Appartement Jan Kok Lodges

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°25°
Appartement Jan Kok Lodges
9,8

Omschrijving
Jan Kok Lodges is een rustig en luxe resort op Curaçao. Dankzij de gastvrije Nederlandse eigenaren voel je je direct welkom. Relax bij het zwembad of in de tuin, terwijl je geniet van een prachtig uitzicht. Gelegen in het midden van het eiland. Om de strandjes in de omgeving en Willemstad te bereiken is een auto wel handig.

368 reviews over Appartement Jan Kok Lodges in het Nederlands

Super! Voor herhaling vatbaar!

Lw,
8-1-2019

We hebben een heel fijn verblijf gehad.

Leuk appartement met voor de deur een lekker zwembadje. Het geheel is heel mooi aangelegd.

Ook erg prettig was de aanwezigheid van de bbq en de koelbox!

Heerlijk weekje ontspannen

Guus Van Faassen,
29-12-2018

Heerlijk weekje kunnen opladen bij Jeroen en frederieke. Normaal reis ik hierheen met zijn 2en echter ging dit helaas niet,dus dan maar even alleen. Wat een heerlijke week gehad. Ik zat ik het appartement waar het mij aan niets ontbrak. Van knisper verse lakens en handdoeken tot een echt fantastische keuken. In de avond even heerlijk chillen op de grote patio met een glaasje Rum maakte het helemaal af. Ik heb deze week echt even keihard kunnen werken aan mezelf. Heerlijk en wat een lieve mensen zijn het! Het is dat ik een 10 kan geven anders werd het een 11 :) Tot snel Ayo

Heerlijke vakantie gehad zorgeloos en perfect

Nicky Vrees,
13-12-2018

Geweldig genoten zitten nu alweer te kijken om nog een keer te komen !

Alles was aanwezig we waren voor het eerst ook met onze kleine van 9 maanden op vakantie en moet zeggen alles was aanwezig of te regelen.

Eigenaren zijn toppers. We komen zeker terug !!!

Genieten

Hester,
19-11-2018

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad tijdens ons verblijf bij de Jan Kok lodges. De accommodatie ligt op een prachtige en rustige plek waar zowel de strandjes als Willemstad handig te bereiken zijn (met auto, die moet je wel hebben voor deze accommodatie / maar die moet je zoiezo hebben wil je de strandjes kunnen bereiken). We verbleven in de Iguana view appartement, welk inderdaad een prachtige view/uitzicht heeft. Zittend op de ruime veranda kan je hier heerlijk van genieten. Het appartement is goed ingericht met alles wat je nodig heb. Het terrein is werkelijk prachtig aangelegd met bomen en (bloeiende) planten. Jeroen en Frederieke zijn gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, ze runnen hun lodges duidelijk met veel liefde en passie. Echt een plek om naar toe terug te keren.

We hebben het heerlijk gehad echt genieten

Sandra spanjaard,
18-11-2018

Het is hier heerlijk rustig , een echt paradijsje !! Het hebben van een auto is wel noodzakelijk om je te kunnen verplaatsen maar kan bij Jan kok lodges gehuurd worden. Het ligt centraal en diverse idyllische strandjes in de omgeving en ook in Willemstad zit je zo. Jeroen en Frederieke doen alles om het de gasten naar hun zin te maken . Voor de vierde keer geweest en zeker niet de laatste keer !!!

beste Gastvrouw en heer voor een super verblijf

Monique Duvalois,
18-11-2018

Heerlijke appartementen met een geweldig mooie tuin midden op het eiland dus alles is makkelijk aan te rijden

Volgende keer weer!

Bart Veldhuizen,
18-11-2018

Rust, stilte en vooralsnog een gastvrij gevoel.

Geweldig!

Willem,
12-11-2018

Inmiddels ben ik hier voor de zevende keer en iedere keer verblijf ik in de studio. Nergens is het beter. Elke keer bevalt het zo goed en ik heb het zo naar mijn zin. Geweldige accommodatie!

Wij hebben een heerlijke week gehad!

Poldervaart,
27-10-2018

Mede dankzij Jeroen en Frederieke hebben wij een superfijne week doorgebracht bij Jan Kok Lodges. Een prima plek om het eiland te ontdekken van Willemstad tot Westpunt en alle mooie stranden. Je kan ook een auto bij ze huren wat heel handig is. Het appartement was prima en van alle gemakken voorzien.

Geweldig

Dick & Marleen,
4-10-2018

Het was weer geweldig, zoals ook alle andere keren een super fijne vakantie gehad, op een prachtige plek. De ontvangst is hartelijk en persoonlijk, je voelt je hier echt welkom. We komen zeker terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jan Kok Lodges in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jan Kok Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.