Vakantiepark Flamingo Park

• Onderkomen8,5

293 reviews over Vakantiepark Flamingo Park in het Nederlands

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Bijzonder in alle opzichten: schoon, compleet, comfortabel huisje in schitterende natuur (leguanen en vogels op je veranda) in fantastisch parkje met zalig zwembad en jaccuzi, midden op het eiland bij de mooiste stranden verblijf je in een oase van rust! Niets om aan te merken als verbeterpunten, tel daarbij de gezellige en praktische koffietafel waar je tips krijgt en mede gasten ontmoet en je vakantie krijgt een dikke 10!

Onbeschrijfelijk, gewoon doen, wel een auto huren

Fam. van Ginkel
13-5-2018
  • Onderkomen10

Wanneer je weg wilt van alle toeristische drukte en dicht bij de mooiste stranden dan ben je hier op het juiste adres, wij gaan al jaren naar dit resort, het voelt elke keer als thuiskomen bij Armand en Erna de eigenaars van dit vriendelijke gastvrije rustige resort op een gedeelte van Curacao dat in onze ogen het echte Curacao is, dit jaar zijn wij met onze volwassen kinderen geweest en ook zij hebben hun hart verpand aan Flamingo park en Curacao.

Super fijne plek!

Fam. van Riel
2-5-2018
  • Onderkomen8

Net terug van een heerlijke week op Curacao! Als je voor rust, natuur en het echte eilandgevoel gaat, zit je bij het Flamingopark precies op de goede plek. De huisjes zijn niet luxe, maar wel volledig voorzien van alles (ook goede keukenuitrusting) en je kunt er heerlijk genieten van het buiten zijn/leven. Met de huurauto heb je de ultieme vrijheid om het eiland te ontdekken en de mooiste baaitjes liggen echt letterlijk om de hoek. De kinderen genoten van de vogels, hagedissen en leguanen die bij ons terras te zien waren, ze namen ‘s ochtends eerst een duik in het zwembad terwijl ik gezellig zat te kletsen bij de koffie; om 9.00 uur bij de receptie. Armand en Erna zijn fijne, hartelijke mensen, goede, mooie gesprekken gevoerd en fijne tips over het eiland gehad. Echt een mooie plek om helemaal op te laden, los van alle toeristische drukte en heerlijk te relaxen!

• Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad op het Flamingo Park in het huisje Snepi.

Mooie natuurlijke omgeving. Ruim huisje met airco en plafond ventilators!! Het heeft alle voorzieningen en geeft een huiselijk gevoel. We kregen een warm welkom in de avond en de volgende ochtend koffie en informatie waar je boodschappen kon doen en goed uit eten kon gaan. Ook welke stranden je echt gezien moest hebben en info over het park.

Super accomodatie. Wil je leguanen, salamanders en mooie vogels zien dan is dit park echt perfect!

Genieten

Catrien
28-4-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Heerlijk vrij, veel pravicy. Wel een auto nodig

Hester morren
21-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hebben hier weer 2 hele fijne weken gehad goede service en super vriendelijke eigenaren. We hebben 1 zoontje en hij heeft het ook super naar zijn zin gehad. Je kunt hier goed terrecht met kinderen.

Relaxed

Monique
18-4-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig parkje met eenvoudige huisjes, maar alles is aanwezig wat je nodig hebt. De privacy van de huisjes is heerlijk. Suikerdiefjes, loopvogeltjes en leguanen in overvloed. Super vriendelijke eigenaren en beheerders, wat wil je nog meer. Wij zijn voor de 4de keer geweest en gaan zeker een 5de keer.

al had ik een miljoen ging ik nog hier heen

willem los en henny
16-4-2018

de rust en geweldige mensen Armand erna Wendel Mimi Mark Marsha Rucht

mooi park rust rust rust en gezellig even koffie drinken geen verplichting maar je hoor zoveel de Wendel zijn eten geweldig elke zaterdag bestellen hij zet het in de koelkast en je komt eind van de middag terug van het strand of wat anders beren goed

van alle gemakken voorzien

Hans Jutte
26-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Van 12 t/m 23 maart vakantie gehad op Flamingo Park nr 12 met 4 volwassenen.

Lekker centraal t.o.v. zwembad en Jacuzzi en elke dag afwisselend gezelschap van leguanen (in ochtend), suikerdiefjes (gehele dag) en vleermuizen (in avond).

Prettige ontvangst en begeleiding van eigenaren. Schoonmaak en wisseling van bed-keuken- en douche handdoeken prima verzorgt. Heerlijk rustig en geen last van buren (hoop ook zij niet van ons..)

Puntjes van aandacht worden gelijk opgepakt.

Het koffiedrinken bij de receptie hebben we helaas gemist door onze vele tripjes die we gedaan hebben.

De locatie is uitstekend centraal op het eiland waardoor je met auto veel plekjes kunt bezoeken.

Zeker de moeite waard nogmaals te komen!

Super genoten Echt een geweldig park

Nelly en Harry kil
24-3-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben weer eens heerlijk genoten van de gastvrijheid, de sfeer, de rust en de geweldige accommodatie van het Flamingopark in Willibrordus op Curacao.

Wij kijken nu al uit naar ons volgende verblijf bij Armand en Erna.

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Flamingo Park in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Flamingo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Flamingo Park scoort een 8.89 uit 10 op basis van 297 reviews.