Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag33°26°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Dolphin Hearthouse voor je op een rij gezet:

146 reviews over Vakantiehuis Dolphin Hearthouse in het Nederlands

Adembenemende uitzicht

Mandy
15-4-2019

Wat een prachtige locatie. Het uitzicht is in 1 woord adembenemend. Wij hebben genoten van onze vakantie. De studio is basic maar voor ons zeker voldoende. Bed is prima, keukentje voldoende om een maaltje te bereiden. In de avond heerlijk in het hangmatje een boekje lezen. Om 18.45 naar de zonsondergang kijken op de ligbedjes. ’s Morgens een bakje koffie terwijl de leguanen in het vroege zonnetje aan het opwarmen zijn. We hadden ze voor het gemak allemaal Fred genoemd (stuk of 10 huis leguanen). Trappetje af en plons. De heldere blauwe zee in. Wie heeft er zo’n mooie zwembad voor de deur. Wat een luxe. Enige wat ik zou kunnen bedenken is wat iemand al neer heeft gezet. Iets betere stoelen buiten zou fijn zijn. Wij gingen meestal op ligbed zitten in de avond. Toch een 10 waard voor ons.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten!

Wilma van Baardewijk
11-2-2019

Heerlijke weken gehad! Studio eenvoudig maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Uitzicht fantastisch, lekkere bedden, fijne auto, geweldig dat de booschapjes aanwezig waren bij aankomst. Lagun een heerlijk Antilliaans dorp. De mooiste stranden om de hoek. Als ik een minpuntje moet verzinnen: we misten comfortabele stoelen....

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Peter
22-11-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een studio in Dolphin Heart House. Rustig gelegen, van alle gemakken voorzien, fantastisch terras met o.a. ligbedden en hangmat. Alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld door Joke, als gast hoef je alleen maar te genieten.

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastisch!,,

Monique
21-10-2018

Wil je het ultieme Douchi Curacaou gevoel hebben is dit appartement een absolute aanrader. De inrichting is basic maar functioneel! Het uitzicht schitterend en een prima plek om leuke uitstapjes te plennen. Ongever 40 minuten van Willmestad maar bij de mooiste stranden. Marjan en Erik zijn fijne hosts

Gereisd Met partner in september 2018

Ontspannen heerlijk verblijf alles mag niets moet

Theo Duivenbooden
25-3-2018

Wij verbleven hier 3 weken. Op het vliegveld werden we opgehaald door Joke die we in eerste instantie niet herkenden omdat door particulieren geen naambordjes gebruikt mogen worden. Ze liet ons zien waar we konden tanken pinnen en boodschappen doen op weg naar de villa. De villa is heerlijk om te verblijven ook als er iets is staat Joke direct klaar met oplossingen en antwoorden. In de keuken is alles aanwezig wat je nodig hebt ook een oventje en een magnetron. De auto die we er bij gehuurd hebben is ruim, prima in orde en best goedkoop. De natuur is prachtig vooral aan de zwembadkant waar je veel vogels en salamanders ziet. Ook beheerder Joke bedankt voor het prettige verblijf.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tropisch paradijsje met een ongedwongen sfeer

Maria baars
23-3-2018

Wij mogen onszelf ervaren reizigers noemen, en we vonden het hier in een woord fantastisch, een heerlijke villa met alle comfort wat je nodig hebt waaronder heerlijke bedden,compleet ingericht met een schitterende tuin en heerlijk zwembad. Veel Iguanas, hagedissen en mooie vogels, en zelfs een kolibri in de bouganvilles. Er is complete privacy in de villa. Eenmaal per week word er een kleine beurt gedaan, de tuin en het zwembad worden onderhouden, je hoeft alleen te genieten. De ligging is perfect je bent zo bij de kleine baaitjes waar je ook prachtig kunt snorkelen en waar je met schildpadden kunt snorkelen, gewoon gratis vanaf het strand, Playa Lagun is prima per voet te doen , wij hadden er ook een auto bij gehuurd, prima auto voor een hele redelijk prijs. Aan alles is gedacht, Joke had ons opgehaald en stond klaar met raad en tips, echt fantastisch, alles is prima geregeld, borg werd de tweede dag al teruggestort. Gewoon doen !!

Gereisd Met partner in maart 2018

uitstekende prijs, kwaliteit verhouding

R.Donker
14-3-2018

Fantastisch terras met groots uitzicht over zee. Pas 1 week thuis en nu al heimwee. Over de studio,s kan ik gewoon kort zijn. Alles klopt wat er al over geschreven is, maar over dat terras direct aan zee raak ik maar niet uitgesproken. Uren hebben wij op het terras doorgebracht. Onder het genot van een glaasje wijn genoten wij van de mooie zonsondergang. Wij hebben o.a vliegende vissen gezien die weren opgejaagd door een tonijn die zelfs soms uit het water sprong. Heel spectaculair was toen we een manta door het water zagen glijden. Diverse schildpadden hebben we gezien en op onze laatste dag hebben we zelfs dolfijnen gezien. Wij danken Marian en Erik en natuurlijk Joke voor een onvergetelijke vakantie. Wij gaan hun zeker terug zien.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer!

Joke Peters
14-3-2018

Wat bevalt ons nou zo aan de studio? Het is het complete plaatje van rust en toch geen eenzaamheid, van eenvoud en toch luxe. Alles klopt voor ons, prima bedden, stille grote koelkast, beddengoed en theedoeken zonder rafels en is er iets wat je te kort komt dan zijn daar Erik en Marian. Buiten op het terras staan 2 goede ligbedden, voor ons heel belangrijk! En zo met de trap van je terras de zee in, dat is voor ons het Zwitserleven gevoel!! Onze vakantie bestaat eigenlijk uit lezen, snorkelen en luieren. In Lagun zijn geen uitgaanders maar rustzoekers. Toch kun je hier prima eenvoudig uit eten gaan en heel schuin tegenover de studio zit een afhaalchinees. Het zaakje ziet er niet uit maar geloof me, het eten is lekker! Ja en dan de strandjes, voor ons met stip op nr 1 de Kleine Knip, stil en zo leuk snorkelen! Kortom, volgend jaar gaan we weer, voor ons is vakantie in de studio er een met een gouden randje!!

Gereisd Met partner in februari 2018

Een uniek terras van 100m2 aan zee

Hans en Greet van Wijhe
12-2-2018

Het grote terras van 100 m2 (!!) met een prachtig uitzicht over de zee blijft uniek ! We waren hier voor de 3e keer en ook nu was het weer heerlijk. Op het terras 2 lekkere schommelstoelen, een grote eettafel en een mooie lounge-set met leuke moderne oranje/groene kussens. En dan ook nog iedere dag een lekker windje. Volgend jaar komen we weer.

Uitstekend appartement, goed ingericht, mooie plek

Hans, Elly
12-12-2017

Dit gaat alleen over het appartement, ik neem aan dat Curacao interessant is als je naar appartementen op het eiland zoekt. Wij verbleven met 4 volwassenen een ruime week in het main house van Dolphin House Appartments. Geweldig vrij uitzicht vanaf het terras over de zee. Uitstekend ingericht, grote koel-vries combinatie, volledige keukeninrichting en slaapkamers met airco, muggengaas voor de ramen. Vanaf Dolphin House kun je met een trap direct de zee in te gaan om te snorkelen, duiken of gewoon zwemmen. Dolphin House ligt in Lagun, met strand, bar/restaurant en duikschool op loopafstand, en slechts een paar kilometer van Westpunt. De service is uitstekend, ophalen en wegbrengen van en naar t vliegveld, eventueel eten en drinken in de koelkast als je arriveert. Mocht er iets zijn, dan is een telefoontje naar de beheerder voldoende om snel een oplossing te bieden. Auto huren behoort tot de mogelijkheden, voldoende keus ook voor 4 duiksets. Kortom, Dolphin House is een aanrader.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Vakantiehuis info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dolphin Hearthouse in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dolphin Hearthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.