Appartement Kashimiri

3 reviews over Appartement Kashimiri in het Nederlands

Zeer rustig plek

R.E.
1-7-2015

We hebben genoten van onze tijd hier.

Rustig wijk, en binnen enkele minuten ben je bij strand Boca of Playa Wachi.

2008

Helemaal te gek!!!!

Patricia
18-12-2008

Omdat in de straat van dit appartement het appartementen complext van vrienden overboekt was werden wij hier ondergebracht. Eerst dacht ik balen, maar niet zeggen tegen mijn vrienden hoor!!!! Het was een prima, misschien wel betere onderkomen.

Twijfel niet lang en boek hier. Ines zal zorgen dat niets je ontbreekt.

Ze hebben twee appartementen. Een voor 2 personen en de andere voor 3 volwassenen of 2 volwassenen met 2 kinderen. Mooi aangelegde tuin met gezellig klein zwembadje om af te koelen incl ligbedden. Ruimte om je huurauto te parkeren binnen de afgesloten hekken. Speciale ruimte om je duikspullen af te spoelen en te stallen. Mogelijkheden om begeleid te duiken of je padi te halen. Duikflessen aanwezig. Prijzen zijn incl. Kleinste 50 euro en grootste 70 euro per nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kashimiri in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kashimiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.