4 vragen over Vakantiepark Flamingo Park

• AnnaD, 04-01-2016 Rapporteren

fietsen

Is het mogelijk om te fietsen vanaf Flamingo park en kun je ergens fietsen huren (stadsfietsen)

• Joyce, 09-08-2015 Rapporteren

Klamboe?

Hallo! Ik vraag me af of de slaapkamers beschikken over een klamboe of anders een haakje waar een klamboe op bevestigd kan worden. Groetjes Joyce

• Karin, 27-11-2010 Rapporteren

3 vragen

Ik heb een aantal vragen over dit park.

1) Op verschillende sites wordt gesuggereerd dat er geen stroom is, op andere sites dat het er wel is maar dat je moet betalen. 2) Is er wel of geen warm water (of tegen betaling) 3) Kun je een auto huren via het park, of moet je dit al van te voren in NL doen?

anjacorsa, 29-12-2011

1) Je moet inderdaad voor stroom betalen. 2) lauw water en je moet ervoor betalen. 3) je kan een auto huren via het park maar wij raden dat heel erg af. het zijn oude auto's en ze rijden ook nog rot. huur een auto op het vliegveld, dan ben je beter af. 4) wij raden dit park niet aan.

Lars, 17-09-2013

We betaalden slechts een beperkt bedrag voor gebruik van de airco en waterverwarmer. Huurauto's op het park zijn modern en vergelijkbaar met auto's die men op de luchthaven verhuurt. Wij raden dit park wel aan ;-)

• Wina, 23-04-2010 Rapporteren

Autohuur

Wie kan mij vertellen of ik beter een auto kan huren van het vliegveld (Thrifty), of op het park? Is het goed geregeld op Flamingopark? Wij gaan in juni!

anjacorsa, 29-12-2011

ik zou geen auto huren op het park. oude auto's en ze rijden rot. huur een auto op het vliegveld. wij raden dit park niet aan.

Lars, 17-09-2013

De auto's die men tegenwoordig verhuurd zijn modern en zien er netjes uit. Let bij autoverhuur (op de luchthaven) op de kleine lettertjes. Veel verhuurders verbieden je om op onverharde wegen te rijden (nagenoeg onmogelijk als je stranden wilt bezoeken) of om het Christoffel Park te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo Park voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken