Vakantiepark Flamingo Park

Geweldig

Heleen,
28-11-2018
  • Onderkomen9

Flamingopark is als thuiskomen. De persoonlijke benadering van Armand en Erna is bijzonder hartelijk. Alle dagen behalve zondag kun je aanschuiven aan de koffietafel. Zo maak je ook kennis met anderen. Het is dan een uitwisseling van ervaringen en tips. Het park is een oase van rust, veel beplanting en prachtige vogels. Rustig zwembad 24/7 open! De huisjes zijn eenvoudig maar keurig netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij komen graag hier terug! Het park ligt mooi centraal op het eiland. Binnen een half uur sta je in een overdekte parkeergarage in Willemstad, 5 minuten lopen van de Pontjesbrug. En prachtige, rustige stranden zijn dichtbij. Een aanrader voor mensen die het echte Curacao willen ontmoeten.

Kenmerken

Geweldig

Heleen,
28-11-2018

• Activiteiten8

We zijn net terug van een fantastische week op Flamingo park.

Erna en Armand hebben een pareltje neergezet, we hebben het geboekt aan de hand van de recensies en ze kloppen allemaal.

Mooie verscholen bungalows, geweldige ligging op het rustigste deel van het eiland, alle mooie stranden dichtbij.

Voor ons was de rust en de mooie schone bungalow in combinatie met de gezelligheid van een bakkie om negen uur het juiste recept om lekker bij te komen.

Voor Erna en Armand is geen moeite te veel en niet te vergeten de geweldige staf die zij hebben om de boel mooi en schoon te houden, super aardig en altijd goedlachs.

Ik kan het iedereen aanbevelen, als je van rust, reinheid en ongedwongen gezelligheid houdt is dit een echt aanrader.

• Activiteiten8

Als je het echte Curaçao wil zien bezoek dan Flamingo Park. Je ervaart zittend voor je huisje de prachtige natuur. De huisjes zijn sober, maar zeer passend bij het bedoelde ECO-concept. De ligging is centraal op het eiland, zodat alle bestemming binnen 30 minuten per auto zijn te bereiken. De vriendelijke eigenaren doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Geen “zaterdag-tot-zaterdag” mentaliteit, maar maatwerk voor je gewenste vorm van verblijf. Een absolute aanrader is de avondschemering te ervaren bij het zwembad. In een half uur de natuur horen en voelen “uitdoven”. Ongeëvenaard.

Direct boeken

Fantasties, wij gaan hier zeker weer naar terug

Leo van Delft,
5-10-2018
  • Activiteiten8

Geweldig park met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Armand en Erna, Manager, 22-10-2018

Wij willen u bedanken voor het review en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Gewoon geweldig

John en Coby,
3-10-2018
  • Activiteiten10

Hier ga je naar toe voor de rust,de privacy en de natuur om je heen. Geen drukte van Mambo beachen dergelijke meer. Service staat hoog in het vaandel. Een auto is wel handig. Van flamingopark kun ja alle richtingen op. Deze plek is zeker voor herhaling vatbaar ieders keer weer. Voor ons is het de place to be op Curacao

Hallo Coby en John,

Onze dank voor jullie bezoek, we hebben van jullie genoten.

Natuurlijk zijn jullie weer vanharte welkom en gaan we onze uiterste best doen om het jullie weer naar de zin te maken.

Volgende keer weer!

Fam Tol,
21-9-2018
  • Onderkomen7

Een mooie tijd gehad in dit rustgevende bungalowpark. Huisjes inderdaad wat gedateerd maar het buitenleven maakte het goed elke dag hadden we vogels leguanen en hagedissen prachtig en als er wat was of je wilde iets vragen kreeg je alle hulp van Armand, Erna en hun team

Beste fam. Tol,

U heeft helemaal gelijk; op Curacao leef je buiten.

Door het heerlijke klimaat kun je volop genieten van alle vogels, hagedissen en vlinders.

