Bed and Breakfast De Herberg

Meer bedandbreakfastinfo

4 reviews over Bed and Breakfast De Herberg

• 10Gerda02-11-2015

geweldig!

De Herberg is een prachtige plek om te verblijven op Curacao. De eigenaars zijn meer dan aardig; de ademen rust en gastvrijheid. Ik heb me zelden zo welkom gevoeld bij een B&B. Het huis, de kamers en tuin zijn prachtig qua stijl, we hebben hier zeer van genoten

• 10Cindy07-09-2015

Hopi Bon

De Herberg is een heerlijke relaxte plek waar je kunt genieten va rust en gezelligheid.

• 10Hanke28-10-2012

Fijn, centraal gelegen B&B

De kamer is ruim en voorzien van douche en toilet. Er is een mooie keuken waar alles aanwezig is om te koken. Bij aankomst is er een ruim ontbijt voor de volgende dag aanwezig. Een tuin met een zwembad en het belangrijkste, leuke eigenaars. Altijd bereid om vragen te beantwoorden en in voor een gezellig praatje. Ik vond het leuk om in een woonwijk te zitten ipv op een resort, je krijgt dan toch meer te zien van het 'gewone' leven. Het ligt erg centraal en je kunt vanuit de wijk gemakkelijk op de rondweg komen, de ene kant richting Otrabanda en de andere kant richting Westpunt.

Alleenreizend

• 10Elise20-05-2012

Heerlijke plek!

De Herberg is een fantastische plek om tot rust te komen en te genieten. De gastheer en vrouw organiseren gergeld een barbecue en drinken bij een goed gesprek graag een glaasje mee. De Herberg is uitstekend gelegen ten op zichtte van het strand en het centrum. In de buurt zitten een aantal leuke restaurants. De kamers zijn koel en leuk ingericht, en hebben een eigen badkamer, wat een heerlijke luxe is. Het huis, met de grote tuin en het zwembad erbij, heeft veel plekken waar je rustig en uit de hitte kunt zitten. Vooral de hangmat onder de bomen was mijn favoriete plek. Voor deze prijs krijg je erg veel kwaliteit, van de gastvrijheid van de eigenaren tot de fijne sfeer van het huis. Echt een aanrader!

Alleenreizend

4 tips over Bed and Breakfast De Herberg

• Hanke, 28-10-2012

Zonder auto gaat eigenlijk niet . Bij www.trustfullautoverhuur.com kun je een auto huren, de eigenaars halen je van het vliegveld en brengen je aan het einde van het verblijf ook weer terug. De eigenaars kunnen tips geven waar je leuk kunt zitten om te eten, mocht je er zelf niet uitkomen.

• Wessel van Dijk, 02-05-2012

Met een flesje wijn het zwembad in is elke dag weer opnieuw fijn. Op vrijdag eten bij Equus.

• Esther, 02-05-2012

Vraag de eigenaren of ze de Lomito (ossenhaas) willen maken op de BBQ. Om je vingers bij op te eten! Ga mee varen met de Zeelandia, leuke mensen en geweldige boot! Vlak bij De Herberg zit een heel lekkere Thai to Go. Goed begin van je dag is een duik nemen bij Pirate Bay daarna cappuccino's drinken :-)

0 vragen over Bed and Breakfast De Herberg

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats