Villa Kashu

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Relaxed en zorgeloos

Wim Velthuis
7-8-2015

De villa is goed verzorgd. Onvolkomenheden die er te melden zijn worden direct ter hand genomen. De villa is gelegen te midden van meerdere villa’s. De ligging langs de weg geeft een snelle uitvalsbasis naar de Westpunt en Willemstad. In de verte hoor je de auto’s maar niet hinderlijk. De tuin voor en achter is goed verzorgd. De conditie van de bedden is redelijk, van het meubilair eenvoudig / gebruikt. In de tuin staat de BBQ. Alles werk prima en de grote koelkast is een zegening ( ijsblokjes en koud water!). Als je de boel tijdens je verblijf wil schoonmaken is er een kast vol met schoonmaak attributen. Voor kleine kinderen is het een ideale plek. Alle kamers hebben airco (die werkt!). Met grote kinderen moet je er op uit want in de directe omgeving is er niet meer dan het gezelschap van de andere aanwezige gezinnen in de villa’s. De stranden liggen in de directe omgeving niet meer dan 15 minuten rijden.
Ed Pach, owner VVVCuracao, 12-8-2015

Beste familie Velthuis,

heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad en dat Villa Kashu ook goed bevallen is.

Hartelijk dank ook voor het aanbevelen van het huis.

Inderdaad de mooiste strandjes liggen dichtbij en ook restaurantjes zijn binnen enkele minuten bereikbaar.

Graag wil ik er nog even bij noemen dat door de centrale ligging van het huis 'alles' relatief dichtbij is. Het eiland is immers maar plm. 60 km lang.

Graag tot een volgende keer.

Ed Pach

VVV Curacao

Perfecte vakantie in Villa Lila

jobsandra
27-10-2014

Een heerlijke en perfecte vakantie gehad in Villa Lila.

Een week verbleven in deze zeer nette villa. Ruimte en inrichting waren zeer goed. Zeer veel ruimte in de villa en alles zag er keurig netjes uit.

Vervolgens de tuin, ja echt geweldig! ok, er zit geen zwembad in maar wij hebben hem niet gemist omdat we overdag op pad op het eiland waren. Wat echt super was aan de tuin was de aankleding. Zoveel groen, bloemen, palmbomen en vogels, echt super. Achter de tuin een weiland dus vrij uitzicht en geen inkijk of last van anderen.

Locatie van de villa op het eiland is centraal. De wijk Kashutuin is zeer rustig en een goede mix tussen een aantal vakantiewoningen en woningen die door locals ( zowel Nederlanders en Antilianen) bewoont worden.

Klein minpuntje zou kunnen zijn dat 's avonds in de tuin de weg naar Westpunt hoorbaar is en dat er zo nu en dan een vliegtuig voorbij komt. Wij hebben ons er niet aan gestoord maar is wel goed om te weten.

Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Ed Pach, owner VVVCuracao, 27-11-2014

Beste Sandra en Job,

heel hartelijk dank voor jullie beoordeling op Zoover.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Graag verwelkomen we jullie in de toekomst graag weer als onze gasten.

Met vriendelijke groet,

Ed Pach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Kashu in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Kashu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Kashu scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.