Appartement Jan Kok Lodges

365 reviews over Appartement Jan Kok Lodges in het Nederlands

Genieten

Hester
19-11-2018

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad tijdens ons verblijf bij de Jan Kok lodges. De accommodatie ligt op een prachtige en rustige plek waar zowel de strandjes als Willemstad handig te bereiken zijn (met auto, die moet je wel hebben voor deze accommodatie / maar die moet je zoiezo hebben wil je de strandjes kunnen bereiken). We verbleven in de Iguana view appartement, welk inderdaad een prachtige view/uitzicht heeft. Zittend op de ruime veranda kan je hier heerlijk van genieten. Het appartement is goed ingericht met alles wat je nodig heb. Het terrein is werkelijk prachtig aangelegd met bomen en (bloeiende) planten. Jeroen en Frederieke zijn gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, ze runnen hun lodges duidelijk met veel liefde en passie. Echt een plek om naar toe terug te keren.

We hebben het heerlijk gehad echt genieten

Sandra spanjaard
18-11-2018

Het is hier heerlijk rustig , een echt paradijsje !! Het hebben van een auto is wel noodzakelijk om je te kunnen verplaatsen maar kan bij Jan kok lodges gehuurd worden. Het ligt centraal en diverse idyllische strandjes in de omgeving en ook in Willemstad zit je zo. Jeroen en Frederieke doen alles om het de gasten naar hun zin te maken . Voor de vierde keer geweest en zeker niet de laatste keer !!!

beste Gastvrouw en heer voor een super verblijf

Monique Duvalois
18-11-2018

Heerlijke appartementen met een geweldig mooie tuin midden op het eiland dus alles is makkelijk aan te rijden

Volgende keer weer!

Bart Veldhuizen
18-11-2018

Rust, stilte en vooralsnog een gastvrij gevoel.

Geweldig!

Willem
12-11-2018

Inmiddels ben ik hier voor de zevende keer en iedere keer verblijf ik in de studio. Nergens is het beter. Elke keer bevalt het zo goed en ik heb het zo naar mijn zin. Geweldige accommodatie!

Wij hebben een heerlijke week gehad!

Poldervaart
27-10-2018

Mede dankzij Jeroen en Frederieke hebben wij een superfijne week doorgebracht bij Jan Kok Lodges. Een prima plek om het eiland te ontdekken van Willemstad tot Westpunt en alle mooie stranden. Je kan ook een auto bij ze huren wat heel handig is. Het appartement was prima en van alle gemakken voorzien.

Geweldig

Dick & Marleen
4-10-2018

Het was weer geweldig, zoals ook alle andere keren een super fijne vakantie gehad, op een prachtige plek. De ontvangst is hartelijk en persoonlijk, je voelt je hier echt welkom. We komen zeker terug.

Irene 't Huis in 't Veld
24-9-2018

Een schitterend resort. Veel groen.Prima zwembad.Weer nieuwe tuinen en parkeergelegenheid aan gelegd. Jeroen en Frederieke jullie doen het prima.

Weer thuis : )

Fam. Martina/van der Veen
25-8-2018

Dit was onze 2e keer hier en het was weer fantastisch.

'n Heerlijk klein en knus resort met 'n heerlijk zwembad en super vriendelijke eigenaren. We waren hier (juli/aug) met ons gezin (kinderen 8 & 18). Dit is absoluut een aanrader voor iedereen die van rust houdt!

Via Jeroen & Frederike hadden we een auto gehuurd, wat ideaal was.

Het resortje ligt lekker dicht bij de mooiste stranden van Curaçao! (Daaibooi, beide Knip baaien, Lagun, Porto Marie, Sta Cruz, etc.) Vaak kun je er ook verse vis kopen.

Lekker eten bij Karakter en De Buurvrouw (5 a 10 min rijden vanaf Jan Kok Lodges), maar er zijn meerdere restaurantjes in de buurt.

Het zwembad net 2 jaar oud is heerlijk om in af te koelen. Heerlijk BBQ'en met een lekker biertje erbij. Prachtig uitzicht en zeer mooie appartementen, die mooi en compleet zijn ingericht,

Jan Kok Lodges is in 1 woord fantastisch. Nogmaals een aanrader!

Wat was het fantastisch!!!!

fam. koolen
31-7-2018

Dit is absoluut een aanrader! Wij verbleven met ons gezin (kinderen 4, 7 en 9 jaar) 11 nachten in de 5 persoons lodge, die het dichtst bij het zwembad lag (wat ideaal was aangezien alle 3 de kinderen de eerste week een griepje uit Nederland hadden meegebracht, dus als er 1 met 40 graden in bed lag, konden wij toch aan het zwembad liggen, of op ons eigen terras zitten)

Iedere ochtend kwam Frederieke wel langs om te vragen hoe het ging.

En de apotheek was een dorpje verderop.

Wij hadden ook de auto gehuurd via hun, dat was erg makkelijk.

Lekker dicht bij de mooiste stranden van Curacao! (lagun,porto marie etc.)

20 minuten rijden naar Centrum supermarkt, fijne grote winkel

vlakbij de flamingo's

lekker eten bij De Buurvrouw (5 a 10 min rijden vanaf Jan Kok Lodges)

playa piskado moet je heen als je tussen de zeeschildpadden wilt zwemmen. om 9.00u in de ochtend of 15.30 in de middag heb je de meeste kans

Je moet hier gewoon heen !

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jan Kok Lodges in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jan Kok Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.