Vakantiepark Flamingo Park

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

312 reviews over Vakantiepark Flamingo Park

• 10M. Wit14-03-2020

Kleinschalig park, in bos gelegen, vlakbij prachtige strandjes. Leuk huisje met veel privacy. Fijn zwembad. Gratis wifi. Ruim eigen terras en de tropische vogels vliegen af en aan. Beheerder en zijn team super relaxed en behulpzaam. Informele koffiehoek, gezellig. 's Nachts liep er een bewaker rond. Wij kunnen niets negatiefs bedenken. Curaçao is een héérlijk kleurrijk eiland. Veel gezien dankzij de prima huurauto (brandstof goedkoop!) en ook geweldige natuurwandelingen gemaakt. Bezoek aan Maritiem Museum in Willemstad is aanrader. En vergeet ook niet openluchtmuseum Kas di Pal'i Maishi te bezoeken. Enig minpuntje was de vliegreis met Tui. Zó krap hebben we nog nooit gezeten.

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Fam Feron10-03-2020

Super verblijf

Een fijne plek om te verblijven. Basis verblijf maar schoon en netjes. Fijne bedden en de huisjes liggen midden in de natuur met vogels, leguanen en salamanders. Het is er erg rustig en de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk. Een auto is wel een must op het eiland.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    10Johan25-12-2019

Hier komen we zeker terug.

Heerlijk rustig park, eenvoudig maar keurig onderhouden. Beheerder en overig personeel zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Park ligt mooi centraal op Curacou, alles is makkelijk aan te rijden. Veel privacy tussen de huisjes.

Gereisd met partner in december 2019

• 9G.van Kruining20-12-2019

Fantastische vakantie gehad op Flamingo park.

Hier 8 dagen met vrienden geweest, heel complete bungalow midden in de natuur, veel vogels, salamanders en leguanen gezien. Park ligt heel gunstig om het eiland te verkennen. Eigenaren zijn erg vriendelijk, s’morgens om 9.00 uur bij een kop koffie hebben zij heel veel tips voor leuke uitstapjes, restaurants e.d. Verder heerlijk gesnorkeld en veel gezien, o.a. zeeschildpadden. Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in december 2019

• 9T&A02-12-2019

In een woord: GEWELDIG!

Heerlijk privé en rustig. Prettige huisjes met alle noodzakelijke comfort. Veel schaduw. Midden in de knoek met veel vogels die de hele dag zingen en kwetteren. Veel hagedissen en een enkele leguaan. Prima zwembad en bubbelbad. Voor kinderen misschien wat te eenvoudig. Goede weg ernaar toe. Veel uitvalsmogelijkheden naar alle kenmerkende plekken van Curacao maar met een auto.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in november 2019

• 6fam. kerkhofs02-11-2019

Kort bij mooiste stranden, geen luxe, veel natuur!

Het park ligt kortbij de mooiste stranden van Curacao, maar een auto is een must! De vijfpersoons bungalow type E heeft twee aparte slaapkamers met airco en plafondventilator. In de keuken/woonkamer is er alleen een staande ventilator. Je kunt via de keuken naar de achterkant v.d. bungalow waar zich een kleine porch bevindt voorzien van 4 stoelen met tafel. Hier zit je echt midden tussen de bomen, vogels en leguanen. Puur natuur dus. 's Morgens kun je bij het onthaal een lekkere tas koffie drinken en tips vragen aan de eigenaars. Prettige mensen en goede service. Let wel op met gebruik van warm water en airco! Het is niet goedkoop: de prijs wordt berekend per airco-unit (dus in ons geval 2 slaapkamers is dus 2 airco's) en tevens het gebruik van warm water. Bij aankomst ligt er een briefje klaar met de meterstand van elektriciteitsmeter. Bij vertrek moet je de eindstand opschrijven! Aircoverbruik zou op aparte meter lopen?!?!

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Els & Dirk06-10-2019

“ Super”

Als eerste Belgen die in het park kwamen hebben we een heerlijke vakantie gehad. Prima onthaal en er heerst een heel gezellige sfeer in het park. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. Roelofs17-09-2019

Lekker genieten in de natuur

We zijn hier 16 dagen geweest, en heel erg genoten van de rust in de natuur. Wakker worden door de vogelgeluiden en bezoek van de leguanen die in het park rond lopen. Omdat het midden op het eiland ligt, ben je overal zo met de auto. Wij zaten precies op ons plek, weg van de drukte en genoeg privacy om je heen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Harry Kramer15-09-2019

Relaxt op vakantie gaan en relaxt terug komen

Gastvrij ontvangst, bij de koffie tafel om 9 uur veel tips. Heerlijk rustig, geen lawaai, geen wekker nodig, je wordt gewekt door de natuur. Echt zenn! tot rust komen. Centraal gelegen dicht bij de mooiste stranden. Als je van snorkelen houd, Daaibooi, 5 min. Zaterdags heerlijk eten verzorgd door Wendel. Ons eerste keer, maar zeker niet de laastste keer! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ron24-06-2019

Super vakantie

Wat een geweldig park met centrale ligging. Wij zijn wel fan van Curaçao maar gaan de volgende keer zeker weer naar Flamingopark. Wat gemoedelijk en een een rust hier ėen met de natuur van het eiland. De reuring is gemakkelijk op te zoeken, maar hier terug Zenn. Echt wel een aanrader de bungalows bieden alles wat je nodig hebt. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2019

Vakantiepark Flamingo Park info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen