Appartement Jan Kok Lodges

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Jan Kok Lodges is een rustig en kleinschalig resort op Curaçao. Dankzij de gastvrije Nederlandse eigenaren voel je je direct welkom. Relax bij het zwembad of in de tuin, terwijl je geniet van een prachtig uitzicht. Gelegen in het midden van het eiland. Om de strandjes in de omgeving en Willemstad te bereiken is een auto wel handig.

407 reviews over Appartement Jan Kok Lodges

• 2019
    10Ingrid en Ger03-02-2019

Top, top, top.

Wat hebben we weer genoten, alles tot in de puntjes verzorgd. De prachtige tropische tuin, bungalow die van alle gemakken is voorzien, alles brandschoon , frisse lakens en stapels schone handdoeken. S' morgens wakker worden van de prachtige vogels. Komen zeker weer terug, Frederieke en Jeroen bedankt voor alles!!!!

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Arthur17-01-2019

Weer helemaal tot rust gekomen, goed bijgetankt.

sinds dinsdag 9-1-2019 retour van ons 9e verblijf bij de lodges. Zoals bekend weer alles tip top in orde. Heerlijk weer 4 weken in het groen van Curacao weg van alle drukte. Elke dag ontwakend uitkijkend over het groen naar de flamingobaai genietend van verse bak koffie en de opkomende zon. Ee uitzicht dat elk moment van de dag anders is en telkens boeit. De suikerdiefjes die om je hoofd vliegen op weg naar hun bakje met suiker. Aan de zijkant liggen elke middag de leguanen te rusten op de struik. Strandje op 10 minuten afstand. wat met de huurauto makkelijk bereikbaar is. Niet hutje mutje, maar heerlijk vrije ruimte wit strand en blauw water, zoals je dat normaal alleen uit folders kent. Boodschapjes in de nabije omgeving in de buurtsuper of op 20 min van Albert Heijn. Keus voor ieder wat wils. Zwembad met heerlijke ligbedjes in de tuin. voor als je even wilt relaxen of afkoelen. Zo goed bevallen dat we in oktober voor 10e keer gaan.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Lw08-01-2019

Super! Voor herhaling vatbaar!

We hebben een heel fijn verblijf gehad. Leuk appartement met voor de deur een lekker zwembadje. Het geheel is heel mooi aangelegd. Ook erg prettig was de aanwezigheid van de bbq en de koelbox!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    10Guus Van Faassen29-12-2018

Heerlijk weekje ontspannen

Heerlijk weekje kunnen opladen bij Jeroen en frederieke. Normaal reis ik hierheen met zijn 2en echter ging dit helaas niet,dus dan maar even alleen. Wat een heerlijke week gehad. Ik zat ik het appartement waar het mij aan niets ontbrak. Van knisper verse lakens en handdoeken tot een echt fantastische keuken. In de avond even heerlijk chillen op de grote patio met een glaasje Rum maakte het helemaal af. Ik heb deze week echt even keihard kunnen werken aan mezelf. Heerlijk en wat een lieve mensen zijn het! Het is dat ik een 10 kan geven anders werd het een 11 :) Tot snel Ayo

Alleen gereisd in december 2018

• 10Nicky Vrees13-12-2018

Heerlijke vakantie gehad zorgeloos en perfect

Geweldig genoten zitten nu alweer te kijken om nog een keer te komen ! Alles was aanwezig we waren voor het eerst ook met onze kleine van 9 maanden op vakantie en moet zeggen alles was aanwezig of te regelen. Eigenaren zijn toppers. We komen zeker terug !!!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Hester19-11-2018

Genieten

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad tijdens ons verblijf bij de Jan Kok lodges. De accommodatie ligt op een prachtige en rustige plek waar zowel de strandjes als Willemstad handig te bereiken zijn (met auto, die moet je wel hebben voor deze accommodatie / maar die moet je zoiezo hebben wil je de strandjes kunnen bereiken). We verbleven in de Iguana view appartement, welk inderdaad een prachtige view/uitzicht heeft. Zittend op de ruime veranda kan je hier heerlijk van genieten. Het appartement is goed ingericht met alles wat je nodig heb. Het terrein is werkelijk prachtig aangelegd met bomen en (bloeiende) planten. Jeroen en Frederieke zijn gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, ze runnen hun lodges duidelijk met veel liefde en passie. Echt een plek om naar toe terug te keren.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Sandra spanjaard18-11-2018

