Appartement Jan Kok Lodges

357 reviews over Appartement Jan Kok Lodges in het Nederlands

Weer thuis : )

Fam. Martina/van der Veen
25-8-2018

Dit was onze 2e keer hier en het was weer fantastisch.

'n Heerlijk klein en knus resort met 'n heerlijk zwembad en super vriendelijke eigenaren. We waren hier (juli/aug) met ons gezin (kinderen 8 & 18). Dit is absoluut een aanrader voor iedereen die van rust houdt!

Via Jeroen & Frederike hadden we een auto gehuurd, wat ideaal was.

Het resortje ligt lekker dicht bij de mooiste stranden van Curaçao! (Daaibooi, beide Knip baaien, Lagun, Porto Marie, Sta Cruz, etc.) Vaak kun je er ook verse vis kopen.

Lekker eten bij Karakter en De Buurvrouw (5 a 10 min rijden vanaf Jan Kok Lodges), maar er zijn meerdere restaurantjes in de buurt.

Het zwembad net 2 jaar oud is heerlijk om in af te koelen. Heerlijk BBQ'en met een lekker biertje erbij. Prachtig uitzicht en zeer mooie appartementen, die mooi en compleet zijn ingericht,

Jan Kok Lodges is in 1 woord fantastisch. Nogmaals een aanrader!

Wat was het fantastisch!!!!

fam. koolen
31-7-2018

Dit is absoluut een aanrader! Wij verbleven met ons gezin (kinderen 4, 7 en 9 jaar) 11 nachten in de 5 persoons lodge, die het dichtst bij het zwembad lag (wat ideaal was aangezien alle 3 de kinderen de eerste week een griepje uit Nederland hadden meegebracht, dus als er 1 met 40 graden in bed lag, konden wij toch aan het zwembad liggen, of op ons eigen terras zitten)

Iedere ochtend kwam Frederieke wel langs om te vragen hoe het ging.

En de apotheek was een dorpje verderop.

Wij hadden ook de auto gehuurd via hun, dat was erg makkelijk.

Lekker dicht bij de mooiste stranden van Curacao! (lagun,porto marie etc.)

20 minuten rijden naar Centrum supermarkt, fijne grote winkel

vlakbij de flamingo's

lekker eten bij De Buurvrouw (5 a 10 min rijden vanaf Jan Kok Lodges)

playa piskado moet je heen als je tussen de zeeschildpadden wilt zwemmen. om 9.00u in de ochtend of 15.30 in de middag heb je de meeste kans

Je moet hier gewoon heen !

ons tweede huis

Lia Vis
5-7-2018

we hebben weer een heerlijke vakantie gehad, het was weer een thuis komen na anderhalf jaar.

geweldige vakantie gehad

johan en lian
4-7-2018

dit is het paradijs op aarde hier kom je echt tot rust

en met een auto die je bij jan kok kunt huren kom je overal op het eiland

Jeroen en Frederieke zijn geweldige mensen als het nodig is zullen ze je altijd helpen met wat je maar wil als jouw vakantie maar goed is.

dat is voor hun het allerbelangrijkste

komen zeer zeker weer terug

Home away from home

Mariëlle en Reinhart
24-6-2018

Ons eerste bezoek aan Curacao was een schot in de roos. Frederieke en Jeroen hebben met liefde en aandacht voor details Jan Kok Lodges tot een klein paradijs gemaakt. Het complex is gunstig gelegen ten opzichte van mooie stranden aan de westkant van het eiland, rustig en gezellig. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, en de beplanting maakt het zelfs in dit droge jaar tot een groene oase waarin ook vele exotische vogels (o.a. suikerdiefjes, troepiaal en kolibrie) zich thuis voelen. De ruime gedeelde buitenkeuken bleek een fijne aanvulling en voor wie wil een leuke ontmoetingsplek. We voelden ons mede door de gastvrije ontvangst vanaf de eerste dag helemaal thuis, en het kostte ons dan ook grote moeite om afscheid van Jan Kok Lodges en het eiland te nemen... Kortom: we hopen hier zeker nog eens terug te keren!

Fantastische en onwijs gave vakantie !!

