Appartement Jan Kok Lodges

Zoover gold Award 2019

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Jan Kok Lodges is een rustig en kleinschalig resort op Curaçao. Dankzij de gastvrije Nederlandse eigenaren voel je je direct welkom. Relax bij het zwembad of in de tuin, terwijl je geniet van een prachtig uitzicht. Gelegen in het midden van het eiland. Om de strandjes in de omgeving en Willemstad te bereiken is een auto wel handig.

413 reviews over Appartement Jan Kok Lodges

• 10Ruby07-09-2020

Heerlijk genoten

Ondanks de verdrietige tijd voor het eiland (en de wereld) in het 'nieuwe normaal' een heerlijke periode bij Jan Kok Lodges gehad. Super veilig, ruimte genoeg dus afstand houden geen probleem en ideaal om op een veilige manier toch even weg te zijn van de corona wereld. De ligging is ideaal: precies in het midden van het eiland, op een super mooie en rustige berg. Dus dicht genoeg bij Willemstad om hier lekker te kunnen eten en ontdekken, weg van de grote resorts, op 6 minuten rijden van heerlijk strandje daaibooibaai en ook niet te veel reistijd voor de mooie westkant. Auto is nodig, maar als je curaçao wilt ontdekken heb je die altijd nodig. Heerlijk appartement met grote veranda, fijn relaxed met zn 2en, en alles wat je nodig hebt is er. Zwembad heerlijk om af te koelen, schoon en genoeg ruimte om je boek te lezen, maar verwacht geen banen van 25m te trekken. Doe dat maar in de zee ;) Eigenaren zeer betrokken en aardig, dank!!!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Paul12-07-2020

Paradijs

Het is een prachtige lodge. Wij hadden de bevoorrechte positie om als eerste gasten na een lange periode van lockdown te mogen aankomen en hadden de lodge voor ons alleen. Dat is natuurlijk een bizarre situatie, maar wij voelden ons prima thuis. De eigenaren gaven ons een warm welkom en we konden heerlijk genieten van de mooi aangelegde tuin, het zwembad en de riante buitenkeuken met alles erop en eraan (we maakten gebruik van de twee studio's vlakbij deze keuken). De autohuur was prima geregeld en de ligging van Jan Kok is ideaal; vlakbij de mooiste stranden en niet in de drukte van Willemstad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Arjan en Wiepie27-03-2020

Prachtig, rustig, centraal en relaxt.

Wij kwamen op 8 maart aan op Curacao. Verbleven op een unieke , prachtige locatie. Genieten van de rust, de prachtige tuin, de vele vogels en een mooie bungalow met een fijne veranda. Een centraal gelegen plek op het eiland. Alles dichtbij. Ook de auto bij Jeroen en Frederieke gehuurd. Alles was prima voor elkaar. Genieten van alles. Op 12 maart werden we geconfronteerd met de uitbraak van het coronavirus en de gevolgen daarvan. Jeroen en Frederieke deelden informatie met ons en waren zeer betrokken. Wat zijn dit fijne mensen. Wij komen zeker terug om de rest van Curacao te ervaren.

• 10Willem en Marianne26-03-2020

Dit is het vakantieadres wat je zoekt

Geweldige locatie,perfecte gastvrije eigenaren Jeroen en Frederika.ligging centraal midden op het eiland,kleinschalig.alles wat je nodig hebt om een geweldige tijd te hebben.een absolute aanrader.

• 10Hugo18-03-2020

Prachtige en rustige lokatie in het westen van Curaçao, dicht bij gezellige strandjes en goede restaurants. Sympathieke Nederlands echtpaar die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Een aanrader voor een geweldige strand- en uitrust vakantie !

• 9Bonnie13-03-2020

Geweldige groene rustige plek, top locatie & sfeer

Wij hebben heerlijk genoten bij Jan Kok Lodges! Elke ochtend eigen ontbijtje met een heerlijk groen uitzicht met vele kleurrijke vogels & leguanen! Dit is een groene oase op Curaçao! Terrein is perfect verzorgd en zeer sfeervol. Appartementen zijn compleet, met heerlijk luxe handdoeken. Als je van rust en groen houdt is dit the place to be. Locatie is perfect om het mooiste stuk van Curaçao, de west kust, te ontdekken. Hier vindt je ook nog de lokale sfeer die wij het leukst & gezelligst vonden.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 10Ingrid en Ger02-02-2020

Fantastisch!

Wederom uitmuntend, voor de 5de keer op rij en zeker niet de laatste keer! Wat voelen we ons hier thuis, de prachtige tuin, wakker worden met het gefluit de Oranje Troepiaal, de rust, gastvrijheid van Frederieke en Jeroen, huurauto , zou nog wel veel langer door kunnen gaan!!!

Frederieke en Jeroen, eigenaar, 02-02-2020

Lieve Ger en Ingrid,

Zo fijn dat ook deze keer alles naar wens is geweest en jullie een goede vakantie hebben gehad. Dank je wel dat jullie er waren en we zien nu al weer uit naar volgend jaar!

Zonnige groeten van Frederieke & Jeroen

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Manon11-01-2020

Heeeeeeeeerrrrrrrrlijk!!!!

Dit is echt super! Als wij aan Curacao denken denken we aan Jan Kok Lodge. Wij kunnen oprecht niets bedenken wat er beter kan. Hele aardige eigenaren, geweldige lodge met prachtig uitzicht (Flamingo View Appartement), overal dichtbij, super relaxte sfeer. Jeroen en Frederieke: bedankt!

Frederieke en Jeroen, eigenaar, 02-02-2020

Beste Manon,

Wat fijn dat alles naar wens is geweest bij Jan Kok Lodges en jullie terugkijken op een goede vakantie. Dank je wel dat jullie onze gasten waren!

Graag tot weerziens en vele zonnige groeten van Frederieke & Jeroen

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Luc Giessen09-12-2019

Top locatie

We zijn een kleine 3 weken op vakantie geweest in Curacao. Inmiddels onze 4e vakantie waarbij we steeds hebben mogen logeren bij Jan Kok Lodges. Sowieso komen we op Curacao volledig tot rust. De relaxte sfeer van niets moet en alles mag bij Frederique en Jeroen....... draagt daaraan zeker bij. Naar Jan Kok Lodges gaan voelt als thuis komen. Het contact met Jeroen en Frederique is gezellig. De locatie was goed verzorgt. De noodzakelijke auto reed perfect. Wij allemaal (ouders en kinderen) worden helemaal blij als weer gaan boeken bij Jan Kok Lodges... Want we komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Annemieke08-12-2019

Heel groen met veel privacy, mooi huisje!

Het ligt heerlijk buiten Willemstad, dichtbij alle mooie strandjes van het eiland. Jan Kok Lodges is erg ruim opgezet met heel veel groen en veel privacy. Onze lodge was erg schoon en mooi ingericht. Van alle gemakken voorzien en heel sfeervol. Vooral de volledige buiten woonkamer was super. Als ik weer naar Curacao zou gaan, zou ik weer hier naar terug gaan!

Gereisd met partner in december 2019

Appartement Jan Kok Lodges info