Appartement Bon Tata

AppartementWeer vandaag33°25°
Appartement Bon Tata

10 tips over Appartement Bon Tata

Fa. Jacobs, 24-7-2014
De eigenares voorziet je van de nodige informatie over alle restaurants, musea en activiteiten in de omgeving. Ze ondersteunt je, indien nodig, bij allerlei zaken zoals het boeken van de vliegreis e.a.
Sonja Hollander, 15-7-2014
In de omgeving is heel veel te zien maar dan moet je wel een auto tot je beschikking hebben, dan kun je super veel zien en vele stranden bezoeken.
P. Klop, 15-7-2014
Op zondagochtend in Barber de locale food-markt meemaken is een leuke belevenis.

Fam. Gudden, 18-8-2013

Een auto is een must op Curacao. Temeer omdat Lagun ver verwijderd ligt van het toeristische Willemstad. Daar is ook een grote supermarkt genaamd Centrum. Huur een auto eventueel via de eigenaresse van het appartement en niet op het vliegveld. Dan betaal je de hoofdprijs.

Things you must do: zwemmen met dolfijnen en naar Klein Curacao met de Little Mermaid

Cally, 28-6-2013
Beneden bij het strandje bij de duikschool kun je heerlijk eten. Waar je ook lekker kan eten is bij Sol Food.
John, 25-3-2013

Erg ruim overdekt balkon met een heerlijke hangmat om in te lezen of weg te dommelen.

Bezienswaardigheden te over, Christoffelberg beklimmen, grote knip, boca table, grotten van Hato, locale marktjes, restaurantjes.

Iets verder weg in Willemstad Mei Mei Brakkeput, sfeervolle entourage zeker aan te bevelen, wat moderner Boathouse, keus op culinair gebied te over.

Marco en Ellyene, 10-2-2013

1e zondag v.d maand; 10-14 u landhuis Acension. (ca 10 km.) Ned. kerkdienst olv marine aalm. of ds en aansluitend rondleiding landhuis / lunch en ontmoeten locals incl. livemuziek. Leuke ervaring.

Wandelpad Acension via tunneltje in rotsen op zoek naar schilpadden.

Koop bij ANWB boekje Curacao, veel tips en wandelingen.

Heleen, 30-1-2013

Mijn tip... .waar je zeer zeker naar toe moet gaan is Grote Knip. Een strand ,wat ongeveer 5 min met de auto rijden is !

Als je dat ziet wordt je ECHT helemaal STIL!!!!

MJ van Schayk, 17-1-2013

Landhuis Knip met het bijbehorende museum was indrukwekkend om te zien. Op circa 10 minuten afstand van appartement Genieten op Curacao.

Ongeveer in Juli komt de film Tula The Revolt, dan zien we ongetwijfeld stukjes film die bij Landhuis Knip zijn opgenomen.

Myriam, 6-8-2012
Een huurauto is aan te bevelen. Er is zoveel moois te zien in de omgeving en op het eiland!