Vakantiepark Flamingo Park

Contact

332 reviews over Vakantiepark Flamingo Park

• 2019
    10Johan25-12-2019

Hier komen we zeker terug.

Heerlijk rustig park, eenvoudig maar keurig onderhouden. Beheerder en overig personeel zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Park ligt mooi centraal op Curacou, alles is makkelijk aan te rijden. Veel privacy tussen de huisjes.

Gereisd met partner in december 2019

• 9G.van Kruining20-12-2019

Fantastische vakantie gehad op Flamingo park.

Hier 8 dagen met vrienden geweest, heel complete bungalow midden in de natuur, veel vogels, salamanders en leguanen gezien. Park ligt heel gunstig om het eiland te verkennen. Eigenaren zijn erg vriendelijk, s’morgens om 9.00 uur bij een kop koffie hebben zij heel veel tips voor leuke uitstapjes, restaurants e.d. Verder heerlijk gesnorkeld en veel gezien, o.a. zeeschildpadden. Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in december 2019

• 9T&A02-12-2019

In een woord: GEWELDIG!

Heerlijk privé en rustig. Prettige huisjes met alle noodzakelijke comfort. Veel schaduw. Midden in de knoek met veel vogels die de hele dag zingen en kwetteren. Veel hagedissen en een enkele leguaan. Prima zwembad en bubbelbad. Voor kinderen misschien wat te eenvoudig. Goede weg ernaar toe. Veel uitvalsmogelijkheden naar alle kenmerkende plekken van Curacao maar met een auto.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in november 2019

• 6fam. kerkhofs02-11-2019

Kort bij mooiste stranden, geen luxe, veel natuur!

Het park ligt kortbij de mooiste stranden van Curacao, maar een auto is een must! De vijfpersoons bungalow type E heeft twee aparte slaapkamers met airco en plafondventilator. In de keuken/woonkamer is er alleen een staande ventilator. Je kunt via de keuken naar de achterkant v.d. bungalow waar zich een kleine porch bevindt voorzien van 4 stoelen met tafel. Hier zit je echt midden tussen de bomen, vogels en leguanen. Puur natuur dus. 's Morgens kun je bij het onthaal een lekkere tas koffie drinken en tips vragen aan de eigenaars. Prettige mensen en goede service. Let wel op met gebruik van warm water en airco! Het is niet goedkoop: de prijs wordt berekend per airco-unit (dus in ons geval 2 slaapkamers is dus 2 airco's) en tevens het gebruik van warm water. Bij aankomst ligt er een briefje klaar met de meterstand van elektriciteitsmeter. Bij vertrek moet je de eindstand opschrijven! Aircoverbruik zou op aparte meter lopen?!?!

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Els & Dirk06-10-2019

“ Super”

Als eerste Belgen die in het park kwamen hebben we een heerlijke vakantie gehad. Prima onthaal en er heerst een heel gezellige sfeer in het park. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. Roelofs17-09-2019

Lekker genieten in de natuur

We zijn hier 16 dagen geweest, en heel erg genoten van de rust in de natuur. Wakker worden door de vogelgeluiden en bezoek van de leguanen die in het park rond lopen. Omdat het midden op het eiland ligt, ben je overal zo met de auto. Wij zaten precies op ons plek, weg van de drukte en genoeg privacy om je heen.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Harry Kramer15-09-2019

Relaxt op vakantie gaan en relaxt terug komen

Gastvrij ontvangst, bij de koffie tafel om 9 uur veel tips. Heerlijk rustig, geen lawaai, geen wekker nodig, je wordt gewekt door de natuur. Echt zenn! tot rust komen. Centraal gelegen dicht bij de mooiste stranden. Als je van snorkelen houd, Daaibooi, 5 min. Zaterdags heerlijk eten verzorgd door Wendel. Ons eerste keer, maar zeker niet de laastste keer! Wij komen zeker terug!

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ron24-06-2019

Super vakantie

Wat een geweldig park met centrale ligging. Wij zijn wel fan van Curaçao maar gaan de volgende keer zeker weer naar Flamingopark. Wat gemoedelijk en een een rust hier ėen met de natuur van het eiland. De reuring is gemakkelijk op te zoeken, maar hier terug Zenn. Echt wel een aanrader de bungalows bieden alles wat je nodig hebt. Wij komen zeker terug.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Linda Trines14-06-2019

Fantastisch!! In september weer

Wij zijn in mei voor het eerst op Flamingo park geweest en hebben nu weer geboekt voor september. Wij vonden het geweldig!! Heerlijk de huisjes midden in de natuur, maar ook midden op het eiland. Vlakbij de 3 mooiste stranden van Curaçao en andere bezienswaardigheden. Tip...huur wel een auto. De eigenaren zijn fantastisch!! Gezellig en erg gastvrij. Iedere ochtend even een praatje gemaakt aan de koffietafel.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Rob&Nance en kids13-06-2019

Fijn park heerlijk rustig en geen stress

Mooi rustig park. Eigenaren zijn vriendelijk en zorgzaam. In de ochtend staat een kopje koffie klaar met de mogelijkheid tot een leuke politieke discussie. Goed centraal gelegen. Stranden zijn dicht in de buurt. Zwembad en pas aangelegde jacuzzi zijn geweldig. De WiFi is uitstekend. Kortom een geweldig verblijf in een natuurgebied. Wilt u rust en ontspanning in de vakantie , dan is dit uw adres!!!

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

27 tips over Vakantiepark Flamingo Park

• Ton, 09-06-2014

Door de unieke ligging van Flamingo park liggen de mooiste baaien op 6 - 10 minuten rijden en ver weg van de drukke hotels en resorts. Het grote winkelcentrum "Centrum" ligt op 15 minuten rijden. Bezoek in Willemstad (30 minuten) de Handelskade. Parkeren o.a. aan het Waaigat. Gebruik de (lokale) lunch in de spotgoedkope overdekte hal "Plaza Bieu" Parkeer na 18.00 uur niet aan het Waaigat maar gratis rond het Wilhelminaplein en eet goed en voordelig in het Plein Cafe Wilhelmina.

• P.S.Hoekstra, 15-12-2013

Aanrader als je van rust en natuur houdt.

• Frank en Martine, 01-12-2013

mocht je op dinsdagavond aankomen probeer dan toch de wandeling op woensdag morgen mee te maken

4 vragen over Vakantiepark Flamingo Park

• AnnaD, 04-01-2016

fietsen

Is het mogelijk om te fietsen vanaf Flamingo park en kun je ergens fietsen huren (stadsfietsen)

• Joyce, 09-08-2015

Klamboe?

Hallo! Ik vraag me af of de slaapkamers beschikken over een klamboe of anders een haakje waar een klamboe op bevestigd kan worden. Groetjes Joyce

• Karin, 27-11-2010

3 vragen

Ik heb een aantal vragen over dit park.

1) Op verschillende sites wordt gesuggereerd dat er geen stroom is, op andere sites dat het er wel is maar dat je moet betalen. 2) Is er wel of geen warm water (of tegen betaling) 3) Kun je een auto huren via het park, of moet je dit al van te voren in NL doen?

anjacorsa, 29-12-2011

1) Je moet inderdaad voor stroom betalen. 2) lauw water en je moet ervoor betalen. 3) je kan een auto huren via het park maar wij raden dat heel erg af. het zijn oude auto's en ze rijden ook nog rot. huur een auto op het vliegveld, dan ben je beter af. 4) wij raden dit park niet aan.

Lars, 17-09-2013

We betaalden slechts een beperkt bedrag voor gebruik van de airco en waterverwarmer. Huurauto's op het park zijn modern en vergelijkbaar met auto's die men op de luchthaven verhuurt. Wij raden dit park wel aan ;-)

Vakantiepark info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen