Appartement Jan Kok Lodges

Contact

406 reviews over Appartement Jan Kok Lodges

• 10Manon11-01-2020

Heeeeeeeeerrrrrrrrlijk!!!!

Dit is echt super! Als wij aan Curacao denken denken we aan Jan Kok Lodge. Wij kunnen oprecht niets bedenken wat er beter kan. Hele aardige eigenaren, geweldige lodge met prachtig uitzicht (Flamingo View Appartement), overal dichtbij, super relaxte sfeer. Jeroen en Frederieke: bedankt!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Luc Giessen09-12-2019

Top locatie

We zijn een kleine 3 weken op vakantie geweest in Curacao. Inmiddels onze 4e vakantie waarbij we steeds hebben mogen logeren bij Jan Kok Lodges. Sowieso komen we op Curacao volledig tot rust. De relaxte sfeer van niets moet en alles mag bij Frederique en Jeroen....... draagt daaraan zeker bij. Naar Jan Kok Lodges gaan voelt als thuis komen. Het contact met Jeroen en Frederique is gezellig. De locatie was goed verzorgt. De noodzakelijke auto reed perfect. Wij allemaal (ouders en kinderen) worden helemaal blij als weer gaan boeken bij Jan Kok Lodges... Want we komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Annemieke08-12-2019

Heel groen met veel privacy, mooi huisje!

Het ligt heerlijk buiten Willemstad, dichtbij alle mooie strandjes van het eiland. Jan Kok Lodges is erg ruim opgezet met heel veel groen en veel privacy. Onze lodge was erg schoon en mooi ingericht. Van alle gemakken voorzien en heel sfeervol. Vooral de volledige buiten woonkamer was super. Als ik weer naar Curacao zou gaan, zou ik weer hier naar terug gaan!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Peter07-12-2019

Boeken Niet twijfelen...

Topverblijf , mooie locatie, leuke ontvangst, een aanrader !!!

• 10Menno07-12-2019

Pracht accommodatie op dito locatie

Jan Kok Lodges is voor ons echt het ultieme vakantieverblijf. Prachtig gelegen op een berg uitkijkend over de flamingobaai. Lodges zijn prachtig ingericht met zeer comfortabele bedden. Ons favoriete plekje op het terrein was de heerlijke buitenkeuken. Alles tot in details prima geregeld en Jeroen & Frederieke zijn prachtmensen, mede daardoor voelen mensen zich snel thuis. Wij zijn er nu twee maal geweest en derde keer komt hopelijk snel..

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Paul Bart24-11-2019

Heerlijke vakantie!!

Prachtige gelegen lodges in een mooie tuin op de heuvel. Communicatie verliep snel en goed, pick up vanaf het vliegveld en bij de accommodatie zelf auto gehuurd. Heerlijk verblijf met een jonge baby, ruime Lodges, lekker zwembad en mooi uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Anja Scheper23-11-2019

Hier kom je echt tot rust!

Verrassend, romantisch, midden in de natuur, prachtige bloemen, ontwaken met fluitende vogels, heerlijk warm weer. Service en aandacht van Frederieke en Jeroen is persoonlijk en buitengewoon. Voor ons de zoveelste keer op deze plek, het voelt als thuis komen 🥰

• 10Dennis23-11-2019

Unieke plek

Heerlijk genoten van ons verblijf bij Jan Kok Lodges. Dit complex straalt rust uit. Mooie locatie, wat met de centrale ligging ideaal is om Curaçao te ontdenken.

• 10Christine22-11-2019

Relax paradijs met fijne vibe

Fijne plek om te verblijven. Je hebt een auto nodig om in een klein paradijs te arriveren. De kamers incl. keukentje, badkamer en terras was van alle gemakken voorzien! Zelf een koelkast en koelbox! De buitenkeuken is aangenaam om een avondje te koken en te ontspannen. Het zwembad is fijn om na een volle dag te relaxen en bij te komen. Kort om een mooie plek om je vakantie mee te beginnen :)

• 10De Vries15-11-2019

Echt een fantastische ervaring rijker !

Dat het hele gezellige en gastvrije mensen zijn en de ligging fantastisch is !

Alleen gereisd in oktober 2019

37 tips over Appartement Jan Kok Lodges

• Hoogendoorn, 07-05-2012

Met de dolfijnen zwemmen was geweldig, een aanrader!! tip is om dit al in Nederland te reserveren. Dit gaat prima via mail gewoon in het Nederlands. Verder is boka Tabla erg mooi en eten bij Jaantchies op de westpunt ook erg leuk!! . En veel baaien afrijden.....de een nog mooier dan de ander......Jeroen en Frederieke hebben ook een goede kaart van het eiland en verder nog meerdere opties/tips voor excursies. Wij hebben ook nog niet alles gezien in die 10 dagen.

• johnverr, 10-06-2014

Klein Curaçao boeken via Frederieke, neem voor de zekerheid een reispilletje in. Christoffelberg beklimmen, prachtig uitzicht, wel vroeg gaan lopen. Wandelen met Dirk. Snorkelen bij een gezonken tugboat (GPS 12.068088, -68.862088) Duiken bij Porto Mari en natuurlijk de andere baaitjes bezoeken met bijbehorende onderwater leven.

• Iris, 11-04-2014

Wij verbleven in een appartement met uitzicht op de zoutpannen, heel mooi en zeker een aanrader. Het heeft een heerlijk groot terras waar je heerlijk kan eten en s'avonds een boekje kan lezen. Wij vinden dat je wel echt gebruik moet willen maken van de airco, wanneer je gaat slapen.

2 vragen over Appartement Jan Kok Lodges

• David, 10-02-2013

Duikbuddy gezocht voor zomer 2013

Beste duiker,

Komende zomervakantie zijn wij te gast bij Jan Kok Lodges. Ik zoek voor de periode half juli tot en met eerste week augustus een duikbuddy. Wie gaat er ook naar Curacao en wil er vrij kunnen duiken vanaf de stranden?

Gr, David

Frits 't Hart, 03-07-2013

Beste David, ik verblijf t/m 9 augustus op Curacao, Coral Estate. Ik heb vorig jaar mijn Padi, en dit jaar de advanced course gedaan (duikschool Porto Mari).. Ook ik zoek een buddy om een keer of twee per week te duiken. Je kunt me, eenmaal op Curacao, telefonisch bereiken op nr 5152662 of 5409282. Met vriendelijke groet, Frits

fmpthart, 02-08-2013

Toch jammer dat David geen enkele moeite heeft gedaan om een duikafspraak te maken, ondanks een tussentijdse toevallige ontmoeting op het strand van Porto Mari. Zeker omdat ik ook nog eens alle contactgegevens persoonlijk heb overhandigd aan Frederieke die ze heeft doorgegeven aan David. Ik hoop dat deze slechte ervaring eenmalig is geweest.

• jsoedjaks, 12-02-2012

koffiezet apparaat

wie kan mij vertellen of er een koffiezet apparaat aanwezig is in deze apartementen.

Henk en Inger, 12-03-2012

• Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Vissen, Zeilen