Vakantiepark Flamingo Park

8,9

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,5

300 reviews over Vakantiepark Flamingo Park in het Nederlands

Fantasties, wij gaan hier zeker weer naar terug

Leo van Delft
5-10-2018
  • Onderkomen9

Geweldig park met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gewoon geweldig

John en Coby
3-10-2018
  • Onderkomen10

Hier ga je naar toe voor de rust,de privacy en de natuur om je heen. Geen drukte van Mambo beachen dergelijke meer. Service staat hoog in het vaandel. Een auto is wel handig. Van flamingopark kun ja alle richtingen op. Deze plek is zeker voor herhaling vatbaar ieders keer weer. Voor ons is het de place to be op Curacao

Volgende keer weer!

Fam Tol
21-9-2018
  • Onderkomen7

Een mooie tijd gehad in dit rustgevende bungalowpark. Huisjes inderdaad wat gedateerd maar het buitenleven maakte het goed elke dag hadden we vogels leguanen en hagedissen prachtig en als er wat was of je wilde iets vragen kreeg je alle hulp van Armand, Erna en hun team

Direct boeken

Voor mensen die het echte Curacao willen kennen.

Rens Weststrate
11-9-2018
  • Onderkomen8

Geweldig bungalowpark, al jaren!

Genieten

Sandra Van Maasdam
4-9-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk park. Niet zo grootschalig en ieder huisje zijn eigen toegangspad. Hierdoor geen idee van buren. Die zie je pas bij het zwembad of de koffietafel. Hier zijn we een paar keer naar toe geweest. Gezellig de plannen van de dag of ervaringen uitwisselen. En als je vragen hebt ... de vriendelijke eigenaar zit er ook bij voor alle antwoorden of andere interessante verhalen en tips. Op je terras is het smorgens een welkome drukte van vogeltjes en wat later leguanen, je blijft kijken. Verder was het huisje prima. Alles aanwezig, schoon, een warme douche en prima bedden. Strandlakens en koelbox zijn er ook. Ook de centrale ligging was voor ons een bewuste keuze. Als je net als wij niet zoveel hebt met het Jan Tiel gedeelte zit je hier lekker overal bij in de buurt. Dus zowel Willemstad als het mooie ruigere westpunt.

Kortom, geniet van Curaçao en logeer op een rustige plek waar je lekker op jezelf kunt zijn als je wilt.

Een toplocatie op topeiland, een echte aanrader!

Y. Cuijpers
1-9-2018
  • Onderkomen10

Ik en gezin (man en 2 kinderen tot 11 jaar) hebben een topvakantie gehad. Goede ontvangst, goede services (niets was teveel gevraagd), leuke eigenaars en het personeel was top, het verblijf was van alle gemakken voorzien, een mooie omgeving in de natuur met veel diverse diersoorten (leguanen, salamanders, Caribische kreeften, veel verschillende tropische vogels). Je kon een duik nemen in het zwembad of jacuzzi, veel rust omdat je afgelegen zat van alle drukte in de stad. Diverse leuke strandjes in de nabije omgeving. Bij vragen of suggesties over het eiland kon je altijd terecht, niets was teveel gevraagd. Toegankelijk voor jong en oud, ook als men (lichamelijke) beperkingen heeft. Het huis was van alle gemakken voorzien, compleet ingerichte keuken, wasmachine ter beschikking, informatievoorzieningen bij de receptie, de tuin bood veel privacy midden in de natuur, alles was tot in de details goed geregeld. Al met al een topvakantie!

Volgend jaar weer!

Petra Bergman
25-6-2018
  • Onderkomen7

Super Relaxed park. Armand en Erna zijn zeer betrokken en geïnteresseerd.

Ons verblijf waardeer ik met een dikke verdiende goede voldoende

• Onderkomen10

Bijzonder in alle opzichten: schoon, compleet, comfortabel huisje in schitterende natuur (leguanen en vogels op je veranda) in fantastisch parkje met zalig zwembad en jaccuzi, midden op het eiland bij de mooiste stranden verblijf je in een oase van rust! Niets om aan te merken als verbeterpunten, tel daarbij de gezellige en praktische koffietafel waar je tips krijgt en mede gasten ontmoet en je vakantie krijgt een dikke 10!

Onbeschrijfelijk, gewoon doen, wel een auto huren

Fam. van Ginkel
13-5-2018
  • Onderkomen10

Wanneer je weg wilt van alle toeristische drukte en dicht bij de mooiste stranden dan ben je hier op het juiste adres, wij gaan al jaren naar dit resort, het voelt elke keer als thuiskomen bij Armand en Erna de eigenaars van dit vriendelijke gastvrije rustige resort op een gedeelte van Curacao dat in onze ogen het echte Curacao is, dit jaar zijn wij met onze volwassen kinderen geweest en ook zij hebben hun hart verpand aan Flamingo park en Curacao.

Super fijne plek!

Fam. van Riel
2-5-2018
  • Onderkomen8

Net terug van een heerlijke week op Curacao! Als je voor rust, natuur en het echte eilandgevoel gaat, zit je bij het Flamingopark precies op de goede plek. De huisjes zijn niet luxe, maar wel volledig voorzien van alles (ook goede keukenuitrusting) en je kunt er heerlijk genieten van het buiten zijn/leven. Met de huurauto heb je de ultieme vrijheid om het eiland te ontdekken en de mooiste baaitjes liggen echt letterlijk om de hoek. De kinderen genoten van de vogels, hagedissen en leguanen die bij ons terras te zien waren, ze namen ‘s ochtends eerst een duik in het zwembad terwijl ik gezellig zat te kletsen bij de koffie; om 9.00 uur bij de receptie. Armand en Erna zijn fijne, hartelijke mensen, goede, mooie gesprekken gevoerd en fijne tips over het eiland gehad. Echt een mooie plek om helemaal op te laden, los van alle toeristische drukte en heerlijk te relaxen!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Flamingo Park in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Flamingo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.