Géén boekingskosten

Appartement Jan Kok Lodges

CuraçaoCuraçaoCuraçao

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Jan Kok Lodges voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 432 reviews

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Jan Kok Lodges is een rustig en kleinschalig resort op Curaçao. Dankzij de gastvrije Nederlandse eigenaren voel je je direct welkom. Relax bij het zwembad of in de tuin, terwijl je geniet van een prachtig uitzicht. Gelegen in het midden van het eiland. Om de strandjes in de omgeving en Willemstad te bereiken is een auto wel handig.

Contact

432 Reviews over Jan Kok Lodges

• 10Henriëtte28-09-2022

Geweldig

Lieve mensen, lees dit goed, denk erover, beslis verstandig!Jan Kok Lodges! WAAROM! U wordt opgehaald op het vliegveld, bijna aan de uitgang, u hoeft niet in de rij voor een huurauto, eerste kennismaking met Jeroen of Frederieke, dat is het eerste warm bad! Intrek in uw studio, of appartement! Adembenemend uitzicht bewonderen, eerste indruk opdoen van de”oorverdovende” stilte! 2e warm bad, een plons in het zwembad! Uw huurauto aanvaarden(vergeet de borg niet!) U bevindt zich op een plek waar je in de kortste tijd, overal op het eiland bent, wij vroegen ons echt af waarom je dan nog gaat verkassen! Naar de Westpunt of Willemstad, daar ben je echt zo! Supermarkt is California, in Terra Cora, dichtsbijzijnde! Mocht u van drukte, gillende kids etc houden, boek elders! DAAROM boekten wij Jan Kok lodges voor de 5e keer! En wensen de uitbaters, Jeroen en Frederieke heel veel succes in de toekomst!

Verstuurd vanaf mijn iPhone

• 10Mariska18-09-2022

Super mooi! Aanrader!

Mooi en sfeervol verblijf, schoon en netjes. Vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Echt genoten van deze bijzondere plek, het uitzicht en de accommodatie!

• 10Bernardette Hoornweg18-09-2022

Schitterend verblijf in een super mooie omgeving

Verblijf was mooi, alles was aanwezig. Kamers zijn leuk in een prachtige omgeving

• 10Gerald13-09-2022

Ontzettend fijn

Wij hebben het heel fijn naar ons zin gehad, alles was compleet en het was een zeer fijne studio! We hebben lekker geslapen in het fijne bed en zeer genoten van de mooie tuin.

• 8Cor en Suzanne13-09-2022

Paradijsje op een van de fijnste stukken van Curaç

Heel erg mooi kleinschalig park, gerund door super sympathieke eigenaren die het park met heel veel liefde verzorgen. De ligging op het eiland zorgt dat je geen last hebt van drukte, maar 's avonds alleen de krekels en het ruisen van de wind door de palmbomen hoort. Je wordt door de eigenaren van en naar de airport gehaald en gebracht met je eigen huurauto waardoor geen gezeur met openingstijden van verhuurbedrijven. Kortom een super vakantie gehad, we komen zeker terug

• 9Natuur
  • 10Joke van Druenen15-07-2022

Tropisch paradijsje

Heerlijk rustig kleinschalig verblijf temidden van een tropische tuin, door Jeroen en Frederieke eigenhandig en met veel smaak opgebouwd! De ligging op het eiland is perfect. Onze lodge was net helemaal opgeknapt, heel ruim opgezet en had een smaakvol gedecoreerde veranda met vrij uitzicht op de flamingo’s. De badkamer was een fijne ruimte en er waren voldoende handdoeken. Er waren ook strandhanddoeken die om de 2-3 dagen werden gewisseld, superfijn! De bedden zijn top. Het zwembad is niet heel groot maar prima om even af te kunnen koelen.

• 10Jan20-06-2022

Hemel op aarde, een herinnering voor het leven

Een tropisch paradijs op een koele aangename heuveltop vlakbij de mooiste stranden van Curacao - volgens velen zelfs van de Caribean. Jan Kok lodges is een grote idyllische tuin, een garantie voor een perfecte avond onder de tropische hemel. Ons mooie appartement bestond uit een riante buitenwoonkamer, twee ruime slaapkamers met goede bedden, een keuken en een moderne badkamer. Met de haal&breng service samen met het bij de lodge kunnen huren van een auto, heb je het ultieme vakantiegevoel zodra je een voet op Curacao zet. Zoveel aangenamer dan het drukke Jan Thiel, het hectische Willemstad of het yuppische Mambo beach. Een plek om nogmaals terug te komen

• 8Marthijn & Lisette10-06-2022

Top verblijf in een mini paradijs

Wat hebben wij genoten! De prachtige plek, het fijne appartement (Garden Bungalow) en natuurlijk de gastvrijheid van de eigenaren. Het appartement is tot in de puntjes verzorgd en van alle gemakken voorzien. Op het uitzicht van de prachtige tropische tuin raak je niet uitgekeken en als bonus staat er altijd een heerlijke wind op de veranda. De mooiste stranden vind je vlakbij het verblijf en ook een paar goede restaurants op een paar minuten rijden. Als je wilt genieten van rust en de natuur zijn de Jan Kok Lodges de ultieme aangewezen plek!

• 9Hans Zandvliet06-06-2022

Een prachtig verblijf op een unieke plek.

Wij waren tijdens onze huwelijksreis te gast bij Frederique en Jeroen. Wij voelden ons echt helemaal op ons gemak daar in de comfortabele lodge en wat een rust terwijl alle populaire strandjes op een paar kilometer rijden lagen. Het personeel was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. En de prachtig aangelegde tuin met zwembad maakte het geheel voor ons compleet

• 10Max Schuiling21-03-2022

Een oase van rust!

Bij binnenkomst voelt het al direct als thuis. De appartementen zijn sfeervol ingericht, hebben een heerlijk bed en een gezellige veranda. Het hele resort is bezaaid met de mooiste caribische bloemen en planten, waardoor het aandoet als een waar tropisch paradijs. We hebben nog 't meest genoten van de buitenkeuken die van alle gemakken is voorzien en waar je uizicht hebt op een prachtige vallei. Maar nog belangrijker, de eigenaren zijn schatten van mensen. Ga hierheen!

Appartement Jan Kok Lodges info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum20 km