Appartement Klein Amsterdam

AppartementWeer vandaag32°26°
Appartement Klein Amsterdam
9,3

4 reviews over Appartement Klein Amsterdam in het Nederlands

Mooie plek dicht bij Kokomo beach

Simone
25-9-2016

mooie plek, dicht bij diverse mooie stranden en op rij afstand van Willemstad, supermarkt vlakbij

Goed appartement met alles wat je nodig hebt en leuke eigenaars

Heerlijk lekker klein complex

Cees walraven
17-1-2016

Heerlijk klein complex 4 appartementen met eigen zwembad overal dicht bij met de auto deze is op curacao noodzakelijk

Geweldige gastheer jeroen niets is hem te veel

Je voelt je hier thuis heerlijk relaxt.

Naast het bleu baay complex

Zeker een aanrader

Heerlijke vakantie!

Regine van Kooi
13-12-2015

Afgelopen november twee heerlijke weken gehad op Klein Amsterdam! Ik heb gebruik gemaakt van de gastenkamer, deze was heerlijk ruim, voldoende kastruimte en een prima bed. Daarnaast had ik een badkamer met toilet voor mij alleen en gebruik van de rest van het huis.

De appartementen die ik gezien heb, zagen er ook helemaal prima uit met voldoende privacy op het ruime terras.

Het resort werd elke dag keurig verzorgd, de tuin netjes bijgehouden en het zwembad was heerlijk! De sfeer op het resort is erg relaxed.

Ik heb Jeroen meegemaakt als een goede gastheer voor zijn gasten. Hij zorgde ervoor dat alles netjes in orde was als je kwam tot koude drankjes in de koelkast aan toe. Ook als je iets wil weten of nodig hebt, zal Jeroen je altijd proberen te helpen.

Klein Amsterdam heeft een rustige ligging, maar wel heel centraal op het eiland. Je zit zo in Willemstad en op de mooie stranden van Westpunt. Een grote supermarkt is ook vlakbij.

Je kunt via Klein Amsterdam ook een auto huren, ook dit was prima verzorgd tegen een goede prijs.

Zeker een aanrader dit resort!

6 weken paradijs!

jeroenvandevoort
29-6-2015

Verblijf Curacao op “Klein Amsterdam” van begin december 2014 tot eind januari 2015, dus ruim 6 weken. Wat hebben we genoten. Die heerlijke temperatuur, de hele dag warm en een lekker verfrissend briesje. Geweldig gewoon. En dan de prachtige accomodatie, het appartement, de ligging, de rust. En last but not least het mooie zwembad. Zo van je terras naar het zwembad, waar je kan liggen, hangen en zitten. In of uit de zon. Lekker relaxen, luieren. Omgeven door het mooie groen o.a. de fantastische palmbomen. Het lijkt wel het kleine paradijs. Volgend jaar hopen we nog langer te kunnen blijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Klein Amsterdam in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Klein Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Klein Amsterdam scoort een 9.29 uit 10 op basis van 4 reviews.