We hebben het heerlijk gehad echt genieten

Het is hier heerlijk rustig , een echt paradijsje !! Het hebben van een auto is wel noodzakelijk om je te kunnen verplaatsen maar kan bij Jan kok lodges gehuurd worden. Het ligt centraal en diverse idyllische strandjes in de omgeving en ook in Willemstad zit je zo. Jeroen en Frederieke doen alles om het de gasten naar hun zin te maken . Voor de vierde keer geweest en zeker niet de laatste keer !!!

• 10Monique Duvalois18-11-2018

beste Gastvrouw en heer voor een super verblijf

Heerlijke appartementen met een geweldig mooie tuin midden op het eiland dus alles is makkelijk aan te rijden

• 10Bart Veldhuizen18-11-2018

Volgende keer weer!

Rust, stilte en vooralsnog een gastvrij gevoel.

• 10Willem12-11-2018

Geweldig!

Inmiddels ben ik hier voor de zevende keer en iedere keer verblijf ik in de studio. Nergens is het beter. Elke keer bevalt het zo goed en ik heb het zo naar mijn zin. Geweldige accommodatie!

Alleen gereisd in november 2018

37 tips over Appartement Jan Kok Lodges

• Hoogendoorn, 07-05-2012

Met de dolfijnen zwemmen was geweldig, een aanrader!! tip is om dit al in Nederland te reserveren. Dit gaat prima via mail gewoon in het Nederlands. Verder is boka Tabla erg mooi en eten bij Jaantchies op de westpunt ook erg leuk!! . En veel baaien afrijden.....de een nog mooier dan de ander......Jeroen en Frederieke hebben ook een goede kaart van het eiland en verder nog meerdere opties/tips voor excursies. Wij hebben ook nog niet alles gezien in die 10 dagen.

• johnverr, 10-06-2014

Klein Curaçao boeken via Frederieke, neem voor de zekerheid een reispilletje in. Christoffelberg beklimmen, prachtig uitzicht, wel vroeg gaan lopen. Wandelen met Dirk. Snorkelen bij een gezonken tugboat (GPS 12.068088, -68.862088) Duiken bij Porto Mari en natuurlijk de andere baaitjes bezoeken met bijbehorende onderwater leven.

• Iris, 11-04-2014

Wij verbleven in een appartement met uitzicht op de zoutpannen, heel mooi en zeker een aanrader. Het heeft een heerlijk groot terras waar je heerlijk kan eten en s'avonds een boekje kan lezen. Wij vinden dat je wel echt gebruik moet willen maken van de airco, wanneer je gaat slapen.

2 vragen over Appartement Jan Kok Lodges

• David, 10-02-2013

Duikbuddy gezocht voor zomer 2013

Beste duiker,

Komende zomervakantie zijn wij te gast bij Jan Kok Lodges. Ik zoek voor de periode half juli tot en met eerste week augustus een duikbuddy. Wie gaat er ook naar Curacao en wil er vrij kunnen duiken vanaf de stranden?

Gr, David

Frits 't Hart, 03-07-2013

Beste David, ik verblijf t/m 9 augustus op Curacao, Coral Estate. Ik heb vorig jaar mijn Padi, en dit jaar de advanced course gedaan (duikschool Porto Mari).. Ook ik zoek een buddy om een keer of twee per week te duiken. Je kunt me, eenmaal op Curacao, telefonisch bereiken op nr 5152662 of 5409282. Met vriendelijke groet, Frits

fmpthart, 02-08-2013

Toch jammer dat David geen enkele moeite heeft gedaan om een duikafspraak te maken, ondanks een tussentijdse toevallige ontmoeting op het strand van Porto Mari. Zeker omdat ik ook nog eens alle contactgegevens persoonlijk heb overhandigd aan Frederieke die ze heeft doorgegeven aan David. Ik hoop dat deze slechte ervaring eenmalig is geweest.

• jsoedjaks, 12-02-2012

koffiezet apparaat

wie kan mij vertellen of er een koffiezet apparaat aanwezig is in deze apartementen.

Henk en Inger, 12-03-2012

• Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Vissen, Zeilen