Vakantiepark Flamingo Park ***

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,3

27 tips over Vakantiepark Flamingo Park

Cees Ras, 22-6-2015
Een auto huren is belangrijk om alle mooie plekjes op het eiland te kunnen bereiken. Huurauto's ter plekke beschikbaar.
Veerle, 5-3-2015
Ga 's ochtends even zitten aan de koffietafel. Ook al denk je niet direct te willen socializen met andere gasten; het is toch altijd gezellig. Niet in de laatste plaats dankzij Erna en Armand Griffith.
Jeannette van Ginkel, 16-2-2015
Tip is al verscheidene keren aangegeven, huur een auto, dit kan ook bij Armand en Erna,

Josefien Nanne, 5-2-2015
Ligging is rustig, ik reisde met de bus die voor de deur stopt, goed beveiligt voor mensen die van rust gezelligheid en natuur houden !!
Rens Weststrate, 30-1-2015
Als je het echte Curacao zoekt.........
Marjan, 5-7-2014

Heerlijk eten bij Jaanchie's, met een pratende menukaart.

Goed luisteren naar de tips van Armand.

Tip: koop Offmuggenspray.

Ton, 9-6-2014
Door de unieke ligging van Flamingo park liggen de mooiste baaien op 6 - 10 minuten rijden en ver weg van de drukke hotels en resorts. Het grote winkelcentrum "Centrum" ligt op 15 minuten rijden. Bezoek in Willemstad (30 minuten) de Handelskade. Parkeren o.a. aan het Waaigat. Gebruik de (lokale) lunch in de spotgoedkope overdekte hal "Plaza Bieu" Parkeer na 18.00 uur niet aan het Waaigat maar gratis rond het Wilhelminaplein en eet goed en voordelig in het Plein Cafe Wilhelmina.
P.S.Hoekstra, 15-12-2013
Aanrader als je van rust en natuur houdt.
Frank en Martine, 1-12-2013
mocht je op dinsdagavond aankomen probeer dan toch de wandeling op woensdag morgen mee te maken
Lars, 17-9-2013
Op slechts 3 minuten afstand (per auto) van Flamingo Park tref je de zoutpannen van Jan Kok aan. Hier zijn prachtige Flamingo's te zien. Het bekijken waard !

Onze bezoekers bekeken ook: