Appartement Bonbini-appartementen Curaçao

8.9Fantastisch

Curaçao, Curaçao, Curaçao

8.9Fantastisch

• 8.4Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Bonbini-appartementen Curaçao voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

25 reviews over Appartement Bonbini-appartementen Curaçao

• 2018
    9FAM. BRINK06-03-2018

fantastisch

Schoon, gast vrij. Mooie ruime appartementen in een prachtig tuin. Zwembad en fijne stoelen Dicht bij mambo beach Met busjes kun je over komen, over al mogelijk heen om op te stappen tegen kleine vergoeding

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• Oude reviews

9Leila24-08-2017

Fantastisch, ga zeker terug

Pracht strand en zeer vriendelijk personeel. Mooie en goed ingerichte bungalow.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8dimphy jongenelen22-03-2017

heel mooi leuk gezellig

prachtig strand helder blauw wit strand leuke barretjes gezellige mensen en natuurlijk nederlands talig .....super.minder goed hoog vochtgehalte over je hele lichaam zweten van s.morgens tot s avonds maar voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2015

• 9familie vd Woude20-06-2016

Bungalow op één van de mooiste plekjes op Curacao in een fijn resort met zwembad. Warm welkom door de beheerder. Complete bungalow met alles erop en eraan: goed werkende airco (boven en beneden), fijne bedden, voldoende en gemakkelijke terrasmeubilair enz. Voldoende ruimte voor 3 personen. Restaurant op loopafstand met een uitstekende keuken. Een plek om naar terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Nico Schepers25-04-2016

Betoverende plek!

Betoverende plek met schitterend uitzicht over de zee. Door de ligging van het appartement waait er altijd een verkoelende wind. We hebben genoten van ons verblijf!

Gereisd met partner in april 2016

• 9R Proost17-04-2016

Uitstekend gelegen

Klein opgezet park met leuk en goed onderhouden huisjes en tuin. Dicht bij het strand en restaurants, personeel heel aardig en staan voor elke vraag voor je klaar, auto huren kan je regelen bij de receptie overdag naar Willemstad met de bus of met mini busjes die elk kwartier rijden.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Gerwin en Ilse26-01-2015

Fantastische plek

Wij hebben er een super vakantie gehad. Het huisje staat op een klein park niet massaal, daar houden wij niet van. Dus helemaal ideaal voor ons. Perfect om tot rust te komen na een druk jaar werken. Als je drukte op wilt zoeken kan dit ook. Huur een auto en je kunt alle kanten uit. Wij hebben deze auto gehuurd via verhuurder ......goed geregeld!! Het uitzicht vanaf het terras is heel mooi over de zee en Baai. Als je de achterdeur uitloopt kun je zo het zwembad inspringen. Op het park is ook een bar en je kunt er heerlijk eten. Erg leuk/lief personeel. In de baai kun je ook heel goed snorkelen en duiken.Duiklessen zijn daar ook te volgen en spullen zijn daar te huur. Schoonmaak is netjes en we kregen regelmatig schone handdoeken. We zijn nu net thuis en genieten nu nog na. Bedankt.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Arjan Brinkman20-07-2012

Mooie, ietswat afgelegen plek

Net als anderen, hebben wij ook een geslaagde vakantie achter de rug in dit appartement. Je hebt de keuze: zwemmen in het zwembad of in de baai. Of beide ... Het appartement is netjes en om de paar dagen worden de hand- en theedoeken verschoond. De tv is makkelijk om even snel wat Nederlands nieuws te zien. De plek is super, mooi uitzicht! Alleen als je wat meer van het eiland wil zien, dan heb je een auto nodig en rij je steeds door het 'verlaten' Soto heen, op weg naar Willemstad. Maar dat hoort erbij ... hier heb je namelijk helemaal geen last van de olieraffinaderij. Kortom, voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9fam. den Dulk05-04-2012

Top vakantie in Curaçao

Onlangs waren we voor de tweede keer op vakantie in Curaçao en omdat de vorige keer ons appartement(bonbini-appartementen) op Lagun Ocean Resort zo goed bevallen was, hebben we daar ook nu weer voor gekozen. Opnieuw hebben we volop genoten van het schitterende uitzicht over de baai en de zee vanaf het, sinds kort, vergrootte terras beneden en vanaf het terras boven. Het is heerlijk dat de terrassen van het appartement overdekt zijn zodat je uit de zon kan zitten en niet nat wordt als het regent. Naar de andere kant kijk uit op het strandje van Lagun waar van alles te zien is zoals vissers die met hun bootjes uitvaren en met hun vangst terugkeren, zwemlessen voor Antilliaanse kinderen , fitness oefeningen voor de dames, duikers en snorkelende toeristen. Gezeten op het terras krijg je al gauw gezelschap van leguanen, Suikerdiefjes, Troepialen en andere vogels. Het appartement is eenvoudig maar gezellig en functioneel ingericht. Heel handig is dat er twee badkamers zijn.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8de heer Ooijen05-10-2011

Gezellig

Een oer gezellig complex met heel veel vriendelijke mensen

Gereisd met partner in september 2011

1 tip over Appartement Bonbini-appartementen Curaçao

• fam. den Dulk, 05-04-2012

Wat betreft het eten zijn er vele mogelijkheden. Je kan eten halen bij de Fourth of July in Barber (Antilliaans ), een overvloedige gril maaltijd bij het restaurant aan de Lagun baai, een Frans-Hollandse maaltijd bij Bistro op weg naar westpuntweg ter hoogte van Bisento, Bij Jaantje, Antilliaanse maaltijden(westpunt), landhuis Dokterstuin(Barber richting Willemstad) warme lunch(Antilliaans) en het top restaurant landhuis Daniel (richting Willemstad, iets voorbij Tera Kora).

1 vraag over Appartement Bonbini-appartementen Curaçao

• Susan, 11-10-2011

hoe zit het met de stranden

ik begrijp dat je te voet kunt naar mambo-beach. Kun je ook naar een mooi rustig strand te voet?

Appartement Bonbini-appartementen Curaçao info

• Aantal sterrenstersterster