Appartement Bonbini-appartementen Curaçao ***

Appartement Bonbini-appartementen Curaçao
Appartement Bonbini-appartementen Curaçao
8,9

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Bonbini-appartementen Curaçao voor je op een rij gezet:

23 reviews over Appartement Bonbini-appartementen Curaçao in het Nederlands

Fantastisch, ga zeker terug

Leila, 24-8-2017

Pracht strand en zeer vriendelijk personeel. Mooie en goed ingerichte bungalow.

heel mooi leuk gezellig

dimphy jongenelen, 22-3-2017

prachtig strand helder blauw wit strand leuke barretjes gezellige mensen en natuurlijk nederlands talig .....super.minder goed hoog vochtgehalte over je hele lichaam zweten van s.morgens tot s avonds maar voor herhaling vatbaar.

familie vd Woude, 20-6-2016

Bungalow op één van de mooiste plekjes op Curacao in een fijn resort met zwembad. Warm welkom door de beheerder. Complete bungalow met alles erop en eraan: goed werkende airco (boven en beneden), fijne bedden, voldoende en gemakkelijke terrasmeubilair enz. Voldoende ruimte voor 3 personen. Restaurant op loopafstand met een uitstekende keuken. Een plek om naar terug te keren.

Betoverende plek!

Nico Schepers, 25-4-2016

Betoverende plek met schitterend uitzicht over de zee. Door de ligging van het appartement waait er altijd een verkoelende wind. We hebben genoten van ons verblijf!

Uitstekend gelegen

R Proost, 17-4-2016

Klein opgezet park met leuk en goed onderhouden huisjes en tuin. Dicht bij het strand en restaurants, personeel heel aardig en staan voor elke vraag voor je klaar, auto huren kan je regelen bij de receptie overdag naar Willemstad met de bus of met mini busjes die elk kwartier rijden.

Fantastische plek

Gerwin en Ilse, 26-1-2015

Wij hebben er een super vakantie gehad. Het huisje staat op een klein park niet massaal, daar houden wij niet van. Dus helemaal ideaal voor ons. Perfect om tot rust te komen na een druk jaar werken. Als je drukte op wilt zoeken kan dit ook. Huur een auto en je kunt alle kanten uit. Wij hebben deze auto gehuurd via verhuurder ......goed geregeld!! Het uitzicht vanaf het terras is heel mooi over de zee en Baai. Als je de achterdeur uitloopt kun je zo het zwembad inspringen. Op het park is ook een bar en je kunt er heerlijk eten. Erg leuk/lief personeel. In de baai kun je ook heel goed snorkelen en duiken.Duiklessen zijn daar ook te volgen en spullen zijn daar te huur. Schoonmaak is netjes en we kregen regelmatig schone handdoeken. We zijn nu net thuis en genieten nu nog na. Bedankt.

Mooie, ietswat afgelegen plek

Arjan Brinkman, 20-7-2012

Net als anderen, hebben wij ook een geslaagde vakantie achter de rug in dit appartement. Je hebt de keuze: zwemmen in het zwembad of in de baai. Of beide ... Het appartement is netjes en om de paar dagen worden de hand- en theedoeken verschoond. De tv is makkelijk om even snel wat Nederlands nieuws te zien. De plek is super, mooi uitzicht! Alleen als je wat meer van het eiland wil zien, dan heb je een auto nodig en rij je steeds door het 'verlaten' Soto heen, op weg naar Willemstad. Maar dat hoort erbij ... hier heb je namelijk helemaal geen last van de olieraffinaderij. Kortom, voor herhaling vatbaar!!

Top vakantie in Curaçao

fam. den Dulk, 5-4-2012

Onlangs waren we voor de tweede keer op vakantie in Curaçao en omdat de vorige keer ons appartement(bonbini-appartementen) op Lagun Ocean Resort zo goed bevallen was, hebben we daar ook nu weer voor gekozen. Opnieuw hebben we volop genoten van het schitterende uitzicht over de baai en de zee vanaf het, sinds kort, vergrootte terras beneden en vanaf het terras boven. Het is heerlijk dat de terrassen van het appartement overdekt zijn zodat je uit de zon kan zitten en niet nat wordt als het regent. Naar de andere kant kijk uit op het strandje van Lagun waar van alles te zien is zoals vissers die met hun bootjes uitvaren en met hun vangst terugkeren, zwemlessen voor Antilliaanse kinderen , fitness oefeningen voor de dames, duikers en snorkelende toeristen. Gezeten op het terras krijg je al gauw gezelschap van leguanen, Suikerdiefjes, Troepialen en andere vogels. Het appartement is eenvoudig maar gezellig en functioneel ingericht. Heel handig is dat er twee badkamers zijn.

Gezellig

de heer Ooijen, 5-10-2011

Een oer gezellig complex met heel veel vriendelijke mensen

Paradijs op aarde

Karin Grubben, 23-9-2011

Deze appartementen liggen in Lagun, een piepklein dorpje in het noord westen. De huisjes liggen boven op een rots en kijken uit op een prachtig blauwe baaitje wat tussen twee rotsen ligt ingeklem. Je kunt er geweldig snorkelen en wij hebben meerdere keren naast schildpadden gesnokeld. Het appartement is groot en voorzien van alle gemakken. Vanuit de woonkamer, de slaapkamer, het terras en het dakterras kijk je uit over de baai. Het appartement was brandschoon en alles deed het. Er is een klein zwembad en een restaurant met een beperkte kaart. Zorg er wel voor dat je een auto hebt; in Lagun zelf is niets te doen zodat je er op uit moet wanneer je meer wil dan zwemmen en zonnen Heel dichtbij is het prachtige Christoffelpark met zijn grillige kustlijn in het noorden. Ook Willemstad is in 40 minuten te bereiken. Op een 20 minuten afstand ligt een grote supermarkt waar je kunt inslaan. Vergeet ook niet om de zonondergang in de baai te bekijken: die is weegaloos.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonbini-appartementen Curaçao in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonbini-appartementen Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bonbini-appartementen Curaçao scoort een 8.87 uit 10 op basis van 24 reviews.