Appartement Jan Kok Lodges

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Echt vakantie!!

Cindy, 16-5-2018

Wat een fantastische plek! Lekker op jezelf maar als je een praatje wilt maken kan dat ook! Frederiek en Jeroen zijn ontzettend gastvrij. Komen vaak even checken hoe het gaat en of alles nog naar wens is! Echt top! Overal zie je dat er enorm veel tijd en liefde word gestoken in het onderhouden van alles waar je als gast van kan genieten! Ons appartement was echt van alle gemakken voorzien! Super compleet!

We zijn netjes opgehaald vanaf de luchthaven en ook uiteindelijk weer netjes teruggebracht toen onze vakantie er helaas op zat! Frederieke en Jeroen, ga zo door! En tot de volgende keer!!

Een absolute aanrader!

Hildeke Van Hemelryck, 24-4-2018

Een tiental dagen zijn we ondertussen alweer thuis, maar nog altijd genieten we na van de mooie herinneringen aan Curaçao en vooral ook aan het verblijf dat we daar geboekt hadden. Voor de derde keer op rij waren we te gast bij Jan Kok Lodges. 'Gast' is wellicht een fout woord, want het voelt er echt eerder als thuiskomen dan als 'te gast zijn'. De hartverwarmende verwelkoming aan de luchthaven, de enthousiaste overhandiging van de sleutels, de steun en warmte wanneer het er even met ons wat moeilijker ging... dat alles maakt dat we deze Lodges én het gezin erachter voor altijd in ons hart zullen dragen. Een perfecte mix tussen professionaliteit en vriendschap... Een absolute aanrader ook om daar te verblijven wanneer je het hele eiland wil verkennen. Door de unieke ligging in het midden, kan je meteen alle kanten uit... om telkens weer met plezier terug 'thuis' te komen!

A piece of paradise

Guus en Frederieke, 10-4-2018

Inmiddels voor de 14e keer mogen logeren bij Jan Kok Lodges. (ja idd u leest het goed 14 keer!) het heeft ons nog geen een keer verveeld, en wordt elke keer dat wij komen weer een stukje mooier. Er wordt echt heel veel liefde en effort in het park gestoken en dat zie je vanaf moment een dat je binnenkomt.

Van de appartementen tot de buitenkeuken en zwembad het is hier heerlijk toefen.

Reis je met zijn 2en boek een heerlijke studio, reis je met meerdere stelletjes boek er een paar naast elkaar en ga je met een gezin dan zijn de grote appartementen zeer geschikt. Kortom voor ieder wat wils.

Ook de eigen auto's welke je kan huren zijn heel goed onderhouden en zeker niet duur!

ook de ligging ten opzichte van de mooiste stranden is echt perfect!

Wij hebben wederom een fantastische vakantie gehad bij Jeroen en Frederieke en zullen zeker in de toekomst weer terugkomen.

Ayo

Een onverwacht tropisch-groen Paradijs op Curaçao

Henk en Inger, 31-3-2018

Een onverwacht tropisch- groen paradijs in de grijze heuvels van Banda Bou. Als je komt aanrijden over de smalle en stoffige wegen van het mooie eiland dan rijdt je een mooi gestileerde poort door en dan bevindt je je opeens in een Paradijselijke omgeving met goed ingerichte studio's en appartementen. Een omgeving waar Frederieke en Jeroen zichtbaar en enthousiast aan het werk zijn om het de gasten naar de zin te maken. Waarbij Frederieke doet waar zij goed in is: gastvrouw, oog voor details, oog voor het kleine- en grote wel en wee, zakelijk(!) zijn, en op zijn tijd een luisterend oor en bereid tot een praatje. En Jeroen werkt zich een slag in de rondte om het terrein, de studio's en appartementen, het wagenpark en alles wat daar bij hoort pico bello in orde te krijgen. Beiden hebben heel veel tips en trics voor 't bezoek aan het eiland. En 't is eigenlijk gekkenwerk maar ze halen en brengen je ook nog eens naar het vliegveld! TOP!!!

heerlijk vakantieadres

hugo, 19-3-2018

Hele fijne lodge. Kleinschalig, mooie en complete accommodaties in een prachtig aangelegd tuin met een mooi zwembad. De locatie van de lodge is zeer centraal. Leuke restaurantjes en prachtige kleine strandjes met hagelwit strand en azuur blauwe zee binnen 10 kilometer afstand. De lodge ligt zo'n 20 kilometer van het centrum van Willemstad.

