Villa Caribbean Sunrise

1 review over Villa Caribbean Sunrise in het Nederlands

Geweldig

V v. B.
7-1-2016

Wat een heerlijk huis op een werkelijk Geweldige plek. Het huis biedt alle comfort en ruimte/privacy voor een fantastische ontspannen vakantie. Wij waren er medio tot eind december met 7 pers, waarvan de jongste 12 jaar. Het huis heeft 2 slaapkamers met airco en 1 TV/slaapkamer met een ventilator wat prima te doen was. Het zijn 'stevige' boxsprings wat voor ons eerst even wennen, maar uiteindelijk prima was. Heerlijk vertoeven rond het zwembad in deze tijd van het jaar: prima temperatuur met een heerlijke wind en af en toe wat verkoeling door zo nu een dan een regenbui(tje) -> regentijd. Mooie stranden zijn erg dichtbij. Privestrand Karakter van Coral Estate zelf was echt super en lekker eten en gratis ligbedjes. Auto is wel nodig. Alle bezienswaardigheden en activiteiten zijn met een auto zeer goed te doen (max. 30 min. Rijden).

Een tip: de tuin grenst aan een 'afgrond' en ook het zwembad ligt op hoger niveau (beide niet omheind) dus niet aan te raden met jonge kinderen.

Wij komen zeker terug en bevelen deze plek ten zeerste aan!

Fam. v. Betten

Ed Pach VVV Curaçao, Verhuurder, 31-8-2016

Beste familie van Betten,

heel hartelijk dank voor jullie geweldige beoordeling van Villa Caribbean Sunrise.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Leuk dat jullie zoon nu een langere periode op Curaçao gaat verblijven om er ook te werken.

Natuurlijk moeten jullie hem bezoeken. We hopen dan ook dat we jullie weer kunnen ontvangen als onze gasten in een van onze huizen van VVV Curaçao.nl

Met zonnige groet,

Ed Pach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Caribbean Sunrise in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Caribbean Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.