Vakantiehuis Cas Abao

4 reviews over Vakantiehuis Cas Abao in het Nederlands

Heerlijk

sandra Xhofleer-Peters
9-10-2017

Wij verblijven regelmatig op Curacao waardoor wij een goed beeld kunnen vormen van het verblijf. wij hebben 3,5 week mogen verblijven in deze heerlijke villa.

Het is een heerlijk huis van alle gemakken voorzien.

Alles wat er nodig is was aanwezig van linnengoed tot keukengerei. De villa is zeer ruim opgezet en is ook zeer aan te bevelen voor grotere groepen.

Wij hebben tijdens ons verblijf ook vrienden en familie ontvangen.

De ontvangst was zeer gastvrij door Maria en Rob en er waren altijd te bereiken mocht dit nodig zijn.

De villa was schoon en geen last van ongewenste diertjes/insecten in huis.

De villa ligt ook in een veilige rustige omgeving.

Top wifi verbinding door het gehele huis.

Het zwembad is heerlijk.

De villa ligt in de buurt van mooie stranden.

Deze Villa is zeker aan te bevelen voor een fijne relaxte vakantie met betrouwbare en gastvrije beheerders

Mooiste lokatie van het eiland

heer van der Lei
11-4-2013

Mooi strand en uitstekend huis.

--------------------------------------------------

Leuke vakantie

Familie Zwavel
    18-11-2011

Het hotel was geweldig met dictbij parelwitte stranden met een azuurblauwe zee, de kids zwommen elke dag met hele vriendelijke zeeschildpaden. De acomodatie was geweldig en de service was tip top geregld zeker een aanrader. De bevolking op Curacao is gezellig en behulpzaam en spreekt vloeiend Nederlands dus geen commun icatie problemen

Vriendelijk en behulpzaam personeel

de heer Van Dam
      27-10-2011

Fraai opgezet verblijf met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cas Abao in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cas Abao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.