Villa Dorada

Meer villainfo

10 reviews over Villa Dorada

• 9Harriëtte Bosma20-06-2019

Geweldig genoten

We hebben vanaf 25 mei tm 8 juni in villa Dorado doorgebracht. We hebben genoten. Praktisch huis met alles er op en er aan. Sobere inrichting, maar alles is aanwezig en functioneert. Bovendien ben je altijd buiten. De villa heeft een prachtig uitzicht op de oceaan en je ziet letterlijk de zon in de zee zakken.Een heel fijn zwembad, een heel fijn terras, genoeg ruimte voor 4 personen. Bij iedere slaapkamer, met comfortabele bedden, zit een fijne badkamer met wastafel, douche en toilet. De shutters met horren, zorgen er voor dat de wind heerlijk door het huis blaast en er praktisch geen ongedierte binnenkomt. De villa ligt op een mooie locatie, dichtbij een paar mooie stranden, waar het goed vertoeven is. Ook zijn er dichtbij een aantal bijzonder goede restaurants, maar je kunt ook prima je eigen maaltijd bereiden . Wij hebben een paar problemen gehad en die zijn adequaat opgelost door de beheerders, prettig en persoonlijk

Met oudere kinderen

• 10Familie Brongers-Buys Ballot02-04-2019

Super.

We verbleven 9 weken in villa dorada: van 26 januari tot 30 maart met 2 personen. De villa is strak gebouwd, overzichtelijk en compleet. Het uitzicht over zee is prachtig (180 graden). De villa staat in het resort Coral Estate. Het resort is ideaal: veilig en vriendelijk. De T.V. En de radio hebben een optimaal ontvangst van zeer vele zenders, inclusief alle Nederlandse zenders. De slaapkamers en badkamers zijn optimaal ingericht. Het terras en zwembad bieden alle comfort. De beheerders zijn zeer hulpvaardig en deskundig. We gaan de villa volgend jaar weer huren voor 8 weken.

• 9Edith Eeltink-Wilhelm27-01-2019

heerlijke plek met fantastisch uitzicht!!

Eindelijk ideale vakantiehuis voor als je met zijn tweeën gaat en toch privacy en eigen zwembad wilt.

• 2018
    9Harry & Rita30-12-2018

Comfortabel huis op fantastische plek

Uniek mooie locatie met fantastisch uitzicht op zee, huis van alle gemakken voorzien, hartelijk ontvangst door beheerders .Op deze plek is een auto een must .Komen hier zeker nog eens terug.

• 10Susanna Tammer05-03-2018

Onwerkelijk mooi!

We verbleven 2 fantastische weken in villa Dorada. Het eerste wat je opvalt bij binnenkomst in de villa is het fantastisch panoramisch uitzicht, echt onwerkelijk. Bij aankomst werden we vriendelijk begroet door 1 vd aardige beheerders. De koelkast was gevuld met ons vooraf doorgegeven boodschappen lijst. Op Coral estate is waar deze villa ligt, een beveiligde resort waar we ons zeer welkom en veilig voelde. Wij houden van duiken en playa porto mari is erg dichtbij, erg fijn om niet ver te moeten rijden. Eten bij karakter en Koraal rooftop bij Coral Estate raden wij zeker aan. Contact met de verhuurder verliep ook perfekt en we kregen veel nuttige tips, zeker een aanrader! We will be back!

• 10Lydia en Clay Rensen02-02-2018

Fantastisch verblijf!!

We hebben in januari een week Villa Dorada geboekt om mijn verjaardag te vieren. Het was werkelijk geweldig. Zo genoten. Villa Dorada ligt bij het Coral Estate resort maar is een prive huis! We vonden het perfect. Het contact met verhuurder verliep soepel en snel, en dat is wel zo prettig dat hij altijd bereikbaar is en je met raad en daad bij staat. Complimenten zijn op zijn plaats voor hem. Veel informatie gekregen van tevoren tijdens en daarna bij thuiskomst! Heel fijn! Bij aankomst was Marielle al in het huis op ons aan het wachten. Ook zij was altijd via whatsapp te bereiken met alllerlei vragen. Huis was schoon en netjes, een bloemetje op tafel buiten en op de slaapkamer en de boodschappen die we per email doorgegeven hadden stonden ook al in de koelkast wat erg prettig is bij een late aankomst. Dat zijn toch wel de pluspunten. Maar het huis was toch het beste pluspunt. Fijn zwembad, 's morgens wakker worden met een kopje koffie en de prachtig fluitende vogeltjes en een fantastisch uitzicht over zee en de huisjes van Coral Estate waar je trouwens via een trap naartoe kunt lopen en dus zo bij zee bent en bij het restaurant Karakter. Villa Dorada is een echte aanrader dus!! Het huis, het uitzicht, het zwembad waren geweldig!! Precies zoals op de foto's. Qua minpunten als ik dat zou moet noemen, zou een magnetron wel fijn zijn en een strijkijzer en een grotere passpiegel. Voor de rest prima!!

• 10Richard en Marjan07-01-2018

Heerlijk genoten in Coral Estate, Villa Dorada

Wij hebben een hele leuke kerst gehad in Villa Dorada, het is een heel fijn koel huis met 2 mooie slaapkamers en badkamers . Super mooi uitzicht en een heerlijk zwembad. Fijne rustige omgeving en vlakbij op loopafstand Beachclub Karakter en een fijne bakker , wij namen de auto maar er is ook vlakbij het huis een trap. Leuke mooie baaien in de buurt, 5 min van Daaibooi baai en Playa Porte Marie ook een echte aanrader vinden wij ,Cas Abou en Kokomobeach .VVV geeft leuke kortingsbonnen via VVV Curacao en Manielle is een vriendelijke leuke vrouw die je weg wijs maakt in het huis bij aankomst en met haar en partner kun je ook de mooiste plekjes bezoeken in een jeep , wij hebben dat niet gedaan, geen tijd meer voor gehad deze 10 dagen .De bedden lagen lekker . Alles wat je nodig hebt is in het huis aanwezig , wij hebben het fantastisch gehad !

• 2017
    10Marisca Mulder26-04-2017

Prachtige villa met fantastisch uitzicht op zee!

Villa Dorada ligt op een perfecte locatie door het fantastische uitzicht op zee en de enorme rust die je er ervaart. De villa is modern en liefdevol ingericht, met een fijn zwembad. Op een paar minuten loopafstand bereik je het gezellige restaurant "Karakter", direct aan zee gelegen en het is slechts 5 min. rijden naar Daaibooi en Porto Marie: twee hele paradijselijke en knusse strandjes.

Ed Pach, VVVCuracao.nl, Directeur, 26-04-2017

Beste Marisca,

hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad. Naar we hopen komen jullie nog vele malen terug.

Met zonnige groet, Ed

• Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen
      • BuitensportenHiken, Paardrijden

• AdresEl Pueblo 13(Coral Estate)(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website