Appartement Jan Kok Lodges

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Jan Kok Lodges is een rustig en kleinschalig resort op Curaçao. Dankzij de gastvrije Nederlandse eigenaren voel je je direct welkom. Relax bij het zwembad of in de tuin, terwijl je geniet van een prachtig uitzicht. Gelegen in het midden van het eiland. Om de strandjes in de omgeving en Willemstad te bereiken is een auto wel handig.

407 reviews over Appartement Jan Kok Lodges

• 2019
    10Fam . Willems07-09-2019

Wij zijn net een week terug, maar wat een fantastische twee weken gehad. Aangekomen bij Jan Kok lodges, keurig en vriendelijk ontvangen door Jeroen. Wij kregen zeer nette uitleg en rondleiding . Dag later Frederieke ontmoet en even kennis gemaakt. Ze hebben altijd alle tijd voor de klant. Keurig net verblijf, schoon, en alles is in huis wat je moet hebben. Zeer lekkere bedden. Ook om het huis heel erg mooi en netjes, kortom, komen wij weer een keer naar Curacao dan gaan wij absoluut weer hierheen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fam. de Bie30-07-2019

Paradijs

Al vele mooie recensies van deze accommodatie te vinden hier en op andere plaatsen. Dit trok ons wel aan in de zoektocht voor een overnachtingsplaats. Wij hebben een studio geboekt voor de eerste 3 weken van juli. Het ligt even een stukje van Willemstad af maar wel op een plaats waar het mooie van Curaçao begint. Op weg naar en aangekomen bij Jan Kok Lodges vraag je wel even af of je er goed aan gedaan hebt. Maar eenmaal binnen het terrein van JKL bleek dat daar de kunuku ophield en het paradijs begon. Vriendelijke ontvangst van Frederieke en op naar onze studio. Ik vond het prachtig maar mijn partner vond het maar klein. Maar ja, ze had het ook helemaal aan mij overgelaten. Maar de kleine studio kende heel veel voordelen die ook mijn partner al snel ontdekte. De studio, een slaap/woonkamer met keukengedeelte. Klein en praktisch, voldoende opbergmogelijkheden, airco in de ruimte alsook een grote ventilator. Wat opviel was hoe schoon de studio was. Zeker aan het onderhoudsteam een compliment. Kleine badkamer maar een heerlijke douche en ruim voldoende handdoeken (bad en gewoon) aanwezig. Zelfs strandlakens. Grote koelkast met koudwatertap, koelboxelementen in de vriezer en koelbox aanwezig. Klein tafeltje binnen en buiten met twee stoelen. Maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door een hele mooie buitenkeuken die in principe voor de studio's was. Wij hebben in de 3 weken daar dankbaar gebruik van gemaakt. Heerlijk relaxen in een verkoelende bries. Ook bij het zwembad was het heerlijk vertoeven. Mooie loungehoek en zonnebedjes. De meeste tijd ben je de enige daar. Ik heb daar menig middag een dutje gedaan en lekker gedobberd in het zwembad. De tuin rondom de accommodaties is werkelijk prachtig en pas als je eens besluit om een dagje niet weg te gaan ontdek je de veelzijdigheid en de schoonheid van dit alles. Hier is super veel aandacht aan besteed en dagelijks zijn de tuinman en Jeroen (de partner van Frederieke) wel bezig met het onderhouden van deze tuin. Beestachtig veel werk en dat allemaal om het ons tevreden te maken. Jeroen en Frederieke verhuren ook auto's (waarbij haal en brengservice van/naar het vliegveld). Helaas hadden wij hier niet voor gekozen. Maar een volgende keer gaan we dat zeker doen. Zoals eerder gezegd begint Curaçao hier pas mooi te worden. De mooiste stranden en ongerepte natuur. Dichtbij Daaibooi beach en na alle bezochte stranden toch wel onze favoriet. Maar wil je eens wat anders vraag het maar aan Frederieke. Staat altijd klaar met goede raad en tips. Een ander belangrijk punt. Werkelijk geweldige bedden. Zelden zo goed meegemaakt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Margreet27-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Wat een paradijsje! Prachtige plek om te verblijven, halverwege het eiland dus naar west of oost is ongeveer dezelfde afstand. Het oosten van het eiland is erg druk. Dan is het heerlijk om in deze oase van rust "thuis" te komen. Het appartement is van alle gemakken voorzien, incl. strandlakens en koelbox. De eigenaren, Jeroen en Frederieke, zijn gastvrij, behulpzaam maar vooral gezellig. Ik kan iedereen adviseren voor Jan Kok Lodges te kiezen. In ieder geval heb ik geen beter plekje kunnen ontdekken!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Familie Vermeer09-07-2019

Wij vinden het geweldig bij Jan kok lodges Deze keer met het hele gezin gegaan want die waren ook reuze benieuwd Waar wij t al een aantal keer zo naar ons zin hebben gehad En ze vonden dat we niets teveel hadden gezegd en ze snappen nu waarom wij ons Bij Jan kok zo thuis voelen en wat een geweldig eiland Curaçao is Vorig jaar al aangegeven dat we met het hele gezin wilde komen en gekscherend gezegd dat t wel handig zou zijn als er een poortje hing bij t appartement wat we wilde huren onze kleinzoon is net 2 jaar En wat schetst onze verbazing een hele nieuwe omheining met een mooi houten poortje Geweldig Jeroen en zo mooi passend bij het appartement Verder een geweldige tijd gehad samen iedereen heeft genoten en is tot rust gekomen Wij gaan zeker weer terug en zeggen altijd als t paradijs bestaat dan is t daar Bedankt Frederieke en Jeroen voor weer een mooie vakantie waar we nog lang van kunnen nagenieten

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Jop en Brigitta24-06-2019

Oase van rust

Vorige week terug gekomen van een heerlijk verblijf op de Jan Kok lodges. Wat een Oase. Wij zijn echt tot rust gekomen. We hadden een fantastisch uitzicht op de Flamingo baai. In de ochtend de suikerdiefjes voeren en dan op pad. Mooie baaien, zoals Porto Mari, Casa Abu en de route naar West punt zijn geweldig om te doen. We hadden de auto gehuurd via de Jan Kok lodges ook dit was prima geregeld. Wil je echt iets anders zien dan de grote resorts ga dan naar de Jan Kok lodges en maak het echte curacao mee. Frederik en Jeroen zijn zeer gastvrij en zorgen dat alles goed loopt. Wij gaan zeker een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jeanette Jonkheer11-06-2019

Wat een oase!!

Een prachtige oase, de tuin is werkelijk schitterend onderhouden. Op zeer korte afstand liggen adembenemende baaitjes. Onze studio was voorzien van alle gemakken die je je maar kunt wensen: waaronder strandlakens, baddoeken, zelfs een koelbox met koelelementen, zeer goede matrassen. Je wordt opgehaald van het vliegveld en aangekomen bij Jan Kok Lodges staat je huurauto al klaar, beter kan niet! Frederieke en Jeroen zijn geweldige hosts en hebben ontzettend veel tips om het eiland te ontdekken. Ga je voor kwaliteit, betrouwbaarheid, rust (de drukte kun je opzoeken) ga dan naar Jan Kok Lodges, een uniek oord!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Familie Redegeld10-05-2019

Topverblijf op Curacao!

Wij zijn afgelopen week teruggekeerd van een heerlijke vakantie bij Jan Kok Lodges. Wij hebben al veel plekken bezocht maar dit komt toch wel in de top 3. Wat zijn Frederieke en Jeroen een fijne en goede gastvrouw-en heer. Niets is hun teveel en zij doen alles om het naar je zin te maken. De Lodges zijn perfect, rustig gelegen op het eiland weg van de drukte van Willemstad in een oase van groen. De appartementen zijn smaakvol ingericht met alle luxe die je thuis ook hebt. Ook de volledig ingerichte en gezellige buitenkeuken is een leuke extra waar het fijn koken en tafelen is. Wij hebben vooral genoten van de prachtige tuin met de vele bloeiende planten, vogels en het heerlijke zwembad. Heerlijk rustig en dichtbij alle prachtige strandjes zoals Porto Mari en Cas Abou. Wat ons betreft komen we graag nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Mariska10-05-2019

Plek om terug te komen.

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen!! 's Ochtends op de veranda wakker worden met zingende vogels voor de deur, 's avonds genieten van de stilte en kijken hoe de vleermuizen "tikkertje" spelen. Auto huren kan bij de lodges zelf, transfer van en naar het vliegveld zit er dan bij. Appartement is zeer compleet en schoon. Airco, koelbox, barbecue maken het af. Zelfs de buitenkeuken is compleet en een leuke plek om mensen te ontmoeten.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Rolf17-04-2019

Super locatie en zeer gastvrij!!

Locatie is super! Top en zeer kleurrijk, super zwembad en groene omgeving!!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Bob en Monique Bravener-Post26-03-2019

Echt genoten en helemaal tot rust gekomen!

Jan Kok Lodges is een kleine oase van rust met prachtige tuinen en overal potten met bloeiende planten die heel aantrekkelijk zijn voor kleurrijke vogels en salamanders. Wij hebben echt genoten van ons verblijf bij Frederieke en Jeroen.

Gereisd met partner in maart 2019

37 tips over Appartement Jan Kok Lodges

• Hoogendoorn, 07-05-2012

Met de dolfijnen zwemmen was geweldig, een aanrader!! tip is om dit al in Nederland te reserveren. Dit gaat prima via mail gewoon in het Nederlands. Verder is boka Tabla erg mooi en eten bij Jaantchies op de westpunt ook erg leuk!! . En veel baaien afrijden.....de een nog mooier dan de ander......Jeroen en Frederieke hebben ook een goede kaart van het eiland en verder nog meerdere opties/tips voor excursies. Wij hebben ook nog niet alles gezien in die 10 dagen.

• johnverr, 10-06-2014

Klein Curaçao boeken via Frederieke, neem voor de zekerheid een reispilletje in. Christoffelberg beklimmen, prachtig uitzicht, wel vroeg gaan lopen. Wandelen met Dirk. Snorkelen bij een gezonken tugboat (GPS 12.068088, -68.862088) Duiken bij Porto Mari en natuurlijk de andere baaitjes bezoeken met bijbehorende onderwater leven.

• Iris, 11-04-2014

Wij verbleven in een appartement met uitzicht op de zoutpannen, heel mooi en zeker een aanrader. Het heeft een heerlijk groot terras waar je heerlijk kan eten en s'avonds een boekje kan lezen. Wij vinden dat je wel echt gebruik moet willen maken van de airco, wanneer je gaat slapen.

2 vragen over Appartement Jan Kok Lodges

• David, 10-02-2013

Duikbuddy gezocht voor zomer 2013

Beste duiker,

Komende zomervakantie zijn wij te gast bij Jan Kok Lodges. Ik zoek voor de periode half juli tot en met eerste week augustus een duikbuddy. Wie gaat er ook naar Curacao en wil er vrij kunnen duiken vanaf de stranden?

Gr, David

Frits 't Hart, 03-07-2013

Beste David, ik verblijf t/m 9 augustus op Curacao, Coral Estate. Ik heb vorig jaar mijn Padi, en dit jaar de advanced course gedaan (duikschool Porto Mari).. Ook ik zoek een buddy om een keer of twee per week te duiken. Je kunt me, eenmaal op Curacao, telefonisch bereiken op nr 5152662 of 5409282. Met vriendelijke groet, Frits

fmpthart, 02-08-2013

Toch jammer dat David geen enkele moeite heeft gedaan om een duikafspraak te maken, ondanks een tussentijdse toevallige ontmoeting op het strand van Porto Mari. Zeker omdat ik ook nog eens alle contactgegevens persoonlijk heb overhandigd aan Frederieke die ze heeft doorgegeven aan David. Ik hoop dat deze slechte ervaring eenmalig is geweest.

• jsoedjaks, 12-02-2012

koffiezet apparaat

wie kan mij vertellen of er een koffiezet apparaat aanwezig is in deze apartementen.

Henk en Inger, 12-03-2012

• Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Vissen, Zeilen