Vakantiepark Flamingo Park ***

Home away from home

Alex & Elles, 18-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Geweldig vakantie park, was voor ons de derde keer alweer, bijzonder gastvrij team van eigenaars en personeel. De huisjes zijn alle 2 onder 1 kap huisjes, basic van opbouw maar van alle gemakken voorzien met een eigen overdekte gemeubileerde Porche die tevens de toegang is tot het huisje. De begroeiing rond de huisjes is zodanig dat je de buren in principe niet ziet.

Midden in de natuur ver weg van de toeristencentra en heel dicht bij de mooistste strandjes van Curacao.

Elke ochtend is er buiten bij de receptie onder het genot van een bakkie leut gelegenheid om met de andere gasten ervaringen uit te wisselen.

• Onderkomen9

We komen hier vanaf 1994 regelmatig, eerst met onze 3 kinderen, een keer met de hele familie en de laatste keren met z'n 2en. We kiezen steeds voor dit park vanwege de ligging in de natuur, de rust, dicht bij de mooie baaien, en niet in de laatste plaats de prettige, gastvrije sfeer en het warme welkom van Erna en Armand. Het team is inmiddels versterkt Marc en Mascha, ook zo vriendelijk en behulpzaam. En niet te vergeten de vaste krachten Mimi, Ruth en Wendel.

Het is heel prettig dat we van het vliegveld kunnen worden opgehaald, dat we via het park een auto kunnen huren en een boodschappenpakket voor de eerste dagen kunnen bestellen.

De bungalow, in landhuisstijl, biedt alles wat we nodig hebben. Veel privacy. Het is heerlijk toeven op het terras, genietend van de vogels en de leguanen. Het park wordt goed onderhouden met mooie paden en heeft een heerlijk zwembad en een jacuzzi.

Elke ochtend staat de koffie klaar bij de receptie.

een prachtig onderkomen met veel faceliteiten

Omajootje, 5-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

een goede spray meenemen voor de muggen

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo Park voor je op een rij gezet:

Top vakantie gehad, beter kan niet!

Inge, 3-2-2018
  • Onderkomen7

Ticket en park los geboekt. Park rechtstreeks bij eigenaar gereserveerd! Alles verliep heel soepel, direct antwoord op de mails. Je kunt bij hun ook de auto huren. Dat is veel beter dan een auto op de luchthaven te huren. Daar moet je meestal heel lang wachten. Wendel komt je voor een klein bedrag ophalen. Je hoeft dan niet zelf in het donker het park te zoeken. Als je je koffers hebt ben je in 25 minuten op het park. Ook goedkoper dan via touroperator! Het is zeer gemoedelijk en gastvrij! Je krijgt de ochtend na aankomst informatie over de belangrijkste dingen die je moet weten en je krijgt antwoord op al je vragen. Om de 4 dagen wordt er schoongemaakt en krijg je 3 badlakens per persoon. Tip: neem suiker mee voor de vogels heb je mooi de gelegenheid de vogels van dichtbij te bekijken. Dit park is een Toppertje.

Wij komen zeker terug!!

Gert en Mirjam, 23-12-2017
  • Onderkomen7

Mooi park met eenvoudige maar schone, nette appartementen. Rustig en centraal gelegen op het eiland. Gastvrij ontvangen door eigenaren en medewerkers. Wij hebben hier genoten van onze vakantie en komen graag nog eens terug!!

Snel weer terug! Heerlijk park

Stephanie en Martijn, 22-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Als je van rust houdt! Is dit echt een heerlijk park.

'S ochtends wordt je wakker gefloten door de suikerdiefjes.

De huisjes zien er goed uit. Bedden liggen top. Airco werkt ook super.

Huisjes worden ook goed schoongemaakt.

Daarnaast ook een goed zwembad.

Het park ligt dichtbij de mooiste standjes van het eiland, dus daar ben je zo.

En wil je richting Willemstad, ben je daar ook met 15 a 20 minuutjes.

De eigenaren zijn onwijs vriendelijk en behulpzaam! Een dikke pluim voor Erna en Armand!

Na 20 jaar terug gekomen op Flamingo Park en nog steeds even goed!

Wij zitten al te kijken naar onze volgende vakantie bij het fantastische Flamingo Park.

Nooit meer Flamingo Park

Jimmy, 16-12-2017
  • Onderkomen1

Wat een teleurstelling na alle goede reviews.

De huisjes op het park zijn zeer verouderd. Wij hadden een Bungalow zonder ramen in de huiskamer en keuken en midden in de rimboe. De hygiene is niet op orde. Er zijn geen horren aanwezig in de badkamer en slaapkamers waardoor je alles moet dichthouden. Dit is zeker nodig. Door de lage ligging op het eiland is alles heel erg vochtig. Daardoor is dit zeker geen aanrader voor mensen die last hebben van long problemen.

Ook krijg je bij aankomst 1 strandlaken per persoon waar je de rest van het verblijf mee moet doen. Deze strandlakens drogen door de vochtige omgeving niet. Je kan een nieuwe handdoek krijgen voor FL 5 per stuk (staat nergens vermeld). Bij de eettafel staan 2 houten stoelen waarvan er op 1 te zitten is. De koelkast die er verrot uitzag mag ook hoognodig vervangen worden. Het interieur is zeer gammel en verouderd.

Wij wisten dat dit geen 5 sterren park is, wel mogen we iets van hygiene en comfort verwachten. Op dit park kan je in de avond niet lekker buiten zitten, wat wij normaal gesproken wel doen op Curacao. De klachten hebben wij gemeld bij de eigenaar en daar werd niks mee gedaan, hij geeft aan zijn geld toch wel te krijgen via de reisorganisatie. Heel jammer...

Nooit meer , afrader

Nicole, 12-12-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Onbegrijpelijk al de mooie reviews

Behoorlijk verouderd jaren 70 park, soort oerwoud waar je in terecht komt.

Lekkende airco’s en veel beestjes in huis, schoonmaak zeer slecht.

Op terras zitten niet mogelijk en geen uitzicht vanuit het huisje.

zeer ongeInteresseerde eigenaar bij klachten

Begrijp niet dat dit park geadviseerd word bij gerenommeerde reisorganisaties

Fantastische plek

Nienke zijlstra, 5-12-2017
  • Onderkomen9

Houd je van rust? Dan moet je zeker voor Flamingo park gaan! Je krijgt je eigen huisje wat omringt is met bomen, struiken, mooie vogels en leguanen.

We hebben een auto gehuurd op het park en dan Kun je zo naar het drukkere Willemstad of de mooiste stranden van Curacao. Playa Grandi zie je de schildpadden voorbij zwemmen en bij de TUKboat ( dichtbij Jan Tiel) zwemmen de mooiste vissen. Allemaal goed te bereiken via dit prachtige park

We hebben de bbq vaak gebruikt en elke morgen een kop koffie gedronken bij het leuke tafeltje met rieten dak😊

Armand en Erna zijn zulke lieve mensen. Echt een plek waar je je thuis voelt. We komen dan ook zeker een keer terug. Ook met kleinere kinderen zeer geschikt omdat het park is afgesloten en de kinderen dus niet zo maar weg kunnen lopen! Leuk zwembad erbij. Wat wil je nog meer

Tip: boek bij aankomst een boodschappenpakket. Heb je van alles voor en super makkelijk

En lekker eten bij de buurvrouw

Armand en Erna, Manager, 15-12-2017

Beste Nienke en Daniel,

Heerlijk dat jullie zo genoten hebben Op Curacao en Flamingo park.

Wij vonden het ook erg gezellig met jullie en hebben genoten van jullie enthousiasme.

Houd de rust lekker vast.

Zonnige groetjes.

Super plek!

Sofia, 4-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn een week geweest en hebben het erg naar onze zin gehad! Een super basis om steeds naar terug te komen na een dag zonnen of na het eiland rond getoerd te hebben. Wij zijn een jong stel die o.a. van natuur houden en minder van het massatoerisme, dat maakt het Flamingo park erg geschikt. Bovendien ben je toch relatief snel bij alles op het eiland met de auto, dus is een drankje ‘s avonds ergens anders op het eiland toch ook goed te doen. Ook super dat we vanaf het park een auto hebben kunnen huren.

Een fijn appartement met veel privacy en we hebben ook enorm genoten van alle suikerdiefjes! :-) Al die vogeltjes, en ook prachtig mooie leguanen die soms gezellig op het terras komen lopen.

Contact met de eigenaren Erna en Armand is ook erg fijn, we voelden ons erg welkom.

Armand en Erna., Manager, 15-12-2017

Onze dank voor uw bezoek, wij zijn blij dat u genoten heeft.

Bij ons is er inderdaad geen massa-toerisme, maar natuur-rust en privacy.

Met een eigen auto ben je niet afhankelijk van het openbare vervoer, die je toch niet naar alle verborgen plekjes kan brengen.

Wij wensen u alvast fijne feestdagen en hopelijk tot ziens.

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Flamingo Park in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Flamingo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Flamingo Park scoort een 8.87 uit 10 op basis van 282 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: