Appartement Jan Kok Lodges

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Jan Kok Lodges is een rustig en kleinschalig resort op Curaçao. Dankzij de gastvrije Nederlandse eigenaren voel je je direct welkom. Relax bij het zwembad of in de tuin, terwijl je geniet van een prachtig uitzicht. Gelegen in het midden van het eiland. Om de strandjes in de omgeving en Willemstad te bereiken is een auto wel handig.

407 reviews over Appartement Jan Kok Lodges

• 2019
    10De Vries15-11-2019

Echt een fantastische ervaring rijker !

Dat het hele gezellige en gastvrije mensen zijn en de ligging fantastisch is !

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Suzan14-11-2019

Alles wat je van heerlijke vakantie mag verwachten

Sinds 5 november terug van een maand heerlijk vertoeven in de tropen. Voor ons het zoveelste verblijf op dit geweldige adres. Heerlijk gelegen midden in de natuur, op slechts enkele minuten rijden van de mooiste stranden. De auto regelt de eigenaar ook graag voor je evenals diverse mogelijke excursies. Een paar minuten de andere kant op en je zit in willlemstad. Kortom je verblijft centraal op eiland. Appartementen zijn mooi verzorgd en compleet ingericht. WiFi is op hele terrein. Heb je een keer geen zin om weg te gaan dan is er een lekker zwembad met bijbehorende stretchers. Niks mooiers dan smorgens met kop koffie nadat je de suikerdiefjes hebt gevoerd het zonnetje zien opkomen over de groene heuvels en het licht zien weerspiegelen in de zoutpannen alwaar de flamingo’s verblijven. Super aanrader voor een mega relaxte vakantie met zongarantie.

• 9Arthur14-11-2019

Mega relaxte vakantie zoals je dat zou verwachten

5 november weer terug van het zoveelste verblijf op ons vaste stekkie. Een heerlijke maand uitrusten midden in de natuur genietend van prachtig uitzicht aan de voorkant van het complex met uitzicht over de zoutpannen . Elke ochtend de zon zien opkomen over de heuvels spiegelend over het water. Na het voeren van de suikerdiefjes en een heerlijke bak koffie op naar strand of stad. Beide uitstekend per auto die de eigenaren ook graag voor je regelen bereikbaar. Op strand heerlijk relaxen wat je van een zon vakantie kunt verwachten zeker op de diverse kleine strandjes aan die zijde van het eiland. Kijken hoe de lokale vissers de vis aan land brengen of zwemmen met de schildpadden zijn andere mogelijkheden. Het zwembadje op het complex met de heerlijke bedjes is perfect voor als je niet weg wilt en gewoon rust wilt. Savonds idilisch verlicht ook voor romanticus. Overal WiFi dus goed bereikbaar. Service is helemaal top.

• 9Monique14-11-2019

Oase in alle puurheid en gastvrijheid!!

Jan Kok Lodges, Synoniem voor gastvrijheid, schoonheid, authenticiteit, rust. Ook synoniem voor Jeroen en Frederieke. Alles is of kan verzorgd worden. Niets is ze teveel. We hebben ook via Jan Kok gelijk een auto gereserveerd. Wat een gemak. Ook bij de trips die we wilden maken kregen we eerlijk, heerlijk advies. Wij gaan zeker weer terug naar deze prachtige lodges op een prachtig puur stuk Curaçao!!

• 10Peggy14-11-2019

Zo snel mogelijk weer terug!

Afgelopen zomer zijn wij voor de 4e keer bij Jan Kok lodges geweest. Een heerlijk rustig plekje in het midden van het eiland. Een auto (meteen mee gehuurd) is handig om alle leuke strandjes te ontdekken. Binnen 5 minuten rijden vanaf de lodges zit je al op strand. We hebben in 3 verschillende appartementen gelogeerd. De iguanaview appartementen en het garden appartement. De appt. zijn ruim en hebben op de slaapkamers airco. Grote keuken, lekkere buitenruimte. Het garden appartement heeft 1 slaapkamer met airco en een slaapkamer met 2 bedden (ventilator) De keuken is niet erg groot, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wat wij heerlijk vinden aan het garden appartement is de buitenruimte met heerlijke bank een stoelen voor lekkere lange avonden. We hebben de laatste 2 dagen geslapen in de studio's. Ook deze zijn erg fijn vanwege de grote buitenkeuken tegenover de studio Jeroen en Frederieke staan altijd voor je klaar bij vragen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Eric13-11-2019

Fantastische plek waar je helemaal tot rust komt!!

Fantastisch verblijf , heerlijke rust , lekker zwembadje en schitterende ligging in het hart van het eiland met een mooie omgeving en tuin rondom het complex ! Overal zie je vogels , leguanen echt prachtig ! En de eigenaren Jeroen en Frederieke zijn ook topmensen die altijd voor je klaar staan ! Wij hadden ook een prima auto erbij geboekt. Kortom alles voor een heerlijke vakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Inge baelde13-11-2019

Heerlijke rustige aangenaam plekje

We zijn hier voor de 2e keer geweest, deze keer met een baby. Alles is top geregeld, bedje, kinderstoel en maxi cosi, frederieke heeft ervoor gezorgd dat het er was. Verblijf is heerlijk, Jeroen en frederieke doen er alles aan om het verblijf aangenaam te laten zijn. Studio ziet eruit zoals op de foto’s. Ligging is rustig, maar toch alles dichtbij dankzij de auto die we erbij gehuurd hebben. Al met al een heerlijke vakantie gehad en wij komen vast en zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Jacqiekats02-11-2019

Tropische verrassing!!

Tijdens de reservering heel prettig contact gehad met Frederique! Door de mooie kleurrijke foto’s die zij op Facebook en andere social media plaatst, kregen wij er steeds meer zin in! Jeroen kwam ons ophalen van de luchthaven en zodra je de poort van Jan kok door bent heb je gelijk het gevoel dat je op een hele bijzondere plek bent aangekomen. Wij verbleven in het sfeervolle Garden appartement en huurden er via Frederique ook een auto bij. Het appartement is met oog voor detail en compleet ingericht. De buitenwoonkamer is hip, comfortabel en nodigt uit om heerlijk te vertoeven....Het appartement heeft 2 slaapkamers met uitstekende bedden, een simpele keuken, badkamer en perfecte WiFi. Door de kleinschaligheid van het complex is het bijzonder rustig en begeef je je echt in een “oase van rust”. De tropische tuin is prachtig aangelegd, alles ziet er top uit! “Jan kok Lodges is echt een verborgen paradijsje!”

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Potters24-10-2019

Fantastisch!

FANTASTISCH! Accommodatie is van alles voorzien. Erg schoon. De tuin is echt prachtig. Heerlijk zwembad. Ligt in het midden van het eiland. Dichtbij het strand. Jeroen & Federieke zijn gastvrij en behulpzaam. Een super mooie en bijzondere plek om te verblijven op het eiland. We hadden het niet beter kunnen treffen. Alle goede en mooie recensies over JKL kloppen!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Erwin en Mitch Mommers22-10-2019

Wederom een gevoel van thuiskomen in een warm nest

Deze keer met mijn zoon een weekje gaan duiken op Curaçao en natuurlijk verblijven we dan bij Jan Kok Lodges. Alles weer geweldig en makkelijk geregeld. Gelijk de auto erbij gehuurd en dus makkelijk opgehaald en weggebracht naar het vliegveld. De Garden Bungalow was voor mij een eerste keer maar is ook heel erg goed bevallen. Altijd een briesje op het heerlijk ruime terras en in de slaapkamer via de hordeur. Verder natuurlijk van alle gemakken voorzien. Gaspitten, Oven en magnetron, ruime koelkast en vriesdeel. Koelbox met grote elementen en airco in de slaapkamer. Voor de airco wordt de stroom extra berekend maar dat was voor ons slechts €25 voor 7 nachten elke nacht de gehele nacht aan. Het appartementencomplex ligt heerlijk rustig in een prachtig aangelegde tuin en aan de voorzijde met uitzicht op de flamingo’s in de zoutpannen van landgoed Jan Kok. Verder in de buurt van alle mooie strandjes van Curaçao.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

37 tips over Appartement Jan Kok Lodges

• Hoogendoorn, 07-05-2012

Met de dolfijnen zwemmen was geweldig, een aanrader!! tip is om dit al in Nederland te reserveren. Dit gaat prima via mail gewoon in het Nederlands. Verder is boka Tabla erg mooi en eten bij Jaantchies op de westpunt ook erg leuk!! . En veel baaien afrijden.....de een nog mooier dan de ander......Jeroen en Frederieke hebben ook een goede kaart van het eiland en verder nog meerdere opties/tips voor excursies. Wij hebben ook nog niet alles gezien in die 10 dagen.

• johnverr, 10-06-2014

Klein Curaçao boeken via Frederieke, neem voor de zekerheid een reispilletje in. Christoffelberg beklimmen, prachtig uitzicht, wel vroeg gaan lopen. Wandelen met Dirk. Snorkelen bij een gezonken tugboat (GPS 12.068088, -68.862088) Duiken bij Porto Mari en natuurlijk de andere baaitjes bezoeken met bijbehorende onderwater leven.

• Iris, 11-04-2014

Wij verbleven in een appartement met uitzicht op de zoutpannen, heel mooi en zeker een aanrader. Het heeft een heerlijk groot terras waar je heerlijk kan eten en s'avonds een boekje kan lezen. Wij vinden dat je wel echt gebruik moet willen maken van de airco, wanneer je gaat slapen.

2 vragen over Appartement Jan Kok Lodges

• David, 10-02-2013

Duikbuddy gezocht voor zomer 2013

Beste duiker,

Komende zomervakantie zijn wij te gast bij Jan Kok Lodges. Ik zoek voor de periode half juli tot en met eerste week augustus een duikbuddy. Wie gaat er ook naar Curacao en wil er vrij kunnen duiken vanaf de stranden?

Gr, David

Frits 't Hart, 03-07-2013

Beste David, ik verblijf t/m 9 augustus op Curacao, Coral Estate. Ik heb vorig jaar mijn Padi, en dit jaar de advanced course gedaan (duikschool Porto Mari).. Ook ik zoek een buddy om een keer of twee per week te duiken. Je kunt me, eenmaal op Curacao, telefonisch bereiken op nr 5152662 of 5409282. Met vriendelijke groet, Frits

fmpthart, 02-08-2013

Toch jammer dat David geen enkele moeite heeft gedaan om een duikafspraak te maken, ondanks een tussentijdse toevallige ontmoeting op het strand van Porto Mari. Zeker omdat ik ook nog eens alle contactgegevens persoonlijk heb overhandigd aan Frederieke die ze heeft doorgegeven aan David. Ik hoop dat deze slechte ervaring eenmalig is geweest.

• jsoedjaks, 12-02-2012

koffiezet apparaat

wie kan mij vertellen of er een koffiezet apparaat aanwezig is in deze apartementen.

Henk en Inger, 12-03-2012

• Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Vissen, Zeilen