Appartement Curasol

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Curasol

• 3Zoë17-01-2014

Dit nooit meer!

Appartement vies, bloed op de lakens en overal zwarte haren. De meubels en bedden zijn doorgezakt en de toilet raakt regelmatig verstopt. Vervolgens duurt het de hele dag voordat er iemand komt om de toilet te ontstoppen wat erg vervelend is, met de warmte op curaçao en de geur die dan wordt verspreid.. In de 2.5 maand dat ik hier gezeten hebt is de tuin geen enkele keer onderhouden en zijn de lampen op de buitenmuren geen een keer gerepareerd. Als laatste hebben wij met twee personen een appartement gehuurd en kregen we er een voor 4 personen aangewezen. Vervolgens moesten we voor onze loges voor twee weken een stuk hogere huur betalen, terwijl we alleen etc water en stroom verbruikte (wat we los van de huur zelf moesten betalen) er was niks in de huisje wat extra moest komen of extra gebruikt werd, omdat er twee extra mensen bij waren gekomen. Niet echt een goede prijsverhouding dus. Kortom het was huisje was een drama en ik zal het ook iedereen afraden!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8Anne, Richard en kinderen12-03-2013

Gezellig en ruim

Drie weken op Curasol gezeten met man en kinderen. Keurige huisjes, schoon, ruim en gezellig. Beheerder Ton was niets te veel. Park is niet superluxe, maar uitstekende plek om te verblijven. En voordelig voor wat je krijgt. Leuke sfeer op het park en alles mocht en kon. Bezoek aan Blauwbaai is een aanrader als je met kinderen bent.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 4emma21-02-2013

Nooit meer Curasol

Ligging van appartementen is mooi, strand op 5 min afstand met de auto en veilige buurt. Appartement niet schoon bij aankomst, bloedvlekken op de lakens, zwarte haren overal. Slechte bedden (doorgezakt), andere meubelen ook doorgezakt. Geen beheerders op het park aanwezig, bij problemen komt er pas iemand na werktijd deze oplossen wat niet prettig is bij verstopt toilet. Tuin slecht onderhouden, veel achterstallig onderhoud (buiten lampen kwamen van de muur). Voor mij nooit meer Curasol

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 6Met vriend20-08-2012

Geen tweede keer

Park viel in vele opzichten tegen Voor ons geen tweede keer.

• 9Gerben en Elise31-07-2012

Prima Plek voor weinig geld

Curasol ligt centraal op het eiland en vlak bij Blauwbaai. De huisjes zijn groot en gezellig ingericht. Het was keurig schoon toen we kwamen en de beheerders is niets te veel. Er stond bier en fris koud in de koelkast. De sfeer op het park is erg goed en je voelt je er heerlijk op vakantie.

• 9Jos en Marianne30-07-2012

Prima plek

Appartementen zijn ruim, schoon en leuk ingericht. Bedden waren prima en er hangt een gezellige sfeer. Curasol ligt in een woonwijk en overal vlak bij. We hebben er maar een paar dagen verbleven, maar hebben het prima naar onze zin gehad. Het park is een aanrader als je niet midden in de stad wilt zitten, maar wel vlakbij alle uitgaansgelegenheden. Het is een perfecte accommodatie voor een mooie prijs. Volgende keer weer Curasol.

• 4E10-07-2012

Dit nooit meer.

Ruim appartement,Van buiten en op de foto's ziet het er mooi uit. Maar de werkelijkheid is anders.Het park is de laatste jaren erg achteruit gegaan,wat erg jammer is.Sanitair lekt van alle kanten.Oude doorgezakte meubelen. Nauwelijks of geen internet .Ons appartement was niet schoon,hebben zelf moeten schoonmaken. En muggen heel veel muggen.Voor ons nooit meer curasol.

• 8Susan05-05-2012

Leuk verblijf gehad!

April/mei 2011 hier geweest. Kim ontvangt je echt leuke meid waar je terecht kan voor vragen. Appartement is ruim met 2 zitjes, alleen ontzettend veel muggen!!! Voor ons was dit 2e keer op Curaçao dus wel bekend dat je auto nodig heb. Wat je wel mist is een zwembad. Complex ligt in woonwijk maar dit is geen probleem geweest!

Gereisd met partner in april 2011

• 9Ruud en Ilona07-03-2010

Uitstekend park voor weinig geld

Bungalows zijn ruim, inrichting is nieuw en er hangt een ontspannen sfeer. Alles is er mogelijk en niets is te veel. Voordeel is dat je vlak bij de natuurlijke stranden zit. Wij als duikers hadden daarom voor Curasol gekozen. Nadeel is wel dat je alles met de auto moet doen. Maar dat is volgens ons een probleem op heel Curaçao. Curasol Appartementen is ons prima bevallen, wij komen zeker terug. Het is een prijsvriendelijk park en je krijgt veel waar voor je geld.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 6Keru21-02-2010

De volgende keer niet weer.

Curasol is waar voor je geld. Kost niet te veel, is ook niet zo heel erg bijzonder. Het ligt midden in de wijk, de appartementen staan vrij dicht op elkaar, weinig natuur. De appartementen zijn wel heel ruim. De bedden zijn uitstekend. Douchen met "verfrissend lauw" water. Groot nadeel; Omdat het niet hoog ligt zijn er héél véél muggen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

0 tips over Appartement Curasol