37 tips over Appartement Jan Kok Lodges

• Hoogendoorn, 07-05-2012

Met de dolfijnen zwemmen was geweldig, een aanrader!! tip is om dit al in Nederland te reserveren. Dit gaat prima via mail gewoon in het Nederlands. Verder is boka Tabla erg mooi en eten bij Jaantchies op de westpunt ook erg leuk!! . En veel baaien afrijden.....de een nog mooier dan de ander......Jeroen en Frederieke hebben ook een goede kaart van het eiland en verder nog meerdere opties/tips voor excursies. Wij hebben ook nog niet alles gezien in die 10 dagen.

• johnverr, 10-06-2014

Klein Curaçao boeken via Frederieke, neem voor de zekerheid een reispilletje in. Christoffelberg beklimmen, prachtig uitzicht, wel vroeg gaan lopen. Wandelen met Dirk. Snorkelen bij een gezonken tugboat (GPS 12.068088, -68.862088) Duiken bij Porto Mari en natuurlijk de andere baaitjes bezoeken met bijbehorende onderwater leven.

• Iris, 11-04-2014

Wij verbleven in een appartement met uitzicht op de zoutpannen, heel mooi en zeker een aanrader. Het heeft een heerlijk groot terras waar je heerlijk kan eten en s'avonds een boekje kan lezen. Wij vinden dat je wel echt gebruik moet willen maken van de airco, wanneer je gaat slapen.

• Marianne en Peter van Wijk, 11-03-2014

Captain Goodlife voor een beetje gekke maar erg leuke viservaring! http://captaingoodlife.nl/

• Iris, 10-04-2014

We zaten in een appartement met uitzicht op de zoutpannen, heel mooi, maar de wind waait er niet echt door heen, waardoor we denken dat je de airco nodig hebt om comfortabel de nacht door te komen.

• Thierry, Silke & Abel, 18-03-2012

Een mooi strand in de omgeving is Cas Abou. Het zand is schoon (elders wel eens veel sigarettenpeuken in zand) en het is makkelijk om het water in lopen (relatief weinig stenen op bodem). Bij restaurant Jaanchies kun je leguaan eten, het is echt heel lekker, leuke ervaring. Ga kijken bij de kust bij Watamula

• hdevries_texel, 14-03-2014

Boek op tijd, want ze zitten zo vol! Jan Kok Lodges heeft een bezettingsgraad van bijna 100%. Je kunt het beste de auto huren bij Jan Kok Lodges. Lekker makkelijk en geen gezeur! Neem je zwembroek mee, want er is ook nog eens een mooi zwembad met ligbedden er om heen en de mooiste stranden van Curaçao zijn vlakbij. 's Morgens vroeg kun je in de buurt van Jan Kok L. goed wandelen (richting de Zoutpannen!), 's middags is het daar te warm voor. Dan is het strand of een plek in de schaduw erg fijn.

• Bram Heekelaar, 30-12-2013

Onze toppers: de ongerepte, woeste Noord- en Noordoost kust, Karakterbeach op Coral Estate/Rif St Marie, de Christoffelberg ('s morgens vroeg met goede schoenen!!), Daaibooi strand.

• anjacorsa, 28-12-2013

Huur wel een auto, want alles is wel even rijden! Strand van Cas Abou is echt een aanrader! Ook de struivogelfarm, erg leuk!

• Johan Beukema, 22-10-2013

Cas Abou beach! Restaurant Karakter! Eetcafe De Dames!

• Heidi van Ijmeren, 07-10-2013

Tips voor mooie stranden zijn Casa bou en porto marie. Maar wat wij helemaal het einde vonden was Karakter , mooi strand en mooi en gezellig restaurant, met een waanzinnig uitzicht op zee.

• Bram, 21-05-2013

De ligging biedt volop mogelijkheden als uitgangspunt voor trips: wandelen, bezoek aan het vlakbij gelegen zoutmeer met flamingo's, lekker relaxen en dineren of lunchen aan zee in Karakter restaurant op Coral Estate, bezoek aan het historische en moderne Willemstad, ontdekken van vele rustieke strandjes, de woeste golven aan de noordoostkant, de Christoffelberg beklimmen, enz enz. Kortom Curaçao is prima te verkennen vanuit het centraal gelegen Jan Kok Lodges. Een auto is wel vereist.

• wjong, 28-10-2012

Porte Marie, een prachtig strand, ligt vlakbij.

• Roxane Houshmand & Arnoud Braat, 15-03-2014

Tevens hadden wij via Jan Kok Lodges autohuur, en ook dit was prima geregeld!

• Paula, 12-04-2013

Een auto die je echt wel nodig hebt in dit gebied kan je huren bij de eigenaren. Neem je snorkelset mee, in bijna alle baaien kan je prima snorkelen en zie je mooie vissen en schitterend koraal. Verblijf is een echte aanrader!!!,

• hdevries_texel, 05-03-2013

Voor iedere huurder is een goedkope en goede huurauto beschikbaar

• Chloe, 25-05-2014

Bezoek beachclub/restaurant Karakter! Is zeer dichtbij, lekker eten, goed snorkelen en je kan genieten van een prachtige zonsondergang!

• cameraatje, 02-10-2012

Vlakbij Jan Kok, aan de weg naar West Punt, vind je restaurant De Buurvrouw. Hier worden prima maaltijden geserveerd tegen een zeer schappelijke prijs.

• Cynthia, 23-09-2013

Wij hadden het 2-4 appartement met privé veranda. Op de veranda staat een heerlijk bank waarin je je neer kan laten ploffen. Daar hebben we vele uren doorgebracht; 's ochtends ontbijten, 's middags op de laptop het thuisfront laten weten hoeveel we genoten van onze vakantie, en 's avonds een goed boek lezen.

• Anouk Roemeling, 15-07-2013

Ons favo strand porto Marie en playa kalki. Leguaan eten bij Jaanchies op Westpunt. Snorkelen met dolfijnen. Klein Curaçao en grote knip.

• Joram AManupunnjo, 03-08-2012

Aanrader is zeker het strandje Cas Abao zo'n kleine 15 minuten!! Ietsjes verder op een heel groot en mooi strand is Port Marie TOPPER!!! Mooie locaties om te snorkelen of te duiken. Daarnaast is een AUTO echt een must ook die verhuurt Jan Kok Lodges.

• Elke , 20-03-2012

Eenvoudig maar heel gezellig is: Daaibooi strand

• Johan Beukema, 01-01-2013

Een paar tips: 1) wij waren er in het regenseizoen en dat betekent (niet alleen bij Jan Kok...) veel muggen! Bereid je daar op voor, regel klamboes voor de kinderbedjes als relevant! De muggen schijnen er buiten het regenseizoen niet te zijn! 2) In dit specifieke appartement heeft alleen de slaapkamer airco. Als je twee kinderen mee hebt dan moet er in ieder geval een buiten de aircoruimte slapen. Bij ons ging dat prima, maar is wel goed om van te voren te weten

• soedjaks, 02-07-2012

in de omgeving liggen mooie baaien waar je heerlijk kan zwemmen of snorkelen.je kan ook een rondtoer maken over het eiland.en aanrader is het christoffelpark doe dit wel met een auto die wat vermogen heeft want de hellingen zijn zeer steil.je kunt ook naar willemstad met zijn beruchten drijfbrug tussen punda en ottrabanda.Voor de nederlanders die alleen van hollandse pruducten houden bevind zich in zeelandia AH.

• jan en marja, 15-06-2012

als men van rust houd en een fijn onderkomen is dit zeker aan te bevelen. geen disco"s en bars of opgeprikt gedoe gewoon simpel en relext.Wil je wat meer nachtleven dan is dat in de buurt ook te realiseren maar,gelukkig niet op dit plekje.Cultuur is er ook genoeg, dat kan Frederieka je vertellen zij weet de ins en outs van het eiland en heeft veel folders over alles wat er te beleven is.als men van de natuur houd is dit een uitgesproken plek er leeft van alles.

• Lia Vis , 15-05-2012

huur auto nood zakelijk bij Jeroen of ergens anders D& D rental vonden wij erg prettig

• Peter en Nathalie Zoontjens, 29-04-2012

Als je net als ik veel door muggen wordt gestoken (die zijn er niet altijd), dan haal je bij de Botika een flesje Caladryl. Dit helpt gelijk tegen de jeuk. een wondermiddeltje.

• Thierry, Silke en Abel, 23-03-2012

Een auto is wel noodzakelijk hier (ter plaatse te huur). Leuk om te bezoeken zijn bijvoorbeeld Jaanchies (gestoofde leguaan), het strand van Cas Abou, landhuis Daniel (bisque), de wijken Otrabanda en Punda van Willemstad, de oude markt (lokale keuken) en het zee aquarium, waar het personeel je vaak persoonlijk komt vertellen over de vissen die je ziet.

• Henk en Inger, 12-03-2012
    • Als je reserveert bij Jan Kok Lodges, dan heb je wel een auto nodig, die kun je trouwens ook bij Jeroen en Frederieke huren.
    • In de nabijheid van Jan Kok Lodges: schitterende stranden met goede faciliteiten(Porto Marie!); zoutpannen met de flamingo' s en het qua natuur mooiste deel van Curacao...

• Menno, 13-05-2013

Huur een auto van de eigenaren van de accommodatie om het gehele eiland te verkennen.

• Arianne, 21-07-2014

Auto is noodzakelijk, die huur je voor zeer schappelijke prijs ook bij Jan Kok Lodges. Is inclusief haal en breng service naar het vliegveld.

• Johan vermeer, 02-07-2014

lekker eten bij de buurvrouw hier kom je al langs als je van het vliegveld afkomt.

• Janine, 05-08-2014

Combineer jan kok met paar dagen in Willemstad, (bijvoorbeeld bij t Klooster of bij Bijblauw)

• magda, 01-02-2015

Bezoek ook een keer de oudste katoenboom van ong. 850 jaar oud, de wortels zijn groter dan jezelf en het is een leuke wandeling. Ook de westkust is geweldig en het christoffelpark. Ja eigenlijk is alles geweldig,prachtig en grandioos.

• johan en lian, 16-07-2015

een auto huren is zeer aan te bevelen en dat kan heel eenvoudig bij Jan Kok lodges voor een leuke prijs ook zijn er veel leuke strandjes te vinden aan de westkust

• yvonne, 28-09-2014

Appartement: Jan kok lodges ( SUPER) Strand : Sint Marie (karakter)

• chantal, 06-03-2018

Goedkope bakker bij Tera Kora Duurdere bakker bij Karakter, wel met heerlijke broodjes en croissants & gebak allebei op max 20 min rijden van Jan Kok grote Centrum Supermarkt 25 min rijden voor alle dagelijkse boodschappen