Appartement Jan Kok Lodges

• Onvoldoende: 1 - 5

ons tweede huis

Lia Vis
5-7-2018

we hebben weer een heerlijke vakantie gehad, het was weer een thuis komen na anderhalf jaar.

geweldige vakantie gehad

johan en lian
4-7-2018

dit is het paradijs op aarde hier kom je echt tot rust

en met een auto die je bij jan kok kunt huren kom je overal op het eiland

Jeroen en Frederieke zijn geweldige mensen als het nodig is zullen ze je altijd helpen met wat je maar wil als jouw vakantie maar goed is.

dat is voor hun het allerbelangrijkste

komen zeer zeker weer terug

Home away from home

Mariëlle en Reinhart
24-6-2018

Ons eerste bezoek aan Curacao was een schot in de roos. Frederieke en Jeroen hebben met liefde en aandacht voor details Jan Kok Lodges tot een klein paradijs gemaakt. Het complex is gunstig gelegen ten opzichte van mooie stranden aan de westkant van het eiland, rustig en gezellig. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, en de beplanting maakt het zelfs in dit droge jaar tot een groene oase waarin ook vele exotische vogels (o.a. suikerdiefjes, troepiaal en kolibrie) zich thuis voelen. De ruime gedeelde buitenkeuken bleek een fijne aanvulling en voor wie wil een leuke ontmoetingsplek. We voelden ons mede door de gastvrije ontvangst vanaf de eerste dag helemaal thuis, en het kostte ons dan ook grote moeite om afscheid van Jan Kok Lodges en het eiland te nemen... Kortom: we hopen hier zeker nog eens terug te keren!

We hebben een aantal aanbieders voor Jan Kok Lodges voor je op een rij gezet:

Fantastische en onwijs gave vakantie !!

Henk en Astrid
13-6-2018

Wat hebben we het toch weer voor de tweede keer onwijs naar ons zin gehad bij Jan Kok Lodges. Zo relaxed, gastvrij, fijne appartementen, heerlijk zwembad en midden in een rustige natuurlijke omgeving. Voor Jeroen en Frederieke is niets te veel. Altijd tijd voor een gezellig praatje. Geven goeie tips en informatie zodat je het mooiste van Curacao te zien krijgt. Een vakantie bij Jan Kok helpt je om van je stress af te komen. Je word s’morgens gewekt door de vele vogels die een mooie dag aankondigen. Je pakt de auto die je bij Frederieke en Jeroen kunt huren en je gaat naar een strand naar keuze of andere bezienswaardigheid. Wat hebben we het weer gaaf gehad. Jeroen en Frederieke bedankt voor het fijne verblijf! Zeker tot een volgend keer!

Homecoming

Menno, Mirella,Nemo &Irem
25-5-2018

In meivakantie voor 2de keer naar Jan Kok op Curacao, wat een geweldige tijd weer gehad! Het is duidelijk zichtbaar dat Jeroen en Frederieke er veel tijd in hebben gestoken om alles te optimaliseren zodat gasten van alle gemakken zijn voorzien. Heerlijk de comfortabele buitenkeuken om s'morgens een bakkie te doen met de kolibries om je heen. Heerlijk zwembad en kamers voorzien van alle gemak. Ontbreekt echt aan niets. Wat tevens opvalt is meerderheid gasten er al vaker verbleven en blijven terugkomen. Ook voor ons gezin voelt het aan als 2de huis en komen zeker terug. Aanrader is om voor schappelijke prijs auto te huren van Jeroen om zo prachtige stranden te bezoeken. Tip: Kinderen hebben aan strand van Porto Marie prachtige duikervaring opgedaan. Ga zo door en tot snel!

Echt vakantie!!

Cindy
16-5-2018

Wat een fantastische plek! Lekker op jezelf maar als je een praatje wilt maken kan dat ook! Frederiek en Jeroen zijn ontzettend gastvrij. Komen vaak even checken hoe het gaat en of alles nog naar wens is! Echt top! Overal zie je dat er enorm veel tijd en liefde word gestoken in het onderhouden van alles waar je als gast van kan genieten! Ons appartement was echt van alle gemakken voorzien! Super compleet!

We zijn netjes opgehaald vanaf de luchthaven en ook uiteindelijk weer netjes teruggebracht toen onze vakantie er helaas op zat! Frederieke en Jeroen, ga zo door! En tot de volgende keer!!