We hopen u nog eens te mogen ontvangen op Flamingo Park.

Zonnige groet,

Voor mensen die het echte Curacao willen kennen.

Rens Weststrate,
11-9-2018
  • Activiteiten8

Geweldig bungalowpark, al jaren!

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Dank jullie wel voor de mooie review.

We vonden het erg gezellig dat jullie er waren en hopen jullie nog vele malen te mogen ontvangen.

Genieten

Sandra Van Maasdam,
4-9-2018
  • Activiteiten8

Heerlijk park. Niet zo grootschalig en ieder huisje zijn eigen toegangspad. Hierdoor geen idee van buren. Die zie je pas bij het zwembad of de koffietafel. Hier zijn we een paar keer naar toe geweest. Gezellig de plannen van de dag of ervaringen uitwisselen. En als je vragen hebt ... de vriendelijke eigenaar zit er ook bij voor alle antwoorden of andere interessante verhalen en tips. Op je terras is het smorgens een welkome drukte van vogeltjes en wat later leguanen, je blijft kijken. Verder was het huisje prima. Alles aanwezig, schoon, een warme douche en prima bedden. Strandlakens en koelbox zijn er ook. Ook de centrale ligging was voor ons een bewuste keuze. Als je net als wij niet zoveel hebt met het Jan Tiel gedeelte zit je hier lekker overal bij in de buurt. Dus zowel Willemstad als het mooie ruigere westpunt.

Kortom, geniet van Curaçao en logeer op een rustige plek waar je lekker op jezelf kunt zijn als je wilt.

Beste fam. v Maasdam,

Onze dank voor uw review.

We zijn erg blij, dat jullie genoten hebben.

De omschrijving hadden wij zelf niet beter kunnen doen; het is precies dat!!

We hopen u nogmaals te mogen ontvangen; jullie zijn altijd van harte welkom.

Zonnige groet,

Een toplocatie op topeiland, een echte aanrader!

Y. Cuijpers,
1-9-2018
  • Activiteiten10

Ik en gezin (man en 2 kinderen tot 11 jaar) hebben een topvakantie gehad. Goede ontvangst, goede services (niets was teveel gevraagd), leuke eigenaars en het personeel was top, het verblijf was van alle gemakken voorzien, een mooie omgeving in de natuur met veel diverse diersoorten (leguanen, salamanders, Caribische kreeften, veel verschillende tropische vogels). Je kon een duik nemen in het zwembad of jacuzzi, veel rust omdat je afgelegen zat van alle drukte in de stad. Diverse leuke strandjes in de nabije omgeving. Bij vragen of suggesties over het eiland kon je altijd terecht, niets was teveel gevraagd. Toegankelijk voor jong en oud, ook als men (lichamelijke) beperkingen heeft. Het huis was van alle gemakken voorzien, compleet ingerichte keuken, wasmachine ter beschikking, informatievoorzieningen bij de receptie, de tuin bood veel privacy midden in de natuur, alles was tot in de details goed geregeld. Al met al een topvakantie!

Beste fam. Cuijpers,

We zijn erg blij dat jullie genoten hebben van Flamingo Park en Curacao.

Ons doel is om onze gasten de privecy en rust te geven, die je na een jaar hard werken nodig hebt.

Bewust ligt ons park in het natuurrijke en rustige gedeelte van het eiland, maar je bent in een mum van tijd bij de stranden en allerlei restaurantjes.

Hopelijk tot ziens. Zonnige groet,

Volgend jaar weer!

Petra Bergman,
25-6-2018
  • Activiteiten8

Super Relaxed park. Armand en Erna zijn zeer betrokken en geïnteresseerd.

Ons verblijf waardeer ik met een dikke verdiende goede voldoende

Armand en Erna., Manager, 22-10-2018

Onze dank voor uw review.

We zijn blij dat u heeft genoten van ons relaxe park.

Hopelijk tot een volgende keer.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Flamingo Park in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Flamingo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.