Henk en Astrid
13-6-2018

Wat hebben we het toch weer voor de tweede keer onwijs naar ons zin gehad bij Jan Kok Lodges. Zo relaxed, gastvrij, fijne appartementen, heerlijk zwembad en midden in een rustige natuurlijke omgeving. Voor Jeroen en Frederieke is niets te veel. Altijd tijd voor een gezellig praatje. Geven goeie tips en informatie zodat je het mooiste van Curacao te zien krijgt. Een vakantie bij Jan Kok helpt je om van je stress af te komen. Je word s’morgens gewekt door de vele vogels die een mooie dag aankondigen. Je pakt de auto die je bij Frederieke en Jeroen kunt huren en je gaat naar een strand naar keuze of andere bezienswaardigheid. Wat hebben we het weer gaaf gehad. Jeroen en Frederieke bedankt voor het fijne verblijf! Zeker tot een volgend keer!

Homecoming

Menno, Mirella,Nemo &Irem
25-5-2018

In meivakantie voor 2de keer naar Jan Kok op Curacao, wat een geweldige tijd weer gehad! Het is duidelijk zichtbaar dat Jeroen en Frederieke er veel tijd in hebben gestoken om alles te optimaliseren zodat gasten van alle gemakken zijn voorzien. Heerlijk de comfortabele buitenkeuken om s'morgens een bakkie te doen met de kolibries om je heen. Heerlijk zwembad en kamers voorzien van alle gemak. Ontbreekt echt aan niets. Wat tevens opvalt is meerderheid gasten er al vaker verbleven en blijven terugkomen. Ook voor ons gezin voelt het aan als 2de huis en komen zeker terug. Aanrader is om voor schappelijke prijs auto te huren van Jeroen om zo prachtige stranden te bezoeken. Tip: Kinderen hebben aan strand van Porto Marie prachtige duikervaring opgedaan. Ga zo door en tot snel!

Echt vakantie!!

Cindy
16-5-2018

Wat een fantastische plek! Lekker op jezelf maar als je een praatje wilt maken kan dat ook! Frederiek en Jeroen zijn ontzettend gastvrij. Komen vaak even checken hoe het gaat en of alles nog naar wens is! Echt top! Overal zie je dat er enorm veel tijd en liefde word gestoken in het onderhouden van alles waar je als gast van kan genieten! Ons appartement was echt van alle gemakken voorzien! Super compleet!

We zijn netjes opgehaald vanaf de luchthaven en ook uiteindelijk weer netjes teruggebracht toen onze vakantie er helaas op zat! Frederieke en Jeroen, ga zo door! En tot de volgende keer!!

Een absolute aanrader!

Hildeke Van Hemelryck
24-4-2018

Een tiental dagen zijn we ondertussen alweer thuis, maar nog altijd genieten we na van de mooie herinneringen aan Curaçao en vooral ook aan het verblijf dat we daar geboekt hadden. Voor de derde keer op rij waren we te gast bij Jan Kok Lodges. 'Gast' is wellicht een fout woord, want het voelt er echt eerder als thuiskomen dan als 'te gast zijn'. De hartverwarmende verwelkoming aan de luchthaven, de enthousiaste overhandiging van de sleutels, de steun en warmte wanneer het er even met ons wat moeilijker ging... dat alles maakt dat we deze Lodges én het gezin erachter voor altijd in ons hart zullen dragen. Een perfecte mix tussen professionaliteit en vriendschap... Een absolute aanrader ook om daar te verblijven wanneer je het hele eiland wil verkennen. Door de unieke ligging in het midden, kan je meteen alle kanten uit... om telkens weer met plezier terug 'thuis' te komen!

A piece of paradise

Guus en Frederieke
10-4-2018

Inmiddels voor de 14e keer mogen logeren bij Jan Kok Lodges. (ja idd u leest het goed 14 keer!) het heeft ons nog geen een keer verveeld, en wordt elke keer dat wij komen weer een stukje mooier. Er wordt echt heel veel liefde en effort in het park gestoken en dat zie je vanaf moment een dat je binnenkomt.

Van de appartementen tot de buitenkeuken en zwembad het is hier heerlijk toefen.

Reis je met zijn 2en boek een heerlijke studio, reis je met meerdere stelletjes boek er een paar naast elkaar en ga je met een gezin dan zijn de grote appartementen zeer geschikt. Kortom voor ieder wat wils.

Ook de eigen auto's welke je kan huren zijn heel goed onderhouden en zeker niet duur!

ook de ligging ten opzichte van de mooiste stranden is echt perfect!

Wij hebben wederom een fantastische vakantie gehad bij Jeroen en Frederieke en zullen zeker in de toekomst weer terugkomen.

Ayo

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jan Kok Lodges in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jan Kok Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.