Een absolute aanrader!

Hildeke Van Hemelryck
24-4-2018

Een tiental dagen zijn we ondertussen alweer thuis, maar nog altijd genieten we na van de mooie herinneringen aan Curaçao en vooral ook aan het verblijf dat we daar geboekt hadden. Voor de derde keer op rij waren we te gast bij Jan Kok Lodges. 'Gast' is wellicht een fout woord, want het voelt er echt eerder als thuiskomen dan als 'te gast zijn'. De hartverwarmende verwelkoming aan de luchthaven, de enthousiaste overhandiging van de sleutels, de steun en warmte wanneer het er even met ons wat moeilijker ging... dat alles maakt dat we deze Lodges én het gezin erachter voor altijd in ons hart zullen dragen. Een perfecte mix tussen professionaliteit en vriendschap... Een absolute aanrader ook om daar te verblijven wanneer je het hele eiland wil verkennen. Door de unieke ligging in het midden, kan je meteen alle kanten uit... om telkens weer met plezier terug 'thuis' te komen!

A piece of paradise

Guus en Frederieke
10-4-2018

Inmiddels voor de 14e keer mogen logeren bij Jan Kok Lodges. (ja idd u leest het goed 14 keer!) het heeft ons nog geen een keer verveeld, en wordt elke keer dat wij komen weer een stukje mooier. Er wordt echt heel veel liefde en effort in het park gestoken en dat zie je vanaf moment een dat je binnenkomt.

Van de appartementen tot de buitenkeuken en zwembad het is hier heerlijk toefen.

Reis je met zijn 2en boek een heerlijke studio, reis je met meerdere stelletjes boek er een paar naast elkaar en ga je met een gezin dan zijn de grote appartementen zeer geschikt. Kortom voor ieder wat wils.

Ook de eigen auto's welke je kan huren zijn heel goed onderhouden en zeker niet duur!

ook de ligging ten opzichte van de mooiste stranden is echt perfect!

Wij hebben wederom een fantastische vakantie gehad bij Jeroen en Frederieke en zullen zeker in de toekomst weer terugkomen.

Ayo

Een onverwacht tropisch-groen Paradijs op Curaçao

Henk en Inger
31-3-2018

Een onverwacht tropisch- groen paradijs in de grijze heuvels van Banda Bou. Als je komt aanrijden over de smalle en stoffige wegen van het mooie eiland dan rijdt je een mooi gestileerde poort door en dan bevindt je je opeens in een Paradijselijke omgeving met goed ingerichte studio's en appartementen. Een omgeving waar Frederieke en Jeroen zichtbaar en enthousiast aan het werk zijn om het de gasten naar de zin te maken. Waarbij Frederieke doet waar zij goed in is: gastvrouw, oog voor details, oog voor het kleine- en grote wel en wee, zakelijk(!) zijn, en op zijn tijd een luisterend oor en bereid tot een praatje. En Jeroen werkt zich een slag in de rondte om het terrein, de studio's en appartementen, het wagenpark en alles wat daar bij hoort pico bello in orde te krijgen. Beiden hebben heel veel tips en trics voor 't bezoek aan het eiland. En 't is eigenlijk gekkenwerk maar ze halen en brengen je ook nog eens naar het vliegveld! TOP!!!

heerlijk vakantieadres

hugo
19-3-2018

Hele fijne lodge. Kleinschalig, mooie en complete accommodaties in een prachtig aangelegd tuin met een mooi zwembad. De locatie van de lodge is zeer centraal. Leuke restaurantjes en prachtige kleine strandjes met hagelwit strand en azuur blauwe zee binnen 10 kilometer afstand. De lodge ligt zo'n 20 kilometer van het centrum van Willemstad.

Jeroen en Marieke zijn zeer gastvrij en denken in oplossingen waardoor je een zorgeloze vakantie hebt.

Frederieke, eigenaar, 29-5-2018

Beste Hugo,

Heel erg bedankt voor de mooie review, dat stellen we enorm op prijs!

Zonnige groeten van Frederieke & Jeroen

We hebben een aantal aanbieders voor Jan Kok Lodges voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jan Kok Lodges in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jan Kok Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jan Kok Lodges scoort een 9.69 uit 10 op basis van 365 reviews.