Vakantiepark Flamingo Park

Meer vakantiepark info

335 reviews over Vakantiepark Flamingo Park

• 2018
    9Leo van Delft05-10-2018

Fantasties, wij gaan hier zeker weer naar terug

Geweldig park met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Onderkomen

Armand en Erna, Manager, 22-10-2018

Wij willen u bedanken voor het review en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Zonnige groet,

Gereisd met partner in september 2018

• 10John en Coby03-10-2018

Gewoon geweldig

Hier ga je naar toe voor de rust,de privacy en de natuur om je heen. Geen drukte van Mambo beachen dergelijke meer. Service staat hoog in het vaandel. Een auto is wel handig. Van flamingopark kun ja alle richtingen op. Deze plek is zeker voor herhaling vatbaar ieders keer weer. Voor ons is het de place to be op Curacao

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Hallo Coby en John, Onze dank voor jullie bezoek, we hebben van jullie genoten. Natuurlijk zijn jullie weer vanharte welkom en gaan we onze uiterste best doen om het jullie weer naar de zin te maken. Zonnige groet,

Gereisd met partner in september 2018

• 9Fam Tol21-09-2018

Volgende keer weer!

Een mooie tijd gehad in dit rustgevende bungalowpark. Huisjes inderdaad wat gedateerd maar het buitenleven maakte het goed elke dag hadden we vogels leguanen en hagedissen prachtig en als er wat was of je wilde iets vragen kreeg je alle hulp van Armand, Erna en hun team

• 7Onderkomen

Beste fam. Tol,

U heeft helemaal gelijk; op Curacao leef je buiten. Door het heerlijke klimaat kun je volop genieten van alle vogels, hagedissen en vlinders. We hopen u nog eens te mogen ontvangen op Flamingo Park. Zonnige groet,

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Rens Weststrate11-09-2018

Voor mensen die het echte Curacao willen kennen.

Geweldig bungalowpark, al jaren!

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Dank jullie wel voor de mooie review. We vonden het erg gezellig dat jullie er waren en hopen jullie nog vele malen te mogen ontvangen. Zonnige groet,

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Sandra Van Maasdam04-09-2018

Genieten

Heerlijk park. Niet zo grootschalig en ieder huisje zijn eigen toegangspad. Hierdoor geen idee van buren. Die zie je pas bij het zwembad of de koffietafel. Hier zijn we een paar keer naar toe geweest. Gezellig de plannen van de dag of ervaringen uitwisselen. En als je vragen hebt ... de vriendelijke eigenaar zit er ook bij voor alle antwoorden of andere interessante verhalen en tips. Op je terras is het smorgens een welkome drukte van vogeltjes en wat later leguanen, je blijft kijken. Verder was het huisje prima. Alles aanwezig, schoon, een warme douche en prima bedden. Strandlakens en koelbox zijn er ook. Ook de centrale ligging was voor ons een bewuste keuze. Als je net als wij niet zoveel hebt met het Jan Tiel gedeelte zit je hier lekker overal bij in de buurt. Dus zowel Willemstad als het mooie ruigere westpunt. Kortom, geniet van Curaçao en logeer op een rustige plek waar je lekker op jezelf kunt zijn als je wilt.

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Beste fam. v Maasdam, Onze dank voor uw review. We zijn erg blij, dat jullie genoten hebben. De omschrijving hadden wij zelf niet beter kunnen doen; het is precies dat!! We hopen u nogmaals te mogen ontvangen; jullie zijn altijd van harte welkom. Zonnige groet,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Y. Cuijpers01-09-2018

Een toplocatie op topeiland, een echte aanrader!

Ik en gezin (man en 2 kinderen tot 11 jaar) hebben een topvakantie gehad. Goede ontvangst, goede services (niets was teveel gevraagd), leuke eigenaars en het personeel was top, het verblijf was van alle gemakken voorzien, een mooie omgeving in de natuur met veel diverse diersoorten (leguanen, salamanders, Caribische kreeften, veel verschillende tropische vogels). Je kon een duik nemen in het zwembad of jacuzzi, veel rust omdat je afgelegen zat van alle drukte in de stad. Diverse leuke strandjes in de nabije omgeving. Bij vragen of suggesties over het eiland kon je altijd terecht, niets was teveel gevraagd. Toegankelijk voor jong en oud, ook als men (lichamelijke) beperkingen heeft. Het huis was van alle gemakken voorzien, compleet ingerichte keuken, wasmachine ter beschikking, informatievoorzieningen bij de receptie, de tuin bood veel privacy midden in de natuur, alles was tot in de details goed geregeld. Al met al een topvakantie!

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Beste fam. Cuijpers, We zijn erg blij dat jullie genoten hebben van Flamingo Park en Curacao. Ons doel is om onze gasten de privecy en rust te geven, die je na een jaar hard werken nodig hebt. Bewust ligt ons park in het natuurrijke en rustige gedeelte van het eiland, maar je bent in een mum van tijd bij de stranden en allerlei restaurantjes. Hopelijk tot ziens. Zonnige groet,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Petra Bergman25-06-2018

Volgend jaar weer!

Super Relaxed park. Armand en Erna zijn zeer betrokken en geïnteresseerd. Ons verblijf waardeer ik met een dikke verdiende goede voldoende

• 7Onderkomen

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Onze dank voor uw review. We zijn blij dat u heeft genoten van ons relaxe park. Hopelijk tot een volgende keer. Zonnige groet,

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Gea16-05-2018

Flamingopark voor het echte Curacao beleven!

Bijzonder in alle opzichten: schoon, compleet, comfortabel huisje in schitterende natuur (leguanen en vogels op je veranda) in fantastisch parkje met zalig zwembad en jaccuzi, midden op het eiland bij de mooiste stranden verblijf je in een oase van rust! Niets om aan te merken als verbeterpunten, tel daarbij de gezellige en praktische koffietafel waar je tips krijgt en mede gasten ontmoet en je vakantie krijgt een dikke 10!

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

We zijn superblij dat u genoten heeft. Ook onze dank voor de mooie review; voor zulke tevreden gasten zetten we zeker een stapje extra, ook om het toekomstige gasten naar de zin te maken. Hopelijk tot een volgende keer. Zonnige groet,

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Fam. van Ginkel13-05-2018

Onbeschrijfelijk, gewoon doen, wel een auto huren

Wanneer je weg wilt van alle toeristische drukte en dicht bij de mooiste stranden dan ben je hier op het juiste adres, wij gaan al jaren naar dit resort, het voelt elke keer als thuiskomen bij Armand en Erna de eigenaars van dit vriendelijke gastvrije rustige resort op een gedeelte van Curacao dat in onze ogen het echte Curacao is, dit jaar zijn wij met onze volwassen kinderen geweest en ook zij hebben hun hart verpand aan Flamingo park en Curacao.

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Beste fam. van Ginkel, Onze dank voor jullie bezoek, het was weer gezellig. We zijn blij dat jullie tevreden zijn en inderdaad van het echte Curacao genieten. Jullie volgende bezoek staat alweer gepland, we kijken ernaar uit. Zonnige groet,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Fam. van Riel02-05-2018

Super fijne plek!

Net terug van een heerlijke week op Curacao! Als je voor rust, natuur en het echte eilandgevoel gaat, zit je bij het Flamingopark precies op de goede plek. De huisjes zijn niet luxe, maar wel volledig voorzien van alles (ook goede keukenuitrusting) en je kunt er heerlijk genieten van het buiten zijn/leven. Met de huurauto heb je de ultieme vrijheid om het eiland te ontdekken en de mooiste baaitjes liggen echt letterlijk om de hoek. De kinderen genoten van de vogels, hagedissen en leguanen die bij ons terras te zien waren, ze namen ‘s ochtends eerst een duik in het zwembad terwijl ik gezellig zat te kletsen bij de koffie; om 9.00 uur bij de receptie. Armand en Erna zijn fijne, hartelijke mensen, goede, mooie gesprekken gevoerd en fijne tips over het eiland gehad. Echt een mooie plek om helemaal op te laden, los van alle toeristische drukte en heerlijk te relaxen!

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Beste fam. van Riel, Onze dank voor uw mooie review en uw bezoek aan Flamingo Park. We zijn blij dat u en de kinderen genoten hebben. Vooral voor kinderen is het heerlijk, de hele dag buiten met dieren en water om je heen, en toch veilig voor verkeer. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen. Zonnige groet,

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Vakantiepark Flamingo Park info