Jeroen en Marieke zijn zeer gastvrij en denken in oplossingen waardoor je een zorgeloze vakantie hebt.

The place to be!!

Arjen, 13-3-2018

Onze vrienden waren elke keer als wij bij Jan Kok Lodges waren enthousiast over de foto’s en zijn nu zelf mee geweest om het ook eens mee te maken..... En ik weet zeker... ook zij komen weer terug! Wat hebben we weer een geweldige tijd gehad...Dus we hopen tot gauw weer...Frederieke en Jeroen bedankt weer!! En een extra groet voor Zarah van Fabie!

Thuiskomen en relaxen maar......

Anja, 13-3-2018

Voor de 5e keer bij Frederieke, Jeroen en kids geweest.... En jaaaa, het is echt thuiskomen oftewel ons 2e thuis!! Elke keer als we komen worden we hartelijk ontvangen en is alles weer mooier en kijken we onze ogen uit. Wat een harde werkers en wat wordt er veel geïnvesteerd. Nieuw zwembad, geweldige buitenkeuken en nog meer beplanting en vollop privacy op je terras. Alles Is aanwezig in de huisjes en als er iets is staan Frederieke en Jeroen voor je klaar. Voor ons is het de plek waar we zo tot rust kunnen komen zo op de heuvel en alles lekker dichtbij zit. De mooiste strandjes met het blauwe water, lekkere eettentjes zoals “de buurvrouw” en “trio penotti”, friet van Kees op Daaibooi moet je toch ook even geproefd hebben en onze favo duikschool relaxed guided dives vrijwel om de hoek. Dus wij hopen snel weer voor de 6e keer te gaan!! Frederieke en Jeroen bedankt voor de fijne tijd!!

Top accommodatie in een natuurlijke omgeving!

Annemarie, 11-3-2018

Wij waren hier van 01/11 maart.

Frederieke en Jeroen zijn zeer gastvrije, hartelijke mensen welke alles doen om het je naar de zin te maken.

Wij waren met z'n vijfen verdeeld over twee appartementen welke van alle gemakken voorzien zijn. Direct een auto huren via Frederike is het makkelijkste daarnaast wordt je dan gratis opgehaald en weggebracht naar het vliegveld. Zorg wel dat je bij late aankomst wat bij je hebt om te eten. Water uit de kraan is perfect! Zeer mooie verzorgde tuin met veel leven. Zoek je ontspanning in een nette verzorgde rustige accommodatie in een natuurlijke omgeving met vriendelijke eigenaren en medewerkers dan ben je hier op je plek.

Voor ons zeker een blijvertje!

Een geweldige vakantie gehad. Wij verbleven in het Iguana vieuw appartement, hier waait de wind volop, dus airco bijna niet nodig gehad. En bijkomend voordeel: geen last van muggen gehad! Wat ik super handig vond, is de koelbox, deze staat gratis tot je beschikking, heel handig als je naar sommige stranden gaat! Zoals al vaker beschreven hier: Jan Kok lodges is centraal gelegen. Je bent niet ver van alle mooie stranden. Wij komen zeker terug!

Prima appartementen complex

Peter Huis in 't Veld, 23-2-2018

Dit appartementen complex is prima gelegen bij de mooiste stranden van Curaçao. Goed verzorgd. Mooie tuin en leuk zwembad.

Aan de voorkant een fantastisch uitzicht op de zoutpannen met flamingo's

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Jan Kok Lodges voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jan Kok Lodges in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jan Kok Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jan Kok Lodges scoort een 9.68 uit 10 op basis van 360 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: