Vakantiehuis Dolphin Hearthouse

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°26°
Vakantiehuis Dolphin Hearthouse
9,3

142 reviews over Vakantiehuis Dolphin Hearthouse in het Nederlands

Ontspannen heerlijk verblijf alles mag niets moet

Theo Duivenbooden, 25-3-2018

Wij verbleven hier 3 weken.

Op het vliegveld werden we opgehaald door Joke die we in eerste instantie niet herkenden omdat door particulieren geen naambordjes gebruikt mogen worden.

Ze liet ons zien waar we konden tanken pinnen en boodschappen doen op weg naar de villa.

De villa is heerlijk om te verblijven ook als er iets is staat Joke direct klaar met oplossingen en antwoorden.

In de keuken is alles aanwezig wat je nodig hebt ook een oventje en een magnetron.

De auto die we er bij gehuurd hebben is ruim, prima in orde en best goedkoop.

De natuur is prachtig vooral aan de zwembadkant waar je veel vogels en salamanders ziet.

Ook beheerder Joke bedankt voor het prettige verblijf.

Tropisch paradijsje met een ongedwongen sfeer

Maria baars, 23-3-2018

Wij mogen onszelf ervaren reizigers noemen, en we vonden het hier in een woord fantastisch, een heerlijke villa met alle comfort wat je nodig hebt waaronder heerlijke bedden,compleet ingericht met een schitterende tuin en heerlijk zwembad. Veel Iguanas, hagedissen en mooie vogels, en zelfs een kolibri in de bouganvilles. Er is complete privacy in de villa. Eenmaal per week word er een kleine beurt gedaan, de tuin en het zwembad worden onderhouden, je hoeft alleen te genieten. De ligging is perfect je bent zo bij de kleine baaitjes waar je ook prachtig kunt snorkelen en waar je met schildpadden kunt snorkelen, gewoon gratis vanaf het strand, Playa Lagun is prima per voet te doen , wij hadden er ook een auto bij gehuurd, prima auto voor een hele redelijk prijs. Aan alles is gedacht, Joke had ons opgehaald en stond klaar met raad en tips, echt fantastisch, alles is prima geregeld, borg werd de tweede dag al teruggestort. Gewoon doen !!

uitstekende prijs, kwaliteit verhouding

R.Donker, 14-3-2018

Fantastisch terras met groots uitzicht over zee.

Pas 1 week thuis en nu al heimwee. Over de studio,s kan ik gewoon kort zijn. Alles klopt wat er al over geschreven is, maar over dat terras direct aan zee raak ik maar niet uitgesproken. Uren hebben wij op het terras doorgebracht. Onder het genot van een glaasje wijn genoten wij van de mooie zonsondergang. Wij hebben o.a vliegende vissen gezien die weren opgejaagd door een tonijn die zelfs soms uit het water sprong. Heel spectaculair was toen we een manta door het water zagen glijden. Diverse schildpadden hebben we gezien en op onze laatste dag hebben we zelfs dolfijnen gezien. Wij danken Marian en Erik en natuurlijk Joke voor een onvergetelijke vakantie. Wij gaan hun zeker terug zien.

Volgend jaar weer!

Joke Peters, 14-3-2018

Wat bevalt ons nou zo aan de studio? Het is het complete plaatje van rust en toch geen eenzaamheid, van eenvoud en toch luxe. Alles klopt voor ons, prima bedden, stille grote koelkast, beddengoed en theedoeken zonder rafels en is er iets wat je te kort komt dan zijn daar Erik en Marian. Buiten op het terras staan 2 goede ligbedden, voor ons heel belangrijk! En zo met de trap van je terras de zee in, dat is voor ons het Zwitserleven gevoel!!

Onze vakantie bestaat eigenlijk uit lezen, snorkelen en luieren. In Lagun zijn geen uitgaanders maar rustzoekers. Toch kun je hier prima eenvoudig uit eten gaan en heel schuin tegenover de studio zit een afhaalchinees. Het zaakje ziet er niet uit maar geloof me, het eten is lekker! Ja en dan de strandjes, voor ons met stip op nr 1 de Kleine Knip, stil en zo leuk snorkelen! Kortom, volgend jaar gaan we weer, voor ons is vakantie in de studio er een met een gouden randje!!

Een uniek terras van 100m2 aan zee

Hans en Greet van Wijhe, 12-2-2018

Het grote terras van 100 m2 (!!) met een prachtig uitzicht over de zee blijft uniek ! We waren hier voor de 3e keer en ook nu was het weer heerlijk. Op het terras 2 lekkere schommelstoelen, een grote eettafel en een mooie lounge-set met leuke moderne oranje/groene kussens. En dan ook nog iedere dag een lekker windje. Volgend jaar komen we weer.

Uitstekend appartement, goed ingericht, mooie plek

Hans, Elly, 12-12-2017

Dit gaat alleen over het appartement, ik neem aan dat Curacao interessant is als je naar appartementen op het eiland zoekt. Wij verbleven met 4 volwassenen een ruime week in het main house van Dolphin House Appartments. Geweldig vrij uitzicht vanaf het terras over de zee. Uitstekend ingericht, grote koel-vries combinatie, volledige keukeninrichting en slaapkamers met airco, muggengaas voor de ramen. Vanaf Dolphin House kun je met een trap direct de zee in te gaan om te snorkelen, duiken of gewoon zwemmen. Dolphin House ligt in Lagun, met strand, bar/restaurant en duikschool op loopafstand, en slechts een paar kilometer van Westpunt. De service is uitstekend, ophalen en wegbrengen van en naar t vliegveld, eventueel eten en drinken in de koelkast als je arriveert. Mocht er iets zijn, dan is een telefoontje naar de beheerder voldoende om snel een oplossing te bieden. Auto huren behoort tot de mogelijkheden, voldoende keus ook voor 4 duiksets. Kortom, Dolphin House is een aanrader.

Bedankt Eric rn Marian voor deze geweldige vakanti

Bertha kooistra, 12-10-2017

Mooi rustig gelegen vakantie huis. Lieve en behulpzame verhuurders. Hygiëne top erg schoon. Lekkere bedden voldoende ruimte in studio voor 2 pers. Keuken goed uitgrust koffiezetapparaat waterkoker oven en 4 pits gasvoornuis. Mooi uitzicht zee vlak voor je neus, via een trap te bereiken om te zwemmen. Omgeving, vriendelijk dorp 2 restaurants en een afhaal Chinees. Strand lagun op loopafstand. Directe omgeving mooie natuur grotten mooie uitzichtpunten natuurparken en nog meer stranden. Supermarkt ff wat verder weg maar dan kan je wel alles kopen wat je wilt. Eij hadden een auto gehuurd bij eric en marian. Mooie grote ruime auto en betaalbaar. Echt een plek om terug tegaan dit door de gastvrijheid omgeving tegen een betaalbare prijs.

Heerlijke vakantie gehad!

Laura, 1-10-2017

Het appartement ligt in lagun, rustig plaatsje met mooie strandjes in de buurt. Daarnaast kun je vanuit het appartement met een trapje de zee in. Een echte plek om helemaal tot rust te komen. Het is een mooi comfortabel appartement, heerlijke bedden! Alles is nestjes en schoon. Ook de nationale parken zijn in de buurt en erg mooi. Daarnaast mag de onderwaterwereld niet ontbreken, schildpadden, roggen, inktvissen en heel veel vissoorten. Een auto is wel een must voor de vakantie, ideaal als je de strandjes wil bekeken of een dag naar Willemstad wil.

Geweldige vakantiebestemming

Gerben, 23-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Dolphin Hearthouse.

De locatie is super en het uitzicht geweldig, het was zelfs zo naar onze zin dat we in overleg nog een week hebben bijgeboekt.

We werden netjes van het vliegveld Hato opgehaald door Martin en de dag daarna verwelkomd door Marian.

De foto's die erbij staan is ook echt hoe het daar is, mooi uitzicht, rustige plek, je kan 's avonds lekker naar de zee geluiden luisteren.

Heb je vragen of wil je tips, die krijgen je! Je komt op plekjes waar je anders misschien niet naar toe zou gaan. Marian, Erik en Martin zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Je hoeft maar iets te vragen en ze geven je een antwoord, of adviseren je als je dat wil.

Als wij nog een keer terug gaan naar Curaçao, dan zouden we zeker hun weer benaderen om te kijken of ze een plek hebben.

Bedankt voor de fijne vakantie!!!

Fantastische vakantie gehad, mooie ligging

Jolein, 23-9-2017

Het Dolphin Hearthouse is echt een fijne plek. Het is er rustig en je hebt echt super uitzicht over de zee! Rond zonsondergang kun je super vanaf het terras in ligstoelen en koud drankje de zon onder zien gaan. Als je vanaf t terras de zee in kijkt kun je de visjes zien en met een beetje geluk soms ook een schildpadden. Zo helder. Vanaf terras kan je via een trapje de zee in. Daarna kindje je heerlijk afspoelen onder de buiten douche. Airco en WiFi zijn uitstekend. Er is ruimte om zelf te koken en de koelvriescombinatie is zeer prettig. Met de auto ben je binnen no time bij de mooie stranden. Erik, Marian en Martin zijn ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen. Als we nog een keer naar curacao gaan is dit zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dolphin Hearthouse in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dolphin Hearthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dolphin Hearthouse scoort een 9.3 uit 10 op basis van 161 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: