarkt

• Fam.Frijsinger, 03-06-2014

Voor strand met kinderen, grote knip ( Mambo Beach maar dit is betaald) en een huurauto.

• grobo, 23-04-2014

Auto huren!! Geeft vrijheid....

109 vragen over Appartement Kunuku Aqua Resort

• Dijkman, 09-12-2019

Fiets

Is er een mogelijkheid om fietsen te huren bij kunuku hotel?

• Ben N., 25-09-2019

Senseo-apparaten

staan er nog steeds Senseo koffiezetapparaten in de kamers/appartementen?

• merel, 25-09-2019

eten

als je de gewone al inn hebt geboekt, wat kun je dan nog eten naast de 3 maaltijden? kun je ook pizza eten? KUn je pizza eten of BBQen met bij te betaling> zo ja hoeveel moet je bijbetalen?

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6